Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як Регулювати Клапана На Газелі

  1. Як відрегулювати тепловий зазор клапанів на автомобілях Газель
  2. Попередні роботи:
  3. Як відрегулювати клапана на 402 двигуні
  4. Регулювання клапанів на ГАЗЕЛІ найпростіша методика
  5. Регулювання клапанів газель бізнес 4216 з гідрокомпенсаторами
  6. Підготовка до регулювання клапанів
  7. Двигун 402: регулювання клапанів основні етапи
  8. нюанси регулювання
  9. Процес регулювання клапанів

Наша сеть партнеров Banwar

Регулювання Клапанів Газель 402

Як відрегулювати тепловий зазор клапанів на автомобілях Газель

Клапана важливу складову газорозподільного механізму двигуна Клапана важливу складову газорозподільного механізму двигуна. Вірна їх регулювання є однією з найпотрібніших опцій агрегату автомобіля.

У разі невірної регулювання, відбувається швидкий знос вузлів і пристроїв газорозподілу. Движок працює шумно і споживає більшу кількість пального.

Якщо, при роботі мотора з'явився відповідний гул, погіршився прохолодний пуск і при цьому заливає свічки, то настав час регуліровкі.Процесс регулювання клапанів на Газелі з 402 движком не так складний.

Його можна виконати самостійно. Для цього знадобиться ключ для храповика колінчастого вала, набір щупів і нова прокладка кришки головки циліндрів.

Регулювання робиться лише на прохолодному движку. Порядок по циліндрах 1-2-4-3. Зазор випускних клапанів на першому і четвертому циліндрах повинен становити 0,35-0,4 мм, для всіх інших циліндрів 0,4-0,45 мм.

Попередні роботи:

  • охолодіть движок, заглушивши його і залишивши автомобіль на кілька годин остигати;
  • від'єднуємо клеми від акумулятора;
  • знімаємо повітряний фільтр (знімаємо верхню кришку фільтра, відкручуємо кріпильні гайки, знімаємо патрубок вентиляції картера і шланг вакуумного розподільника запалювання);
  • витягуємо корпус повітряного фільтра;
  • від'єднуємо від карбюратора тяги повітряної і дросельної заслінок;
  • за допомогою викрутки, відкручуємо кріплення клапанної кришки і знімаємо її;
  • Порядок регулювання клапанів на Газелі з 402 двигуном, з покроковою інструкцією:

  • Ключем для храповика провертає колінчастий вал за годинниковою стрілкою і встановлюємо 1-ий циліндр в ВМТ (верхню мертву точку) такту стиснення, для цього провертає шків коленвала до того часу, поки 3-тя мітка на шківі несумісний з відміткою на фронтальній кришці.
  • Переконайтеся, що в цьому положенні обидва клапана закриті.
  • Першим регулюємо випускний. Вставляємо щуп, вимірюємо зазор. Він повинен становити 0,35-0,4 мм. Якщо величина не відповідає цим показником то, відкручуємо ріжковим ключем контргайку регулювального гвинта, виставляємо відповідний зазор, обертаючи гвинт викруткою і притримуючи ключем контргайку. Щуп повинен проходити з маленьким зусиллям.
  • Затягуємо контргайку. Щуп більшого розміру не повинен заходити в вірно відрегульований клапан. Переходимо до впускного.
  • Зазор на впускному клапані першого циліндра повинен становити 0,4-0,45 мм. Проробляємо ту ж операцію.
  • Провертає, за допомогою храпових ключа, колінвал на 180 градусів і виробляємо настройку другого циліндра. Зазори повинні складати 0,4-0,45 мм.
  • Знову провертає колінчастий вал на 180 градусів.
  • Регулюємо 4-ий циліндр. Зазор випускного клапана повинен бути 0,35-0,4 мм, а впускного 0,4-0,45 мм.
  • провертає коленвал на 180 градусів і регулюємо 3-ий циліндр. Регулювальні величини повинні відповідати 0,4-0,45 мм.
  • Проходимо знову по всіх циліндрах і перевіряємо зазори, у міру потреби, виправляємо.
  • Ретельно протираємо кришку головки блоку і її місце посадки.
  • Встановлюємо нову прокладку і прикручуємо саму кришку. Щоб не продавити прокладку і не зірвати різьбу кріплення, кришку прикручуємо без особливих зусиль.
  • Встановлюємо повітряний фільтр на місце.
  • При правильному регулюванні термічних зазорів клапанів на Газелі з 402 движком, не повинно бути сторонніх шумів. Витрата пального істотно зменшиться. Зросте термін служби пристроїв газорозподілу.

    Майте на увазі, що при регулюванні краще не дотягнути клапана, ніж перетягнути. При не дотягнути клапані, з'явиться лише маленькою стукіт або гул, а в разі перетяжки він стрімко прогорить і виведе з ладу механізм приводу, через збільшену навантаження. Голівці блоку також може бути завдано шкоди, постраждають сідла і втулки.

    Як відрегулювати клапана на 402 двигуні

    Клапана є важливу складову газорозподільного механізму. Регулювання клапанів - одна з базисних опцій мотора, від якої залежить термін експлуатації різних деталей ГРМ. У разі невірної регулювання збільшується витрата пального, а робота мотора стає більш гучною.

    Якщо движок погано запускається на прохолодну, свічки заливає, а під час роботи агрегату ви чуєте типовий гул, потрібно регулювати зазори клапанів. Зараз ми допоможемо для вас усвідомити, як проводиться регулювання клапанів на 402 двигуні, яким оснащені багато авто Газель.

    Регулювання клапанів на ГАЗЕЛІ найпростіша методика

    За цією ж методикою можна регулювати термічні зазори і на УАЗі, ВОЛГЕ.

    Регулювання клапанів газель бізнес 4216 з гідрокомпенсаторами

    Движок 4216 УМЗ.

    Для виконання процедури потрібно приготувати набір щупів, ключ для храповика клонували, також прокладку кришки ГБЦ (окремо про заміні прокладки головки блоку циліндрів ми вже писали).

    Регулювання клапанів 402 мотора повинна здійснюватися тільки на прохолодному моторі. Послідовність регулювання по циліндрах виглядає так: 1-2-4-3. На 1-му і 4-му циліндрах кращий зазор клапанів випуску дорівнює 0,35-0,4 мм, а для інших циліндрів він повинен становити 0,4-0,45 мм.

    Підготовка до регулювання клапанів

  • Охолодити мотор, почекавши кілька годин після його останнього пуску.
  • Відключити клеми від АКБ.
  • Зняти повітряний фільтр (від'єднати кришку фільтра, зняти вузли кріплення, вентиляційний патрубок картера, також шланг вакуумного регулятора трамблера).
  • Демонтувати корпус повітряного фільтра.
  • Відключити від карбюратора авто тяги дросельної і повітряної заслінок.
  • Відкрутити кришку клапанів і вийняти її.
  • Регулювання клапанів на Газелі з 402 двигуном

  • Взяти ключ для храповика і провернути колінвал в напрямку годинникової стрілки так, щоб 1-й циліндр досяг верхньої мертвої точки такту стиснення. При цьому 3-тя мітка на шківі колінчастого вала повинна збігтися з відповідною міткою, яка присутня на фронтальній кришці.
  • У даній позиції обидва клапана повинні бути закриті.
  • Регулювання випускного клапана. Спочатку потрібно увіткнути щуп і знайти зазор. Якщо він не відповідає 0,35-0,4 мм, потрібно відкрутити контргайку гвинта регулювання і встановити необхідний зазор за допомогою обертання того гвинта викруткою. Необхідно, щоб щуп проходив з якимось зусиллям.
  • Затягнути контргайку. Якщо регулювання випускного клапана на 402-му движку була виконана правильно, більший щуп не зможе в нього увійти.
  • На впускному клапані повинен перебувати зазор в 0,4-0,45 мм. Виконуємо подібні діяння.
  • За допомогою ключа для храповика потрібно прокрутити колінчастий вал на 180 градусів і налаштувати 2-й циліндр. Не забувайте про зазорах в 0,4-0,45 мм.
  • Прокрутити коленвал на 180 градусів.
  • Регулювання циліндра під номером 4. Випускний клапан зобов'язаний мати зазор близько 0,35-0,4 мм, а на впускному він повинен становити 0,4-0,45 мм.
  • Провернути колінчастий вал на 180 градусів і приступити до налаштування 3-го циліндра. Правильні зазори - 0,4-0,45 мм.
  • Перевірка зазорів на кожному відрегульована циліндрі. Виправлення недоліків (у разі їх виявлення).
  • Протерти кришку ГБЦ, також місце посадки.
  • Установка нової прокладки кришки і установка, також кріплення самої кришки. Докладати значних зусиль не треба, тому що в противному випадку може бути пошкоджена різьба кріплення.
  • Установка повітряного фільтра.
  • Якщо ви відрегулювали клапана на Газелі з 402 движком вірно, движок не повинен видавати будь-які незрозумілі звуки. Виконання цієї процедури також дозволяє помітно зменшити споживання бензину.

    Двигун 402: регулювання клапанів основні етапи

    Двигун 402: регулювання клапанів основні етапи

    У процесі використання виникає потреба в різних регулюваннях: це і корегування кута запалювання, і настройка карбюратора. А движок 402 (регулювання клапанів якого займає всього пару хвилин) потребує цій процедурі кожні 15-20 тисяч кілометрів пробігу, тому що через порушення тактів клапанів відбувається істотне зменшення потужності.

    Робота газорозподільного механізму це один з найважливіших процесів в двигуні. Авто, на яких встановлюються движки 402, це Газелі здебільшого, а саме ці вантажівки лідирують на сьогодні за часткою вантажоперевезень: це і маршрутки, і хлібовозки, і навіть термобудки (від правильної роботи мотора в автомобілях з термобудка прямо залежить збереження швидкопсувних товарів! ).

    нюанси регулювання

    Функцію регулювання клапанів потрібно проводити на заглушеному і прохолодному движку (при нагріванні метал розширюється і регулювання, проведена на теплому двигуні, можуть виявитися не такими). При проведенні цієї процедури знадобляться наступні інструменти:

  • Набір ключів торцевих, накидних і комбінованих.
  • Щупи шириною 0,35-0,4 і 0,4-0,45 мм.
  • Ключ храповика колінчастого вала.
  • Проблеми, які можуть виникнути під час невірної регулюванні клапанів:

  • Підвищення витрати пального.
  • Зайвий знос деталей газорозподільного механізму.
  • Запуск двигуна стає важким. Особливо це погано взимку при сильних морозах.
  • Втрата потужності. Движок може постійно глухнути.
  • Процес регулювання клапанів

  • Перед тим як відрегулювати клапана на 402 двигуні, необхідно зняти повітряний фільтр і кришку з ГБЦ.
  • Під час проведення робіт буде потрібно провертати колінчастий вал мотора (як слід, потрібно щоб була можливість це зробити за допомогою спеціального ключа або ручного стартера). На автомобілі Газель необхідно вийняти з кріплення номерний знак під ним мається вікно для установки ручного стартера.
  • Встановлюється поршень в першому циліндрі двигуна в положення, відповідне ВМТ (знайти його можна по мітках на шківі і блоці).
  • Проводиться перевірка зазору випускного клапана щупом, шириною 0,35-0,4 мм щуп повинен рухатися з незначним зусиллям. Якщо ж він вільно рухається або ж взагалі затиснутий, то потрібно поміняти зазор в потрібну сторону.
  • Після чого варто вийняти щуп і перейти до впускного клапана, провівши подібні діяння щупом з шириною 0,4-0,45 мм.
  • Далі, закінчивши регулювання клапанів першого циліндра, приступаємо до другого: для цього провертає колінчастий вал 402 мотора на одну другу обороту і проводимо діяння, подібні пт 4 і 5.
  • Закінчивши з другим, ще на 180 градусів провертає колінчастий вал і регулюємо клапани четвертого циліндра аналогічно попереднім.
  • Самим останнім регулюється 3-ий циліндр: для цього, після регулювання четвертого, колінчастий вал прокручується ще на одну другу обороту і проводяться подібні діяння.
  • Після затяжки контргаек потрібно повторно провести застиг зазору, тому як дрібний зрушення може послужити причиною його зростання або зменшення.

    Від того, як точно відрегульовані клапана, буде залежати і потужність мотора, і крутний момент, плюс до всього, ця процедура може прояснити ситуацію з перегрівом мотора навіть в морози (тому не намагайтеся прискорити процес регулювання клапанів і не полінуйтеся ще раз перевірити зазори).

     
      Обзор категорий  
     
    Шины
     
         
     
      Специальное предложение  
       
         
         
    Доставка осуществляется в города:
    Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

    © 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

    Каталог украинских интернет-магазинов