Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Volkswagen Golf VI з пробігом

  1. Golf VI і його предок
  2. Як правильно купити Volkswagen Golf V з пробігом
  3. кузов
  4. салон
  5. Електрика і електроніка
  6. Деградація сервісу: чому на СТО машини діагностують методом «тику»?
  7. Гальма, підвіска і рульове управління
  8. А як же мотори і коробки?

Наша сеть партнеров Banwar

Чому особливу увагу на стан кузова потрібно звертати у Гольфів кінця 2008 - початку 2009 року? Наскільки швидко гниють ці машини? Чому одні власники вважають електрику зразковою, а інші - жахливою? Чому підвіску Golf VI неможливо діагностувати «на слух»? Розбираємо останній популярний в Росії Volkswagen Golf у всіх деталях. У першій частині вивчимо кузов, салон, електрику і підвіску, а у другий - мотори і коробки.

Golf VI і його предок

Golf за номером п'ять виявився вельми революційним. Нова платформа з багатими можливостями по конфігурації, унікальні на той час трансмісії і даунсайзінговие мотори, внутрішня начинка з багатими можливостями настройки ... І все це в дуже просторому кузові, задати новий стандарт внутрішнього простору для машин гольф-класу.

І все це в дуже просторому кузові, задати новий стандарт внутрішнього простору для машин гольф-класу

На фото: Volksw agen Golf GTD (Typ 5K) '2009-12

вибір авто

Як правильно купити Volkswagen Golf V з пробігом

До речі, платформа A5 (PQ35), на якій модель була створена, прожила довге життя і лягла в основу її наступного покоління, а заодно і VW Jetta, Passat, Tiguan, Eos і безлічі інших машин концерну Volkswagen. Так що...

31.03.2015

Звичайно, не обійшлося і без складнощів - подібний обсяг нововведень виявилося складно впровадити без втрат в якості навіть для настільки технологічно просунутого концерну, як Volkswagen. Список проблемних вузлів виглядав так само переконливо, як і список достоїнств нових машин. На щастя, на Golf V залишалися і вельми надійні мотори, і АКПП з розумним ресурсом, причому в самому ходовому «розмірі».

Політика зміни моделей VW якраз почала змінюватися, і замість рестайлінгу Golf V в 2008 році з'явився Golf VI, герой сьогоднішньої розповіді. Технічно машина не так вже сильно відрізняється від предка, адже в основі її та ж платформа PQ 35 і дуже схожий набір агрегатів. Але новий дизайн від Вальтера де Сільви, невблаганний прогрес в області сервісної електроніки і подальший розвиток лінійки двигунів VW значно змінили машину.

Переплутати з «п'ятіркою» його можна тільки здалеку, та й в салоні зміни значні і в кращу сторону. Причому одним з найважливіших факторів було впровадження нових «фіч», а зниження собівартості виробництва - машина стала трохи простіше. Причому в результаті опцій додалося, причому значно - одна тільки ESP в базі і сім подушок безпеки тягнуть на маленьку революцію, а ціна залишилася майже та ж.

Загалом, «шістка» - це продукт дуже радикального фейслифтинга і фактично нова модель на тій же платформі. На конвеєрі машина прожила всього 4 роки, до 2012-го. Це навіть менше, ніж був у виробництві «невдалий» п'ятий Golf, але справа тут не в поганому попиті. Просто назріло перехід на нові платформи MQB, ще більш дешеві у виробництві, з меншою масою автомобілів і більш широкої уніфікацією. Тягнути зайвий рік-два до спаду попиту на модель просто не було сенсу.

Golf VI йшов в розквіті років, все ще першим серед конкурентів, але вже безпорадним перед спадкоємцями. Як зараз себе почуває «виправлена ​​і допрацьована» платформа, і дорого утримувати досить практичну спочатку машину - читайте далі.

кузов

Корозія кузова, яка так недоречно іноді вилазить на попереднику, на шостому Гольфі теж зрідка трапляється. Причому навіть на дилерських машинах і у єдиного власника. Стежити за кузовом, на жаль, потрібно ретельно. При всьому при цьому зовнішні панелі пофарбовані добре, фарба зберігає еластичність, при дрібних пошкодженнях залізо відразу не кородує - до перших «рижиків» чекає добрих півроку або рік.

При всьому при цьому зовнішні панелі пофарбовані добре, фарба зберігає еластичність, при дрібних пошкодженнях залізо відразу не кородує - до перших «рижиків» чекає добрих півроку або рік

На фото: Volkswagen Golf GTD 3-door (Typ 5K) '2009-12

Вартість переднього крила

ціна за оригінал:

9 901 руб.

Але пошкодження в важкодоступних або малопомітних місцях з часом розростаються. А ще досить багато машин 2009 року, судячи з усього, перезимували під снігом момент падіння продажів. У всякому разі, підозріло часто зустрічаються згадки корозії низів дверей і порогів - вірна ознака стоянки в снігу без руху.

Традиційні місця, де можна виявити дефекти, - ті ж, що і на п'ятому Гольфі. Точки контакту крил і бамперів, пороги, особливо передня частина, не прикрита пластиком, нижня кромка дверей і колісні арки, особливо задні. Ще у всіх хетчбеків можна відшукати розшарування герметика і поки ще чорні сліди окислів на задніх дверях. Мінімальні шанси знайти пошкодження на днище, зазвичай на лонжеронах статі в передній частині або поблизу задньої осі.

На фото: Volkswagen Golf Variant (Typ 5K) '2009 Н.В.

Вартість переднього бампера

ціна за оригінал:

13 848 руб.

Здебільшого обсяг пошкоджень абсолютно не страшний, і їм можна знехтувати, але машина однозначно вимагає антикорозійного обробки - не сподівайтеся на безпроблемність по цій частині, а видимі пошкодження потрібно підфарбовувати не "в кінці сезону», а відразу. Дешеві кузовні елементи збільшують шанси на те, що за станом ЛКП буде складно зрозуміти, ремонтувалася деталь чи ні. Більше довіряйте очам, перевіряйте стан швів кузова, ретельно оглядайте приховані порожнини. Цей Golf не тільки добре продавався, його ще добре гнали і добре били. Велика частина покупців цих машин хотіли Das Auto без зайвих проблем, брали КАСКО дорожче і не парилися щодо якості обслуговування і акуратною їзди. Зверніть увагу і на пластик кузова - частенько він замінений для відповідності більш дорогим комплектації, але при ремонті зазвичай ставлять дешевий «Китай», а не оригінал б / у.

Зверніть увагу і на пластик кузова - частенько він замінений для відповідності більш дорогим комплектації, але при ремонті зазвичай ставлять дешевий «Китай», а не оригінал б / у

На фото: Volkswagen Golf GTD 3-door (Typ 5K) '2009-12

Якихось серйозних, які не корозійних проблем у кузова немає - тече проводка до заднього омивача, заливаючи фари п'ятої двері і самі двері. Сама двері з часом просідає і постукує, а замки іноді глючать, особливо в морози. Накладки порогів слабенькі, навіть в юному ще віці не витримують рідкісних контактів з ногами. Фарба на пластикових деталях не тримається, облазить пластами. Грати в передньому бампері в морози просто розлітаються на шматки від найменшого удару, так що не паркуйтесь в замети.

На фото: Volkswagen Golf GTI 5-door (Typ 5K) '2009-13

Забиваються стоки лобового скла. Тріскається герметик на «склянках» передньої підвіски - в майбутньому можлива корозія в цій зоні. Заслабкі кронштейни бамперів - вони легко ламаються при невеликих ДТП, і бампери обвисають. Ущільнення дверей жестковати спочатку, але з віком швидко обминаються - буквально три-чотири роки, і двері вже трохи шумлять на швидкості, зате закриваються м'яко. Оптика - що передня, що задня - особливої ​​герметичністю не відрізняється. Фари потіють, а електрика всередині потроху відмовляє. Особливо неприємно це у випадку з адаптивною передньою оптикою. Сушити - як зазвичай: феном або в термостаті.

Сушити - як зазвичай: феном або в термостаті

салон

Інтер'єр тут настільки ж практичний, як і сам кузов. Акуратно зроблений, матеріали на вигляд відмінні, на дотик при близькому знайомстві - просто хороші. Але в будь-якому випадку, майже зразкові для свого класу. Серйозних проблем поки не виникає.

Хіба що климатика завжди може підкинути сюрприз. Від дрібниць у вигляді локального «Глюка», який лікується перезапуском машини, до відмови заслінок і мотора обігрівача. До речі, чудово кородує конденсор кондиціонера - не забувайте його мити хоча б пару разів на рік. У недорогих комплектаціях сидіння заслабкі, водія масою понад 90 кг витримують на межі, а якщо маса більше 120, то при необережному поводженні сидіння буквально промінается, іноді здаються не тільки тканину і поролон, а й каркас з системою регулювань. Причому комплектації подорожче, з «анатомічними» кріслами, цієї проблеми позбавлені.

1/2

На фото: Торпедо Volkswagen Golf GTD 3-door (Typ 5K) '2009-12

2/2

На фото: Салон Volkswagen Golf GTD 3-door (Typ 5K) '2009-12

Окремою «бідою» Golf VI вважається обігрівач. При тому, що рівно ті ж компоненти на «п'ятому» нарікань не викликали. Справа в широкому поширенні турбомоторов 1,4 серії ЕА111. У цьому поколінні їх тепловіддача була мінімальна, при найменшій негерметичність термостата (а він часто був дефектним) прогрів затягувався на годинник, а мотори 1,6, які на минулому поколінні були основними, тут на другому місці за поширеністю.

1/3

На фото: Торпедо Volkswagen Golf Variant (Typ 5K) '2009 Н.В.

2/3

На фото: Салон Volkswagen Golf Variant (Typ 5K) '2009 Н.В.

3/3

На фото: Інтер'єр Volkswagen Golf Variant (Typ 5K) '2009 Н.В.

Установка нештатного електричного догрівачі проблему вирішує, як і опціональний «рідний» РТС. Причому встановити його можна і в машини з кліматом Valeo, і з кліматом Denso. Ціна, правда, близько 25 тисяч рублів за комплект деталей з роботою. Основна частина вартості - це сам нагрівач (код деталі 1K0963235E), а решта - це комплект проводки, нова кришка корпусу обігрівача і робота. Причому для Valeo можна обійтися заводськими деталями, без «народної творчості» і обрізання «за місцем».

Причому для Valeo можна обійтися заводськими деталями, без «народної творчості» і обрізання «за місцем»

Електрика і електроніка

Електросистема всіх машин на платформі PQ 35 відрізняється двома особливостями. Вона, по-перше, вкрай складна, підтримує безліч функцій і багато варіантів конфігурації машини. А по-друге, досить надійна при акуратній експлуатації. Наслідком цих двох чинників є дуже полярні думки щодо надійності підсистеми. У більшої частини користувачів питань не виникає, тим більше в такому віці. Але у тих, кому довелося зіткнутися хоча б з коротким замиканням джгута водійських дверей, не кажучи вже про випадки корозії проводки де-небудь в районі передньої панелі в закритій зоні або відмови заднього джгута, думка змінюється на рівно протилежне.

Знайти проблему не так просто, а виправити добре - дорого і складно. До того ж центральний блок комутації слабенький, частенько при проблемах в електросистемі він банально вигорає, втрачаючи по кілька доріжок за раз.

Підводить часом проводка до електропідсилювачу керма - тут вона відрізняється великими струмами і хорошими шансами на обгорання контактів після неакуратне втручання, що призводить до пошкодження дорогого вузла і «колгоспному» відновленню.

Статті / Практика

Деградація сервісу: чому на СТО машини діагностують методом «тику»?

Здавалося б, в цьому випадку повинна допомогти діагностика - процес, при якому майстри ретельно розбираються, у чому причина несправності за допомогою діагностичних інструментів і сканерів, що зчитують помилки і дані з ...

26.05.2016

На щастя, велика частина проблем навіть на авто перших випусків - це все ж збої різноманітної електроніки, що вимагають лише хорошого сканера, краще дилерського, і правильної голови у майстри. І, зрозуміло, потрібних прошивок. А ось чайник з «Васею-діагностом» може накоїти справ стільки, що потім хороший спец не відразу розбереться. Настійно не рекомендується купувати «шнурок», лізти в систему і міняти все підряд. «Шнурочек» стане в нагоді, але скоріше для пошуку проблем і акуратного скидання помилок, а в невмілих руках проблем від нього набагато більше, ніж користі.

І так, «апгрейд» систем машини теж варто довіряти досвідченим людям - як показує практика, цей «конструктор» з норовом. Установка нештатної електроніки легко перетворить добропорядного «німця» в платформу для китайських моделей, а економія на арматурних роботах виллється в десятки тисяч рублів на відновлення проводки. В іншому ж - ставте хороші запобіжники, чистите вентилятор обігрівача, не робіть «мокрою» хімчистки без потреби, стежте за вологістю в салоні і перевіряйте джгути дверей на предмет зламів. Тоді електрика буде вести себе зразково. Особливо якщо машина в найпростішій комплектації, як у нас це зазвичай і буває.

Особливо якщо машина в найпростішій комплектації, як у нас це зазвичай і буває

Гальма, підвіска і рульове управління

Гальмівна система тут традиційно надійна і серйозних проблем не має. До чисто ресурсних поломок ще зарано, а з недоліків хіба що не завжди вдалі прошивки модуля ESP і «пустотливі ручки», які туди лізуть.

Ресурс елементів гальмівної системи стандартний, два-три комплекти колодок на диск, при пробігу на «оригінальних» колодках не менше 25-30 тисяч кілометрів по місту, а з МКПП часто і за 50. Відмови в системі ESP найчастіше пов'язані з датчиком положення керма або проводкою до колісних датчиків і лікуються дуже легко. Трапляються і просто збої, знову ж таки, варто обзавестися «шнурком» для діагностики і скидання помилок.

На фото: Volkswagen Golf Variant (Typ 5K) '2009 Н.В.

Вартість заднього гальмівного диска

ціна за оригінал:

2 528 руб.

Підвіска традиційно надійна, але кілька важкувато. При більш-менш акуратною експлуатації передній Макферсон витримує сотню і більше тисяч кілометрів із заміною тільки «кісточок» стабілізатора ППУ, а задня при русі з частковим навантаженням і по хороших дорогах витримає не менше. Якщо навантажувати, то ... все одно годі й очікувати серйозних проблем мінімум до 60-80 тисяч пробігу. А ось якщо їздити по грунту і «з повним вантажем», то ресурс впаде тисяч до 50, особливо у задньої підвіски.

На щастя, при чималих цінах на оригінал є дуже недорогі і пристойні за якістю аналоги. Спереду спочатку здаються задні опори (вельми недешеві) і опори стійок, а ззаду - шарніри поперечних важелів. Настійно рекомендується перевіряти хоча б раз на рік розвал-сходження, адже «фішкою» підвіски є її мовчазність. Навіть при серйозно зношених елементах вона не гримить, але зате швидко добиває справні вузли.

Навіть при серйозно зношених елементах вона не гримить, але зате швидко добиває справні вузли

Ще однією особливістю саме шостого Гольфа є застосування електронно-керованої підвіски і серйозної зміни базових амортизаторів для забезпечення більшого комфорту в порівнянні з Гольфом п'ятим. На машинах ранніх випусків компоненти підвіски зазвичай вже замінені на більш дешеві, і часто це «неоригінал» саме від Golf V. Якщо ви купуєте машину з потужним мотором і на «ізоляційної стрічки», то врахуйте, що підвіску «трясти» доведеться дуже часто - вона не любить такі комплектації, особливо по поганих дорогах.

Рульове управління тут відрізняється хіба що наявністю електричних проблем. Поки ресурсу системи вистачає, відмови рідкісні. У машин на широкій гумі ресурс тяг і наконечників порівняно малий, менше 50 тисяч, але це вже скоріше особливості.

У машин на широкій гумі ресурс тяг і наконечників порівняно малий, менше 50 тисяч, але це вже скоріше особливості

На фото: Volkswagen Golf GTD 3-door (Typ 5K) '2009-12

А як же мотори і коробки?

О, тут Golf VI підносить чимало цікавого. Якщо купувати машину з 1,6 і на "механіці", то проблем не буде. А ось якщо вибирати турбомотор з DSG, то нудьгувати не доведеться. У всіх деталях силові агрегати ми вивчимо у другій частині огляду .

У всіх деталях силові агрегати ми вивчимо   у другій частині огляду

Чому особливу увагу на стан кузова потрібно звертати у Гольфів кінця 2008 - початку 2009 року?
Наскільки швидко гниють ці машини?
Чому одні власники вважають електрику зразковою, а інші - жахливою?
Чому підвіску Golf VI неможливо діагностувати «на слух»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов