Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Nissan Teana II J32 з пробігом

  1. Трансмісія
  2. Nissan Teana II J32 з пробігом: кузовні складності і надійна, але дорога підвіска
  3. Заміна масла в АКПП: навіщо, коли і в яких випадках вже пізно
  4. мотори
  5. Не вмієш - не лий: як правильно замінити моторне масло
  6. Цей страшний варіатор - міфи і правда про безступінчатих коробках
  7. резюме

Наша сеть партнеров Banwar

В першій частині огляду ми з'ясували, що ніяких критично слабких точок в кузові, салоні і ходової частини у другій Teana немає - якщо стежити за станом ЛКП, мати достатньо грошей на ремонт підвіски і не курити в салоні, вона буде залишатися досить комфортним, тихим і надійним автомобілем. Сьогодні ж ми заглянемо під віртуальні капоти, щоб зрозуміти, чи не стане мотор або варіатор приводом відмовитися від покупки. І, трохи забігаючи вперед, заспокоїмо: в окремих випадках - стане.

Трансмісія

Про переважно спеціалізуються кількість нарікань до Teana другого покоління пов'язано з використовуваними трансмісіями. Так вже вийшло, що генеральний курс партії в компанії Renault-Nissan повернувся в сторону використання воротарів. Так що на відміну від чотириступінчастих АКПП на минулій моделі при зміні покоління вибір був зроблений на користь безступінчатих трансмісій.

До рестайлінгу з моторами 2,0 і 2,5 встановлювали дуже поширений Jatco JF011E. Це практично хіт в світі безступінчатих АКПП, але на Teana він працює в основному з моторами 2,5, що не кращим чином позначається на ресурсі. Після рестайлінгу 2011 року його місце зайняла більш досконала коробка Jatco JF016E. Вона багато в чому схожа на попередника, але забезпечує меншу кількість проблем з боку гідравліки протягом гарантійного пробігу в 100-150 тисяч кілометрів, проте має проблеми з ресурсом гідротрансформатора: за останньою модою у нього з'явилася «часткове блокування», а значить, і підвищений знос в таких режимах. Ну а з моторами 3,5 і раніше працював Jatco JF010E, адже це була єдина трансмісія, що витримує їх момент. Дуже рідкісні у нас машини з дволітровим двигуном для азіатських ринків оснащувалися і «класичної» АКПП RE4F04A, але в загальній масі вони майже губляться. До того ж, після рестайлінгу «четирехступка» теж змінили на CVT.

В   першій частині огляду   ми з'ясували, що ніяких критично слабких точок в кузові, салоні і ходової частини у другій Teana немає - якщо стежити за станом ЛКП, мати достатньо грошей на ремонт підвіски і не курити в салоні, вона буде залишатися досить комфортним, тихим і надійним автомобілем

На фото: інтер'єр Nissan Teana (J32) '2008-11

амортизатор передній

вартість оригіналу

11 491 рублів

Машини в основному передньопривідні, і якихось особливих складнощів з їх трансмісіями не виникає. У повнопривідних машин до числа вузлів з обмеженим ресурсом додається зчеплення муфти приводу задніх коліс, яке можна попалити при частих заїздах по льоду або «гонках» влітку - але тут скоріше не витримає варіатор, ніж муфта. Та й саме зчеплення коштує від 50 тисяч рублів новим і ще менше б / у.

Все варіатори Jatco цього покоління засновані на схемі з штовхає складальним ременем і відрізняються досить відпрацьованими конструкціями. При акуратній експлуатації і своєчасній заміні масла і фільтрів вони є вкрай надійними трансмісіями, здатними пройти більше 150-200 тисяч кілометрів пробігу навіть без дрібних відмов, до того ж поломки зазвичай виявляють себе задовго до повного виходу з ладу. А економічність машин з такими коробками дуже висока.

На фото: Nissan Teana (J32) '2011-14

Ось тільки подібні трансмісії дуже не люблять багатьох режимів роботи, які підривають їх ресурс. В першу чергу - навантаження «на холодну»: на непрогрітому вариаторе трохи підвищене навантаження призводить до пробуксовки і пошкодження ременя і конусів.

вибір авто

Nissan Teana II J32 з пробігом: кузовні складності і надійна, але дорога підвіска

Про перше покоління Nissan Teana я писав зовсім недавно - і ось прийшов час розповіді про машину в кузові J32, яка змінила першу Teana в 2008 році. Незважаючи на збереження стилю і багатьох особливостей, це зовсім нова ...

08.03.2017

Не менш згубним і перегрів, особливо при постійно мінливій навантаженні. Для варіатора шкідливі крайні передавальні відносини, тривалий рух внатяг на малій швидкості - наприклад, при буксируванні або в глибокій багнюці - а також тривалі заїзди на високій швидкості. Ще дуже болючі будь ривки і ударні навантаження, пов'язані з крутильними коливаннями. Навіть проїзд під тягою рейок і серйозних нерівностей шкодить ременя і конуса, не кажучи вже про позашляховому русі, пробуксовки, подоланні нерівностей «з місця» і інших навантаженнях такого роду.

В результаті середній ресурс варіатора при російської експлуатації рази в два скромніше, ніж в США чи Японії, та й можливостей по відновленню менше. Хоча середній ремонт зазвичай не дуже дорогий: якщо не затягувати зі зміною ременя, то все обмежиться заміною фільтрів, деяких соленоїдів і, власне, ременя. Але якщо масло було брудним, а навантаження великими, і ремінь і конуси сильно зношені, то майже напевно ремонт буде вкрай дорогим, а з огляду на ціни на запчастини у нас - і зовсім нерентабельним.

Ну і крім усього перерахованого вище у конструкцій є індивідуальні «слабкі місця», як без них. У підсумку покупка Teana завжди вимагає ретельної перевірки стану трансмісії, а в процесі експлуатації потрібно постійно пам'ятати про особливості CVT, інакше шанси на ремонт підвищуються в рази.

Особливо багато складнощів виникає з Jatco JF010E, який встановлювали з моторами 3,5. Він, звичайно, набагато міцніше своїх молодших братів, але тим не менш, спалений ремінь, крихта в маслі і порвані фільтри на таких машинах - швидше правило, ніж виняток. Велика частина власників не відмовляє собі в задоволенні «натиснути на тапочку», зайвий раз «покарати» кого-то на дорозі і прокотитися зі швидкостями за 150 по трасі. При пробігах за 150 тисяч швидше за все потрібна превентивна заміна ременя: його фрикційні насічки зношуються, і він починає гірше передавати момент, а що виникають пробуксовки можуть пошкодити конуси, після чого вартість ремонту кратно зросте.

На фото: Nissan Teana (J32) '2011-14

З мотором 3,5 прогрів на місці - вимушений захід, без нього рух по засніжених вулицях вбиває варіатор дуже швидко. І вже точно ніяких стартів без прогріву взагалі, тим більше що момент такого мотора легко викликає пробуксовку на слизьких покриттях. Після ста тисяч пробігу рекомендується перевірити і відремонтувати / замінити клапан основного тиску, інакше ривки тиску можуть вивести з ладу ремінь.

Статті / Практика

Заміна масла в АКПП: навіщо, коли і в яких випадках вже пізно

Масло в будь-який автоматичній коробці передач виконує відразу безліч функцій. Воно працює мастилом для підшипників, відводить тепло від нагріваються деталей, служить робочим тілом для гідротрансформатора і для ...

30.06.2016

При тривалій експлуатації на забрудненому маслі страждають ще й масляний насос, і плунжери гидроблока. Якщо масло не міняли тривалий час, то після 100 тисяч, швидше за все, знадобиться перевірка робочого тиску і повна перебирання гидроблока. При пробігу за 150-200 тисяч зазвичай вимагає заміни і степ-насос, а при роботі на брудному маслі він може вийти з ладу помітно раніше.

Коробка Jatco JF011E трудиться в більш комфортних умовах, особливо у випадку з дволітровими моторами. Її спадкоємиця Jatco JF016E багато в чому їй аналогічна, хіба що ремінь в ній краще захищений від перевантажень і може в теорії витримати кілька більший пробіг, а накладки блокування гідротрансформатора зношуються швидше, оскільки на них лягає навантаження при швидких розгонах, як і в «класичних» АКПП останніх поколінь. Але в цілому все сказане справедливо і для неї.

При акуратному обслуговуванні можна розраховувати на пробіг за 250 тисяч до заміни ременя навіть в наших умовах. Хіба що масло потрібно міняти часто, хоча б раз в 50-60 тисяч кілометрів.

Основні поломки в процесі експлуатації пов'язані з забрудненням масла і зносом маслонасоса, регулятора тиску і гидроблоком, а також зносом підшипників. На ранніх ревізіях коробок можливі проблеми з провернув підшипниками вторинного вала, штатний же ресурс підшипників - близько 160-200 тисяч. Якщо з'являються шуми і вібрації, варто замінити їх, поки не сталося пошкодження конусів і ременя. При пробігах за 150 тисяч рекомендується заміна фільтра, заміна чотирьох соленоїдів гидроблока і чистка клапана скидання тиску. Степ-мотор також дуже не любить брудного масла і легко виходить з ладу при перевищенні термінів його заміни.

На фото: Nissan Teana (J32) '2011-14

Стара четирехступенчатая АКПП RE4F04A зустрічається рідко, і проблеми з нею в основному такі ж, як на Teana J31 . Основні - це удари при перемиканні 1-2 передач і пропажа задньої. Загальний ресурс - за 200 тисяч, але в ремонті коробка проста і дешева і після лагодження пройде ще багато разів по стільки.

Загальний ресурс - за 200 тисяч, але в ремонті коробка проста і дешева і після лагодження пройде ще багато разів по стільки

мотори

Основними моторами для Teana стали V6 на 2,5 і 3,5 літра серій VQ25DE і VQ35DE, а повнопривідним машинам покладена рядна «четвірка» QR25DE 2,5 літра. Експортні машини з Японії можуть мати під капотом мотор 2,0 QR20DE. Всі двигуни досить надійні, особливо мотори V6, які заслужено вважають одними з найкращих двигунів десятиліття. Деякі складнощі пов'язані в основному зі збоями навісного обладнання і слабкістю системи охолодження для моторів об'ємом 3,5 літра. До того ж варіатори дуже щадяще відносяться до двигунів - це теж потрібно враховувати.

Так що пробіги в 250-350 тисяч кілометрів без «капіталки» - не рідкість, а півмільйона - цілком робочий пробіг при якісному обслуговуванні.

Взагалі, VQ25DE і VQ35DE - відмінні двигуни: звичайно, в наших умовах їх ресурс поменше, ніж вони можуть відходити в США або Японії, але все одно вражає. З основних складнощів - поганий зимовий запуск і проблеми з ресурсом каталізаторів, багато в чому пов'язані один з одним. При виході каталізаторів з ладу різко скорочується ресурс поршневої групи через попадання керамічної крихти в циліндри.

Статті / Практика

Не вмієш - не лий: як правильно замінити моторне масло

Вас відразу заплюють, зрадять остракізму, проклянуть і випишуть направлення до психіатра. А тепер затверджуйте зворотне: я ніколи при заміні не заливаю масло в фільтр. З вами зроблять те ж саме, тільки, ...

12.02.2016

Ще слабенький маслонасосів: він дуже не любить брудне масло і великі інтервали заміни, тому не варто намагатися при міському русі перевищувати інтервал в 10 тисяч від заміни до заміни, а в змішаному циклі - 15 тисяч, якщо ви розраховуєте на довгу експлуатацію. В іншому випадку вже після 120-150 тисяч пробігу тиск масла знизиться до мінімуму. Свічки теж потрібно міняти досить часто. Мотору покладені дорогі іридієві, але на практиці це марно, краще міняти частіше простіші. Нехай операція по заміні не дуже легка, але це гарантує нормальну потужність двигуна і збільшує ресурс каталізаторів.

На моторах 3,5 присутній і проблема з вібраціями: подушки мотора доведеться міняти дуже часто, приблизно раз в 40-50 тисяч, якщо вам потрібен комфорт в салоні. З двигуном 2,5 проблема стоїть не так гостро - ресурс цих елементів набагато вище, і вони можуть не турбувати до пробігів в 150-200 тисяч.

А ось угар масла через досить «дрімучої» системи вентиляції картера або її забруднення - типовий дефект, тому потрібно її регулярна перевірка і чистка. Якщо на пробежних машинах мотор «тисне» масло, то справа або в зносі поршневої групи, або в банальній затурканості системи вентиляції, що куди більш імовірно.

Якщо на пробежних машинах мотор «тисне» масло, то справа або в зносі поршневої групи, або в банальній затурканості системи вентиляції, що куди більш імовірно

На фото: Nissan Teana (J32) '2008-11

Ланцюг ГРМ VQ25DE

вартість оригіналу

4 931 рубль

Як і належить хорошому мотору, більше якихось специфічних проблем не спостерігається. Раз в 150-200 тисяч потрібно міняти ланцюги і заспокоювачі і контролювати клапани хоча б раз в сто тисяч - і він буде ходити і ходити. Головне - не перегрівати і регулярно міняти масло: ось, власне, і все.

Рядна «четвірка» QR25DE далеко не так безпроблемне і надійна, та й в експлуатації, незважаючи на більш просту конструкцію, вийде дорожче. І справа не тільки в ресурсі поршневий групи, який очікувано нижче, близько 200-250 тисяч до першого втручання, але і в тому, що ресурс ланцюгів, фазовращателя і маслонасоса може виявитися в області 100-150 тисяч, а заміна вийде недешево. До того ж поршнева група при великих пробігах схильна до закоксовке, і мотор починає під'їдати масло.

На фото: Nissan Teana (J32) '2008-11

Часто до 120-150 тисячам пробігу мотор вже відправляється на легкий капремонт через залеглих кілець і зносу ГРМ, але це, як правило, трапляється при жорсткій заторної експлуатації - зазвичай ресурс все ж вище. Звичайно, в цілому все не дуже погано: деталі недорогі, гільзи можна поміняти при наявності зносу, а велика частина проблем з вібраціями і нерівними оборотами лікується промиванням і чищенням дроселя і впуску.

Статті / Практика

Цей страшний варіатор - міфи і правда про безступінчатих коробках

Історія часто несправедлива по відношенню до варіатора. Те це перспективна трансмісія, то символ дешевої і невдалої автоматичної КПП ... Після випуску перших легковиків DAF 600 з варіатором і спроб ...

09.07.2015

Дволітровий мотор QR20DE від нього відрізняється більшим ресурсом поршневий. Але на диво розраховувати не варто - більше трьохсот тисяч він точно не пройде, а швидше за все, все закінчиться масложор при пробігах близько 150-200 тисяч. Ну і проблеми ті ж: чи не дуже високий ресурс ГРМ, вібрації, течі масла і чутливість до перегріву.

резюме

Якби не варіатори і наші національні особливості водіння, які ускладнюються взимку, Teana могла б виграти змагання з одвічною суперницею Camry . Адже основні мотори у неї навіть надійніше, комплектації багатшими, та й дизайн нехай і дивний, але присутній. До того ж версія з повним приводом якнайкраще підходить для нашої зими: позашляховик з довгого седана не вийде, але клопоту у власника куди менше. Але все вирішують нюанси.

Тут гірше ЛКП - особливо це помітно у машин до рестайлінгу. Реально на цілком свіжою і не битою машині знайти корозію, та й надалі ніхто не застрахований: можна зробити «кераміку» і пролити антикором - і все одно отримати корозію дверей і кришки багажника в шести-семирічному віці, що прикро і прикро.

На фото: Nissan Teana (J32) '2011-14

Ресурс трансмісії - завжди лотерея при покупці, а з мотором 3,5 шанси на виграш різко знижуються. Та ще й в процесі доведеться звикати до того, що звертатися з агрегатом потрібно дбайливо. Звичайно, і у конкурента недоліків вистачає - та ж корозійна стійкість теж не бездоганна, але імідж працює на Toyota, а не на Nissan, і невелике розходження в фактичної корозійної стійкості в результаті виявляється значущим фактором для формування ціни на вторинному ринку.

На щастя, ціна падає пропорційно уявним і не дуже недоліків, так що як об'єкт для покупки Teana J32, швидше за все, вкрай вигідна. В цьому класі конкурентів у неї небагато, і ще менше тих, хто зрівняється з нею по вартості експлуатації в цілому, особливо якщо враховувати ціну на страховки і обслуговування. А що до вибору, то двигун об'ємом 3,5 літра, як правило, не рекомендується: сам мотор відмінний, але з коробкою буде важко. А ось 2,5-літровий V6 - відмінний вибір: і коробки з ним живуть досить довго, і тяги вистачає. До того ж у мотора дуже бойовий характер.

З рядними «четвірками» складніше: 2,0 з «четирехступка» здається порівняно непоганим і дешевим в ремонті варіантом, але ресурс гірше ніж у V- божників, та й витрата палива більше, ніж у 2,5-літрового V6. А ось мотор 2,5 йде тільки укупі з повним приводом, і тут все залежить від того, чого ви хочете більше - бойовий мотор або прохідність і тягу взимку. У будь-якому випадку, відверто проблемних двигунів у Teana немає, і рядні «четвірки» погано виглядають лише на тлі більш вдалих моторів V6.

На фото: Nissan Teana (J32) '2011-14

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов