Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як проводиться регулювання газобалонного обладнання

  1. Що таке газобалонне обладнання ГБО - це газобалонне обладнання. Воно являє собою газову установку,...
  2. регулювання карбюратора
  3. Налаштування ГБО
  4. перший спосіб
  5. другий спосіб
  6. Чи варто встановити ГБО на свій автомобіль?

Що таке газобалонне обладнання

Наша сеть партнеров Banwar

ГБО - це газобалонне обладнання. Воно являє собою газову установку, яка і живить двигун замість звичайного палива. Газ може бути двох типів - пропан або метан. На практиці вони мало чим відрізняються (за винятком агрегатного стану), але в плані ціни і зберігання все ж мають невеликі розбіжності.

На практиці вони мало чим відрізняються (за винятком агрегатного стану), але в плані ціни і зберігання все ж мають невеликі розбіжності

ГБО легкового автомобіля

Розрізняють декілька видів ГБО:

  • першого;
  • другого;
  • третього;
  • четвертого;
  • П'ятого покоління.

Чим вище покоління, тим досконаліше система (використовується більше датчиків, електроніки, все розраховується більш точно і коефіцієнт роботи вище). Але покоління ГБО підбирається в залежності від типу двигуна і не завжди існує можливість використовувати установку 5 покоління на старому моторі.

Яку систему вибрати?

У світі кілька провідних виробників ГБО, один з яких - Ловато. Техніка має досить високу якість збірки, а також високі експлуатаційні показники. Особливою перевагою є електронний блок управління, який розраховує всі свідчення з чудовою точністю і дуже рідко виходить з ладу. Також можна відзначити компактність цієї установки, в порівнянні, наприклад, з обладнанням BRC. Вибирати варто ГБО для конкретного типу газу, тобто або для зрідженого пропану, або для стисненого компрессированного метану. До речі, при використанні пропану можуть використовуватись бензинові форсунки, оскільки щільність і консистенція газу близька до бензину. При роботі зі стисненим газом обов'язково використання спеціальних газових інжекторів.

регулювання карбюратора

Налаштування карбюратора під ГБО

Регулювання ГБО не є чимось дуже складним, тому зробити її зможе будь-хто, хто хоч трохи знайомий з пристроєм автомобіля і знає принцип роботи газового редуктора і двигуна. Проводити регулювання газового обладнання коштує тільки після настройки карбюратора.

налаштувати карбюратор можна в такий спосіб. Для початку очистіть його від зовнішніх засмічень (піску, пилу, масла), а також промийте його зсередини. Привести в порядок або навіть замінити варто фільтри, повітряні та паливні жиклери, промити камеру поплавця і сам карбюратор. Проводити цю процедуру, звичайно, необов'язково, якщо ви поспішаєте або не можете цього виконати з яких-небудь причин, але все ж доглянутий карбюратор працює набагато стабільніше і продуктивніше. Взагалі, проводити ТО цієї запчастини варто кілька разів на рік, бажано з настанням нового сезону. Після цього можна перейти безпосередньо до регулювання холостого ходу.

Запустіть двигун і прогрійте його до робочої температури (кілька хвилин роботи на холостому ходу). Тут є 2 гвинта: якості (зазвичай мідний) і кількості (пластиковий). Перший відповідає за якість суміші. Відкручуючи - вміст кисню в суміші падає, закручуючи - суміш стає більш багата паливом. Другий гвинт відповідає за якість вихлопних газів. Гвинтом якості починайте регулювання холостих обертів. Спробуйте виставити їх практично на максимум. Як тільки ви відчуєте злагоджений ритм в роботі двигуна - зупиніться. Чим сильніше ви продовжите відкручувати гвинт, тим швидше обороти почнуть падати. Коли холостий хід двигуна на карбюраторі відрегульований, можна приступати до регулювання редуктора ГБО.

Налаштування ГБО

Налаштування ГБО проводиться також на прогрітому двигуні. Існує кілька способів відрегулювати обладнання, всі вони схожі і вибирати конкретний спосіб коштує від типу двигуна, його технічного стану, віку і подібних показників. Налаштування проводиться за допомогою всього 3 гвинтів:

  1. Гвинт холостого ходу;
  2. Гвинт чутливості;
  3. Гвинт жадібності.

Перші 2 гвинта знаходяться поблизу один від одного на редукторі.

перший спосіб

Карбюратор повинен бути налаштований. Підходить цей спосіб для більшості редукторів різних марок. Для початку, на незаведенном двигуні закручуємо гвинт холостого ходу до кінця, при цьому відкручуємо пластиковий гвинт десь на 5-7 оборотів, а також повністю викручуємо гвинт жадібності. Заводимо авто. Можна завестися як на бензині, з подальшим переходом на газ, так і відразу на газі. Починайте закручувати пластмасовий гвинт до того моменту поки двигун не затихне. Чи не запускаючи двигуна, відверніть його назад на 0.5-0.75об і запустіть двигун. Відверніть на кілька оборотів гвинт холостого ходу і спробуйте зловити самі стійкі звороти. Під час налаштування спробуйте газануть кілька разів. Двигун повинен відгукуватися відразу і не подавати ознак нестабільної роботи. Далі починайте регулювання дозатором. Закручуйте його до тих пір, поки це не почне збивати холості оберти. Орієнтуйтеся по звуку двигуна, як тільки він стане ритмічним і буде відразу ж відгукуватися на натиснення педалі газу - припиняйте регулювання. Варто робити все повільно, нікуди не поспішаючи, щоб двигун встигав почати роботу на нових налаштуваннях, тобто після кожного повороту гвинта, інакше ви просто нічого не почуєте.

Варто робити все повільно, нікуди не поспішаючи, щоб двигун встигав почати роботу на нових налаштуваннях, тобто після кожного повороту гвинта, інакше ви просто нічого не почуєте

Налаштування ГБО

другий спосіб

Карбюратор не має великого значення. Регулювання редуктора Ловато має трохи інший характер. Перед початком регулювання підійміть обороти приблизно до 3000-3100об / хв. Далі, знайдіть дозатор. Це металевий гвинт, розташований на шлангу між редуктором і змішувачем газу. Починайте повертати дозатор до тих пір, поки обороти не почнуть падати і втрачати свою стабільність. Як тільки ви помітили подібне - відверніть гвинт приблизно на чверть обороту назад, щоб встановити обороти в ідеальне положення. Перший етап закінчено.

Знайдіть на редукторі гвинт холостого ходу і починайте регулювати холості оберти. Намагайтеся домогтися того, щоб двигун рівно працював на оборотах близько 950-1000 об, при цьому намагайтеся постійно підтримувати тягу газу на нормальному рівні. Виходячи зі свідчень тахометра і звуку відрегулюйте мембрану, після цього трохи ослабте тягу газу. На деяких редукторах Ловато існує ще один гвинт - гвинт примусової подачі газу. Налаштування ним звичайно не потрібно, а сам гвинт закручують до упору.

Чи варто встановити ГБО на свій автомобіль?

Установка ГБО на свій автомобіль справа повністю індивідуальне, але, все-таки, таке рішення виправдане.

Газ набагато дешевше звичного палива і це вже один із приводів перейти на нього. Друге - це, звичайно ж, екологічність.

Газ згорає практично повністю, не залишаючи після себе шкідливих викидів і токсичних речовин, до того ж, нагару утворюється значно менше. Газоподібне паливо анітрохи не шкодить двигуну і не провокує часті поломки, а більшість проблем, пов'язаних з клапанами і поршнями швидше проблема економії на паливі і техобслуговуванні. Єдиний мінус ГБО в тому, що йому необхідна постійна і своєчасна регулювання, особливо на початку нового сезону.

Яку систему вибрати?
Чи варто встановити ГБО на свій автомобіль?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов