Наша сеть партнеров Banwar
Все почалося з того, що деякий час тому вичитав статтю про планетарні втулках і вирішив вивчити цю тему більш детально. Для цієї теми найкраще підійшов сайт московської фірми velobig.ru, що займається планетарними втулками, дінамовтулкамі і Роллерниє гальма. В першу чергу в планетарної втулки мене зацікавила можливість використовувати широку ланцюг і одну товсту зносостійку зірочку, закритість системи від зовнішніх чинників, таких як бруд з льодом, легкість настройки і перемикання. Не зважаючи на менший діапазон швидкостей і збільшена вага, вирішив що справа варта того і через півтора року знайшов кошти на переобладнання велосипеда.
Зібравши замовлення, вийшов ось такий список (збирав тут ):
Нова бестрещеточная втулка 2009 з покращеним сальником і манжетою 8-ми швидкісна втулка Shimano Alfine під дискові гальма з кріпленням Center Lock. З високим ККД за рахунок застосування голчастих підшипників в шестернях. Відмінно тримає ударні навантаження за рахунок двох потужних роликових підшипників корпусу втулки. Для всесезонного катання. На 32 спиці. (Диска в комплекті немає)
7500 р
Додаткові деталі для установки 8-ми скор. втулки на велосипед. 8RL
450 р
Ревошіфтер SHIMANO (Рево) багатоходової.
900 р
Задня зірка.
Кількість зубів - 16, 18, 23.
150 + 150 + 150 р
Однероликові натягувач ланцюга для планетарних втулок.
690 р
Доставка: 600 р
Разом: 10590 р
Наступні витрати включили в себе Спицювання обода, це ще 800 р зі спицями, обід мій. Плюс до цього щось близько 600 р за ротор під центрлок і близько 300 р за одношвидкісну ланцюг SRAM.
На цьому витрати, пов'язані з трансмісією, закінчилися. Збірка на раму не зайняла багато часу. Дослідним шляхом прийшов до того, що передній переклюк непотрібний, тому він був знятий, а велика зірка переставлені максимально ближче до площини задньої зірочки. Остання досвідченим шляхом була поставлена на 23 зуба, що дало найбільш підходящий діапазон швидкостей.
враження
Велосипед трохи став важчим, але при їзді збільшення маси нівелюється комфортом. Зараз немає необхідності заздалегідь перемикатися на потрібні швидкості або, в разі неможливості зробити це вчасно, докладати посилене педалювання. Тому навантаження стали більш рівномірними і часом більш помірними. У велопоходе проблем зі втулкою помічено було, крім того, що натерла вухо за два дні тягання велосипеда по бурелому по коліно в снігу. Також подобається що на кермі стало менше переклюков, фактично тільки гальмівні ручки і ревошіфтер. Можна їздити у рукавицях. Можливість перемикання навіть стоячи на місці дає хорошу перевагу в маневруванні в міських умовах, так і просто приємно. Наїзди і з'їзди з бордюрів на кшталт нічим не відрізняються від того як було зі старою системою. Подобається, що ланцюг не бовтається і не б'ється об перо рами. За діапазоном швидкостей зараз можу порівняти як від 1-3 до 3-6 на касетної 8-швидкісний трансмісії. У 35-градусний мороз їздити було, хоча помітно більше зусиль потрібно внаслідок замерзання масла у втулці. На поточний момент втулка експлуатується три місяці, нарікань не було. Подивимося як буде далі. 🙂
З мінусів: ціна, трохи більшу вагу. 🙂
Зимове проходження майже 1КС маршруту за 2 Напівденна пробігу показали для мене ще жменю переваг планетаркі. Ще частина сумнівів відпала. Крім явних, описаних вище і з урахуванням однієї зірки спереду:
5) Чи не забивається сніго-льдо-говніще район системи - немає проблеми з замерзлим переднім переклюком, як було у мене - при цьому, це серйозна проблема, коли треба валити, а не копирсатися викруткою в велосипеді по 10 хвилин кожні пів години.
6) Віднімається ж з навішування велосипеда цілий тросик, переклюк і перемикач на кермі, я вже не кажу про задній переклюк - це в цілому дуже приємно виглядає і велосипед стає зручніше.
7) Різниці на підйомах або швидкісних спусках НІ - навіть з 8-ми швидкісний планетарка. Тут можливо більшого значення має різниця в прокладках, але все одно, явне відставання бути не може на маршруті.
У планетарка НІ СОБАЧОК. Нічому замерзнути і змусити мочитися на улюблений велосипед.
9) За моїми відчуттями у планетаркі КРАЩЕ НАКАТ. Леха почав розповідати про якісь томодние голчасті потшіпнікі, але я не міг дослухати, тому що він відпочиваючи вперед укочує, а мені крутити педалі на спусках за ним було в лом
10) МЕНШЕ ПРОБЛЕМ з передньої великою зіркою, якщо вона завжди одягнена в ланцюг.
Додам для повноти картини очевидні переваги:
1) Миттєве перемикання знижує навантаження на коліна, витрати сил на бездоріжжі і підвищує прохідність.
2) Ні досить крихкого заднього перемикача, який норовить зламатися, засмутитися, замерзнути, сточити ролики при навіть мінімальної деформації гнучкого і дорогого півня.
3) Одношвидкісна ланцюг істотно надійніше, довговічніше і вимагає менше уваги з обслуговування.
4) Короткі спиці на задньому колесі збільшують його міцність.
Стас (Avanturist)
comments powered by HyperComments