Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати велосипед

  1. Для максимально вірного вибору потрібно чесно і усвідомлено відповісти собі на такі питання:
  2. Варто також розуміти, яку суму Ви хочете / можете витратити на це хобі / розвага / спорт / транспорт...
  3. Інші види ...
  4. Команда магазину бажає кожному!

Наша сеть партнеров Banwar

Асортимент магазину має широкий вибір видів і типів велосипедів для різноманітних стилів і місцевостей катання. Розібратися і зрозуміти, що потрібно саме Вам від велосипеда, який вибрати і на що звернути увагу при покупці - допоможе ця стаття.

Для максимально вірного вибору потрібно чесно і усвідомлено відповісти собі на такі питання:

1. Де і як Ви будете кататися?

2. Навіщо Вам велосипед?

Варто також розуміти, яку суму Ви хочете / можете витратити на це хобі / розвага / спорт / транспорт / стиль життя ...

Велосипед повинен приносити Вам максимальний набір позитивних емоцій починаючи від одного погляду на нього і закінчуючи відчуттям педалювання, рук на кермі і виду попереду.

Як налаштувати велосипед під фізіологічні особливості свого тіла і зробити катання максимально комфортним і тривалим? - у нас є інформація !

За вибором велосипедів для екстремального катання рекомендуємо озанкомітся з цими статтями: BMX Street / Dirt / Park і MTB Freestyle bikes

Перший велосипед - це перші емоції, перший досвід. І нам потрібен позитивний результат для здавна мотивації і ритму катання на роки вперед, тому до питання слід підійти серйозно.

Вибирають дитячі велосипеди по зросту дитини та відповідного діаметру коліс, його фізичному розвитку і, звичайно ж, виходячи зі смаків початківця велосипедиста (для зовсім маленьких можна доглянути беговел). Так, якщо зростання дитини до 100 см, то діаметр колеса велосипеда 12 ", при зростанні до 115 см - 16", від 6-9 років, коли дитина досягає росту приблизно 115-130см, діаметр вибираємо від 18 "до 20", підліткам до 160 см підійдуть велосипеди з 24 "колесами.

Правильна посадка, сидячи на велосипеді: нога злегка зігнута в коліні при положенні педалі в нижній точці, дитина не чіпляє кермо колінами і не тягнеться до нього, не горбиться.

Якщо дитину з самого початку тягне на екстрим, то слід підібрати велосипед міцніше і призначений для стрибків: BMX (колеса 20 ") або MTB Street / Dirt (колеса 24").

Не радимо покупку велосипеда «на виріст», в крайньому випадку вибирайте максимально «великий», на якому дитині зручно прямо зараз. У перспективі на рік-два зростання трохи компенсуємо висотою сідла і керма.

Слід додати, що основні рішення і пристрій дитячого велосипеда ідентичні дорослому (тільки менше в кілька разів). Зайва дешевизна веде до поганої якості комплектуючих, поганому накату, неправильної посадці, зайвої напруги на м'язи, суглоби, несправностей, що загрожують безпеці, і як підсумок, велосипед не приносить дитині потрібних емоцій і в деяких випадках зовсім відбиває бажання кататися, що вельми сумно ...

Вибрати дитячий велосипед

Приступимо до вибору дорослого велосипеда

Коротенько розберемо, які велосипеди представлені на ринку, поговоримо про різновиди і визначимося, на якому вигляді Вам варто зупинити свій вибір.
У фіналі статті побачимо цифри і відповідності зростання велосипедиста до ростовці рами і ще кілька секретів по підбору.

Гірський велосипед є досить популярним. Хоч упор зроблений в сторону пересіченій місцевості, проте на таких велосипедах райдер буде відчувати себе комфортно, катаючись по різноманітним покриттям: від асфальту в місті до каменів і стирчать коріння високо в горах. Звичайно, під різні стилі катання виробляють абсолютно різні моделі, які відрізняються формами, рівнем обладнання і ціною.

На такому велосипеді можна доїжджати в важкодоступні місця (наприклад, на дикі пляжі), здійснювати прогулянки на природі, тренувати серцево-судинну систему, подорожувати, і при цьому всім сучасні технології забезпечать хороший рівень комфорту для підкорення десятків і сотень кілометрів.

Посадка на гірських велосипедах НЕ сидяча, а більш спортивна - лежача. Зроблено це спеціально для того, що купуючи такий велосипед, мається на увазі, Ви налаштовані на більш тривалі поїздки, в яких потрібно розвантажити спину і перенести акцент на руки, що збереже здоров'я спини. Нога, під час положення педалі в нижній точці, повинна бути злегка зігнута в коліні для ефективного педалювання і збереження колінних суглобів.

Рами таких велосипедів бувають сталевими і алюмінієвими, топові моделі зібрані на композитних рамах.

Хороший варіант - це покупка на алюмінієвій рамі, тому що вони легкі, міцні, жорсткі і часто з більш естетично-цікавим зовнішнім виглядом, ніж, припустимо, сталеві, які мають велику вагу, рама «грає» на нерівностях - все це веде до втрати зусилля від педалювання і зайвим навантаженням на велосипедиста.

Композитні рами мають дуже малу вагу, при цьому міцні і в міру поглинають легкі нерівності.

Існують гірські велосипеди, спеціалізовані під жіночу половину, ростовки яких розраховані на жіночу довжину рук (проектується більш короткий передній трикутник рами). Найчастіше верхня труба рами розташована низько для зручності катання в сукні або спідниці, щоб було простіше залізти на велосипед і злізти з нього.

Гірські велосипеди, більшою мірою, обладнуються амортизаторними вилками з настройками або без, в залежності від цінової категорії. Починаючи навіть з бюджетних вилок, нерідко можна зустріти функцію локаут (Lockout), для блокування ходу вилки, що дуже ефективно для рівній поверхні і підйомів вгору.

Крім спокійної їзди по відносно рівній поверхні, існують моделі для більш агресивної пересіченій місцевості, де коріння можуть стирчати сильніше, зустрічатися прольоти і великі камені. Для подібних випадків використовують велосипеди із заднім амортизатором - двухподвеси, які чудово поглинають контрастні нерівності рельєфу.

Врахуйте, що велосипеди із заднім амортизатором цінової категорії порядку 5000-7000 грн. абсолютно не те, що мають на увазі під Двухподвес. У таких велосипедах система амортизації не працює належним чином, вона лише шкодить постійними розгойдуваннями, до того ж є абсолютно ненадійною і не підлягає ремонту. Геометрія рами при цьому неправильна і незручна, вони нереально важкі і не витримують великих навантажень, такі велосипеди небезпечні для здоров'я.

Останнім часом досить модні стандарти коліс 27,5 'і 29' (найнери). Більшість велосипедів останніх років випуску комплектують 27,5 "колесами. Для чого вони були зроблені? - Були вони зроблені тому, що великі колеса краще відпрацьовують нерівності.

З великими колесами легше підтримувати високу швидкість і долати нерівності, але складніше розганятися, вони більш масивні. Можна придивитися до велосипедів з 29 'колесами людям високого зросту (від 175 см).

Для тих, хто не має високий зріст, або хоче щось поменше, був створений варіант з 27,5 'колесами. Такий велосипед не так масивний, його простіше розігнати, добре тримає швидкість і адекватно відпрацьовує нерівності.

Вибираючи велосипеди з колесами діаметра 29 ', слід пам'ятати, що якщо з діаметром 26' Вам підходить, наприклад, 19 "ростовка рами, то вибираючи 29 ', варто подивитися в бік меншого розміру.

Що стосується гальм, на велосипеді можуть бути встановлені обідні (V-brake), дискові механічні або ж гідравлічні гальма.
Ободниє V-brake мають просту конструкцію, легкі в налаштуванні і ремонті, але «бояться» нерівностей обода. Даний тип гальм добре підійде для спокійного катання. Завдяки своїй простоті їх також часто використовують в тривалих походах.

Дискові механічні гальма мають гарну ефективністю гальмування, відмінно підійдуть для більш активного катання, тому що не бояться нерівностей обода.
Гідравлічні гальма найбільш ефективні, не бояться бруду, не потрібно підлаштовувати, не бояться нерівностей обода, але неможливий ремонт «на коліні», потрібно володіти навиком і набором інструментів для ремонту і прокачування.

Навішування на велосипеді (манетки і перекидання) будуть залежати від виду гірського велосипеда і його ціни. Дорожчі компоненти будуть служити чіткіше, якісніше і довше.

Часто при покупці, початківця велосипедиста бентежить розмір і м'якість сідла ... На гірських велосипедах встановлені сідла спортивної форми з анатомічними вирізами для зменшення тиску на органи таза (як жіночі, так і чоловічі) і більш правильної роботи м'язів.
Більш жирні "сідла зручні перші кілька хвилин, потім дискомфорт, спортивні - спочатку твердо, потім добре.

Обіду на велосипеді бажані подвійні, вони надійніші і можна поправити нерівності спицями, на відміну від одношарового.

Важливим моментом є якість втулок, їх накат. Втулки з хорошими підшипниками заощадять Вам сили, додадуть легкості розгону і підтримки швидкості.

Правильна посадка, накат велосипеда - складають Ваш добовий пробіг. Велосипед не повинен заважати Вам кататися.

Вибрати гірський велосипед # велоцірапторшоп

Розглянемо велосипеди, призначеним переважно для міста, шосе і рівного асфальту

Класика спортивного жанру: гонки, змагання, останні технології, швидкість, мала вага і ще більш спортивна, лежача посадка, ніж на маунтинбайке. Дані велосипеди комплектуються кермом форми «баран» для можливості міняти хват і домогтися того самого більш лежачого, розтягнутого, спортивного положення, ніж на гірському велосипеді.

Рама легка, алюмінієва або з композитного матеріалу, аеродинамічної форми. Вилка жорстка, добре, якщо з композиту, для супер легкої ваги і поглинання природних нерівностей покриття.

Колеса 28 "- вузькі лисі або майже лисі покришки з високим тиском. Ободниє гальма, навісне обладнання, заточене саме під шосейні велосипеди (ручки гальм, манетки, перекидання, співвідношення зірочок попереду і ззаду).
Продаються в основному без педалей, тому як зазвичай у любителів даного типу велосипедів вже є комплект педалей, що підходять під зручну пару взуття.

Ростовки рам чоловічих і жіночих моделей кардинально різняться.

Такі велосипеди не комфортні для прогулянкової їзди.
вибрати шосейник

Такі велосипеди зберегли риси і посадку гірського велосипеда, але мають більш вузькі, лисі або майже лисі покришки, колеса зазвичай 28 "діаметра. Вилка в основному жорстка, що цілком виправдовується в умовах міста. Велосипед, як і шосейник, добре розганяється, розвиваючи пристойну швидкість, педалювання ефективно, але, як і гірський, має більш комфортну посадку, ту ж навішення і гальма, непогано відпрацьовує легкі нерівності і на ньому не страшно, а навіть приємно згорнути в парк, проїхатися по грунтовій доріжці сонячним ранком і повернутися на асфальтовані дороги мегаполісу.

вибрати гібрид

Турінговий - туристичний велосипед для тривалих подорожей переважно по твердому покриттю (підвид шосейного велосипеда). Такий велосипед має більш міцну раму, ніж на шосейники, кермо більш складної форми для різноманітного хвата і можливості зміни лежачої посадки на більш сидячу.

Колеса схожі з колесами гібридного велосипеда, протектор покришок забезпечує хороше зчеплення з асфальтним і ґрунтовими дорогами.

Має подібне навісне обладнання, як і у гірського велосипеда.

Є кріплення для багажників, крил.
Комплектуючі таких велосипедів надійні, ефективні в умовах тривалих поїздок, прості в обслуговуванні і зручні у використанні.

Якщо гібридний велосипед пішов більше в бік гірського, адаптуючи його під більш рівні, асфальтовані дороги, то туристичний допрацював шосейний велосипед під більшу надійність, міцність і комфорт велосипедиста на тривалих подорожах.

вибрати турінг

Не важко здогадатися, даний тип велосипедів було створено для міста, а саме для комфортного, нетривалого переміщення в будь-якому одязі в сидячому положенні на великому м'якому сідлі. На велосипедах присутній захист близько ланцюга, щоб Ви не забруднити парадний костюм, так само часто комплектуються рядом переваг: крилами, багажником, виносом, яким можна регулювати висоту керма, педалі без шипів для катання по пляжу босоніж. Бувають з ліхтарями, підживлені втулками з динамо-машиною, зустрічаються з амортизаторними підсідельну штирями для більшої м'якості при їзді.

Варто пам'ятати, дані велосипеди не розраховані на великі навантаження, вони для прогулянок.

Вибрати міської велосипед

Вони мають найпростішу конструкцію, лаконічні, часто без гальм, педалі з контактами або тукліпсамі, можуть розвивати велику швидкість.

Дані велосипеди прийшли з трекових велогонок, володіють тими ж рисами і основними характеристиками, що і трекові велосипеди.
Але! Потрібно знати, що даний тип велосипеда підійде далеко не всім, необхідно мати певний навик їзди, потрібно звикнути і навчитися користуватися фіксованою передачею, і усвідомлено вибирати дану велосипедну філософію, а не просто заради тренда.

вибрати фікс

Типовий міський велосипед, який до того ж можна скласти навпіл і зайти, наприклад, в метро.

Компактний, легко транспортувати і не потрібно багато місця для зберігання, досить комфортний, на ньому Ви будете мати пряму посадку.
Такі велосипеди відрізняються і підбираються по діаметру коліс. Розрізняють також за способом складання (крім складаються рами навпіл, існують інші варіанти).

Існують також моделі дорожніх і гірських складних велосипедів.

Вибрати складаний велосипед

Інші види ...

Історія цих велосипедів веде нас в Аляску в початок минулого століття, де Марк Грюнвальд адаптував велосипед під спартанські умови зими.

По суті, це стандартний гірський велосипед, основною особливістю якого є великі колеса (покришки 3,5-4,5 дюйма), що сприяє високій прохідності: сніг, бруд, пісок, все по плечу. З такою розмірністю коліс надається широка можливість вибору накачування до різного тиску для різної місцевості катання.

На тлі чудової прохідності жертвуємо швидкістю, та й стартувати важкувато.

Вага фетбайков за рахунок коліс доходить до 16 кг; топові, дорогі моделі через використання карбону, титану і алюмінію зменшують вагу аж до 10кг.

вибрати фетбайк

Для спрощення або повної відмови від педалювання, гірські, міські, складні велосипеди і фетбайкі можуть обладнуватися електроприводом. Залежно від батарей, приводу і типу велосипеда, хід за рахунок електрики на одній зарядці може доходити до 100 км.

Такі велосипеди, з урахуванням обладнання, важать чимало (від 20кг і більше), тому без приводу крутити педалі буде не просто. У загальних рисах ці велосипеди - ті ж типові гірські, міські і т.д., лише з додаванням електрообладнання, що веде до додавання інших кріплень, рішень, які в певній мірі перетворюють велосипед.

Практично будь-який байк можна зробити електроприводним.

Розмір рами (крім BMX) - це довжина підсідельної труби, власне на яку зазвичай і наноситься значення в дюймах, сантиметрах або в буквених позначеннях (S, M, L ...)

Цей розмір вважається базовим і задає довжини інших труб рами, пропорції незмінні для інших ростовок. Різні розміри рам допомагають створити рівний комфорт для велосипедистів різного зросту.

Розмір рами велосипеда безпосередньо впливає на посадку. Якщо рама велика, то до керма доведеться тягнутися, що призведе до втоми спини і кистей рук. Якщо ж рама мала, велосипедист буде як би нависати над кермом. У цьому випадку на руки доведеться значна частина ваги людини, і вони заніміють, голову ж потрібно буде задирати, щоб побачити дорогу, і від цього заболить шия.

Нижче представлені найбільш популярні варіанти таблиць, які підходять до продукції більшості виробників велосипедів.

Таблиця розмірів для ГІРНИЧИХ, міських і ГІБРИДНИХ ВЕЛОСИПЕДІВ

Таблиця розмірів для ГІРНИЧИХ, міських і ГІБРИДНИХ ВЕЛОСИПЕДІВ

Таблиця розмірів для шосейних і турінгових ВЕЛОСИПЕДІВ

Таблиця розмірів для шосейних і турінгових ВЕЛОСИПЕДІВ

У фіналі додаємо парочку практичних порад з підбору, які відмінно доповнять табличні значення:

  • Станьте над велосипедом, ноги на землі, рама між ногами, сідло упирається в сідниці. Якщо від промежини до верхньої труби рами залишається не менше 4-5 пальців (5 см), то велосипед Вашого розміру. Таку відстань вказує на те, що рама відповідає Вашим антропометричними даними (довжині ніг), і в разі екстреного спригіванія з велосипеда подібного роду контакт з рамою максимально виключений.
  • Встановіть відповідно до довжини Ваших ніг висоту сідла. Якщо Вам довелося витягти підсідельний штир до обмежувальної відмітки або далі (велика ймовірність погнути або зламати штир, попсувати раму), то велосипед Вам малий, якщо ж практично весь підсідельний штир залишився в трубі, то велосипед завеликий.

Вібрато й Купити велосипед підбір BMX , MTB Freestyle як налаштувати велосипед під себе? Перевірка велосипеда перед поїздкою

Команда магазину бажає кожному!

Підібравши вірну ростовку велосипеда, Ви забезпечите собі щоденну комфортну їзду без болю в спині, кистях рук і колінах. Катайтеся, подорожуйте, прогресуйте, ведіть активний і здоровий спосіб життя разом з нами!

Основне правило - Вам повинно бути комфортно на велосипеді і їзда на ньому повинна доставляти Вам радість і приносити користь здоров'ю! Катайтеся на здоров'я!

всі новини

1. Де і як Ви будете кататися?
2. Навіщо Вам велосипед?
Як налаштувати велосипед під фізіологічні особливості свого тіла і зробити катання максимально комфортним і тривалим?
Для чого вони були зроблені?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов