- Вибір байка ендуро для новачка
- Honda XR 250 Baja
- Yamaha TTR250 Raid
- Yamaha XT225 Serow
- Yamaha WR250R
Наша сеть партнеров Banwar
Багато новачків в мотоспорті не можуть зрозуміти, в чому різниця між ендуро і кросом . Часто люди плутають, наприклад, Раптор з крос байком або зовсім не розуміють, що таке «ендурo», і вже тим більше, який краще вибрати.
Ендуро - це мотоциклетні гонки, що проходять на пересіченій місцевості або будь-якому дорожньому покритті на тривалі відстані, проміжком в кілька днів ...
Вибір байка ендуро для новачка
Накопичивши потрібну суму для покупки мотоцикла (1515 $ - 1700 $) не варто відразу йти в будь-який салон і купувати все підряд.
Вибір потрібно робити з розумом, підбираючи мотоцикл по своїх потребах, наприклад, який вам потрібен ендуро для дівчини або для хлопця, а може відразу для двох. Ми підібрали кілька варіантів моделей, що підходять до цим критеріям.
Honda XR 250 Baja
Складно переплутати цей мотоцикл з будь-яким іншим, адже розробники нагородили його парою величезних круглих фар, що виділяє його в масі аналогічних моделей. Ті, хто стали господарями цього мотоцикла постійно виявляють бажання проїхатися на ньому куди-небудь подалі. Однак, навряд чи такий поїздкою можна вдосталь насолодитися.
Ця модель має жорстке і вузьке сидіння, а завантаження заду призводить до помітної розвантаження переднього колеса, так що їзда швидко призводить до дискомфорту. Набираючи швидкість, мотоцикл втрачає стійкість. Але, звичайно ж, у «Бахи» є і позитивні риси.
Але при цьому він вібрує набагато сильніше. Задня підвіска оснащена системою важеля, дозволяючи працювати краще, ніж простий маятник. Baja також має меншу вагу в порівнянні зі своїми однокласниками. Прихильники саме цієї моделі не раз роз'їжджали в Алтаї, по високогір'я Тиви і в інших мальовничих місцях. У гірській місцевості такі мотоцикли також має хороші показники.
Yamaha TTR250 Raid
Ця модель не створена для стрибків. TTR250 - це універсальний засіб пересування, яке добре підійде для щоденної їзди або для подорожей на тривалі відстані. Але його підвіски не розраховані для стрибків, тому вибрати його для цих цілей буде помилкою.
Yamaha TTR250 простий в управлінні, а маневрувати їм ще легше. Двигун відмінно показує себе як в роботі на низах, так і на верхах, що буде величезним плюсом для того, хто робить вибір свого першого залізного коня. Щодо ергономіки TTR250 існують різні точки зору.
- Деякі виділять його, як зручну модель, прекрасно підходить для подорожей.
- Інші нарікають на занадто великий бак і незручну конфігурацію бічного пластика, що може обмежити свободу дій водія під час їзди стоячи.
Багато хто відзначає простоту і продуманість карбюратора, завдяки наявності прискорювального насоса. Маючи бажання можна зробити невеликий апгрейд і додати кік і масляний радіатор.
Yamaha XT225 Serow
Модель Yamaha XT225 також гідна нашої уваги і ретельного розгляду. Ви запитаєте чому 225-я, а не 250? Тому що 250-ю модель дуже важко знайти в продажу, і загострювати на ній увагу через це не варто.
XT225 не має зовнішньої агресивності, тієї що властива його однокласникам. Багато хто критикує байк з цієї причини, однак це досить суб'єктивна думка. Сенс криється в самій назві - Serow. Слово сіро на японському означає місцевого гірського козла, який без праці скаче по гірських схилах, але великою швидкістю не володіє.
Навіть не через маленькій швидкості, а через слизького і незручного сидіння. Але для новачка - це найкращий вибір, так як модель невисока і легка, і з нею впорається будь-який їздець.
Yamaha WR250R
Ця модель новіша, в порівнянні з тими, що ми описували. Її серійне виробництво стартувало в 2008 році. WR250R дуже схожий з кросовими моделями, роблячи його більш привабливим або навіть красивим. Крім того, він досить високий - 930 мм по сідла. Через що використовувати його людям з низьким ростом і без особливих навичок буде досить складно.
Байк оснащений алюмінієвою рамою, роблячи його вага менш значним. Хід підвіски Yamaha WR250 один з кращих, з тих, який можна вибрати в даному сегменті, хід ззаду і спереду - 270 мм. Також можна добре відрегулювати задні моноамортизатора.