Наша сеть партнеров Banwar
Якщо не тягне мотор, а з під капота чути сторонній шум і відчувається, що при роботі бензонасос автомобіля ВАЗ-2110 або ВАЗ 2104 інжектор, є підвивання, то швидше за все, бензонасос зламався і його доведеться замінити.
Для початку перевіряють тиск в системі. Це можна здійснити, якщо підключити манометр до штуцера в моторному відсіку на паливній рампі.
Якщо тиск піднявся до позначки вище, ніж 400 кПа, то це означає, що з ладу вийшов регулятор тиску, який розташований в модулі бензонасоса, тому його потрібно замінити. Якщо ж тиск нижче, ніж 380 кПа, то паливний фільтр вийшов з ладу, тому його потрібно замінити.
Якщо ж це не допомогло, то на ВАЗ2110 або ВАЗ 2104 необхідно зняти насос, а сітку його приймача добре прочистити. Якщо і в такому разі не нормалізувався тиск, то на новий потрібно замінити паливний насос. Тиск в бензопроводі ВАЗ-2110 під час демонтажу паливного насоса повністю прибирають, далі пластиковий фіксатор стискають, а від штуцера насоса відтягують паливну трубку.
Пружинний фіксатор потрібно вищелкнуть, вийняти паливну трубку від'єднати від штуцера. Від'єднувати потрібно дуже акуратно, щоб штуцер не пошкодити, оскільки він крихкий. Мінусовий дріт від маси потрібно вивернути, вийняти контакти дроти зі шпильки.
Таким образів все гайки кріплення притискного кільця вивертають, а потім вже можна вийняти кільце. Бензонасос з бака ВАЗ-2110 витягують, і його потрібно нахилити в бік, тим самим можна уникнути пошкодження важеля покажчика паливного рівня. Якщо його пошкодити, то в подальшому не правильно буде показання приладів.