Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як проїхати 100 км на велосипеді

  1. Читати також:

Наша сеть партнеров Banwar

Давно обіцяна стаття про їзді на великі дистанції. Я беру сто кілометрів на день як якусь психологічну межу - новачкам найскладніше звикнути до думки, що на велосипеді можна легко і невимушено їздити на такі відстані.

Пригадую, я сам, тільки почавши кататися, прочитав на форумі, що один з учасників проїхав за день двісті двадцять кілометрів. Я спочатку подумав - помилка, нуль зайвий, але виявилося правда. М'яко кажучи, я був здивований.

Насамперед я хочу зробити застереження, яке збереже ваше здоров'я. Запитайте будь-якого захопленого велосипедиста, що він береже найсильніше, і він вам відповість - коліна. Наші колінні суглоби абсолютно не пристосовані для тієї циклової навантаження, яку ми прикладаємо до педалей.

Майже всі початківці повторюють однакову помилку - повільно крутять педалі, з великим навантаженням на ноги. Хтось робить це несвідомо, деякі «качають м'язи». Якщо в такому стилі кататися навколо двору, то не буде ніяких проблем. Але проблема в тому, що людина починає вибиратися на далекі дистанції, і тут у нього з'являється можливість отримати незворотні пошкодження колінних суглобів.

Я не буду зараз затримуватися на теоретичній частині, кому цікаво, може погуглити на тему «деформуючий артроз і велосипед». Це дорога в один кінець, хвороба невиліковна, в результаті чого людина втрачає можливість не тільки кататися, але і повноцінно ходити на своїх двох. Уникнути таких жахливих наслідків дуже просто.

  • Підвищуйте каденс (швидкість обертання педалей). Забудьте про «накачування ніг» на велосипеді, ноги качають присіданнями зі штангою в спортзалі. Не забувайте, що у вас многоскоростной велосипед, постійно клацайте передачами, пристосовуйтеся до будь-якої зміни. Трохи дорога пішла на підйом, задув зустрічний вітер - одразу передачу нижче. В ідеалі навантаження на ноги у велосипедиста повинна бути завжди однакова. Спочатку вам буде здаватися дуже незручним швидко крутити педалі, але через деякий час це увійде в звичку.
  • Зафіксуйте коліна. Крутите педалі НЕ колінами, а м'язами. Це досить складно пояснити, потрібно відчути. Суть в тому, що при натисканні на педаль коліно повинно бути жорстко зафіксовано м'язами. Не дозволяйте ногам бовтатися з одного боку в інший. Стегна строго паралельно рамі. Крутите по колу. Для цього велосипедисти використовують контактні педалі, але навіть без них можна домогтися правильного педалювання. Намагайтеся, щоб зусилля ноги на педаль не було виключно «нажімательним», а як би розмазується по колу.
  • Пийте багато. Суглоб виходить з ладу, коли в ньому закінчується мастило. Мастило - це вода. Енергійно їде велосипедист втрачає рідину дуже швидко, тому потрібно часто пити. Робіть по парі ковтків кожні п'ятнадцять хвилин. Холодна погода посилює проблему: людина абсолютно не відчуває спраги, і як наслідок, непомітно зневоднюється. Добре пити мінеральну воду - в ній є сіль. Ще краще ізотоніки, там взагалі розчинені всі елементи, які швидко витрачає наш організм в процесі тривалої їзди.
  • Утеплювати. Часто бачу ранньою весною гарячих хлопців, що виїжджають в шортах. Так робити не варто, бережіть колінні суглоби. Холодний вітер дме прямо в коліна, від чого вони мають нехорошу властивість запалюватися, причому зовні це ніяк не проявляється. Людина продовжує кататися, завдаючи великої шкоди своєму організму. Навіть в теплу погоду не давайте відразу велике навантаження, розігрійтеся. Якщо є разогревающие мазі - не завадить ними скористатися.
  • Всі ці пункти не працюють, якщо розмір вашого велосипеда вибраний не правильно, а сідло не налаштоване під ваш зріст. прочитайте мою замітку на цю тему .

Все, що описано вище - база, яку обов'язково дотримуватися при їзді на дальні дистанції. Тепер перейдемо безпосередньо до підготовки. Тут немає ніяких чудодійних рецептів. Велосипедист, який вже вкотився, без особливих зусиль зможе проїхати сто кілометрів на день.

Я лише можу розділити шлях до заповітної сотні на кроки, які потрібно пройти осмислено і не поспішаючи. Обов'язково уважно прочитайте мою статтю 10 порад початківцям велосипедистам , І повертайтеся сюди.

Також у мене є докладна стаття про те, як уникнути проблем з колінами .

Я вам раджу кататися кожен день, без перерв, по одному-два години, в помірному темпі, це загартовує і тіло, і психіку. Дуже скоро ви помітите, що пріезаете додому після двогодинної покатушки нітрохи не статут.

Швидкість в даному випадку не має ніякого значення, головне зараз підготувати м'язи, зв'язки і задню точку до велосипедної навантаженні. Просто катайтеся, зробіть маршрути, які не крутитесь в одному районі. Я впевнений, що навіть в рідному місті знайдеться чимало того, що вислизає з вікна автомобіля.

Тепер 30-40км стали цілком доступною дистанцією, потрібно рухатися далі. Влаштуйте в вихідний день далеку покатушку. Сплануйте цікавий маршрут. Якщо ви живете в великому місті, можна використовувати електричку, щоб від'їхати з велосипедом подалі.

Розраховуйте на 70-80км, більше поки не потрібно. Постарайтеся зробити все для того, щоб ця викочування не опинилася тупим вкручування на подолання кілометражу, відвідайте всі цікаві точки на маршруті.

Постарайтеся зробити все для того, щоб ця викочування не опинилася тупим вкручування на подолання кілометражу, відвідайте всі цікаві точки на маршруті

Гарний такий спосіб руху: годину їдете на велосипеді, потім злазить, і йдете пішки десять хвилин. Це просто здорово знімає втому з шиї і спини, ноги також розвантажуються через іншого виду навантаження. Чергуючи таким чином, можна поїхати дуже далеко і зовсім не втомитися.

Привали потрібно робити так часто, як хоче організм. Головний принцип - зупинитися не тоді, коли втомився, а трохи раніше. На ранній стадії абсолютно не потрібні спортивні навантаження, боротьба і подолання себе. Зараз найголовніше - переконати свідомість в тому, що кататися на велосипеді на велику відстань приємно і зовсім не важко.

Важливе питання - харчування в дорозі. Я б не рекомендував влаштовувати десь повноцінний обід, тому що, навантажившись важкої їжі, дуже важко їхати далі. Найкраще набрати з собою снікерсів і горішків, це відмінний постачальник калорій, які швидко засвоюються, і віддають енергію.

Не дозволяйте собі зголоднілих, постійно закидає що-небудь в рот. Якщо вже міркувати далі, то прекрасно мати з собою маленьку газовий пальник - що може бути краще гарячого чаю в дорозі, особливо холодною весною. Я збираюся написати статтю про те, що брати з собою в короткий і довгий велопохід. Щоб не пропустити, раджу підписатися по е-мейл на оновлення сайту, корисна інформація стане в нагоді завжди.

Початківцям велосипедистам представляється проблемою зустрічний вітер. Так, іноді його сила буває такий, що може вимотати навіть фізично міцного людини. Тут знову-таки, головне правило - ніякої боротьби.

Їдьте проти вітру з меншою швидкістю, ніж вам під силу. Припустимо, ви можете їхати 20км / ч, їдьте 15, це дозволить зберегти вам сили. Вітер рідко буває строго зустрічним, тому підбирайте правильну швидкість і передачу після кожного повороту. Найчастіше відпочивайте, ходіть пішки.

Якщо все зробити правильно, то приїхавши додому, ви відчуєте лише приємну втому. 80 кілометрів підкоряться з легкістю, а за ними і заповітна сотня. Все потрібно робити поступово, не намагаючись відразу ж встановлювати рекорди.

Звичайно, якщо велосипед не підходить вам за розміром або його технічний стан залишає бажати кращого, то задоволення від таких рекордів ви не отримаєте. Мій порада - не мучтеся на поганому байці, а краще купіть новий - потім будете дивуватися, чому не зробили це раніше.

В цієї замітки е я перерахував моделі велосипедів, які міг би рекомендувати початківцям, ознайомтеся.

Катайтеся регулярно вечорами, а у вихідний від'їжджайте подалі. На даний момент ви вже зрозумієте, чи підходить вам велосипед, на якому катаєтеся. Купіть більш гладкі шини, поставте роги, експериментуйте. Не пошкодуйте грошей на шкіряне сідло Brooks.

Не пошкодуйте грошей на шкіряне сідло Brooks

Одним з головних перешкод до подолання великих відстаней на велосипеді є власна психіка. Я знаю чимало сильних велосипедистів, які не люблять марафони, це просто їм нудно. Тут вже потрібно дивитися на свій склад характеру - холерикові-екстраверта навряд чи підійде багатогодинне вкручування, навіть з красивими видами на всі боки.

А я полюбив велосипед саме за ці довгі години, коли можна залишитися наодинці з собою, подумати думки, до яких не добратися в звичайному житті. Для мене велосипед - це дивовижне засіб пізнання світу і самого себе, мені ніколи не нудно в дорозі.

Як я і говорив, немає нічого складного в тому, щоб проїхати за один день сто кілометрів. Якщо привчити себе до такого навантаження, то можна, не боячись, виїжджати в велоподорожі. А це, друзі, цілий новий світ. Я дуже раджу відкрити в нього двері. Тренуйтеся, катайтеся, нічого не бійтеся, все можливо!

Тренуйтеся, катайтеся, нічого не бійтеся, все можливо

Читати також:

Щоб не втратити цей сайт з уваги: пройдіть по посиланню - ви отримаєте повідомлення про вихід нової статті на емейл. Ніякого спаму, відписатися можна в пару кліків.

Сказати спасибі за статтю можна репоста в Фейсбуці або Вконтакте:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов