Наша сеть партнеров Banwar
Одометр (лічильник) - це прилад, що дозволяє виміряти кількість обертів колеса. За допомогою одометра можна виміряти транспортний шлях, пройдений автомобілем. На ринку, машина з найменшим показником лічильника, цінується дорожче, відповідно продавці намагаються шахраювати і «скручують» одометри. Цікаво, що в деяких країнах така послуга надається легально. У будь-якому випадку, виявити втручання іноді цілком можливо.
зарубіжний досвід
Послуги з «скручування» одометрів в Німеччині , Наприклад, законний і дуже прибутковий бізнес, так як з юридичної точки зору показання лічильника не є правовим документом. До того ж «скручування» проводиться не тільки для продажу автомобіля. Хіба мало навіщо? Може власник просто хоче, щоб одометр на його машині показував пробіг менше, ніж є насправді (лестощі самому собі).
В будь-якому випадку, продаж (Саме продаж!) Авто з «скрученими» приладами вважається в Німеччині правопорушенням. Фірма Dekra (організація, що займається технаглядом в цій країні) провела дослідження, в результаті якого з'ясувалося:
Спідометри показують реальні цифри тільки у 70-90% автомобілів, в інших випадках - має місце бути «скручування».
Російська дійсність
Що стосується Росії, таких досліджень не проводилося, але навряд чи з нашим невгамовним бажанням обійти будь-які правила відсоток «скручених» спідометрів у нас нижче. Більш того, як виконати такого обману легко знайти, хоча б в інтернеті.
Класифікація
Фахівці класифікують сучасні одометри за такими характеристиками:
- механічні (тут все зрозуміло: цифри на спідометрі крутяться за допомогою механічного приводу, тобто тросом і шестернями);
- електромеханічні (тут задіяні електронна схема і електричний моторчик);
- електронні спідометри (інформація з датчиків надходить в цифровому форматі).
Як скручують одометри?
механічні одометри
Показання механічних одометрів може скорегувати будь-автомеханік. Невеликий трос спідометра від'єднується від коробки передач , Потім перемотано (природно в зворотну сторону) за допомогою електричної дрилі або будь-якого іншого інструменту. І все, тросик встановлюється назад.
Побачити, що будь-які маніпуляції проводилися, досить важко. Можна, звичайно, залізти під машину і перевірити кріплення приводу одометра.
Якщо воно чисте - все в порядку, а якщо брудне і навколо нього пил, то гайку кріплення не так давно відкручували.
Навіщо? Напевно, щоб змінити показання лічильника.
електромеханічні одометри
Існує ще один нескладний спосіб. Можна зняти панель приладів, розкрити корпус одометра і скинути показання приладу, ненадовго роз'єднавши шестерні лічильного механізму. Це втручання виявити простіше.
Цілісність клейових і клепаних з'єднань кожуха спідометра порушується, а на кріпильних деталях і гайках залишаються сліди.
Але помітити це може тільки досвідчений водій або механік.
електронні одометри
З електронними одометрами теж проводять різні маніпуляції. В принципі, одометр - це прилад обліку електричних імпульсів, які надходять з датчика швидкості. Тому діями по «скручування» цього приладу можна назвати будь-які зміни інформації, яка зберігається в блоках пам'яті.
Для коригування даних електронного одометра необхідна нескладна електронна апаратура плюс програмне забезпечення. А іноді потрібне розбирання щитка приладів, роз'єднання плат, пайки струмопровідних доріжок і т. Д.
Сліди цих маніпуляцій дуже легко виявити.
Давайте подивимося, як відбувається скручування одометра на одній з популярних іномарок:
На завершення
Потрібно додати, що якщо ви - не такий досвідчений у цих справах чоловік і далекі від різного роду спідометрів і одометрів, при покупці б / у автомобіля відразу припустити, що одометр «скручений».
Чи не загострювати на цьому увагу, а краще обстежте інші важливі частини вашого майбутнього транспортного засобу.
І взагалі, при покупці б / у авто, найкраще звозити його в автосервіс для ретельної перевірки. Відженіть машину до свого знайомого або вашому постійному автомеханіка. Тільки так можна довірливо поставитися до результатів перевірки, тому як продажних СТО дуже багато, і найчастіше вони поширені біля авторинків.
У статті використано зображення з сайту www.club-nissan.ru
Хіба мало навіщо?Як скручують одометри?
Навіщо?