Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Nissan Qashqai I з пробігом - Колеса.ру

  1. Як вибрати Nissan Qashqai I з пробігом Кашкай - нехай і не перший в своєму роді компактний кросовер,...
  2. техніка
  3. Кузов і салон
  4. мотори
  5. Знеособлений жир: тест-драйв Nissan Qashqai російського складання
  6. Брати чи не брати?
  7. Як вибрати Nissan Qashqai I з пробігом
  8. Чим гарний Nissan Qashqai
  9. техніка
  10. Кузов і салон
  11. мотори
  12. Знеособлений жир: тест-драйв Nissan Qashqai російського складання
  13. Брати чи не брати?
  14. Як вибрати Nissan Qashqai I з пробігом
  15. Чим гарний Nissan Qashqai
  16. техніка
  17. Кузов і салон
  18. мотори
  19. Знеособлений жир: тест-драйв Nissan Qashqai російського складання
  20. Брати чи не брати?

Як вибрати Nissan Qashqai I з пробігом

Наша сеть партнеров Banwar

Кашкай - нехай і не перший в своєму роді компактний кросовер, але як мінімум один з найпопулярніших. Практика показує, що люблять його не дарма - дорогих проблем він не підносить навіть з пробігами за 100-150 тисяч км. Не обіцяють жахів ні прості мотори, ні цілком надійний варіатор. Головне - використовувати цю машину за призначенням, тобто подалі від бездоріжжя. І хоча б зрідка обслуговувати.

Чим гарний Nissan Qashqai

Н а момент появи у продажу Nissan Qashqai першого покоління збут кросоверів стійко йшов вгору, але ринок в Європі почав потроху насичуватися. Потрібно було щось новеньке. Відповіддю стало зменшення розмірів «позашляховика» ще на клас, з відповідним зниженням вартості.

Більш компактний розмір, але як і раніше щільно зібраний кузов, більш ніж достатня тяговооруженность і висока якість виконання послужили запорукою успіху. А ще зіграв на руку той факт, що машину для європейців розробляли в Англії, і авто вийшло дуже європейським за якістю і характеристикам, практично без оглядки на американський і японський ринки.

Саме Qashqai «витягнув» продажі Nissan в Європі, це був справжній ринковий успіх і визнання. Попит на машину виявився майже вдвічі більше очікуваного, але конструкція авто з агрегатами з лінійки Renault-Nissan дозволила швидко наростити виробництво і утримати лідируючі позиції.

1/2

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

2/2

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

Вже потім з'явилися маленькі позашляховики від інших виробників, а Nissan випустив дуже компактного і зовсім вже страшненькою Juke, в 2007 році це був прорив. Російські смаки часом мало відрізняються від європейських, а попит на всі «позашляхове» у нас просто гарантований.

Загалом, маленький Nissan легко випередив з продажу куди більш старих і серйозних гравців ринку, ліктями розштовхав конкурентів і тримав позицію одного з найпопулярніших кросоверів довгі роки, не дивлячись на кризу, помітне підвищення ціни і поява куди більш просторих машин в тому ж типорозмірі.

1/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

2/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

техніка

З точки зору техніки машина дуже близька до Renault Megane другого і третього поколінь і багатьом іншим авто на платформі Nissan C. До речі, в «родичах» у нього і одна модель Mercedes-Benz, каблучок Citan. Просте шасі з підвісками типу Макферсон спереду, багаторичажка ззаду, опціонним повним приводом (зрозуміло, що підключається) і декількома варіантами колісної бази. До речі, успіх оригінального Qashqai посприяв появі і його семиместной версії Qashqai + 2 буквально через рік після виходу основної моделі.

1/2

На фото: Nissan Qashqai + 2 '2008-09

2/2

На фото: Nissan Qashqai + 2 '2008-09

Бензинових моторів припасли всього два: один об'ємом 1,6 літра, HR16DE, і більш потужний 2,0 MR20DE, обидва спільної з Renault розробки. Дизельних двигунів за роки випуску моделі змінилося кілька, всі родом з Renault. В основному машина зустрічалася з дизелем 1,5 серії K9K, але трапляються і дволітрові M9R, і новіші 1,6 мотори R9M.

З трансмісією все стандартно для альянсу Renault-Nissan. Коробки- «автомати» в основному представлені варіаторами Xtroniс CVT, і тільки на найпотужнішому дизельному моторі стоїть звичайна АКПП, але це велика рідкість. У нас дизельні версії офіційно не продавалися, а європейці воліють механічну КПП. Привід в основному передній, але для тих, хто хоче не просто авто, яке виглядає як позашляховик, а й отримати пристойну прохідність, пропонується повний привід. Причому з можливістю попередньої блокування муфти приводу задньої осі, звичайним автоматичним режимом і строго передньопривідним, що трохи згладжує грубувату роботу простий муфти приводу на слизьких дорогах.

1/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai + 2 '2008-09

2/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai + 2 '2008-09

Сильними сторонами моделі виявилися керованість і комфорт. Порівняно компактне шасі з не дуже високим дорожнім просвітом дозволило отримати по суті абсолютно легкову керованість, а товсті штатні позашляхові покришки забезпечили ще й плавність ходу. А ось обсяг салону стали критикувати вже через кілька років після виходу моделі - він виявився куди менше, ніж очікували від машини, формально відноситься до С-класу. Втім, на якість опрацювання нарікань не було.

Ще одним приводом для критики виявилися підвіски. Збільшення безпружинних мас і більш агресивний стиль водіння, що практикується покупцями кросоверів в Росії, посилили навантаження на підвіски до критичного рівня. Задня підвіска дуже вже швидко зношувалися і починала стукати.

Але в цілому машина проявила себе дуже непогано, та й вік навіть у найперших Кашкаєв НЕ переступив ще десяток років, для серйозних проблем зарано. Але деякі висновки вже можна зробити.

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

Кузов і салон

Лакофарбове покриття машин Nissan часто піддається критиці за недостатню товщину і міцність. Але Qashqai це не стосується, фарбування цілком міцна і стійко переносить і пескоструй, і навіть каміння. А найбільш вразливі місця арок і боковин прикриті товстим шаром пластикової «броні». Якщо шар ЛКП порушений, то корозія починає розвиватися не відразу, а через місяць-другий. Обробка кузова непогана, але, на жаль, оцинковки тут немає ні в якому вигляді. Серйозні вогнища іржі найчастіше видно тільки при частковому розбиранні машини, під кліпсами колісних арок та на задніх дверях, ще рідше їх можна побачити зсередини на крайках дверей.

Серйозні вогнища іржі найчастіше видно тільки при частковому розбиранні машини, під кліпсами колісних арок та на задніх дверях, ще рідше їх можна побачити зсередини на крайках дверей

На фото: Nissan Qashqai`2012-14

Не можна сказати, що кузов від корозії захищений ідеально, але при відсутності кузовних робіт передумов для розвитку корозії мінімум, хіба що задні двері та відколи на капоті і кромці даху можуть почати іржавіти.

Втім, пластик зовсім не бездоганний: з часом «серпи» передніх крил ламаються в зоні кріплення до бампера в нижній своїй частині з-за попадання снігу і льоду. Льодом ж іноді вибиває стик кріплення передніх крил і бампери. Ще взимку часто відлітають кріплення у кришок форсунок омивача фар і датчики парктроника.

Кожухи бічних дзеркал теж не відрізняються міцністю, зазвичай страждають нижні кліпси кріплення, після чого кожух швидко втрачається. До речі, часто причиною є порушення режиму сушіння пластикових елементів при фарбуванні. Самі бампери досить крихкі, особливо на морозі, але пластикові кліпси, на яких кріпляться бампери, радіаторні грати і ще купа різноманітного пластика ще більш тендітні - на морозі знімати і ставити їх не рекомендується. Але збірка з безліччю точок кріплення дозволяє конструкції добре сприймати навіть дуже серйозні удари в теплу пору року.

Тільки бережіть «лижу» заднього бампера - нею легко зачепитися за профільні нерівності або поребрик. В результаті бампер просто порветься. Ще варто відзначити, що фарба на пластикових елементах тримається погано, особливо на машинах до рестайлінгу. Це абсолютно не страшно, але з часом зовнішній вигляд авто псується.

Особливою міцністю не відрізняються і фари, оптика дорестайлінгових машин затирається вже до пробігу в 50-70 тисяч кілометрів. Фари рестайлових машин мають більш вдалу форму, але до такого пробігу зазвичай теж вже мають явні потертості в робочій зоні.

Салон, в общем-то, непогано зроблений, невеликі поскрипування не береться до уваги. Із серйозних проблем можна відзначити тільки відмови вентилятора обігрівача і слабку грубку. Так, на машинах з бесьключевой запуском антена системи, розташована в дзеркалі заднього виду разом з датчиком дощу, порівняно часто відмовляє.

Ресурс «равлики» керма малуватий, про «болячки» розповість лампочка «ейрбегамі» і непрацюючі кнопки управління мультимедійною системою. Проблема з конденсатом зі стелі навряд чи видасться смішною того, хто зіткнеться з нею особисто.

Через нестачу теплоізоляції взимку створюються умови, коли вода накопичується на оббивці стелі і може несподівано пролитися при гальмуванні, тут головне не втратити витримку і холоднокровність.

Косметичних дефектів трохи більше. Шкіряне оздоблення керма тримається стійко до пробігів в 100-150 тисяч кілометрів, а потім дуже швидко облазить вся. Важіль АКПП вже після 50 тисяч кілометрів виглядає пошарпаним - з нього облазить срібна фарба. Сидіння взагалі рідко підводять, якщо машина не експлуатується як таксі (таке з Кашкаєм буває). На шкіряних згодом з'являються складки, але кожзам тут хорошої якості, тріскається рідко.

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai`2012-14

Нарікання в основному викликає тільки форма і розмір крісел. У найважчих пасажирів може відмовити регулювання кута нахилу спинки. Кнопки центральної консолі трохи протираються до такого ж пробігу, але працюють справно. «Срібне» покриття ручок дверей тьмяніє з часом, але це складно помітити, якщо не придивлятися. Кажуть, на найстаріших екземплярах ще матеріал козирка комбінації приладів був обраний невдало, він облазить, але зараз зустріти машину з таким дефектом складно.

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

Стук задньої полки перемогти неможливо без серйозної переробки кріплень. Електромагніт блокування АКПП теж з числа «расходников», до пробігу в 130-150 тисяч кілометрів він іноді вже поміняний двічі або перманентно відключений. Ще облазить хром з пластикових дверних ручок і ламається точка кріплення троса замку, в результаті двері можна відкрити тільки зовні. Причому зовнішня ручка теж з часом починає заїдати, вимагаючи додатки солідного зусилля.

Мультимедійна система викликає нарікання не відмова, а в першу чергу своєю простотою. Навіть топовий комплекс з навігацією має дуже просту графіку, та й карти в нього наче з минулого століття. Не подумайте, що все перераховане означає, що салон неякісний, дефекти здебільшого не масові і пов'язані з умовами експлуатації.

Електрика і електроніка

З цього боку особливих нарікань немає. За винятком уже озвучених особливостей машин з бесьключевой доступом, равлики керма і іншої салонної дрібниці, дефекти зустрічаються рідко.

Генератори з мотором 1,6 вимагають постійного контролю ременя приводу, а на 2,0 генератор схильний до завищення напруги. Склопідйомники слабенькі, іноді відмовляє мотор приводу. Бензонасос дуже не любить поганий бензин, починає шуміти і втрачає тиск майже відразу. Ресурс ламп головного освітлення на машинах з мотором 2,0 помітно знижений через високої напруги в бортовій мережі.

Ресурс ламп головного освітлення на машинах з мотором 2,0 помітно знижений через високої напруги в бортовій мережі

Самі фари до рестайлінгу схильні до затирання і розтріскування ковпака. Трапеція двірників має малий ресурс, що особливо відчувається на машинах з датчиком дощу. Вентилятори охолодження радіаторів при пробігах за «сотню» іноді мають дуже високу вібрацію через пошкодження підшипників. Палять задніх дверей схильний до розтріскування в місцях вигину.

Підвіски, гальма і рульове управління

До підвісок, як я вже говорив, претензій зазвичай найбільше. Гучна робота підвісок на нерівностях, як правило, пов'язана з зносом опор передньої підвіски, розбитими втулками стабілізатора поперечної стійкості і, рідше, з зносом сайлентблоков в задній підвісці. Деталі недорогі, але після 50-70 тисяч кілометрів пробігу операцію по ремонту підвіски доводиться повторювати кожні 20-30 тисяч кілометрів, що для багатьох власників є неприємним сюрпризом.

Деталі недорогі, але після 50-70 тисяч кілометрів пробігу операцію по ремонту підвіски доводиться повторювати кожні 20-30 тисяч кілометрів, що для багатьох власників є неприємним сюрпризом

На фото: Nissan Qashqai + 2`2010

Амортизатори не відрізняються довговічністю і теж вносять свою лепту в підвищення кількості шумів. Ресурс на рівні 50-70 тисяч кілометрів можна вважати успіхом, іноді пробіг виходить менше.

До гальм претензій немає, хіба що колодки іноді стукають, якщо ставити не оригінальні, так ресурс барабанного механізму гальма стоянки відверто слабкий, вимагає ремонту і регулювання щороку.

Рульове управління особливих турбот не доставляє. Електропідсилювач надійний і рідко виходить з ладу. Кермові тяги і наконечники мають невеликий ресурс і, як і підвіска, вимагають регулярної діагностики.

Трансмісія

Ручні коробки ніяких проблем з ресурсом не мають, потрібно лише підтримувати потрібний рівень масла. Легкий виття шестерень під скидання газу - просто особливість коробки.

Приводи передньої осі вимагають регулярного огляду пиляків, в разі виходу останніх з ладу ШРУС довго не витримає. При заміні досвідчені власники рекомендують використовувати більш надійні силіконові деталі.

При заміні досвідчені власники рекомендують використовувати більш надійні силіконові деталі

Повний привід на міських машинах проблем не викличе, а ось на бездоріжжі муфту недовго і перегріти, особливо якщо не включити її блокування заздалегідь. Зимовий дрифт, знову ж таки, протипоказаний.

Воротарів боятися не потрібно. Jatco JF011E - цілком надійні агрегати при поєднанні з не самими потужними двигунами. Навіть з моторами 2,0 ресурс ланцюгів і конусів варіатора зазвичай залишає не менше 150 тисяч кілометрів при нормальному стилі руху, а при спокійному - ще рази в два більше. Потрібно тільки звертати увагу на стан радіатора охолодження CVT, він невдало розташований - низько, за балкою бампера, і збирає дуже багато бруду. В результаті з'являються шанси перегріти варіатор при тривалому русі у важких умовах.

На відміну від більшості автоматичних трансмісій, варіатор працює, що називається, «до останнього», навіть при серйозних пошкодженнях з'являються лише легкі сіпання і вібрації на розгоні, а дрібних несправностей майже не буває.

Витрата палива на 100 км

в міському циклі:

10-11 л

Слабкі місця конструкції - чутливість до забруднення масла і малий ресурс маслонасоса. Іноді при перегріванні провертає посадочні місця підшипників в корпусі коробки - преднатяг дуже маленький. Ще дуже вже вальяжная тягова характеристика провокує жорсткі старти, а значить і прискорений знос трансмісії. Ще варто відзначити, що для поїздок по бездоріжжю, з тривалим «залипання» в крайньому положенні передавальних чисел і з ривками тяги, цей агрегат не годиться зовсім. На пробежной машині визначити стан варіатора досить просто, він повинен працювати плавно, в холодному і прогрітому стані. Посмикування і тим більше ривки при інтенсивному розгоні і під скидання газу кажуть, швидше за все, про очікувані в найближчі пару десятків тисяч кілометрів пробігу неприємності.

Масло настійно рекомендується міняти хоча б раз в 50 тисяч кілометрів. В оригіналі це Elf Elfmatic CVT, який можна придбати у вигляді безлічі ОЕМ рідин. Також рекомендується міняти масляний фільтр коробки якомога частіше або поставити зовнішній фільтр-уловлювач. Зовнішній радіатор на Qashqai вже є в базі.

З дволітровим дизелем, як уже було сказано вище, зустрічається і АКПП традиційної конструкції, Jatco JF613E. Ця шестиступінчаста АКПП відрізняється непоганим ресурсом за умови своєчасної заміни масла, а основний її недолік - це малий ресурс соленоїдів гидроблока. При спортивному стилі водіння вже позначається недостатній ресурс накладок блокування ВМД, вони можуть зноситися після 60-70 тисяч км пробігу.

При спортивному стилі водіння вже позначається недостатній ресурс накладок блокування ВМД, вони можуть зноситися після 60-70 тисяч км пробігу

мотори

Двигуни на Nissan Qashqai ставили з дуже вдалою лінійки MR. Найбільш поширений - дволітровий MR20DE, він же M4R в позначенні Renault. Цей мотор можна зустріти на безлічі французьких машин в різних варіантах. Алюмінієвий блок, ланцюговий привід ГРМ, фазовращатели і, в цілому, дуже продумана і гранично проста конструкція.

Недоліки теж є, звичайно ж. Ресурс ГРМ невеликий, близько 120-150 тисяч кілометрів, мотор галасливий, зазори клапанів потрібно регулювати шайбами ​​хоча б раз в 60 тисяч кілометрів пробігу. Конструкція ГБЦ слабенька, свічки необхідно ставити тільки з динамометричним ключем і на холодну.

Витрата палива на 100 км

в заміському циклі:

5 л

Маслос'емниє кільця легко залягають, якщо міняти масло раз в 15 тисяч км і рідше і використовувати недороге «фірмове» масло Nissan. І особливо якщо стоїть стара версія поршневий групи з «вузькими» кільцями. Система охолодження переускладнений, тут два термостата, і до того ж її дизайн не забезпечує хороший обігрів салону взимку. Ресурс модулів запалювання не дуже великий, якщо міняти свічки за регламентом, який явно занадто «ліберальний».

Але простота цілком окупається. Заміна ГРМ дешева, чавунні гільзи стійко переносять негаразди, будь-який ремонт робиться легко, система управління надійна, поршнева група має ресурс близько 300 тисяч кілометрів, якщо не зловживати курними дорогами, а запчастини до нього недорогі і широко поширені. Є модернізована поршнева група без схильності до масляного апетиту, є і комплект для модернізації системи охолодження.

Є модернізована поршнева група без схильності до масляного апетиту, є і комплект для модернізації системи охолодження

При всьому при цьому мотор легко крутиться і забезпечує хорошу динаміку не надто важкою машині, навіть з варіатором.

Агрегат серії HR16DE - це, по суті, зменшений в об'ємі MR20DE, хіба що потужність помітно менше. До речі, його збирають на ВАЗі. Ресурс трохи менше, ніж у дволітрового, схильність до споживання масла трохи вище і зазвичай проявляється при пробігах близько 100-150 тисяч кілометрів, але, по суті, це той же мотор з тими же проблемами та особливостями в експлуатації.

Обидва двигуни прекрасно себе зарекомендували під капотом Qashqai, до пробігу в 200-250 тисяч кілометрів вони зазвичай прекрасно себе почувають, якщо система охолодження міститься в порядку.

Ось радіатори порівняно слабкі, через корозію до п'яти-семи років нижня частина радіаторів вже позбавлена ​​«сот», залишаються тільки самі трубки, чому ефективність роботи падає. До того ж пакет радіаторів схильний до забруднення. Якщо нехтувати щорічної очищенням, то формується товста «шуба» між конденсором кондиціонера і радіатором, вичистити яку можна тільки розібравши пакет радіаторів.

Тест-драйв / Нові авто

Знеособлений жир: тест-драйв Nissan Qashqai російського складання

Робота по локалізації Головним приводом для тест-драйву послужило те, що збірка кросовера від Nissan була локалізована на російському заводі в Санкт-Петербурзі. Таким чином, він став четвертою моделлю, що випускається на ...

22.01.2016

Рідко зустрічаються дизельні мотори, в основному вони представлені півторалітровим агрегатом K9K, і на Qashqai стоїть одна з найвдаліших його конфігурацій з паливною апаратурою Siemens. У такій комплектації список основних слабких місць скорочується до турбокомпресора з дуже малим ресурсом і малого ресурсу вкладишів коленвала. Та ще версії з фільтрами саж постійно мають проблеми з його пропаленням і великий ризик виходу з ладу гофри EGR. це крім «Стандартних» дизельних проблем з паливною апаратурою і EGR-клапаном.

Якщо ви шанувальник дизелів, то рекомендується як мінімум експлуатувати його на маслі з в'язкістю SAE50 або навіть SAE60 і мати в запасі комплект вкладишів NPR. А також пам'ятати, що середній реальний пробіг машин з такими моторами - близько 30-40 тисяч кілометрів на рік, так що розраховувати на малопробежний дизель не варто. В іншому це типовий європейський мотор: ГРМ з ременем, недорогий ремонт, великий ресурс. Повітряний фільтр вимагає обов'язкової заміни раз в 15-20 тисяч кілометрів пробігу. Більш нові мотори M9R і R9M зустрічаються вкрай рідко, але по основних особливостей в експлуатації схожі на «молодший» мотор 1,5.

Більш нові мотори M9R і R9M зустрічаються вкрай рідко, але по основних особливостей в експлуатації схожі на «молодший» мотор 1,5

Брати чи не брати?

Nissan Qashqai першого покоління - цілком актуальна до сих пір машина. Чи не ідеальні, але цілком вдалі бензинові мотори, дуже надійні при акуратній експлуатації варіатори і відмінні механічні коробки. Висока якість виконання кузова і салону. І, нарешті, непоганий комфорт, хоча машина і тіснувата. До того ж вона дуже економічна для кросовера, повнопривідні модифікації з дволітровим мотором і варіатором в міському циклі легко укладаються в 10-11 літрів витрати, а на трасі, якщо не зловживати швидкістю, можна домогтися і 5 літрів на сотню. З двигуном 1,6 витрата знижується на півлітра-літр в місті і трохи на трасі.

Якщо зважитеся на покупку, будьте готові до ретельного ремонту підвіски, втім, не особливо дорогому. А також до недорогої, але обов'язковою профілактиці моторів. І до того, що насправді це не позашляховик, а дуже компактний мінівен, тільки з позашляховим іміджем і плавністю ходу. Наостанок, зайвий раз зазначу, що вилазки на бездоріжжі йому протипоказані, особливо якщо машина з варіатором.

Як вибрати Nissan Qashqai I з пробігом

Кашкай - нехай і не перший в своєму роді компактний кросовер, але як мінімум один з найпопулярніших. Практика показує, що люблять його не дарма - дорогих проблем він не підносить навіть з пробігами за 100-150 тисяч км. Не обіцяють жахів ні прості мотори, ні цілком надійний варіатор. Головне - використовувати цю машину за призначенням, тобто подалі від бездоріжжя. І хоча б зрідка обслуговувати.

Чим гарний Nissan Qashqai

Н а момент появи у продажу Nissan Qashqai першого покоління збут кросоверів стійко йшов вгору, але ринок в Європі почав потроху насичуватися. Потрібно було щось новеньке. Відповіддю стало зменшення розмірів «позашляховика» ще на клас, з відповідним зниженням вартості.

Більш компактний розмір, але як і раніше щільно зібраний кузов, більш ніж достатня тяговооруженность і висока якість виконання послужили запорукою успіху. А ще зіграв на руку той факт, що машину для європейців розробляли в Англії, і авто вийшло дуже європейським за якістю і характеристикам, практично без оглядки на американський і японський ринки.

Саме Qashqai «витягнув» продажі Nissan в Європі, це був справжній ринковий успіх і визнання. Попит на машину виявився майже вдвічі більше очікуваного, але конструкція авто з агрегатами з лінійки Renault-Nissan дозволила швидко наростити виробництво і утримати лідируючі позиції.

1/2

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

2/2

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

Вже потім з'явилися маленькі позашляховики від інших виробників, а Nissan випустив дуже компактного і зовсім вже страшненькою Juke, в 2007 році це був прорив. Російські смаки часом мало відрізняються від європейських, а попит на всі «позашляхове» у нас просто гарантований.

Загалом, маленький Nissan легко випередив з продажу куди більш старих і серйозних гравців ринку, ліктями розштовхав конкурентів і тримав позицію одного з найпопулярніших кросоверів довгі роки, не дивлячись на кризу, помітне підвищення ціни і поява куди більш просторих машин в тому ж типорозмірі.

1/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

2/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

техніка

З точки зору техніки машина дуже близька до Renault Megane другого і третього поколінь і багатьом іншим авто на платформі Nissan C. До речі, в «родичах» у нього і одна модель Mercedes-Benz, каблучок Citan. Просте шасі з підвісками типу Макферсон спереду, багаторичажка ззаду, опціонним повним приводом (зрозуміло, що підключається) і декількома варіантами колісної бази. До речі, успіх оригінального Qashqai посприяв появі і його семиместной версії Qashqai + 2 буквально через рік після виходу основної моделі.

1/2

На фото: Nissan Qashqai + 2 '2008-09

2/2

На фото: Nissan Qashqai + 2 '2008-09

Бензинових моторів припасли всього два: один об'ємом 1,6 літра, HR16DE, і більш потужний 2,0 MR20DE, обидва спільної з Renault розробки. Дизельних двигунів за роки випуску моделі змінилося кілька, всі родом з Renault. В основному машина зустрічалася з дизелем 1,5 серії K9K, але трапляються і дволітрові M9R, і новіші 1,6 мотори R9M.

З трансмісією все стандартно для альянсу Renault-Nissan. Коробки- «автомати» в основному представлені варіаторами Xtroniс CVT, і тільки на найпотужнішому дизельному моторі стоїть звичайна АКПП, але це велика рідкість. У нас дизельні версії офіційно не продавалися, а європейці воліють механічну КПП. Привід в основному передній, але для тих, хто хоче не просто авто, яке виглядає як позашляховик, а й отримати пристойну прохідність, пропонується повний привід. Причому з можливістю попередньої блокування муфти приводу задньої осі, звичайним автоматичним режимом і строго передньопривідним, що трохи згладжує грубувату роботу простий муфти приводу на слизьких дорогах.

1/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai + 2 '2008-09

2/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai + 2 '2008-09

Сильними сторонами моделі виявилися керованість і комфорт. Порівняно компактне шасі з не дуже високим дорожнім просвітом дозволило отримати по суті абсолютно легкову керованість, а товсті штатні позашляхові покришки забезпечили ще й плавність ходу. А ось обсяг салону стали критикувати вже через кілька років після виходу моделі - він виявився куди менше, ніж очікували від машини, формально відноситься до С-класу. Втім, на якість опрацювання нарікань не було.

Ще одним приводом для критики виявилися підвіски. Збільшення безпружинних мас і більш агресивний стиль водіння, що практикується покупцями кросоверів в Росії, посилили навантаження на підвіски до критичного рівня. Задня підвіска дуже вже швидко зношувалися і починала стукати.

Але в цілому машина проявила себе дуже непогано, та й вік навіть у найперших Кашкаєв НЕ переступив ще десяток років, для серйозних проблем зарано. Але деякі висновки вже можна зробити.

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

Кузов і салон

Лакофарбове покриття машин Nissan часто піддається критиці за недостатню товщину і міцність. Але Qashqai це не стосується, фарбування цілком міцна і стійко переносить і пескоструй, і навіть каміння. А найбільш вразливі місця арок і боковин прикриті товстим шаром пластикової «броні». Якщо шар ЛКП порушений, то корозія починає розвиватися не відразу, а через місяць-другий. Обробка кузова непогана, але, на жаль, оцинковки тут немає ні в якому вигляді. Серйозні вогнища іржі найчастіше видно тільки при частковому розбиранні машини, під кліпсами колісних арок та на задніх дверях, ще рідше їх можна побачити зсередини на крайках дверей.

Серйозні вогнища іржі найчастіше видно тільки при частковому розбиранні машини, під кліпсами колісних арок та на задніх дверях, ще рідше їх можна побачити зсередини на крайках дверей

На фото: Nissan Qashqai`2012-14

Не можна сказати, що кузов від корозії захищений ідеально, але при відсутності кузовних робіт передумов для розвитку корозії мінімум, хіба що задні двері та відколи на капоті і кромці даху можуть почати іржавіти.

Втім, пластик зовсім не бездоганний: з часом «серпи» передніх крил ламаються в зоні кріплення до бампера в нижній своїй частині з-за попадання снігу і льоду. Льодом ж іноді вибиває стик кріплення передніх крил і бампери. Ще взимку часто відлітають кріплення у кришок форсунок омивача фар і датчики парктроника.

Кожухи бічних дзеркал теж не відрізняються міцністю, зазвичай страждають нижні кліпси кріплення, після чого кожух швидко втрачається. До речі, часто причиною є порушення режиму сушіння пластикових елементів при фарбуванні. Самі бампери досить крихкі, особливо на морозі, але пластикові кліпси, на яких кріпляться бампери, радіаторні грати і ще купа різноманітного пластика ще більш тендітні - на морозі знімати і ставити їх не рекомендується. Але збірка з безліччю точок кріплення дозволяє конструкції добре сприймати навіть дуже серйозні удари в теплу пору року.

Тільки бережіть «лижу» заднього бампера - нею легко зачепитися за профільні нерівності або поребрик. В результаті бампер просто порветься. Ще варто відзначити, що фарба на пластикових елементах тримається погано, особливо на машинах до рестайлінгу. Це абсолютно не страшно, але з часом зовнішній вигляд авто псується.

Особливою міцністю не відрізняються і фари, оптика дорестайлінгових машин затирається вже до пробігу в 50-70 тисяч кілометрів. Фари рестайлових машин мають більш вдалу форму, але до такого пробігу зазвичай теж вже мають явні потертості в робочій зоні.

Салон, в общем-то, непогано зроблений, невеликі поскрипування не береться до уваги. Із серйозних проблем можна відзначити тільки відмови вентилятора обігрівача і слабку грубку. Так, на машинах з бесьключевой запуском антена системи, розташована в дзеркалі заднього виду разом з датчиком дощу, порівняно часто відмовляє.

Ресурс «равлики» керма малуватий, про «болячки» розповість лампочка «ейрбегамі» і непрацюючі кнопки управління мультимедійною системою. Проблема з конденсатом зі стелі навряд чи видасться смішною того, хто зіткнеться з нею особисто.

Через нестачу теплоізоляції взимку створюються умови, коли вода накопичується на оббивці стелі і може несподівано пролитися при гальмуванні, тут головне не втратити витримку і холоднокровність.

Косметичних дефектів трохи більше. Шкіряне оздоблення керма тримається стійко до пробігів в 100-150 тисяч кілометрів, а потім дуже швидко облазить вся. Важіль АКПП вже після 50 тисяч кілометрів виглядає пошарпаним - з нього облазить срібна фарба. Сидіння взагалі рідко підводять, якщо машина не експлуатується як таксі (таке з Кашкаєм буває). На шкіряних згодом з'являються складки, але кожзам тут хорошої якості, тріскається рідко.

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai`2012-14

Нарікання в основному викликає тільки форма і розмір крісел. У найважчих пасажирів може відмовити регулювання кута нахилу спинки. Кнопки центральної консолі трохи протираються до такого ж пробігу, але працюють справно. «Срібне» покриття ручок дверей тьмяніє з часом, але це складно помітити, якщо не придивлятися. Кажуть, на найстаріших екземплярах ще матеріал козирка комбінації приладів був обраний невдало, він облазить, але зараз зустріти машину з таким дефектом складно.

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

Стук задньої полки перемогти неможливо без серйозної переробки кріплень. Електромагніт блокування АКПП теж з числа «расходников», до пробігу в 130-150 тисяч кілометрів він іноді вже поміняний двічі або перманентно відключений. Ще облазить хром з пластикових дверних ручок і ламається точка кріплення троса замку, в результаті двері можна відкрити тільки зовні. Причому зовнішня ручка теж з часом починає заїдати, вимагаючи додатки солідного зусилля.

Мультимедійна система викликає нарікання не відмова, а в першу чергу своєю простотою. Навіть топовий комплекс з навігацією має дуже просту графіку, та й карти в нього наче з минулого століття. Не подумайте, що все перераховане означає, що салон неякісний, дефекти здебільшого не масові і пов'язані з умовами експлуатації.

Електрика і електроніка

З цього боку особливих нарікань немає. За винятком уже озвучених особливостей машин з бесьключевой доступом, равлики керма і іншої салонної дрібниці, дефекти зустрічаються рідко.

Генератори з мотором 1,6 вимагають постійного контролю ременя приводу, а на 2,0 генератор схильний до завищення напруги. Склопідйомники слабенькі, іноді відмовляє мотор приводу. Бензонасос дуже не любить поганий бензин, починає шуміти і втрачає тиск майже відразу. Ресурс ламп головного освітлення на машинах з мотором 2,0 помітно знижений через високої напруги в бортовій мережі.

Ресурс ламп головного освітлення на машинах з мотором 2,0 помітно знижений через високої напруги в бортовій мережі

Самі фари до рестайлінгу схильні до затирання і розтріскування ковпака. Трапеція двірників має малий ресурс, що особливо відчувається на машинах з датчиком дощу. Вентилятори охолодження радіаторів при пробігах за «сотню» іноді мають дуже високу вібрацію через пошкодження підшипників. Палять задніх дверей схильний до розтріскування в місцях вигину.

Підвіски, гальма і рульове управління

До підвісок, як я вже говорив, претензій зазвичай найбільше. Гучна робота підвісок на нерівностях, як правило, пов'язана з зносом опор передньої підвіски, розбитими втулками стабілізатора поперечної стійкості і, рідше, з зносом сайлентблоков в задній підвісці. Деталі недорогі, але після 50-70 тисяч кілометрів пробігу операцію по ремонту підвіски доводиться повторювати кожні 20-30 тисяч кілометрів, що для багатьох власників є неприємним сюрпризом.

Деталі недорогі, але після 50-70 тисяч кілометрів пробігу операцію по ремонту підвіски доводиться повторювати кожні 20-30 тисяч кілометрів, що для багатьох власників є неприємним сюрпризом

На фото: Nissan Qashqai + 2`2010

Амортизатори не відрізняються довговічністю і теж вносять свою лепту в підвищення кількості шумів. Ресурс на рівні 50-70 тисяч кілометрів можна вважати успіхом, іноді пробіг виходить менше.

До гальм претензій немає, хіба що колодки іноді стукають, якщо ставити не оригінальні, так ресурс барабанного механізму гальма стоянки відверто слабкий, вимагає ремонту і регулювання щороку.

Рульове управління особливих турбот не доставляє. Електропідсилювач надійний і рідко виходить з ладу. Кермові тяги і наконечники мають невеликий ресурс і, як і підвіска, вимагають регулярної діагностики.

Трансмісія

Ручні коробки ніяких проблем з ресурсом не мають, потрібно лише підтримувати потрібний рівень масла. Легкий виття шестерень під скидання газу - просто особливість коробки.

Приводи передньої осі вимагають регулярного огляду пиляків, в разі виходу останніх з ладу ШРУС довго не витримає. При заміні досвідчені власники рекомендують використовувати більш надійні силіконові деталі.

При заміні досвідчені власники рекомендують використовувати більш надійні силіконові деталі

Повний привід на міських машинах проблем не викличе, а ось на бездоріжжі муфту недовго і перегріти, особливо якщо не включити її блокування заздалегідь. Зимовий дрифт, знову ж таки, протипоказаний.

Воротарів боятися не потрібно. Jatco JF011E - цілком надійні агрегати при поєднанні з не самими потужними двигунами. Навіть з моторами 2,0 ресурс ланцюгів і конусів варіатора зазвичай залишає не менше 150 тисяч кілометрів при нормальному стилі руху, а при спокійному - ще рази в два більше. Потрібно тільки звертати увагу на стан радіатора охолодження CVT, він невдало розташований - низько, за балкою бампера, і збирає дуже багато бруду. В результаті з'являються шанси перегріти варіатор при тривалому русі у важких умовах.

На відміну від більшості автоматичних трансмісій, варіатор працює, що називається, «до останнього», навіть при серйозних пошкодженнях з'являються лише легкі сіпання і вібрації на розгоні, а дрібних несправностей майже не буває.

Витрата палива на 100 км

в міському циклі:

10-11 л

Слабкі місця конструкції - чутливість до забруднення масла і малий ресурс маслонасоса. Іноді при перегріванні провертає посадочні місця підшипників в корпусі коробки - преднатяг дуже маленький. Ще дуже вже вальяжная тягова характеристика провокує жорсткі старти, а значить і прискорений знос трансмісії. Ще варто відзначити, що для поїздок по бездоріжжю, з тривалим «залипання» в крайньому положенні передавальних чисел і з ривками тяги, цей агрегат не годиться зовсім. На пробежной машині визначити стан варіатора досить просто, він повинен працювати плавно, в холодному і прогрітому стані. Посмикування і тим більше ривки при інтенсивному розгоні і під скидання газу кажуть, швидше за все, про очікувані в найближчі пару десятків тисяч кілометрів пробігу неприємності.

Масло настійно рекомендується міняти хоча б раз в 50 тисяч кілометрів. В оригіналі це Elf Elfmatic CVT, який можна придбати у вигляді безлічі ОЕМ рідин. Також рекомендується міняти масляний фільтр коробки якомога частіше або поставити зовнішній фільтр-уловлювач. Зовнішній радіатор на Qashqai вже є в базі.

З дволітровим дизелем, як уже було сказано вище, зустрічається і АКПП традиційної конструкції, Jatco JF613E. Ця шестиступінчаста АКПП відрізняється непоганим ресурсом за умови своєчасної заміни масла, а основний її недолік - це малий ресурс соленоїдів гидроблока. При спортивному стилі водіння вже позначається недостатній ресурс накладок блокування ВМД, вони можуть зноситися після 60-70 тисяч км пробігу.

При спортивному стилі водіння вже позначається недостатній ресурс накладок блокування ВМД, вони можуть зноситися після 60-70 тисяч км пробігу

мотори

Двигуни на Nissan Qashqai ставили з дуже вдалою лінійки MR. Найбільш поширений - дволітровий MR20DE, він же M4R в позначенні Renault. Цей мотор можна зустріти на безлічі французьких машин в різних варіантах. Алюмінієвий блок, ланцюговий привід ГРМ, фазовращатели і, в цілому, дуже продумана і гранично проста конструкція.

Недоліки теж є, звичайно ж. Ресурс ГРМ невеликий, близько 120-150 тисяч кілометрів, мотор галасливий, зазори клапанів потрібно регулювати шайбами ​​хоча б раз в 60 тисяч кілометрів пробігу. Конструкція ГБЦ слабенька, свічки необхідно ставити тільки з динамометричним ключем і на холодну.

Витрата палива на 100 км

в заміському циклі:

5 л

Маслос'емниє кільця легко залягають, якщо міняти масло раз в 15 тисяч км і рідше і використовувати недороге «фірмове» масло Nissan. І особливо якщо стоїть стара версія поршневий групи з «вузькими» кільцями. Система охолодження переускладнений, тут два термостата, і до того ж її дизайн не забезпечує хороший обігрів салону взимку. Ресурс модулів запалювання не дуже великий, якщо міняти свічки за регламентом, який явно занадто «ліберальний».

Але простота цілком окупається. Заміна ГРМ дешева, чавунні гільзи стійко переносять негаразди, будь-який ремонт робиться легко, система управління надійна, поршнева група має ресурс близько 300 тисяч кілометрів, якщо не зловживати курними дорогами, а запчастини до нього недорогі і широко поширені. Є модернізована поршнева група без схильності до масляного апетиту, є і комплект для модернізації системи охолодження.

Є модернізована поршнева група без схильності до масляного апетиту, є і комплект для модернізації системи охолодження

При всьому при цьому мотор легко крутиться і забезпечує хорошу динаміку не надто важкою машині, навіть з варіатором.

Агрегат серії HR16DE - це, по суті, зменшений в об'ємі MR20DE, хіба що потужність помітно менше. До речі, його збирають на ВАЗі. Ресурс трохи менше, ніж у дволітрового, схильність до споживання масла трохи вище і зазвичай проявляється при пробігах близько 100-150 тисяч кілометрів, але, по суті, це той же мотор з тими же проблемами та особливостями в експлуатації.

Обидва двигуни прекрасно себе зарекомендували під капотом Qashqai, до пробігу в 200-250 тисяч кілометрів вони зазвичай прекрасно себе почувають, якщо система охолодження міститься в порядку.

Ось радіатори порівняно слабкі, через корозію до п'яти-семи років нижня частина радіаторів Вже позбавлено «сот», залішаються только Самі трубки, чому ефективність роботи падає. До того ж пакет радіаторів схильний до забруднення. Якщо нехтувати щорічної очищенням, то формується товста «шуба» між конденсором кондиціонера і радіатором, вичистити яку можна тільки розібравши пакет радіаторів.

Тест-драйв / Нові авто

Знеособлений жир: тест-драйв Nissan Qashqai російського складання

Робота по локалізації Головним приводом для тест-драйву послужило те, що збірка кросовера від Nissan була локалізована на російському заводі в Санкт-Петербурзі. Таким чином, він став четвертою моделлю, що випускається на ...

22.01.2016

Рідко зустрічаються дизельні мотори, в основному вони представлені півторалітровим агрегатом K9K, і на Qashqai стоїть одна з найвдаліших його конфігурацій з паливною апаратурою Siemens. У такій комплектації список основних слабких місць скорочується до турбокомпресора з дуже малим ресурсом і малого ресурсу вкладишів коленвала. Та ще версії з фільтрами саж постійно мають проблеми з його пропаленням і великий ризик виходу з ладу гофри EGR. це крім «Стандартних» дизельних проблем з паливною апаратурою і EGR-клапаном.

Якщо ви шанувальник дизелів, то рекомендується як мінімум експлуатувати його на маслі з в'язкістю SAE50 або навіть SAE60 і мати в запасі комплект вкладишів NPR. А також пам'ятати, що середній реальний пробіг машин з такими моторами - близько 30-40 тисяч кілометрів на рік, так що розраховувати на малопробежний дизель не варто. В іншому це типовий європейський мотор: ГРМ з ременем, недорогий ремонт, великий ресурс. Повітряний фільтр вимагає обов'язкової заміни раз в 15-20 тисяч кілометрів пробігу. Більш нові мотори M9R і R9M зустрічаються вкрай рідко, але по основних особливостей в експлуатації схожі на «молодший» мотор 1,5.

Більш нові мотори M9R і R9M зустрічаються вкрай рідко, але по основних особливостей в експлуатації схожі на «молодший» мотор 1,5

Брати чи не брати?

Nissan Qashqai першого покоління - цілком актуальна до сих пір машина. Чи не ідеальні, але цілком вдалі бензинові мотори, дуже надійні при акуратній експлуатації варіатори і відмінні механічні коробки. Висока якість виконання кузова і салону. І, нарешті, непоганий комфорт, хоча машина і тіснувата. До того ж вона дуже економічна для кросовера, повнопривідні модифікації з дволітровим мотором і варіатором в міському циклі легко укладаються в 10-11 літрів витрати, а на трасі, якщо не зловживати швидкістю, можна домогтися і 5 літрів на сотню. З двигуном 1,6 витрата знижується на півлітра-літр в місті і трохи на трасі.

Якщо зважитеся на покупку, будьте готові до ретельного ремонту підвіски, втім, не особливо дорогому. А також до недорогої, але обов'язковою профілактиці моторів. І до того, що насправді це не позашляховик, а дуже компактний мінівен, тільки з позашляховим іміджем і плавністю ходу. Наостанок, зайвий раз зазначу, що вилазки на бездоріжжі йому протипоказані, особливо якщо машина з варіатором.

Як вибрати Nissan Qashqai I з пробігом

Кашкай - нехай і не перший в своєму роді компактний кросовер, але як мінімум один з найпопулярніших. Практика показує, що люблять його не дарма - дорогих проблем він не підносить навіть з пробігами за 100-150 тисяч км. Не обіцяють жахів ні прості мотори, ні цілком надійний варіатор. Головне - використовувати цю машину за призначенням, тобто подалі від бездоріжжя. І хоча б зрідка обслуговувати.

Чим гарний Nissan Qashqai

Н а момент появи у продажу Nissan Qashqai першого покоління збут кросоверів стійко йшов вгору, але ринок в Європі почав потроху насичуватися. Потрібно було щось новеньке. Відповіддю стало зменшення розмірів «позашляховика» ще на клас, з відповідним зниженням вартості.

Більш компактний розмір, але як і раніше щільно зібраний кузов, більш ніж достатня тяговооруженность і висока якість виконання послужили запорукою успіху. А ще зіграв на руку той факт, що машину для європейців розробляли в Англії, і авто вийшло дуже європейським за якістю і характеристикам, практично без оглядки на американський і японський ринки.

Саме Qashqai «витягнув» продажі Nissan в Європі, це був справжній ринковий успіх і визнання. Попит на машину виявився майже вдвічі більше очікуваного, але конструкція авто з агрегатами з лінійки Renault-Nissan дозволила швидко наростити виробництво і утримати лідируючі позиції.

1/2

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

2/2

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

Вже потім з'явилися маленькі позашляховики від інших виробників, а Nissan випустив дуже компактного і зовсім вже страшненькою Juke, в 2007 році це був прорив. Російські смаки часом мало відрізняються від європейських, а попит на всі «позашляхове» у нас просто гарантований.

Загалом, маленький Nissan легко випередив з продажу куди більш старих і серйозних гравців ринку, ліктями розштовхав конкурентів і тримав позицію одного з найпопулярніших кросоверів довгі роки, не дивлячись на кризу, помітне підвищення ціни і поява куди більш просторих машин в тому ж типорозмірі.

1/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

2/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

техніка

З точки зору техніки машина дуже близька до Renault Megane другого і третього поколінь і багатьом іншим авто на платформі Nissan C. До речі, в «родичах» у нього і одна модель Mercedes-Benz, каблучок Citan. Просте шасі з підвісками типу Макферсон спереду, багаторичажка ззаду, опціонним повним приводом (зрозуміло, що підключається) і декількома варіантами колісної бази. До речі, успіх оригінального Qashqai посприяв появі і його семиместной версії Qashqai + 2 буквально через рік після виходу основної моделі.

1/2

На фото: Nissan Qashqai + 2 '2008-09

2/2

На фото: Nissan Qashqai + 2 '2008-09

Бензинових моторів припасли всього два: один об'ємом 1,6 літра, HR16DE, і більш потужний 2,0 MR20DE, обидва спільної з Renault розробки. Дизельних двигунів за роки випуску моделі змінилося кілька, всі родом з Renault. В основному машина зустрічалася з дизелем 1,5 серії K9K, але трапляються і дволітрові M9R, і новіші 1,6 мотори R9M.

З трансмісією все стандартно для альянсу Renault-Nissan. Коробки- «автомати» в основному представлені варіаторами Xtroniс CVT, і тільки на найпотужнішому дизельному моторі стоїть звичайна АКПП, але це велика рідкість. У нас дизельні версії офіційно не продавалися, а європейці воліють механічну КПП. Привід в основному передній, але для тих, хто хоче не просто авто, яке виглядає як позашляховик, а й отримати пристойну прохідність, пропонується повний привід. Причому з можливістю попередньої блокування муфти приводу задньої осі, звичайним автоматичним режимом і строго передньопривідним, що трохи згладжує грубувату роботу простий муфти приводу на слизьких дорогах.

1/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai + 2 '2008-09

2/2

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai + 2 '2008-09

Сильними сторонами моделі виявилися керованість і комфорт. Порівняно компактне шасі з не дуже високим дорожнім просвітом дозволило отримати по суті абсолютно легкову керованість, а товсті штатні позашляхові покришки забезпечили ще й плавність ходу. А ось обсяг салону стали критикувати вже через кілька років після виходу моделі - він виявився куди менше, ніж очікували від машини, формально відноситься до С-класу. Втім, на якість опрацювання нарікань не було.

Ще одним приводом для критики виявилися підвіски. Збільшення безпружинних мас і більш агресивний стиль водіння, що практикується покупцями кросоверів в Росії, посилили навантаження на підвіски до критичного рівня. Задня підвіска дуже вже швидко зношувалися і починала стукати.

Але в цілому машина проявила себе дуже непогано, та й вік навіть у найперших Кашкаєв НЕ переступив ще десяток років, для серйозних проблем зарано. Але деякі висновки вже можна зробити.

На фото: Nissan Qashqai '2007-09

Кузов і салон

Лакофарбове покриття машин Nissan часто піддається критиці за недостатню товщину і міцність. Але Qashqai це не стосується, фарбування цілком міцна і стійко переносить і пескоструй, і навіть каміння. А найбільш вразливі місця арок і боковин прикриті товстим шаром пластикової «броні». Якщо шар ЛКП порушений, то корозія починає розвиватися не відразу, а через місяць-другий. Обробка кузова непогана, але, на жаль, оцинковки тут немає ні в якому вигляді. Серйозні вогнища іржі найчастіше видно тільки при частковому розбиранні машини, під кліпсами колісних арок та на задніх дверях, ще рідше їх можна побачити зсередини на крайках дверей.

Серйозні вогнища іржі найчастіше видно тільки при частковому розбиранні машини, під кліпсами колісних арок та на задніх дверях, ще рідше їх можна побачити зсередини на крайках дверей

На фото: Nissan Qashqai`2012-14

Не можна сказати, що кузов від корозії захищений ідеально, але при відсутності кузовних робіт передумов для розвитку корозії мінімум, хіба що задні двері та відколи на капоті і кромці даху можуть почати іржавіти.

Втім, пластик зовсім не бездоганний: з часом «серпи» передніх крил ламаються в зоні кріплення до бампера в нижній своїй частині з-за попадання снігу і льоду. Льодом ж іноді вибиває стик кріплення передніх крил і бампери. Ще взимку часто відлітають кріплення у кришок форсунок омивача фар і датчики парктроника.

Кожухи бічних дзеркал теж не відрізняються міцністю, зазвичай страждають нижні кліпси кріплення, після чого кожух швидко втрачається. До речі, часто причиною є порушення режиму сушіння пластикових елементів при фарбуванні. Самі бампери досить крихкі, особливо на морозі, але пластикові кліпси, на яких кріпляться бампери, радіаторні грати і ще купа різноманітного пластика ще більш тендітні - на морозі знімати і ставити їх не рекомендується. Але збірка з безліччю точок кріплення дозволяє конструкції добре сприймати навіть дуже серйозні удари в теплу пору року.

Тільки бережіть «лижу» заднього бампера - нею легко зачепитися за профільні нерівності або поребрик. В результаті бампер просто порветься. Ще варто відзначити, що фарба на пластикових елементах тримається погано, особливо на машинах до рестайлінгу. Це абсолютно не страшно, але з часом зовнішній вигляд авто псується.

Особливою міцністю не відрізняються і фари, оптика дорестайлінгових машин затирається вже до пробігу в 50-70 тисяч кілометрів. Фари рестайлових машин мають більш вдалу форму, але до такого пробігу зазвичай теж вже мають явні потертості в робочій зоні.

Салон, в общем-то, непогано зроблений, невеликі поскрипування не береться до уваги. Із серйозних проблем можна відзначити тільки відмови вентилятора обігрівача і слабку грубку. Так, на машинах з бесьключевой запуском антена системи, розташована в дзеркалі заднього виду разом з датчиком дощу, порівняно часто відмовляє.

Ресурс «равлики» керма малуватий, про «болячки» розповість лампочка «ейрбегамі» і непрацюючі кнопки управління мультимедійною системою. Проблема з конденсатом зі стелі навряд чи видасться смішною того, хто зіткнеться з нею особисто.

Через нестачу теплоізоляції взимку створюються умови, коли вода накопичується на оббивці стелі і може несподівано пролитися при гальмуванні, тут головне не втратити витримку і холоднокровність.

Косметичних дефектів трохи більше. Шкіряне оздоблення керма тримається стійко до пробігів в 100-150 тисяч кілометрів, а потім дуже швидко облазить вся. Важіль АКПП вже після 50 тисяч кілометрів виглядає пошарпаним - з нього облазить срібна фарба. Сидіння взагалі рідко підводять, якщо машина не експлуатується як таксі (таке з Кашкаєм буває). На шкіряних згодом з'являються складки, але кожзам тут хорошої якості, тріскається рідко.

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai`2012-14

Нарікання в основному викликає тільки форма і розмір крісел. У найважчих пасажирів може відмовити регулювання кута нахилу спинки. Кнопки центральної консолі трохи протираються до такого ж пробігу, але працюють справно. «Срібне» покриття ручок дверей тьмяніє з часом, але це складно помітити, якщо не придивлятися. Кажуть, на найстаріших екземплярах ще матеріал козирка комбінації приладів був обраний невдало, він облазить, але зараз зустріти машину з таким дефектом складно.

На фото: інтер'єр Nissan Qashqai '2007-09

Стук задньої полки перемогти неможливо без серйозної переробки кріплень. Електромагніт блокування АКПП теж з числа «расходников», до пробігу в 130-150 тисяч кілометрів він іноді вже поміняний двічі або перманентно відключений. Ще облазить хром з пластикових дверних ручок і ламається точка кріплення троса замку, в результаті двері можна відкрити тільки зовні. Причому зовнішня ручка теж з часом починає заїдати, вимагаючи додатки солідного зусилля.

Мультимедійна система викликає нарікання не відмова, а в першу чергу своєю простотою. Навіть топовий комплекс з навігацією має дуже просту графіку, та й карти в нього наче з минулого століття. Не подумайте, що все перераховане означає, що салон неякісний, дефекти здебільшого не масові і пов'язані з умовами експлуатації.

Електрика і електроніка

З цього боку особливих нарікань немає. За винятком уже озвучених особливостей машин з бесьключевой доступом, равлики керма і іншої салонної дрібниці, дефекти зустрічаються рідко.

Генератори з мотором 1,6 вимагають постійного контролю ременя приводу, а на 2,0 генератор схильний до завищення напруги. Склопідйомники слабенькі, іноді відмовляє мотор приводу. Бензонасос дуже не любить поганий бензин, починає шуміти і втрачає тиск майже відразу. Ресурс ламп головного освітлення на машинах з мотором 2,0 помітно знижений через високої напруги в бортовій мережі.

Ресурс ламп головного освітлення на машинах з мотором 2,0 помітно знижений через високої напруги в бортовій мережі

Самі фари до рестайлінгу схильні до затирання і розтріскування ковпака. Трапеція двірників має малий ресурс, що особливо відчувається на машинах з датчиком дощу. Вентилятори охолодження радіаторів при пробігах за «сотню» іноді мають дуже високу вібрацію через пошкодження підшипників. Палять задніх дверей схильний до розтріскування в місцях вигину.

Підвіски, гальма і рульове управління

До підвісок, як я вже говорив, претензій зазвичай найбільше. Гучна робота підвісок на нерівностях, як правило, пов'язана з зносом опор передньої підвіски, розбитими втулками стабілізатора поперечної стійкості і, рідше, з зносом сайлентблоков в задній підвісці. Деталі недорогі, але після 50-70 тисяч кілометрів пробігу операцію по ремонту підвіски доводиться повторювати кожні 20-30 тисяч кілометрів, що для багатьох власників є неприємним сюрпризом.

Деталі недорогі, але після 50-70 тисяч кілометрів пробігу операцію по ремонту підвіски доводиться повторювати кожні 20-30 тисяч кілометрів, що для багатьох власників є неприємним сюрпризом

На фото: Nissan Qashqai + 2`2010

Амортизатори не відрізняються довговічністю і теж вносять свою лепту в підвищення кількості шумів. Ресурс на рівні 50-70 тисяч кілометрів можна вважати успіхом, іноді пробіг виходить менше.

До гальм претензій немає, хіба що колодки іноді стукають, якщо ставити не оригінальні, так ресурс барабанного механізму гальма стоянки відверто слабкий, вимагає ремонту і регулювання щороку.

Рульове управління особливих турбот не доставляє. Електропідсилювач надійний і рідко виходить з ладу. Кермові тяги і наконечники мають невеликий ресурс і, як і підвіска, вимагають регулярної діагностики.

Трансмісія

Ручні коробки ніяких проблем з ресурсом не мають, потрібно лише підтримувати потрібний рівень масла. Легкий виття шестерень під скидання газу - просто особливість коробки.

Приводи передньої осі вимагають регулярного огляду пиляків, в разі виходу останніх з ладу ШРУС довго не витримає. При заміні досвідчені власники рекомендують використовувати більш надійні силіконові деталі.

При заміні досвідчені власники рекомендують використовувати більш надійні силіконові деталі

Повний привід на міських машинах проблем не викличе, а ось на бездоріжжі муфту недовго і перегріти, особливо якщо не включити її блокування заздалегідь. Зимовий дрифт, знову ж таки, протипоказаний.

Воротарів боятися не потрібно. Jatco JF011E - цілком надійні агрегати при поєднанні з не самими потужними двигунами. Навіть з моторами 2,0 ресурс ланцюгів і конусів варіатора зазвичай залишає не менше 150 тисяч кілометрів при нормальному стилі руху, а при спокійному - ще рази в два більше. Потрібно тільки звертати увагу на стан радіатора охолодження CVT, він невдало розташований - низько, за балкою бампера, і збирає дуже багато бруду. В результаті з'являються шанси перегріти варіатор при тривалому русі у важких умовах.

На відміну від більшості автоматичних трансмісій, варіатор працює, що називається, «до останнього», навіть при серйозних пошкодженнях з'являються лише легкі сіпання і вібрації на розгоні, а дрібних несправностей майже не буває.

Витрата палива на 100 км

в міському циклі:

10-11 л

Слабкі місця конструкції - чутливість до забруднення масла і малий ресурс маслонасоса. Іноді при перегріванні провертає посадочні місця підшипників в корпусі коробки - преднатяг дуже маленький. Ще дуже вже вальяжная тягова характеристика провокує жорсткі старти, а значить і прискорений знос трансмісії. Ще варто відзначити, що для поїздок по бездоріжжю, з тривалим «залипання» в крайньому положенні передавальних чисел і з ривками тяги, цей агрегат не годиться зовсім. На пробежной машині визначити стан варіатора досить просто, він повинен працювати плавно, в холодному і прогрітому стані. Посмикування і тим більше ривки при інтенсивному розгоні і під скидання газу кажуть, швидше за все, про очікувані в найближчі пару десятків тисяч кілометрів пробігу неприємності.

Масло настійно рекомендується міняти хоча б раз в 50 тисяч кілометрів. В оригіналі це Elf Elfmatic CVT, який можна придбати у вигляді безлічі ОЕМ рідин. Також рекомендується міняти масляний фільтр коробки якомога частіше або поставити зовнішній фільтр-уловлювач. Зовнішній радіатор на Qashqai вже є в базі.

З дволітровим дизелем, як уже було сказано вище, зустрічається і АКПП традиційної конструкції, Jatco JF613E. Ця шестиступінчаста АКПП відрізняється непоганим ресурсом за умови своєчасної заміни масла, а основний її недолік - це малий ресурс соленоїдів гидроблока. При спортивному стилі водіння вже позначається недостатній ресурс накладок блокування ВМД, вони можуть зноситися після 60-70 тисяч км пробігу.

При спортивному стилі водіння вже позначається недостатній ресурс накладок блокування ВМД, вони можуть зноситися після 60-70 тисяч км пробігу

мотори

Двигуни на Nissan Qashqai ставили з дуже вдалою лінійки MR. Найбільш поширений - дволітровий MR20DE, він же M4R в позначенні Renault. Цей мотор можна зустріти на безлічі французьких машин в різних варіантах. Алюмінієвий блок, ланцюговий привід ГРМ, фазовращатели і, в цілому, дуже продумана і гранично проста конструкція.

Недоліки теж є, звичайно ж. Ресурс ГРМ невеликий, близько 120-150 тисяч кілометрів, мотор галасливий, зазори клапанів потрібно регулювати шайбами ​​хоча б раз в 60 тисяч кілометрів пробігу. Конструкція ГБЦ слабенька, свічки необхідно ставити тільки з динамометричним ключем і на холодну.

Витрата палива на 100 км

в заміському циклі:

5 л

Маслос'емниє кільця легко залягають, якщо міняти масло раз в 15 тисяч км і рідше і використовувати недороге «фірмове» масло Nissan. І особливо якщо стоїть стара версія поршневий групи з «вузькими» кільцями. Система охолодження переускладнений, тут два термостата, і до того ж її дизайн не забезпечує хороший обігрів салону взимку. Ресурс модулів запалювання не дуже великий, якщо міняти свічки за регламентом, який явно занадто «ліберальний».

Але простота цілком окупається. Заміна ГРМ дешева, чавунні гільзи стійко переносять негаразди, будь-який ремонт робиться легко, система управління надійна, поршнева група має ресурс близько 300 тисяч кілометрів, якщо не зловживати курними дорогами, а запчастини до нього недорогі і широко поширені. Є модернізована поршнева група без схильності до масляного апетиту, є і комплект для модернізації системи охолодження.

Є модернізована поршнева група без схильності до масляного апетиту, є і комплект для модернізації системи охолодження

При всьому при цьому мотор легко крутиться і забезпечує хорошу динаміку не надто важкою машині, навіть з варіатором.

Агрегат серії HR16DE - це, по суті, зменшений в об'ємі MR20DE, хіба що потужність помітно менше. До речі, його збирають на ВАЗі. Ресурс трохи менше, ніж у дволітрового, схильність до споживання масла трохи вище і зазвичай проявляється при пробігах близько 100-150 тисяч кілометрів, але, по суті, це той же мотор з тими же проблемами та особливостями в експлуатації.

Обидва двигуни прекрасно себе зарекомендували під капотом Qashqai, до пробігу в 200-250 тисяч кілометрів вони зазвичай прекрасно себе почувають, якщо система охолодження міститься в порядку.

Ось радіатори порівняно слабкі, через корозію до п'яти-семи років нижня частина радіаторів вже позбавлена ​​«сот», залишаються тільки самі трубки, чому ефективність роботи падає. До того ж пакет радіаторів схильний до забруднення. Якщо нехтувати щорічної очищенням, то формується товста «шуба» між конденсором кондиціонера і радіатором, вичистити яку можна тільки розібравши пакет радіаторів.

Тест-драйви / Нові авто

Знеособлений жир: тест-драйв Nissan Qashqai російського складання

Робота по локалізації Головним приводом для тест-драйву послужило те, що збірка кросовера від Nissan була локалізована на російському заводі в Санкт-Петербурзі. Таким чином, він став четвертою моделлю, що випускається на ...

22.01.2016

Рідко зустрічаються дизельні мотори, в основному вони представлені півторалітровим агрегатом K9K, і на Qashqai стоїть одна з найвдаліших його конфігурацій з паливною апаратурою Siemens. У такій комплектації список основних слабких місць скорочується до турбокомпресора з дуже малим ресурсом і малого ресурсу вкладишів коленвала. Та ще версії з фільтрами саж постійно мають проблеми з його пропаленням і великий ризик виходу з ладу гофри EGR. це крім «Стандартних» дизельних проблем з паливною апаратурою і EGR-клапаном.

Якщо ви шанувальник дизелів, то рекомендується як мінімум експлуатувати його на маслі з в'язкістю SAE50 або навіть SAE60 і мати в запасі комплект вкладишів NPR. А також пам'ятати, що середній реальний пробіг машин з такими моторами - близько 30-40 тисяч кілометрів на рік, так що розраховувати на малопробежний дизель не варто. В іншому це типовий європейський мотор: ГРМ з ременем, недорогий ремонт, великий ресурс. Повітряний фільтр вимагає обов'язкової заміни раз в 15-20 тисяч кілометрів пробігу. Більш нові мотори M9R і R9M зустрічаються вкрай рідко, але по основних особливостей в експлуатації схожі на «молодший» мотор 1,5.

Більш нові мотори M9R і R9M зустрічаються вкрай рідко, але по основних особливостей в експлуатації схожі на «молодший» мотор 1,5

Брати чи не брати?

Nissan Qashqai першого покоління - цілком актуальна до сих пір машина. Чи не ідеальні, але цілком вдалі бензинові мотори, дуже надійні при акуратній експлуатації варіатори і відмінні механічні коробки. Висока якість виконання кузова і салону. І, нарешті, непоганий комфорт, хоча машина і тіснувата. До того ж вона дуже економічна для кросовера, повнопривідні модифікації з дволітровим мотором і варіатором в міському циклі легко укладаються в 10-11 літрів витрати, а на трасі, якщо не зловживати швидкістю, можна домогтися і 5 літрів на сотню. З двигуном 1,6 витрата знижується на півлітра-літр в місті і трохи на трасі.

Якщо зважитеся на покупку, будьте готові до ретельного ремонту підвіски, втім, не особливо дорогому. А також до недорогої, але обов'язковою профілактиці моторів. І до того, що насправді це не позашляховик, а дуже компактний мінівен, тільки з позашляховим іміджем і плавністю ходу. Наостанок, зайвий раз зазначу, що вилазки на бездоріжжі йому протипоказані, особливо якщо машина з варіатором.

Наостанок, зайвий раз зазначу, що вилазки на бездоріжжі йому протипоказані, особливо якщо машина з варіатором

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов