Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як і скільки прогрівати автомобіль в холодну погоду

Наша сеть партнеров Banwar

Взимку прогрів машини обов'язковий. Його тривалість - особливе питання. Який час двигун повинен попрацювати на холостих обертах перед тим, як автомобіль почне рух?

Не потрібно слідувати рекомендації на кшталт «заливай всесезонна олива і їдь без прогріву». На холодному моторі карбюраторних машина не поїде, буде «чхати» і затихне, газове обладнання марно, і навіть на інжекторних і дизельних авто можуть виникнути проблеми з приемистостью.

Примітка. Рекомендації не прогрівати машину прийшли із заходу, де реальна причина їх появи - екологія: там вважається, що працює на холостих обертах автомобіль занадто сильно забруднює навколишнє середовище і що в порівнянні з цим надмірний і прискорений знос двигуна - менше зло. Може це і так, але ж і зими там не такі суворі, як у Росії.

П'ять причин для прогріву автомобіля

1. Будь-яке моторне масло на морозі густіє (зимовий і всесезонне набагато менше, ніж літній, але тим не менше), через що деталі двигуна змащуються гірше і відповідно швидше зношуються, особливо на високих оборотах. У міру прогрівання масло набуває необхідну в'язкість і відновлює свої властивості, отже - мотор отримує достатньо мастила і готовий до інтенсивної експлуатації.

2. На холодному двигуні зазори між деталями відхилені від норми. Це сприяє їх прискореного зносу, особливо в режимі роботи на високих оборотах. Зазори приходять у відповідність з конструктивно певними нормами лише після прогрівання мотора до робочої температури.

3. Холодний двигун може працювати нестабільно. Це характерно практично для всіх карбюраторних авто, а й сучасні мотори без попереднього прогріву можуть «чхати» під час їзди, втрачати динаміку і прийомистість.

4. Їзда з непрогрітим двигуном провокує підвищений витрата палива через різницю температури навколишнього середовища і температури нормальної робочої, властивої паливо-повітряної суміші.

5. Їхати в холодному салоні - задоволення нижче середнього, до того ж без теплого обдування скла швидко покриваються інеєм, в результаті чого оглядовість зменшується.

Час прогріву машини

інжекторний двигун

Єдиної рекомендації немає. Для більшості інжекторних машин достатньо 3-5 хвилин: навіть якщо в салоні не потеплішає, двигун буде готовий до експлуатації. Якщо в мотор залито літнє або «спортивне» масло, час прогріву доведеться збільшити мінімум удвічі.

Одним з показників є частота обертання коленвала: після холодного пуску двигун якийсь час працює на підвищених оборотах (1200-1500 в хвилину), і, коли вони знижуються до 800-1000, можна починати рух. Ще одна ознака - стрілка датчика температури: якщо вона хоч трохи зрушила, можете сміливо їхати. Звичайно, після декількох хвилин роботи на холостому ходу температура двигуна буде далека від робочої, але подальший прогрів можна здійснювати, рухаючись якийсь час на невисокій швидкості, не ставлячи більших обертів.

Дизельний двигун

Те ж саме стосується дизеля. Правда, тут є одне «але»: якщо солярка загусла, вона не дійде до двигуна, застрягши в магістралях паливопроводу або в паливних фільтрах. При цьому двигун заведеться, але буде працювати лише до тих пір, поки не витратився залишки доступного палива. Відповідно, якщо машина вже в дорозі - мотор затихне і вона зупиниться. І добре, якщо це станеться не на перехресті, залізничному переїзді або в іншому небезпечному місці.

Тепер уже ви точно її НЕ заведете до тих пір, поки солярка НЕ ​​розмерзнеться. Тому не поспішайте починати рух, особливо якщо не впевнені в якості палива: нехай машина попрацює на холостому ходу хоча б 5-7 хвилин, це дозволить переконатися в тому, що паливо не загусло і стабільно надходить з бака в двигун.

карбюраторний двигун

Карбюраторний мотор взимку потрібно гріти не менше 10-15 хвилин, в сильний мороз - ще довше. Багато що залежить від конкретного автомобіля: деякі двигуни перші кілька хвилин працюють тільки на «підсосі», після чого його слід поступово закривати, іншим потрібна допомога педаллю акселератора, треті при збільшенні подачі палива глухнуть.

Примітка. Поширена помилка - коли водій при проблемах з запуском або при нестабільній роботі холодного двигуна часто натискає педаль газу. Це може дати протилежний ефект: свічки заливає бензином, що перешкоджає виникненню іскри.

Більшість карбюраторних моторів стабільно працюють після досягнення температури 40-50 ° С, що дозволяє подальший прогрів здійснювати в процесі руху на невеликій швидкості і невисоких оборотах. У будь-якому випадку на температурному датчику є спеціальне розподіл, і коли стрілка дійде до нього - можна сміливо їхати: глухнути двигун вже не буде.

Двигун з газобалонним обладнанням

Навіть при плюсовій температурі заводити і прогрівати двигун потрібно на бензині, не кажучи вже про зимову пору року. Перемикатися на газ можна тільки після того, як мотор набере достатню температуру (зазвичай необхідний мінімум знаходиться в діапазоні 40-60 ° С). В іншому випадку можна швидко вивести з ладу редуктор і гофри. Сумнівні поради на кшталт «полів редуктор з чайника і можеш сміливо заводити» ігноруйте.

До слова сказати, з застосуванням ГБО 4-го покоління процес повністю автоматизований: двигун заводиться на бензині, а коли набирає необхідну температуру - відбувається автоматичне перемикання на газ.

З досвіду можна відзначити лише те, що, в середньому, ніж двигун більше, тим швидше він прогрівається до робочої температури. Конкретний час прогріву вашого автомобіля перед поїздкою виявляється лише самостійно.

Який час двигун повинен попрацювати на холостих обертах перед тим, як автомобіль почне рух?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов