Наша сеть партнеров Banwar
Ремонт головки циліндрів як ви розумієте це довгий нудний, що вимагає особливої уважності працю. Якщо думаєте що це як два пальці обоссать, сильно помиляєтеся. Розповім чому.
Для початку головку потрібно зняти, на деяких автомобілях простіше зняти двигун цілком, ніж ж зняти тільки головку. Зняту головку необхідно ретельно відмити соляркою або краще бензином, а зовсім добре було б покласти її в ванну з каустичною содою.
Далі візуальний огляд і діагностика. Алюмінієві головки мають таку особливість чи властивість - після перегріву площину головки циліндрів трохи викривляється, після чого прокладка ГБЦ (головки блоку циліндрів) починає в невеликих або великих кількостях пропускати масло і воду. Масло і охолоджуюча рідина можуть просочуватися як назовні (в результаті двигун стає брудним і всім своїм виглядом показує що потребує ремонту), так і в усередину двигуна, де охолоджуюча рідина буде потрапляти в піддон картера і змішуватися з моторним маслом, перетворюючись в моторний отрута, який ушатанние двигун вашої машини дуже швидко.
Необхідно перевірити площину, у мене для цього є спеціальна лінійка ідеально плоска, виготовлена на заводі надточних приладів спеціально для вимірювання нерівностей плоских поверхонь. Чим може заміряти площину ГБЦ людина у якої немає такого приладу я навіть незнаю ... Але якщо все ж знайдете що щось підходяще з ідеально рівною поверхнею, то робите наступне:
1. відчищати площину головки від нагару, накипу і залишків старої прокладки ГБЦ.
2. На очищену площину ГБЦ ставите ваш "вимірювальний прилад" уздовж довжини головки і дивіться зазор між приладом і площиною ГБЦ, рухаєте щипці по всій площині, ставите по діагоналі і знову виглядаєте зазор.
Якщо зазору немає, то площину ГБЦ в порядку;
якщо є зазор 0.5-1мм, то головку краще торцануть або якщо дозволяють фінанси поставити нову.
якщо зазор більше 2 мм, то головку потрібно реставрувати, тобто торцевать обов'язково. При торцюванні ГБЦ знімається викривлений шар площині, після чого ГБЦ можна знову використовувати.
PS
Водій, який перевіряє масло в моторі хоча б раз на тиждень, побачивши, що масла стало в два рази більше, а радіатор напівпорожній просто дольет в радіатор ще тосола і поїде далі, через кілька днів потрапить на ремонт і запчастини.