Наша сеть партнеров Banwar
Відкриття велосипедного сезону у багатьох доводиться на початок-середину весни. Хоча деякі велосипедисти навіть не закривають його. Вони чекають моменту, коли можна буде знову почати свої великі подорожі. Але щоб далеко і без поломок виїхати, потрібно як слід підготувати велосипед. Коли він зберігається в квартирі, проблем з підготовкою мало: потрібно лише змастити ланцюг і накачати колеса. Інша ситуація при зберіганні велосипеда на балконі.
Коли велосипед зимує на балконі або в гаражі, то все набагато гірше. Сирість може привести до самих неприємних наслідків. Тим більше, що у велосипедів безліч деталей зі сталі, які можуть легко заіржавіти за час зберігання.
Трансмісія
В першу чергу варто почистити ланцюг, для чого нині існують спеціальні засоби і аксесуари. Потім слід поклацати манеткамі. Так можна з'ясувати, з'явилася іржа на тросах чи ні. У багатьох випадках від вологого середовища на тросах утворюється щось на зразок білого нальоту. Зняття кожного троса і промивка сорочок за допомогою WD40 допоможе вирішити цю проблему.
Потім перевіряємо задній перемикач на відсутність бруду / пилу / іржі. Все те ж саме потрібно провести з переднім перемикачем. А ось на манетке іржі зазвичай немає. Замочену ланцюг потрібно висушити. На зірки нанести кілька крапель олії, те ж саме зробити для кожного з пинов ланцюга. Робиться це і в разі потрапляння під дощ. Після чого проводиться настройка швидкостей.
Підшипники
Насипні підшипники для вузлів на кшталт каретки або рульової - рідкість у наш час. Каретку роблять нерозбірним картриджем або з промисловими підшипниками. Такі деталі потребують обслуговування набагато рідше. Кермові колонки, переважно, теж виробляють на промислових підшипниках. На старих велосипедах або недорогих моделях використовуються насипні підшипники. Ось вони вимагають мастила.
амортизація
За недорогий амортизаційної вилкою доглядати немає необхідності. Справа в тому, що вона в будь-якому випадку після тривалого періоду (точніше, нормальної роботи від таких вилок очікувати не доводиться). Але якщо вилку (можливо іншого плану) потрібно обробити, то варто протерти її ноги від бруду, а потім пройти по ній тефлоновим мастилом або силіконовим спреєм. Найбільш правильним варіантом буде пройти ТО перед початком велосипедного сезону. Стосується це, в особливості, до тих велосипедів, які зберігалися в холодній і сирій середовищі. Якщо ж є можливість зробити все самому, то це в значній мірі скоротить витрати. Потрібно буде лише витратитися на масло для вилки.
колеса
Після зими не потрібно лізти в кожну втулку. Для такої операції необхідний спеціальний конусний ключ, а так само знання того, що потрібно робити. Ідеальним варіантом є безшумна прокрутка колеса. Варто звернути увагу на те, що ніпель повинен зупинитися знизу. При виявленні іржі всередині втулки, краще віддати колеса велосипедного механіку. Якщо ж велике бажання зробити все самостійно, необхідно обзавестися інструментами і шукати в інтернеті інструкцію. Що стосується покришок - їх потрібно підкачати. За кілька місяців простою тиск в них стало менше. Крім того, перевірити, чи немає якихось несправностей: порізів, тріщин, що стирчить дроту і т.д.
Перевірити велосипед перед сезоном катання - обов'язкова умова. Своєчасне усунення проблем дозволить уникнути можливих проблем протягом сезону.
Читайте також: Яка змащення ланцюга краще для сухої погоди
Як зняти шатуни і обслужити каретку
Як обслуговувати задню втулку на ПРОМПІДШИПНИК
Як налаштувати вилку
Подивіться список кращих корисних статей по вело-тематиці