Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як правильно змащувати ланцюг велосипеда

  1. Догляд за трансмісією
  2. Що робити з новим ланцюгом.
  3. Чим не треба змащувати ланцюг.
  4. Як вибрати мастило для велосипедного ланцюга .
  5. Підведемо підсумки.

Наша сеть партнеров Banwar

Догляд за трансмісією - це те, що ви найчастіше повинні робити зі своїм велосипедом, якщо хочете, щоб він довго служив і здорово виглядав. Але тут є важливі хитрості ...
Чистота запорука здоровя! Цей вислів справедливо не тільки для організмів, а й для велосипедної трансмісії. Страшний сон вашого велосипеда - чорні (як ніч) касета, ланцюг і система, суцільно обліплені "пластиліном" з старого мастила, пилу і тополиного пуху ... Бачили таке?
Догляд за трансмісією - це те, що ви найчастіше повинні робити зі своїм велосипедом, якщо хочете, щоб він довго служив і здорово виглядав
У такій сприятливому середовищі зазвичай заводяться «сталегризкі» - злісні мікроби, непомітно пожирають зірки, ланцюги і ролики ... :).

Доглянута трансмісія повинна виглядати "блискуче".


Догляд за трансмісією


Це найважливіше і часте, що ви будете робити з велосипедом. Ідеально, після кожних 100 км шляху по сухій погоді приділяти трансмісії 3-5 хвилин часу на чистку, а змащувати її тільки тоді, коли почуєте шелест сухої ланцюга при русі.
Мастило ланцюга - один з найважливіших етапів догляду за велосипедом. Від використовуваного масла (мастила) безпосередньо залежить не тільки якість роботи трансмісії, а й довговічність ланцюга і зірочок на вашому велосипеді. Саме тому сьогодні я вам розповім, як і чим потрібно змащувати ланцюг, і чим її змащувати не можна.
Чим мастило для велосипедних ланцюгів відрізняється від інших масел? Ланцюг велосипеда в русі, своїми роликами постійно треться об зірки, а також про ролики заднього перемикача. Тертя роликів ланцюга зірки (зовнішнє тертя) - не призводить до "розтягування" (збільшення довжини) ланцюга. Саме інтенсивне тертя відбувається якраз усередині самої ланцюга. Кожна ланка складається з чотирьох елементів (2 пластини, пін і ролик). Всього близько 110 таких ланок у ланцюзі.
Це найважливіше і часте, що ви будете робити з велосипедом Нова ланцюг точно потрапляє своїми роликами в зуби нової касети. Щоб зрозуміти, де найбільше потрібна мастило в ланцюзі, треба зрозуміти, що саме в ній зношується. Зверніть увагу, що Піни наглухо посаджені в отворах зовнішніх пластин, значить тертя між ними немає. Тертя є між пластинами внутрішнього ланки і пинами. Саме тут відбувається вироблення Піна, внутрішні пластини протирають борозни в ньому, що призводить до подовження ланцюга (кажуть: «ланцюг розтягнулася»). Внаслідок цього ролики вже не так точно потрапляють в зуби зірок, і зношують їх. Страждають також ролики заднього перемикача, виконані, як правило, з пластмаси. Крім цього знижується чіткість перемикання передач, виникає шум, клацання, проскоки ланцюга і інші небажані явища. Таким чином, найбільш небажаний знос ланцюга відбувається не зовні, а всередині неї.
Завдання будь-якої ланцюгової мастила - проникати всередину, і залишатися там якомога довше: чи не висихати, що не вимиватися з водою, не розбризкується при русі ланцюга. А ось зовні мастило приносить більше шкоди, ніж користі, тому що в купе з пилом, вона перетворюється в абразивну пасту, яка відмінно робить свою справу.

Ланцюг потрібно утримувати сухий зовні і змащеній всередині.


Після того, як ви внесли рідку (!) Мастило в кожен ролик, потрібно насухо витерти ланцюг м'якою ганчіркою. При катанні частина мастила все одно витікає назовні і накопичує пил, тому ланцюг, зірки і ролики потрібно очищати щіткою з жорстким ворсом середньої довжини. Найкраще використовувати для цього спеціальні зручні щітки , Які можуть чистити важкодоступні місця, наприклад, ролики перемикача і зазор між зірками.
Після того, як ви внесли рідку (
При регулярному очищенні ваша трансмісія буде не тільки відмінно виглядати, але і відмінно працювати, і набагато довше служити.

Щоб привести в нормальний вигляд чорну запущену трансмісію, тільки щітки буде недостатньо, тому вам знадобиться   спеціальний очищувач   для ланцюга (chain cleaner) Щоб привести в нормальний вигляд чорну "запущену" трансмісію, тільки щітки буде недостатньо, тому вам знадобиться спеціальний очищувач для ланцюга (chain cleaner). Також його називають "дігрізером" (удалитель мастила, від слова de-greaser). Цей склад добре відмиває в'їдається мастило з брудом. На худий кінець виручить WD-40, але спеціальні очисники працюють краще.
Якщо в ланцюг потрапило багато піску або бруду (наприклад, після зерьезного "грязе-замісу"), то щітки слабо допомагають: ланцюг треба б помити. Для цієї мети краще, ніж спеціальну мийку ланцюга , Годі й чекати. Вона дозволяє акуратно відмити ланцюг велосипеда навіть в квартирі.

Що робити з новим ланцюгом.


Нова ланцюг змащується ще при складанні ланок на заводі густий, але дуже липкою мастилом. Її вистачить на 300-400 км їзди, після чого густе мастило в ролики закласти буде вже важко.

Перед першою поїздкою потрібно витерти липку мастило з нового ланцюга м'якою тканиною, злегка змоченою розчинником. Зсередини заводську мастило не вимивати!


Якщо не витерти новий ланцюг, то дуже швидко заводська липка мастило перетворить вашу трансмісію в чорні залізяки. До речі, про це чомусь не говорять продавці, але ця нехитра процедура дозволить вам легше підтримувати трансмісію в блискучому вигляді (у всіх сенсах). Тепер розберемо мастила для ланцюгів.

Чим не треба змащувати ланцюг.


Одна з найпоширеніших помилок - це мастило ланцюга аерозолем WD-40 і його аналогами.
Одна з найпоширеніших помилок - це мастило ланцюга аерозолем WD-40 і його аналогами
WD-40 - це рідина з високою проникаючою здатністю, призначена, перш за все, для розблокування закиснув з'єднань і витіснення вологи. Так, вона містить невелику кількість масла, але по суті WD-40 - це «газований гас», але не мастило. «Ведешка», Anyway (Хадо) та інші аналоги проте добре використовувати для розчинення старого мастила, якщо ви хочете добре почистити «запущені» елементи трансмісії. В цьому випадку потрібно рясно обробити спреєм деталі, підкладаючи ганчірку, щоб склад не потрапляв на інші частини, і трохи почекати. Після цього почистити щіткою, витерти насухо і змастити спеціальної рідким мастилом для ланцюга (про неї нижче).
Моторне масло як мастило ланцюга - це вже краще, але поки «на четвірочку». Як випливає з назви, це масло має працювати в моторах, в закритому середовищі при високих температурах. Його видатні моторні властивості зовсім не потрібні в велосипедах. І навпаки, моторне масло нам зовсім «Не обіцяє» добре проникати в ролики, довго не висихати, що не змиватися і слабо притягати пил. Те ж саме можна сказати і про масло для швейних машин, а також трансформаторне, мотоциклетне, оливкова, масажне і ароматичне ...)) При наявності прекрасних велосипедних масел немає сенсу капати в ланцюг будь-яке інше масло і думати, «що ж буде».

Купивши баночку відмінного масла для вело-ланцюгів за 100-200 грн., Ви подаруєте її своїм онукам. Чи є сенс шукати альтернативу?


Як вибрати мастило для велосипедного ланцюга .


Змащувати в велосипедної трансмісії потрібно тільки ланцюг, і ні в якому разі не зірки. Як говорилося вище, в мастилі для велосипедних ланцюгів важливі такі якості:
• Добре проникати в ролики.
• Довго там утримуватися, що не висихати і не витікати.
• Притягати якомога менше пилу.
• Протистояти змивання дощем.
Масло для мото-ланцюгів в принципі, нам теж підійде, але воно повинно ще і не розбризкується з роликів при обертанні ланцюга на високій швидкості. Тому мото-масло коштує дорожче, і фасування у нього побільше. Велосипедні ланцюгові мастила діляться на два основних типи.
Мастило для сухих погодних умов (Dry). Вони робляться часто із застосуванням тефлону і призначені для використання в сухих або не дуже вологих умовах. Має хороший пилозахисний ефект за рахунок великої кількості тефлону в складі. Добре захищає ланцюг від короткочасного попадання вологи. Якщо ви потрапите в дощ, дана мазка захистить ланцюг від корозії, проте як тільки доберетеся додому - краще почистити трансмісію, витерти насухо, змастити ланцюг і знову витерти насухо. На думку багатьох механіків, мастило для сухих погодних умов є універсальною і її можна рекомендувати як «масло на кожен день».
Мастило для мокрих і вологих умов (Wet). Виготовляється вона на основі синтетичних силіконових масел, іноді з додаванням парафіну. Мастило дуже добре захищає ланцюг від прямого і тривалого впливу вологи. За рахунок великого вмісту силікону відмінно працює в мокрих і брудних умовах, але категорично не підходить для застосування в суху погоду через великий жирності складу. Ми радимо застосовувати цей тип мастила в дощові осінні дні, ранньою весною, за участю в марафонах по поганій погоді, і особливо взимку.
На окрему увагу заслуговують мастила з вмістом кераміки. За заявою виробників, вони створюють на деталях, що труться керамічний шар підвищеної міцності, який термін їх служби.
Цікаві також мастила з загустителями. При внесенні мастила в ролик вона дуже текуча, після чого з неї випаровується розчинник, і вона стає густою. Таким чином, вона довше зберігається всередині. При мастилі важливо вчасно витирати мастило зовні ланцюга.
Змащувати в велосипедної трансмісії потрібно тільки ланцюг, і ні в якому разі не зірки
Основні типи упаковки мастила - пляшка з наконечником і аерозольний балон. При уявній примітивності пляшечки я все ж рекомендую її. З неї допомогою я подаю мастило прямо в кожен ролик, і вона менше місця займає в рюкзаку. Аерозольну можна взяти для майстерні, де треба швидко змащувати не одну ланцюг за день. За рахунок розпилення багато мастила розпорошується «мимо», збільшується витрата. Також з незвички спреєм легко забруднити обода, спиці, раму, гальмівні ротори.

Для домашнього використання краще вибирати звичайну пляшку олії об'ємом 50-100 мл «з носиком».


Підведемо підсумки.


Підводячи підсумки, раджу вам не економити на мастилі і вибирати спеціальне масло для велосипедних ланцюгів . У ньому враховані всі нюанси роботи відкритої велосипедної трансмісії. Рекомендую вибирати пляшечку з носиком. Якщо вибираєте спрей - обов'язково підкладайте ганчірку під струмінь, щоб мастило не потрапляла, куди не слід. Змащувати потрібно тільки ланцюг, і тільки всередині роликів, тільки тоді, коли ви почнете чути «сухий» шелест ланцюга при їзді. Після змащення витирайте ланцюг насухо. Очищайте щіткою ланцюг, зірки, ролики, не допускаючи накопичення на них бруду, піску, пилу.
Ненудних вам поїздок!

Бачили таке?
Чим мастило для велосипедних ланцюгів відрізняється від інших масел?
Чи є сенс шукати альтернативу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов