Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як я замінив систему 3-8 на 8-ск. планетарну втулку «Veloufa.ru

Наша сеть партнеров Banwar

Все почалося з того, що деякий час тому вичитав статтю про планетарні втулках і вирішив вивчити цю тему більш детально. Для цієї теми найкраще підійшов сайт московської фірми velobig.ru, що займається планетарними втулками, дінамовтулкамі і Роллерниє гальма. В першу чергу в планетарної втулки мене зацікавила можливість використовувати широку ланцюг і одну товсту зносостійку зірочку, закритість системи від зовнішніх чинників, таких як бруд з льодом, легкість настройки і перемикання. Не зважаючи на менший діапазон швидкостей і збільшена вага, вирішив що справа варта того і через півтора року знайшов кошти на переобладнання велосипеда.

Зібравши замовлення, вийшов ось такий список (збирав тут ):

Нова бестрещеточная втулка 2009 з покращеним сальником і манжетою 8-ми швидкісна втулка Shimano Alfine під дискові гальма з кріпленням Center Lock. З високим ККД за рахунок застосування голчастих підшипників в шестернях. Відмінно тримає ударні навантаження за рахунок двох потужних роликових підшипників корпусу втулки. Для всесезонного катання. На 32 спиці. (Диска в комплекті немає)
7500 р

Додаткові деталі для установки 8-ми скор. втулки на велосипед. 8RL
450 р

Ревошіфтер SHIMANO (Рево) багатоходової.
900 р

Задня зірка.
Кількість зубів - 16, 18, 23.
150 + 150 + 150 р

Однероликові натягувач ланцюга для планетарних втулок.
690 р

Доставка: 600 р

Разом: 10590 р

Наступні витрати включили в себе Спицювання обода, це ще 800 р зі спицями, обід мій. Плюс до цього щось близько 600 р за ротор під центрлок і близько 300 р за одношвидкісну ланцюг SRAM.

На цьому витрати, пов'язані з трансмісією, закінчилися. Збірка на раму не зайняла багато часу. Дослідним шляхом прийшов до того, що передній переклюк непотрібний, тому він був знятий, а велика зірка переставлені максимально ближче до площини задньої зірочки. Остання досвідченим шляхом була поставлена ​​на 23 зуба, що дало найбільш підходящий діапазон швидкостей.

враження

Велосипед трохи став важчим, але при їзді збільшення маси нівелюється комфортом. Зараз немає необхідності заздалегідь перемикатися на потрібні швидкості або, в разі неможливості зробити це вчасно, докладати посилене педалювання. Тому навантаження стали більш рівномірними і часом більш помірними. У велопоходе проблем зі втулкою помічено було, крім того, що натерла вухо за два дні тягання велосипеда по бурелому по коліно в снігу. Велосипед трохи став важчим, але при їзді збільшення маси нівелюється комфортом Також подобається що на кермі стало менше переклюков, фактично тільки гальмівні ручки і ревошіфтер. Можна їздити у рукавицях. Можливість перемикання навіть стоячи на місці дає хорошу перевагу в маневруванні в міських умовах, так і просто приємно. Наїзди і з'їзди з бордюрів на кшталт нічим не відрізняються від того як було зі старою системою. Подобається, що ланцюг не бовтається і не б'ється об перо рами. За діапазоном швидкостей зараз можу порівняти як від 1-3 до 3-6 на касетної 8-швидкісний трансмісії. У 35-градусний мороз їздити було, хоча помітно більше зусиль потрібно внаслідок замерзання масла у втулці. На поточний момент втулка експлуатується три місяці, нарікань не було. Подивимося як буде далі. 🙂

З мінусів: ціна, трохи більшу вагу. 🙂

Зимове проходження майже 1КС маршруту за 2 Напівденна пробігу показали для мене ще жменю переваг планетаркі. Ще частина сумнівів відпала. Крім явних, описаних вище і з урахуванням однієї зірки спереду:
5) Чи не забивається сніго-льдо-говніще район системи - немає проблеми з замерзлим переднім переклюком, як було у мене - при цьому, це серйозна проблема, коли треба валити, а не копирсатися викруткою в велосипеді по 10 хвилин кожні пів години.
6) Віднімається ж з навішування велосипеда цілий тросик, переклюк і перемикач на кермі, я вже не кажу про задній переклюк - це в цілому дуже приємно виглядає і велосипед стає зручніше.
7) Різниці на підйомах або швидкісних спусках НІ - навіть з 8-ми швидкісний планетарка. Тут можливо більшого значення має різниця в прокладках, але все одно, явне відставання бути не може на маршруті.
Зимове проходження майже 1КС маршруту за 2 Напівденна пробігу показали для мене ще жменю переваг планетаркі У планетарка НІ СОБАЧОК. Нічому замерзнути і змусити мочитися на улюблений велосипед.
9) За моїми відчуттями у планетаркі КРАЩЕ НАКАТ. Леха почав розповідати про якісь томодние голчасті потшіпнікі, але я не міг дослухати, тому що він відпочиваючи вперед укочує, а мені крутити педалі на спусках за ним було в лом
10) МЕНШЕ ПРОБЛЕМ з передньої великою зіркою, якщо вона завжди одягнена в ланцюг.

Додам для повноти картини очевидні переваги:
1) Миттєве перемикання знижує навантаження на коліна, витрати сил на бездоріжжі і підвищує прохідність.
2) Ні досить крихкого заднього перемикача, який норовить зламатися, засмутитися, замерзнути, сточити ролики при навіть мінімальної деформації гнучкого і дорогого півня.
3) Одношвидкісна ланцюг істотно надійніше, довговічніше і вимагає менше уваги з обслуговування.
4) Короткі спиці на задньому колесі збільшують його міцність.

Стас (Avanturist)

comments powered by HyperComments

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов