Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як відкрити свій магазин одягу з нуля: покрокова інструкція

  1. Основні напрямки діяльності
  2. Секонд хенд
  3. стоковий
  4. мультибрендовий
  5. монобрендовий
  6. по франшизі
  7. Бутік
  8. напрямки закладу
  9. Реєстрація фірми
  10. Вибір місця розташування точки
  11. Необхідне обладнання
  12. Пошук постачальників
  13. персонал
  14. Витрати, джерела фінансування
  15. Реклама
  16. можливий прибуток

Наша сеть партнеров Banwar

Одним з найпопулярніших напрямків у малому бізнесі є торгівля одягом Одним з найпопулярніших напрямків у малому бізнесі є торгівля одягом. Але багато підприємці не можуть уявити собі, яким чином можна відкрити і розвинути свою справу в цій сфері. Формат точки не настільки важливий, будь це бутик, магазин жіночого, дитячого або спецодягу, шоу-рум. Проблеми та виробничі нюанси будуть однакові.

З часів дев'яностих років бізнес зазнав значних змін. Раніше одяг в Росію привозили човники і продавали її на спеціальних ринках. На сьогоднішній день люди купують одяг в спеціалізованих магазинах або торгових центрах. Індивідуальні підприємці більше не возять продукцію, а закуповують її на фабриках або у постачальників.

Зміст статті

Основні напрямки діяльності

Вибір формату точки є невід'ємною частиною відкриття бізнесу. На сьогоднішній день їх існує більш ніж достатньо. Найпопулярніші варіанти магазину:

  • Секонд хенд.
  • Стоковий.
  • Мультибрендовий.
  • Монобрендовий.
  • Ведучий торгівлю по франшизі.
  • Бутик.

Секонд хенд

В такому закладі продається одяг, яка раніше вже була кимось використана В такому закладі продається одяг, яка раніше вже була кимось використана. В Європі та інших державах є компанії, які займаються скупкою одягу у населення за невеликі гроші. Потім співробітники виробляють сортування речей і відправляють їх в мережі магазинів.

Головним критерієм одягу, що потрапляє в секонд-хенд, є ступінь її зношеності. Від цього буде залежати ціна, за яку продадуть виріб.

Націнка в таких магазинах може перебувати на позначці в 200-250 відсотків. Для відкриття не знадобиться великого стартового капіталу. Організація такого бізнесу порівняно проста, при цьому затребуваність таких закладів серед населення досить висока.

стоковий

Стокові магазини спеціалізуються на речах, які були розкуплені в попередніх сезонах. Також в них можна знайти брендовий одяг, яка виявилася в надлишку.

Націнка в подібних точках зазвичай не перевищує 90-100 відсотків, тому саме там можна купити якісні речі за низькими цінами.

мультибрендовий

Мультибрендові закладу орієнтовані на покупців середнього і високого класу Мультибрендові закладу орієнтовані на покупців середнього і високого класу. У них представлені вироби від провідних дизайнерів. У такому магазині продають одяг декількох брендів, тим самим надаючи клієнтам широкий вибір.

При відкритті необхідно врахувати, що конкурентів буде багато. При організації торгового процесу потрібно наймати кваліфікованих продавців, а також приділити особливу увагу мерчандайзингу.

монобрендовий

Тут, як правило, представлений тільки один бренд. Такі заклади орієнтовані на покупців середнього і високого класу. Покупці зазвичай входять до вузького кола клієнтів торгової точки. Магазин пред'являє високі вимоги до персоналу, так як з покупцями необхідно вести довгострокові відносини.

по франшизі

Магазин, відкритий подібним чином, може стати як вигідним проектом, так і провальним Магазин, відкритий подібним чином, може стати як вигідним проектом, так і провальним. З одного боку, торгівля через франшизу має переваги у вигляді популярного розрекламованого бренду, допомогою і підтримкою франчайзера. З іншого боку, вона може стати невигідною справою, так як закупівлі і щомісячні відрахування можуть бути дорогими.

Щоб відкрити подібний бізнес, необхідно мати стартовий капітал. Крім цього, потрібно ретельно дотримуватися інструкцій від вищестоящих людей. Суть досить проста: у вас є капітал, вам пропонують вести бізнес з використанням розкрученого бренду. Ваше завдання ділити прибуток між франчайзером і собою.

Зазвичай необхідно внести якийсь початковий внесок, величина якого сильно різниться у різних компаній. Далі ви повинні виплачувати щомісячні платежі з загального обсягу продажів. Також деякі франшизи можуть брати відрахування за рекламу.

Бутік

Бутик є магазин невеликій площі, в межах 15-20 квадратних метрів. У них в основному продається одяг дорогих брендів.

Цільовою аудиторією є клієнти з середнім і високим рівнем достатку. Відкриття такого закладу обійдеться досить дорого, тому необхідно шукати індивідуальний підхід практично до кожного клієнта. При цьому слід наймати тільки кваліфікованих продавців.

напрямки закладу

Також магазини можна розділити на кілька напрямків:

  • Чоловічого одягу.
  • Жіночої.
  • Дитячої.

Виходячи з аналізу ринку, можна з упевненістю сказати, що найвигідніше відкривати магазин жіночого одягу, так як жінки приділяють своєму гардеробу підвищена увага.

Покрокова інструкція по організації подібного бізнесу представлена ​​на наступному відео:

Реєстрація фірми

Щоб торгувати одягом, необхідно   зареєструвати індивідуального підприємця   (ІП) або   товариство з обмеженою відповідальністю   (ТОВ) Щоб торгувати одягом, необхідно зареєструвати індивідуального підприємця (ІП) або товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Для відкриття невеликого магазину в маленькому або середньому місті краще підходить реєстрація як ІП. Це дозволить бізнесменові заощадити на сплаті податків і на інших зобов'язаннях.

Вам також необхідно придбати касовий апарат і зареєструвати його. Найкраще зробити це після того, як ви орендували торгову площу.

Вибір місця розташування точки

Від місця розташування вашого магазину буде залежати потік клієнтів і, відповідно, дохід. Щоб вибрати оптимальне місце, можна запитати своїх знайомих, де вони вважають за краще купувати речі. Також можна влаштувати опитування в соціальних мережах і визначити, куди найбільше люблять ходити за покупками.

Є кілька варіантів розташування:

  • Торгово-розважальні центри.
  • Окремо стоїть магазин.

Якщо магазин розташований в торговому центрі, то він має деякі переваги:

  • У торговому центрі великий потік клієнтів.
  • Орендна плата за торгову площу не така висока.

Недоліком може стати те, що кращі місця в ТЦ вже зайняті. Оренда інших місць може стати невигідним рішенням, так як від місця розташування точки залежить одержуваний прибуток. Не варто брати в оренду місце, яке знаходиться на останніх поверхах, так як там покупців може бути дуже мало.

Окремо розташована заклад бажано відкривати тільки в тому місці, де воно буде перетинатися з великим потоком клієнтів. Наприклад, не варто відкривати магазин одягу для молодих людей в спальному районі міста.

Перевагою окремо стоїть точки є те, що вона знаходиться у власності у власника, і він несе за неї відповідальність.

Розглянемо кожен варіант окремо:

  • Секонд-хенд найкраще відкривати в якості окремого магазину з невеликою площею.
  • Стоковий варіант також відмінно буде працювати в якості окремого приміщення.
  • Мультибрендовий бажано розмістити в торговому центрі, краще на 1-му або 2-му поверхах.
  • Монобрендовий, як і мультибрендовий, можна відкрити в ТЦ на 1 або 2 поверхах. Також можна розташувати і в якості окремого закладу.
  • Приймати рішення про розташування точки, яка торгує одягом по франшизі, буде вирішувати франчайзер, який проаналізує ринок і потенційних конкурентів.
  • Бутік потрібно відкривати як окремий магазин. При цьому необхідно подбати про його презентабельному зовнішньому вигляді.

Необхідне обладнання

Перед тим як відкривати заклад, слід подбати про покупку необхідного устаткування.

Для магазину, який торгує одягом, необхідно купити:

  • манекени, на яких буде розвішані представлена ​​продукція;
  • вітрини та стелажі;
  • примірочні кабінки, вішалки;
  • касовий апарат;
  • спеціальні сканери для кредитних карт.

Пошук постачальників

Після того, як ви вибрали напрямок закладу, зареєстрували фірму, взяли в оренду приміщення, купили обладнання, необхідно знайти постачальників Після того, як ви вибрали напрямок закладу, зареєстрували фірму, взяли в оренду приміщення, купили обладнання, необхідно знайти постачальників. Постачальник в першу чергу повинен своєчасно поставляти якісний товар, здатний задовольнити смаки відвідувачів.

Знайти постачальників не складе великої складності. Постачальниками можуть стати фабрики з країн Європи, Америки, Китаю, а також Росії. Головною проблемою може стати пошук оригінального товару, який виділить вас серед конкуруючих магазинів.

Зверніть увагу! Щоб знайти цікавий товар для вашого закладу, можна відвідувати спеціальні виставки одягу, модні покази.

Якщо ви хочете працювати з конкретним брендом, то для поставки необхідно зв'язатися з фірмою-постачальником. Знайти контакти таких компаній можна в інтернеті або дізнатися у знайомих, які займаються таким же бізнесом і працюють з цим брендом.

персонал

Природно, вам буде потрібно найняти професійних продавців-консультантів Природно, вам буде потрібно найняти професійних продавців-консультантів. Від цих співробітників буде залежати те, як часто покупці будуть купувати товар в вашому магазині. Від цього в свою чергу буде залежати виручка.

Кваліфікований фахівець повинен володіти презентабельною зовнішністю, впевнено розбиратися в товарі, вміти знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Виручка точки залежить приблизно на 70 відсотків від дій продавців, тому важливо підбирати хороших фахівців, у яких вже є досвід роботи в продажах.

Розмістити оголошення про найм персоналу можна в газетах, на телебаченні і радіо. Також можна дати інформацію в інтернеті або скористатися послугами кадрових агентств.

Крім продавців необхідно найняти бухгалтера, прибиральників, адміністратора, охоронців.

Не забувайте про те, що співробітників необхідно постійно мотивувати. Це дозволить підняти якість їх роботи і продуктивність. Необхідно раз на рік проводити атестаційні заходи.

Також не забудьте, що продавців доведеться навчати, якщо у кого-то немає потрібного досвіду роботи.

Витрати, джерела фінансування

Витрати будуть приблизно виглядати наступним чином:

  • Реєстрація індивідуального підприємця - 2 000 рублів.
  • Отримання дозвільних документів - 10 000 рублів.
  • Оренда - 30 000 рублів.
  • Дизайн та оформлення - 100 000 рублів.
  • Закупівля товару - від 200 000 рублів.
  • Реклама - від 20 000 рублів.
  • Плата співробітникам - 180 000 рублів.
  • Устаткування - від 70 000 рублів.

Можливі джерела фінансування:

  • Кредит на розвиток малого бізнесу.
  • Приватний інвестор.
  • Свій або позиковий капітал.

Реклама

Прорекламувати точку можна за допомогою телебачення, радіо, соціальних мереж Прорекламувати точку можна за допомогою телебачення, радіо, соціальних мереж. У перший день продажів можна дарувати спеціальні карти постійних клієнтів, які дадуть знижку на товари.

У перший день також можна влаштувати конкурс з розіграшем різних призів. Не забудьте про подарунки для відвідувачів на свята.

можливий прибуток

В середньому, магазин одягу може окупитися за 1-2 роки. Якщо організація бізнесу була правильно побудована, продукція відповідає якості, розвинена прийнятна цінова політика, то на прогнозовану виручку можна вийти за півроку.

Пам'ятайте, що відкриваючи подібний заклад, необхідно постійно оновлювати асортимент продукції для підтримки постійного попиту на ваш товар.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов