Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як підійти до вибору велосипеда

Наша сеть партнеров Banwar

Велосипед - далеко не новий винахід людства. Історія появи серійних зразків вже налічує більше 150 років. З тих пір конструктивно велосипед істотно не змінився (ті ж два колеса, рама, кермо, педалі), його популярність значно зросла - зростає і різноманітність типів, марок і моделей велосипедів. Типів велосипедів з кожним витком еволюції стає все більше і більше. Як же сьогодні вибрати велосипед? Як не заплутатися у всьому нинішньому різноманітті? На що слід звернути увагу, приймаючи рішення про покупку? Щоб відповісти на ці питання і не заплутатися у величезному асортименті велотехніки, необхідно розібратися в загальному пристрої велосипеда і звернути увагу на фактори, з яких складається його ціна. У даній статті ми спробуємо розповісти про велосипед і про те, як потрібно вибирати байк для себе.

У даній статті ми спробуємо розповісти про велосипед і про те, як потрібно вибирати байк для себе

Для початку коротко позначимо всі основні типи велосипедів. Сильно вдаватися в подробиці не будемо, просто розглянемо головні особливості кожного типу, щоб ви знали, як вибрати велосипед мрії.

Серед найбільш популярних видів велосипедів можна виділити наступні:

Гірські велосипеди (mountain bike, MTB) - найбільша категорія, в якій є моделі для будь-якого катання по бездоріжжю. Гірські велосипеди можна розбити на дві великі категорії в залежності від кількості амортизаторів: один у хардтейлов, два - у двухподвеса. Також гірські велосипеди поділяються з дисциплін в яких вони використовуються: від швидкісного крос-кантрі до екстремального даунхілу.

Гірський тип найкраще підійде якщо ви катаєтеся на природі, в парку, в лісі, в полях, відмінно підійде для виїздів на пікніки. Головною відмінністю гірських велосипедів від інших є амортизатори, збільшена кількість швидкостей, а також колеса з широкими покришками (як правило на 26 "в діаметрі, але всю більшу популярність набирають великі колеса 27,5" або 29 "). Два амортизатора потрібні якщо ви катаєтеся по досконалому бездоріжжю, одного ж цілком достатньо для звичайної їзди. Амортизатор кріпиться на переднє колесо і поглинає вібрацію керма, знижує втому рук. Також вона допомагає керувати велосипедом під час їзди по вибоїстій місцевості. Велосипеди з двома амортизаторами - двухподвеси, поглинають удари від всіх купин, що підвищує комфорт.

Гірські велосипеди є найбільш універсальними і популярними в даний час. Вони виграють у інших типів велосипедів в прохідності, але програють в швидкості і комфорті на асфальті.

Хардтейл аматорського рівня варто вибирати, якщо ви хочете купити за демократичною ціною свій перший гірський велосипед, призначений для різноманітного використання, для нерегулярних поїздок або для поліпшення вашої техніки їзди на велосипеді.

Вибирайте двухподвес, якщо хочете придбати велосипед призначений для їзди по брудних дорогах, з поліпшеним управлінням на пересіченій місцевості, з найкращим комфортом і для їзди по будь-яких маршрутах, де не проїде жоден інший велосипед.

Гібриди (кросові велосипеди) - велосипеди, придатні для їзди практично скрізь, крім важкого бездоріжжя. Такі велосипеди поєднують в собі компоненти від гірського і шосейного велосипедів. Гібриди мають повнорозмірні колеса діаметром 28 дюймів з вузькими покришками. Великі колеса дозволяють пересуватися по асфальту, майже як на шосейники. Від гірського велосипеда гібридам дісталася короткоходная вилка і широкий прямий кермо, що позитивно позначається на прохідності і маневреності. Гібрид призначений для швидкої їзди по місту, так як він такий же маневрений як гірський велосипед, і майже так само швидко розганяється як шосейник. Для серйозного бездоріжжя, при їзді по бруду і піску, він як альтернатива гірському не годиться.

Для серйозного бездоріжжя, при їзді по бруду і піску, він як альтернатива гірському не годиться

Дорожні велосипеди - назва говорить сама за себе. Це велосипеди з жорсткою вилкою, призначені для їзди по дорогах з хорошим, твердим покриттям. Підходять для щоденних поїздок у справах і розраховані на багаторічну службу. Чи не призначені для спортивних навантажень. Рами - сталеві, перемикачів швидкостей, як правило немає або набір передач обмежений 3-7, максимум 21. Як правило встановлюється широке сидіння, високий кермо. Діаметр колеса варіюється від 20 до 28 дюймів.

Діаметр колеса варіюється від 20 до 28 дюймів

У свою чергу до дорожникам також відносяться міські велосипеди (видовжені крила, великі колеса, широке і м'яке сідло, багажник - найзручніші і недорогі велосипеди), круїзерів (вантажні велосипеди з плавними обрисами на яких приємно кататися по парках і бульварах. Відрізняються дуже широким кермом , дуже комфортним підпружиненим сідлом, великим числом спиць на колесах з великими шинами), туристичні (великі колеса, міцна рама, багажник - призначені для заміських поїздок по нескладним трасах) і складні велосипеди (уд бние, компактні моделі, які можна легко переносити, зберігати або перевозити в багажнику автомобіля. Цілком придатні для переміщення на малі відстані).

Цілком придатні для переміщення на малі відстані)

Шосейні велосипеди - найшвидкісніші з усіх велосипедів, призначені для швидкої їзди по хороших асфальтованих дорогах. Їх відрізняють спортивна аеродинамічна посадка, вузькі накатістость шини, великі передавальні співвідношення зірочок, що дозволяє розвивати максимальні швидкості на дорозі. Шосейні велосипеди виділяються гнутим спадним кермом, високою, тонкої і короткою рамою, високими колесами з вузькими покришками.

BMX (bicycle motocross) - спортивні велосипеди невеликого розміру, які використовуються для виконання всіляких стрибків через штучні або природні перешкоди (бордюри, сходи, насипні пагорби та ін.). Для BMX характерні колеса 20 дюймів, пеги (упори по торцях осей коліс), міцна рама, гіророторний механізм, що дозволяє багаторазово обертати кермо в одному напрямку без перекручування тросів.

При виборі велосипеда в першу чергу потрібно поставити собі кілька запитань, відповіді на які дозволять значно звузити асортимент. Ось ці питання:

- Де Ви будете кататися?

- Як Ви будете кататися?

- Наскільки часто Ви будете кататися?

Якщо основним місцем пересування для вас буде місто і тільки зрідка плануєте нетривалі виїзди на природу, то комфортний або дорожній тип велосипеда - найоптимальніший вибір. Для швидкісної їзди по гладкій дорозі найкраще вибрати шосейний велосипед. А якщо Ви часто подорожуєте на автомобілі, то варто придивитися до компактних складним моделям. У разі ж, якщо місцевість, по якій ви в основному плануєте кататися, має змінюється рельєф, або покриття доріг буде поганої якості, то варто вибір зробити на користь велосипедів міцніших і з підвищеним запасом прохідності. Для цих цілей підійдуть гірські велосипеди, двухподвеси і велогібріди. Вони будуть себе прекрасно почувати на пересіченій місцевості, на сильному бездоріжжя і в умовах гірського ландшафту. Для новачків найбільш універсальним рішенням стане хардтейл любительського рівня. Поїздивши на ньому Ви зможете виявити переваги за способом катання і типу траси.

Тепер спробуйте відповісти на друге питання. Величезне значення при виборі велосипеда має спосіб катання. Якщо Ви віддаєте перевагу неспішні прогулянки, то кращим вибором стане міський або комфортний велосипед (круїзерів), для великих швидкостей найкращий буде хардтейл для крос-кантрі, гібрид або шосейний велосипед, а якщо ви плануєте використовувати велосипед для катання по більш-менш сильному бездоріжжю, то оптимальним рішенням буде двухподвес, який забезпечить максимальну зручність та безпеку. При виборі велосипеда потрібно розуміти прямий зв'язок між його окремими характеристиками: чим легше велосипед, тим він швидше, ніж важче - тим комфортніше. У велосипедів для неспішної і спортивної їзди будуть відрізнятися між собою геометрія рами, робота трансмісії, амортизаторів та гальмівної системи, ширина покришок, додаткові елементи і т.п.

Перед тим, як придбати певну модель велосипеда, варто подумати про те, з якою періодичністю Ви їм будете користуватися. Нечасті виїзди на прогулянку або на дачу, це одне, а інтенсивні спортивні тренування - зовсім інше. Більшості початківців велосипедистів оптимальним варіантом стане гірський велосипед початкового рівня або модель для їзди по пересіченій місцевості середнього цінового рівня. Професійним спортсменам краще зупинити вибір на більш дорогому велосипеді з розширеними функціональними можливостями і підвищеними характеристиками міцності.

Після того, як ви дізналися про відмінності різних типів велосипедів, визначилися з тим де, яким чином і як часто будете експлуатувати велосипед - ви вже істотно звузили асортимент і швидше за все визначилися з тим, що хочете. У цьому розділі ми стисло нагадаємо того, що впливає на вартість велосипеда, з яких компонентів складається велосипед, на що вони впливають і на що варто звернути увагу перед прийняттям остаточного рішення про покупку.

Рама - основний елемент будь-якого велосипеда на якій «тримається» вся конструкція і забезпечується надійність під час їзди. Рівень якості і ціна рами залежить від матеріалів, з яких вона зроблена, а також міцності, ваги та інших експлуатаційних характеристик. Рами можуть бути виготовлені зі сталі, високотянутих сталей, хром молібдену і алюмінію. Алюмінієві рами (як правило мазкі 7005 або 6061) забезпечують конструкції міцність і легкість, а також алюмінієві рами можуть виглядати естетичніше за рахунок більш складних по виду перетинів. З алюмінію марки 6061 виробляють рами для екстремальних стилів катання. Велосипеди, що мають сталеву раму, найбільш дешеві - це дорожнє моделі, трюкові моделі і іноді шоссейники. Сталева рама добре гасить вібрації при швидкісній їзді і стрибках. Правда, велосипеди зі сталевою рамою досить важкі. На професійних велосипедах також встановлюють більш дорогі рами з титану, магнію або карбону.

Колесо. Чим більше діаметрі колеса, тим більшу швидкість може розвинути велосипед. Саме тому міська, шосейні, туристичні та гібридні моделі, які найчастіше пересуваються по асфальту, обладнані колесами діаметром 28 дюймів. На гірських моделях, як правило застосовуються ширші колеса діаметром 26 дюймів, які краще пристосовані до подолання перешкод і забезпечують більшу маневреність. Втім, зараз можна легко знайти гірські велосипеди на колесах розмірності 27,5 і 29 дюймів. Великі колеса з широкими покришками збільшують час набору швидкості, але при цьому збільшується накат, а також зростають позашляхові можливості за рахунок більшого кута атаки перешкоди і кращого зчеплення з дорогою.

Обід колеса - важливий елемент від якого залежить жорсткість колеса. Найчастіше обід виготовляється з алюмінію. Він може бути одинарним або подвійним. На недорогих велосипедах, як правило, встановлюються одинарні обода, без внутрішніх порожнин в поперечному перерізі. Такі моделі гарні при спокійному катанні по рівних покриттях, але в умовах бездоріжжя жорсткість такого обода може бути недостатньою і може проявитися дефект колеса - «вісімка». Подвійний обід має порожнину в поперечному перерізі, що забезпечує колесу підвищену жорсткість і надійність.

Гальма. На велосипедах гальма бувають ободнимі або дисковими. Ободниє гальма легко регулюються і підходять для катання по місту. Дискові гальма більш надійні і довговічні і можуть працювати в будь-яких погодних умовах. Дискові гальма бувають механічними і гідравлічними. Механічні простіше в обслуговування і цілком підійдуть для міської їзди і невеликого бездоріжжя. Для їзди по складній пересіченій місцевості краще вибрати дорожчу гідравліку. На одношвидкісних міських і складних моделях встановлюється третій тип гальма - ножний.

Перемикачі швидкостей. Правильне перемикання швидкостей дозволяє заощадити зусилля при поїздці. Моделі з 18 і більше швидкостями підійдуть практично для будь-якої їзди. Передня система зірок має, як правило три основні передачі. Найбільша зірка призначена для швидкісної їзди, при цьому навантаження на ноги буде максимальною. Середня зірка відповідає за прогулянковий і туристичний режими. Найменша зірка забезпечує повільний підйом в гору без особливих зусиль. Задні зірки регулюють рівень комфорту при різних швидкостях. Всі виробники велосипедів встановлюють обладнання перемикання швидкостей з декількох заводів. Найбільш авторитетними виробниками перекидок є на сьогоднішній день дві фірми: Shimano і Sram. При виборі велосипеда варто орієнтуватися на клас перемикачів. Часто діє правило, що чим вище клас перемикачів, тим краще все інше навісне обладнання на велосипеді. Класи для перемикачів Shimano від самого простого до складного наступні: Tourney, Altus / Acera, Alivio, Deore, Deore SLX, XT, XTR). У Sram: TRXX, 3.0MRX, X.4, X.5, X.7, X.9, X.0). Чим вище клас, тим більш надійною буде трансмісія.

Сідло. До будь-якого сідла, навіть вузькому, звикаєш за пару тижнів активного катання. Так що, якщо після перших поїздок м'яке місце стало хворим, не поспішай шукати широке «крісло». На ділі вузькі сидіння навіть зручніше - менше поверхню тертя.

Країна виробництва. Ні для кого не є секретом, що провідні виробники побутової електроніки збирають свої товари в Азії. Теж саме і велофірми. Більш того, більшість американських і європейських виробників, включаючи такі марки, як Specialized, Scott USA, Marin, Peugeot, Shwinn, GT, Trek, Merida і т.д., розміщують замовлення на свої молодші, середні, а часом і старші моделі на чужих заводах (не власних), а саме тайваньських і китайських. Тому, якщо велосипед стоїть менше 1000 $, то він ніколи не буде мати походження з Європи, Америки чи Японії. Виходячи з цього в ціновому діапазоні до 1000 $ має сенс заощадити на імені виробника і вибрати модель з найкращим навісним обладнанням. Що стосується виробництва в Росії, то виробничий цикл гірського велосипеда обмежується викрутки збіркою велокомплектов з Азії. У Росії можуть бути зроблені тільки прості обода коліс і рами для міських і складних велосипедів. Складні гірські рами в нашій країні виробляти економічно не вигідно, тому не вірте тим продавцям, які кажуть, що велосипед зроблений в Росії (максимум буде досборка).

Після того, як ви визначилися з моделями, які вам цікаві по бюджету і характеристикам - потрібно підібрати велосипед під себе, під свої антропометричні дані.

У кожного велосипеда є така характеристика, як ростовка рами. Кататися на велосипеді, ростовка якого мала або велика, не тільки незручно, але й небезпечно. Ростовкой (розміром рами) вважається відстань від осі каретки (осі системи) до перетину кінця підсідельної труби з підсідельним штирем і вимірюється в дюймах. Знаючи зростання велосипедиста, вам не складе труднощів правильно підібрати розмір: досить звіритися з таблицею або проконсультуватися у продавців-консультантів.

Знаючи зростання велосипедиста, вам не складе труднощів правильно підібрати розмір: досить звіритися з таблицею або проконсультуватися у продавців-консультантів

Однак через особливості будови кожної окремої людини, підбір по таблиці може бути невірним, тому варто вдатися до непрямого розрахунку підходящої для Вас ростовки. Для цього буде потрібно виміряти свою висоту від паху до підлоги і отриманий завмер в сантиметрах помножити на коефіцієнт 0,66 для шосейного велосипеда, або 0,57 для байка гірського типу. Результат розрахунку і є ростовка в сантиметрах. Для перекладу результату в дюйми достатньо лише розділити значення на 2,54.

І вже, коли будете знаходиться в магазині перед остаточним вибором велосипеда скористайтеся наступним правилом: стоячи з велосипедом між ніг на рівній поверхні, ви повинні мати можливість присісти на ширину долоні (7-10см). В основному це прийнято, щоб уникнути нещасних випадків при різкому, аварійному зіскакуванні з велосипеда. Якщо ви віддаєте перевагу спокійному стиль їзди то можете знехтувати цим правилом, але пам'ятайте, що ви відповідаєте за свій вибір. Дане правило також ігнорується більшістю покупців при покупці велосипедів підліткам і їх можна зрозуміти - купувати дитині новий велосипед щороку це, безумовно, накладно. У будь-якому випадку вам повинно бути зручно!

А. Основна формула покупки така: ще до походу в магазин постарайтеся визначити тип велосипеда, який буде вам максимально підходити за способом експлуатації, стилю їзди і стоять перед ним завдань. Далі визначитеся з бюджетом, в який ви плануєте вкластися. Йдете в магазин і вибираєте кілька моделей обраного типу з максимально легкою рамою і з кращим навісним обладнанням, в позначеному бюджеті. Далі підбираєте велосипед, який буде оптимально підходити вам по ростовці. І не звертаючи особливої ​​уваги на крутизну марки, кататися на ній довго і щасливо.

Б. Не поспішайте купувати велосипед з низькою ціною і з найяскравішими наклейками. Перш за все уважно вивчіть його можливості і технічні характеристики. Порівняйте різні марки велосипедів одній ціновій категорії - якість матеріалів і збірки, комплектація та ін.

В. Зверніть увагу на конструкцію і розмір рами. Відкрита рама більше підійде для жінок, а закрита (трапецевидная) - найбільш надійна.

Г. Чим більше діаметр колеса, тим вище швидкість велосипеда, прохідність і рівний хід. Чим менше колесо велосипеда, тим легше крутити педалі. Ширина покришки підвищує прохідність, але зменшує швидкість.

Д. Для спортивної, швидкісної їзди краще купити більший за розміром велосипед.

Е. Літнім людям, людям із зайвою вагою легше їздити на велосипеді з рамою меншого розміру.

Ж. Якщо ви плануєте виконувати трюки, то вибирайте байк з низькою рамою, на 2 розміри менше розрахункової ростовки.

З. Не купуйте «універсальний» велосипед, який, як Ви думаєте, підійде вам ростом 185 см і вашій дружині, якщо вона набагато нижче вас - 160 см.

І. Не потрібно брати маленький розмір і сподіватися, що можна буде все налаштувати, висунувши підсідельний штир і піднявши кермо. Часто тонкостінні рами маленьких велосипедів ламаються при надмірно витягнутому штирі.

К. Якщо ви досить активні і перебуваєте в хорошій фізичній формі, то вам однаково підійде, як хардтейл, так і двухподвес. Якщо ви страждаєте захворюванням суглобів або спини і вважаєте за краще спокійну підвіску, то скоріше за все в цьому випадку вам краще підійде двухподвесний велосипед

Л. Перш, ніж ви виїдете зі своїм новеньким велосипедом з веломагазина, його обов'язково повинні перевірити на безпеку. Крім того, попросіть налаштувати амортизатори під вашу масу тіла.

М. По рівній дорозі на велосипеді з заднім амортизатором складніше пересуватися, ніж на хардтейле. Передній амортизатор не так сильно розгойдує раму при педалюванні, як задній амортизатор, Який відчутно пружинити при натісканні на педаль.

Н. Не варто акцентувати, а вже тим більше вибирати велосипед, виходячи з наявності у велосипеда крил і ліхтариків, так як це далеко не головні деталі, і крім того, ці дрібниці можуть бути встановлені на будь-який велосипед.

П. Якщо Ви новачок і не знаєте, як правильно вибрати велосипед, зверніться за допомогою до професіоналів або досвідченим велосипедистам.

В кінці статті хотілося б сказати, що від правильного вибору залежить ваша безпека і комфорт. Тому поставтеся до процедури вибору максимально серйозно і уважно. Удачі на дорогах!

Як же сьогодні вибрати велосипед?
Як не заплутатися у всьому нинішньому різноманітті?
На що слід звернути увагу, приймаючи рішення про покупку?
Як Ви будете кататися?
Наскільки часто Ви будете кататися?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов