Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як купувати б / у і не нарватися на проблеми

Наша сеть партнеров Banwar

Практичний посібник, як не стати лохом, купуючи на барахолці.
Практичний посібник, як не стати лохом, купуючи на барахолці
Покупка б / у велосипедів і комплектуючих для них - ціла ідеологія, розуміючи яку, можна з одного боку непогано заощаджувати, катаючись на топовом залозі за ціною середнього, з іншого можна поиметь купу гемора, купивши вбиту залізяку після прорайдери.
Тут я приведу свій збірний досвід за кілька років, що дозволив мені без істотних вкладень грошей перепробувати купу топового заліза, навіть зібрати найлегший в Україні хардтейл, що не продавши останні труси.
Навіщо потрібно б / у?
Багато гидують покупкою використаних комплектуючих, як, наприклад, покупкою використаних презервативів. Забуваючи при цьому про те, що є істотна різниця між презервативом і, скажімо, карбонової рамою
Покупка б / у дає ряд істотних переваг:
1) Економія. На вторинному ринку велосипедне залізо помітно дешевше, ніж в магазині.
2) Можливість спробувати щось і, якщо не сподобається, продати за ті ж гроші або дорожче.
3) Як не дивно, б / у компоненти іноді працюють краще нових. Наприклад в нові вилки Fox сильно не доливають масло. Якщо таку вилку купити і використовувати, не обслуговуючи, шансів її вбити більше, ніж б / у, в якому досвідчений механік за ініціативою попереднього господаря провів якісне ТО, прибравши всі болячки, вимив заводську стружку, поставив гарні пильовики типу EFS і т.п.
Є і підводні камені:
1) Попередні замовлення. Часто буває так, що новий велосипед, попередньо замовити у правильних людей буде коштувати так само, як аналогічний б / у позаминулого року з істотним пробігом
2) Можна нарватися на вбиту залізяку, яка незабаром зажадає значних вкладень грошей і часу. При цьому, компонент може продаватися "в ідеальному стані" як зі злого наміру, так і за банальним незнання. Детальніше - нижче.
3) Чи можна стати співучасником "купівлі-продажу крадненного", а це, як відомо, кримінальна стаття не набагато більше м'яка, ніж безпосередньо крадіжка. А так же, великий мінус в карму, кому це важливо.
Почнемо з останнього. Походження велосипеда.
Принципово всі б / у велосипеди та деталі діляться на 3 категорії:

1) Б / у після рядового користувача.

Тут все зрозуміло: купив, покатався, не сподобалося або захотів краще або просто велосипед коштує 2 роки на балконі, припадає пилом.

2) Після спортсменів.

Тут потрібно невелике пояснення: більшість прорайдеров щороку отримують новий велосипед і продають старий. Іноді в отличном состоянии, іноді убитий в мотлох, з тріщинами на рамі, убитими промо, вм'ятинами на ободах і т.п. Дуже залежить від конкретного користувача.

3) Велосипеди з Європи.

Тут, знову ж таки, є чесно продані великі, їх меншість.

Є вкрадені у команд (коли все обладнання страхується, а потім менеджерами команди інсценується крадіжка з подальшим отриманням страховки, а велосипеди їдуть в Україну / Росію / Молдову).

Велосипеди можуть бути вкрадені з веломагазина або навіть з європейського складу виробника. Саме таким чином у нас в барахолках з'являється незліченна кількість велосипедів Merida, рам Pinarello Paris, коліс Deda Elementi або Marchisio нових, з бирками ще в заводській плівці в різних ростовках за 1/3 від магазинної ціни.
Велосипеди можуть бути вкрадені з веломагазина або навіть з європейського складу виробника

Ну і, слава богу, досить рідко, велосипеди крадуться у рядового користувача.
Крадені велосипеди з Європи
Так вийшло, що 90% людей, що продають б / у велосипеди масово, продають, по суті, крадене. Можна заспокоювати себе тим, що крадемо воно не у end user, а у виробника, який і так досить нажився. Тим, що "пофіг, за те в 2 рази дешевше". У будь-якому випадку, не дивуйтеся, купивши карбоновий шоссер на Dura Ace з Івано-франківська, якщо через місяць знайдете в інтернеті оголошення типу "Допоможіть знайти вкрадений велосипед" з серійним номером вашого вже такого улюбленого велика.
Велосипедів цих багато, коштують вони реально дешево, їдуть контейнерами, спокуса - великий.
Якщо вже вирішили купувати велосипед або залізяку з-за бугра, краще брати на перевіреної барахолці типу PinkBike або eBay у продавців з хорошим фідбек. Ну або не скаржитися потім, що приїхав Калліс замість Санта Круза.
Ну або як варіант пошукати на сайтах типу http://www.cyklobazar.cz/ в Чехії з цим більш строго, ніж у нас, нарватися на відверте палево менше шансів, при цьому, ціни більш ніж смачні. У разі чого, з'їздити в Чехію на вихідні, купивши по ходу справи велосипед - не така вже й складна задумка. Листування до речі можна вести за допомогою google translate
підробки
З особливою обережністю потрібно ставитися до покупки речей, які навчилися копіювати китайці.
При чому, підробка може бути як дуже грубої, наприклад ці колеса, що продаються під виглядом Zipp 808
Ну і, слава богу, досить рідко, велосипеди крадуться у рядового користувача
Так і досить тонкої, як у випадку рам Pinarello Dogma, для яких свого часу була чи то вкрадена, то чи куплена оригінальна матриця, в якій виготовлялися точні копії рам, правда тільки в 54-й ростовці і з ссанимі ганчірок замість високомодульного карбону.
Одна справа, коли ти свідомо йдеш на ризик і купуєш за 350 баксів раму, яка коштує 350 баксів.
Зовсім інша, коли тобі під виглядом Cervelo R3 за 1500-2000 баксів продають її грубу підробку, яка на оригінал схожа тільки зовнішніми обрисами.
Більше за інших підробляються рами Specialized, Cervelo R3, Pinarello Dogma, Scott Foil, керма / виноси / штирі FSA SL-K, Bontrager XXX колеса Zipp і Bora. Головна ознака підробки останніх - втулки Новатек.
Основна проблема китайських копій в тому, що у них відсутній контроль якості як клас. Два однакових вироби, що були замовлені у одного селлера з інтервалом в місяць, можуть разюче відрізнятися за якістю.

дебілізм
Ще Альберт Ейнштейн писав, що існує дві нескінченних речі: Всесвіт і людська дурість. Втім, щодо Всесвіту впевненості у нього не було.
На жаль, з цим доводиться стикатися на кожному кроці.
Купуючи що-небудь у людини, потрібно виходити з принципу "Якщо не доведено зворотного, людина - ідіот, мислить, як ідіот і поводиться, як ідіот".
У контексті нашої теми це означає наступне: виходити треба з того, що попередній господар експлуатував залізяку неправильно: не обслуговував, зберігав взимку на відкритому балконі і т.п.
Наприклад, вилкам Lefty потрібно регулярно робити ресет. Процедура займає 5-10 хвилин, вимагає мінімум навичок та інструментів. Повторювати її потрібно кожні 25 годин їзди. На практиці, більшість користувачів цих вилок або ніколи цього не робили так як руки не доходять, або взагалі не чули про цю процедуру. Результат - ушкодження підшипників, нарпаляющіх, погіршення плавності роботи і т.п.
Більшість вилок, амморти, втулок, гідравлічних гальм і т.п. вмирає завчасно якраз через несвоєчасне обслуговування, регулярний сервіс багаторазово подовжує з ресурс. Шкода, що пам'ятає про це меншість, а планово обслуговують одиниці.
Типові проблеми:


  • Зношені троси і сорочки перемикання та гальмування. Якщо перші чреваті плавністю перемикання, то друге - втратою гальма на спуску, а це - печаль.

  • Роками не обслужених гідравлічні гальма.

  • Убиті вилки і амморти з купою бруду всередині

  • Квадратні підшипники в каретці, рульової, втулках, підвісці

  • Гальмівні поверхні забруднені мастилом / маслом / жиром з рук

  • Погано простягнуті спиці: занадто сильно, слабо або просто нерівномірно.

  • Хаотичним чином простягнуті болти

скотство
Це коли тобі свідомо продають убиті комплектуючі або велосипеди в зборі під виглядом нових
хрестоматійний випадок - покупка мою вилки у відомого прорайдери Д. з відомої команди В. Вилка протягом сезону іспользовалалсь в дуже жорстких режимах, які не обслуговуючись. При цьому, він катав досить технічно, щоб не падати і не завдавати вилці істотних косметичних пошкоджень. В результаті косметично вона виглядала ідеально, але всередині була вбита в мотлох і для відновлення працездатності зажадала заміни бушінг, сальників, масла і шаманства з демпфером у досвідченого веломеханікі, що збільшило її вартість на 30%. Причому, прорайдери Д. категорично відмовлявся повертати гроші і заперечував, що на цій вилці ганялися.
Так само поширені:


  • наклейки поверх тріщин

  • зарисовані маркером потертості анодіровкі

  • ушатанние ланцюга

  • всякі маніпуляції, що збивають з пантелику, наприклад локрінг XTR на касеті XT. Наклейки SID на вилці Recon і т.п.

і т.п.
і т
Комплексний підхід до вже купленого
Отже, ви все-таки зважилися купити що-небудь, визначилися, що хочете саме ЦЕ і навіть примудрилися отримати коробку на Новій Пошті.
Тут є два підходи:

1) за взаємною домовленістю з продавцем віднести велосипед на ТО хорошому механіку. Якщо з ним все ок, за ТО платить покупець, якщо є проблеми, ТО і їх усунення оплачує продавець.

2) якщо про таке домовитися не вдалося, або хорошого механіка під рукою просто немає, читайте далі

Не поспішайте радісно виїжджати в ліс або на шосе. Згадайте тезу про дебілізмі! І виконайте кілька нескладних операцій:

1) зніміть всі ліві наклейки, можливо під одним з них сховалася тріщина і ще не пізно повернути куплене

2) ретельно отмойте все і уважно огляньте всі вузли знову ж на предмет тріщин і інших ушкоджень

До речі, саме з цієї причини не рекомендується покупка перефарбованих рам. У 90% випадків це робиться, щоб приховати серйозні пошкодження.

3) перевірте вилку і підвіску, якщо є, на предмет люфтів, перевірте колеса на люфти і наявність заклинили підшипників.

Зазвичай після цього стає ясно, залишаєте ви велосипед собі або будете вимагати від продавця манібек.

Далі починається стадія усунення наслідків життєдіяльності попереднього господаря.

1) Якщо є можливість, поміняйте все троси і сорочки, приділіть увагу кінцевик гальмівних сорочок, якщо гальма механічні
2) Прокачайте гідравліку
3) Знежирте гальмівні поверхні, колодки бажано викинути і поставити хороші нові
4) Зробіть цей вилку, амморт і колеса на сервіс, тут цілком можуть чекати неприємні для гаманця сюрпризи. У будь-якому випадку, дешевше обслужити зараз, ніж через рік викинути добитий вилку або перелицьовувати колесо на нову втулку.
5) Налаштуйте рульову, яка цілком може бути перетягнула або навпаки люфтіть
6) Наведіть в нормальний стан або просто поміняйте ролики заднього перемикача
7) Цілком ймовірно знадобиться сервіс каретки або її заміна. Аналогічно з педалями, міняти їх навряд чи потрібно буде, а ось обслужити - більш ніж ймовірно.
8) Перекл стрічку на безкамерних ободах, якщо використовуєте stans або аналоги, залийте свіжий герметик
9) Ретельно отмойте і смажте трансмісію
10) Простягніть все болти, хоча б на око. Половина гарантовано буде сильно недотягнутого. краще, звичайно, протягнути все з тредлоком і дінамомеріческім ключем.
11) відкрутіть педалі і посадіть їх на мастило. є ймовірність, що вони вже досить сильно прикипіли

Проробивши ці операції, ви отримаєте велосипед, який гарантовано доставить в рази менше геморою, ніж просто куплений, на який ви сядете і поїдете кататися.

Ну і в будь-якому випадку, купуючи б / у великий, закладайте ще 10% -15% від його вартості зверху на доведення його до розуму.

І головне правило:

Ніколи не продавайте восени і не купуйте навесні.

Будьте трохи стратежно: восени пропозиція значно перевищує попит. Через низький попит ціни відчутно просідають, а продавці стають більш поступливими на тему знижок, розстрочок, відстрочок і інших маніпуляцій з вартістю грошей.

Сподіваюся, ця коротка замітка збереже комусь нервів і здоров'я. Всім - побільше фана від катання на хорошому залозі.

Якщо знайшли неточність або знаєте, що можна додати - пишіть в коменти.

Навіщо потрібно б / у?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов