Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як я проїхав 100 км за день один на гірському велосипеді

  1. замість вступу Ну, по-перше, не сто кілометрів, а більше ста сорока (від Унечі до Брянська). По-друге,...
  2. задумка
  3. Що на велосипеді
  4. Що на мені
  5. Що в рюкзаку
  6. початок поїздки
  7. Друга половина шляху
  8. підсумки заїзду
  9. наслідки
  10. висновки

замість вступу

Наша сеть партнеров Banwar

Ну, по-перше, не сто кілометрів, а більше ста сорока (від Унечі до Брянська). По-друге, не за день, а за 7 годин, 40 хвилин, і по-третє, давно пора перестати звертати увагу на заголовки. Вони пишуться не для тих, хто пост вже читає, а для тих, хто побачить цей title в одній зі своїх стрічок і клюне на нього. Ну, це типу тим про «32 стовідсоткових способу стати багатим і здоровим». А, ну ще для ботів пошукових машин, щоб вище вилазити за релевантними запитами.

Коротше, забийте. Давайте все розповім по порядку.

Давайте все розповім по порядку

Бачу в ваших очах німе запитання, а куди я взагалі-то пропав на півроку? (Ну ладно. Не бачу. Там швидше тепер щось типу: «що це за хер і звідки він в моїй стрічці?».) Щоб надовго не відволікатися від основної розповіді, скажу тільки, що в моєму житті були і є (і швидше за все будуть і далі) досить серйозні труднощі, які я навряд чи колись стану тут обговорювати, так що мені було не до блогу. Просто не хотілося нічого говорити, хоча кілька спроб було, але ці чернетки назавжди залишаться чернетками ...

Перейдемо до моєї поїздки.

Я і велосипед

Трохи менш як три місяці тому, я зважився-таки і купив собі велосипед. Довгі пошуки і вдало трапилася знижка привела мене до марки Dewolf, а конкретно до моделі Grow 2 .

На сьогоднішній день, я накатав на ньому приблизно 1600 км. Статистку моєї «велосіпедізаціі» можна подивитися на моєму акаунті в Strava (Додавайтеся в друзі, якщо теж катаєтеся). Приблизне уявлення про стиль мого катання можна зробити подивившись відео нижче.


Пряме посилання на YouTube (Як же жахливо ютюб віджимає вихідне відео (((().

Я думаю, подробиці моєї веложізні так само мало кому цікаві, так що просто доповню (для тих, кому ліньки лізти на страву), що катаюся в середньому по 200 км в тиждень, в основному за ґрунтами (відсотків на 75-80), приблизно по 25 км за покатушку.

Ми все ще далеко від поїздки, анонсованої в заголовку. Пора вже? Трошки терпіння…

задумка

Взагалі, я планував зробити подібний велопробіг ближче до кінця літа, але вийшло так, що потрібно було на досить тривалий термін їхати в Унечу. А так як тиждень обходитися без велосипеда мені не хотілося, я взяв його з собою. Туди поїхали на приміському поїзді.

Квиток для велика коштував 120 рублів, але спостерігаючи за дорогою вздовж шляхів, я вирішив, що назад поїду на велосипеді. Задумка була така, що я буду рухатися уздовж залізничних полотна, так, що якщо раптом не зможу, сяду на поїзд на найближчій станції і доїду до Брянська.

але зробивши пробний заїзд уздовж залізничних за пару днів до дати виїзду, я зрозумів, що це погана ідея. Відверто дешева вилка огидно працює на «дрібниці», а вся дорога вздовж шляхів - це насип із щебеню. Відповідно, 140 км такої тряски мій організм навряд чи витримав би. Але я вже всім, а головне - собі, сказав, що я їду в Брянськ на велосипеді. Що ж робити. І очевидна відповідь, їхати по асфальту.

Передплатники на Strava знають, що я не дуже жалую асфальт, але з іншого боку, на таку відстань з невідомих (!) Грунтових доріжках можна і не доїхати. Вирішено було їхати по основній трасі.

Що на велосипеді

Озвучу лише відмінності від стоку.

Задній перемикач замінений на Sram X7, а монетка - на Sram X5. Три передні зірки замінені на одну 32Т, овальну, narrow wide. Відповідно, від переднього перемикача і монетки для нього позбувся. Педалі замінені на алюмінієві на ПРОМПІДШИПНИК. На заднє перо встановлена ​​світлодіодна «мигалка», щоб бачили. На винос - сумка для мобільного і дріб'язку. На рамі - пляшка з водою і насос. На кермі - провідний велокомпьютер.

За день до виїзду ланцюг і касета прочищені, промиті і змащені. Тиск в колесах доведено до 55 PSI. Вилка заблокована, щоб виключити розкачку (амортизація на асфальті не потрібна).

Здається все.

Що на мені

Велотруси з «памперсом» (гуглити перед тим як іржати), футболка з довгим рукавом (на випадок сонця, щоб не згоріли руки), шийну хустку (щоб не згоріла шия), спортивні шкарпетки і звичайні кросівки. Рукавички короткі. Рюкзак. На голові шолом і сонячні окуляри.

Що в рюкзаку

Запасні шорти, футболка з коротким рукавом, рукавички з повними пальцями, документи (права), powerbank на 20000 mAh, Велоаптечка (від проколів), ліхтарик, невеликий ніж, 1,5 літра води, 3 банана, півкіло маленьких снікерсів. Гаманець і банківські картки.

Як я з'ясував на півдорозі, я забув взяти мультитул і будь-якої іншої інструмент. Не робіть як я. Мені пощастило, що не стало в нагоді, але могло не повезти.

початок поїздки

2 червня я прокинувся, зробив всі свої звичайні справи, поснідав (щільно, але не важко) запустив відстеження треку на смартфоні, включив задній ліхтар в режим стробоскопа і вирушив у дорогу.

Чисте небо, майже безвітряно. Дуже легко їхалося. Всупереч очікуванням, фури не зносили хвилею повітря обганяючи, а навпаки, ще пару секунд тягли мене в повітряному мішку за собою.

По дорозі вів трансляцію в своєму Telegram-каналі . Я останнім часом не дуже багато пишу туди (як і куди б то не було ще), але тут був прагматичний розрахунок на те, що якщо трансляція раптом надовго припинитися, то хтось може звернути на це увагу і спробувати з'ясувати причину.

Я останнім часом не дуже багато пишу туди (як і куди б то не було ще), але тут був прагматичний розрахунок на те, що якщо трансляція раптом надовго припинитися, то хтось може звернути на це увагу і спробувати з'ясувати причину

До Почепа доїхав трохи більше, ніж за дві години. Зробив невеликий привал. Докупив води, трохи розім'яв ноги. С'ёл другий банан і кілька снікерсів (до цього перекушував прямо на ходу). Сфотканная для telegram-каналу і поїхав далі.

Сфотканная для telegram-каналу і поїхав далі

Сил було ще повно, незважаючи на те, що середня швидкість руху перевищувала 30 км / год. Дуже непоганий результат для крос-кантрі велосипеда, як мені здається.

Дуже непоганий результат для крос-кантрі велосипеда, як мені здається

Друга половина шляху

Перші краплі дощу почали потрапляти на мене після перетину середини дистанції. Подальше пересування було схоже на змагання з хмарами. Хто раніше? Я до якогось укриття або дощ до мене?

Перший раз довелося ховатися на в'їзді в Червоний Ріг. Другий раз - через 10 км. Ховаючись на зупиночних пунктах, я відновлював сили солодощами.

Ховаючись на зупиночних пунктах, я відновлював сили солодощами

Так дрібними перебіжками дістався до кафе в Новомиколаївському.

Так дрібними перебіжками дістався до кафе в Новомиколаївському

Не знаю, чому я все ще тепло ставлюся до цього старому кафе? Обслуговування так собі, ціни не низькі. Картою розплатитися не можна. Треба підшукати щось більш сучасне. У будь-якому випадку, обід.

У будь-якому випадку, обід

Від кафе я встиг від'їхати кілометрів п'ять, до того, як мене накрило зливою. Ховатися було ніде, та й безглуздо. Я промок повністю за кілька секунд. Швидкість руху впала в два рази. Пальці в коротких рукавичках стали мерзнути. Окуляри заливало водою, шийну хустку трансформувався в маску, щоб не довелося пити всю грязь, яку піднімали вантажівки мені в обличчя. Запасна футболка надіта поверх основної, щоб менше продуватися.

Запасна футболка надіта поверх основної, щоб менше продуватися

У такому вигляді я доїхав до Вигоничі. Там затягнув великий в найближче кафе і купив гарячого чаю. Не стільки для пиття, скільки для того, що б використовувати гарячу чашку як праска розгладжуючи промоклий одяг прямо на собі. Півгодини. Три чашки чаю. Росія 24 по ящику, де якісь індуси розпиналися перед «нашим всім» про те, який офігенний форум він зібрав і який він взагалі красень. Зрозумівши, що ще п'ять хвилин цього тошнотного видовища, і я що-небудь накоїв недобре, я вирішив продовжити шлях. Благо, дощ закінчився, та й одяг трохи підсохла. І до того ж, мені потрібно було рухатися, щоб не захворіти від переохолодження.

Решту шляху дощу практично не було. Правда, кількості води на асфальті було досить для того, щоб не розраховувати на висихання.

Але що гірше, ця вода давала некволе опір коченню.

Звичайно, їхати було вже не так приємно, як першу половину, а й сказати, що я почав шкодувати про своє рішення я не можу. Просто пригода.

Просто пригода

Навіть більше того, заїхавши в Брянськ, я всерйоз став подумувати про те, щоб скачати в Солов'ї на улюблені Трейл. Але знову з'явилися хмари і здоровий глузд взяли верх. Я поїхав в квартиру.

Я поїхав в квартиру

підсумки заїзду

Ось результати заїзду:

При цьому, чистий час (тобто без урахування зупинок) склало 5 з половиною годин . Звичайно, навіть без дощу у мене було б кілька зупинок, але, я думаю, що по нормальній погоді я без особливих складнощів зміг би подолати цю відстань за 6-6,5 години. Середня швидкість же (так само без урахування зупинок) склала 26 км / ч. Я розраховував на меншу. А тут навіть при такій погоді ...

наслідки

Ноги не хворіли ні в той же день ні в наступні. Я не застудився (гаряча ванна відразу по поверненню врятувала, напевно). Єдина проблема - руки. Це називається «Синдром кубитального каналу». Причина - незручне (для тривалої поїздки) положення рук. Зараз вже проходить, але вирішувати це питання потрібно, інакше можуть виникнути ускладнення.

висновки

Головна, мабуть, частина.

Отже.

  1. XC-байки не призначені для такого роду подорожей. В ідеалі, шоссер, звичайно, але якщо потрібна універсальність, то я вважаю, що для нашої місцевості таким є ціклокросс. Все індивідуально, але якщо потрібно і по стежках швидко їздити, і по місту безпечно проскочити і на трасу виїхати і все це можливо в перебігу однієї покатушки, то це відмінний варіант. Я думаю, мій наступний вів буде саме cyclo-cross.
  2. Одяг повинен бути велосипедна. Непромокаючий. Продувається. Облегающая. Легка. Взуття теж. Але тут важливий наступний пункт.
  3. Педалі повинні бути контактні. Я думаю, що ефективність педалювання можна легко підняти відсотків на 20 і на стільки ж знизити втому. Постараюся до кінця сезону перейти на контакти.
  4. Якщо не ціклокросс з його кермом «бараном», то потрібно збільшувати кількість хватів на своєму кермі. Потрібні роги або лежаки. І м'якші гріпси (це я вже зробив кілька днів тому). Руки треба берегти. Нехай це і спотворює (КМК) великий, але здоров'я дорожче.
  5. Хочу датчики каденса і пульсу. Просто дуже цікаво, на якому пульсі я їхав. Мені здається, щось близько 110-120, але можу сильно помилятися.
  6. Краще не їздити одному. Тут навіть пояснювати не треба.
  7. Бананів і снікерсів досить для харчування при поїздках на сотню. Можна в кафе навіть не заїжджати.
  8. Потрібен гідратор. Зупинятися, щоб наповнити пляшку дуже непродуктивно. Та й пити з гідратора набагато простіше, ніж з пляшечки.
  9. Не потрібно ганятися за ЦГ на шосейних ділянках. Там хлопці на шоссерах сидять, а ти на крос-кантрі тільки сили втратиш.
  10. Треба частіше писати в блог. Це не про велосипеди, звичайно, але в якості фінальної фрази цілком зійде.

Якщо у кого-то з'явилися питання - задавайте. Всім до зустрічі.

Бачу в ваших очах німе запитання, а куди я взагалі-то пропав на півроку?
Там швидше тепер щось типу: «що це за хер і звідки він в моїй стрічці?
Пора вже?
Хто раніше?
Я до якогось укриття або дощ до мене?
Не знаю, чому я все ще тепло ставлюся до цього старому кафе?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов