Наша сеть партнеров Banwar
На сьогоднішній день неможливо уявити сучасний велосипед без перемикання швидкостей і інших девайсів. Часом, простому користувачеві здається, що в цьому неможливо розібратися. Такими налаштуваннями, в основному, займаються фахівці в веломагазинах. У цій статті постараємося довести, що регулювання перемикання швидкостей на велосипеді під силу будь-якому користувачеві, який не має спеціальних навичок.
Пристрій перемикання передач не так складно, як здається. Одна група зірочок встановлена на педальному вузлі, друга група знаходиться на задньому колесі. Всі вони мають різний розмір. Завдяки цьому з'являється можливість змінювати швидкості при русі.
На сучасному ринку пропонується великий вибір пристроїв для перемикання, але схема і принципи їх роботи приблизно однакові. Так як трос властиво розтягуватися і їх необхідно періодично підтягувати в процесі експлуатації, то на багатьох моделях встановлюється регулювальний пристрій на манетке, розташованих на кермі, призначене для тонкого регулювання натягу троса.
Пристрій системи регулювання:
- натягувач ланцюга з регулювальним гвинтом;
- пристрій для регулювання натягу троса;
- гвинт для обмеження регулювання великих зірочок (відзначений буквою L);
- гвинт для обмеження регулювання маленьких зірочок (відзначений буквою H);
- гвинт кріплення троса до перемикача;
Як зробити регулювання перемикання швидкостей на своєму велосипеді самостійно
Налаштування перемикачів ззаду
- переставте велосипедну ланцюг на маленькі зірки на обох каретках;
- знайдіть регулювальні гвинти Н і L;
- звільніть тросик заднього перемикача;
- для цього викрутити регулювальні гайки на монетках, що знаходяться на кермі, до кінця;
- для установки великих передач, шляхом обертання регулювального гвинта Н, необхідно вирівняти ролики і маленьку зірочку в одній площині;
- для установки малих передач, виверніть регулювальний гвинт L до кінця;
- перейдіть педалі і переведіть манетку на найменшу швидкість, при цьому ланцюг повинна встати на найбільшу зірочку ззаду і найменшу попереду;
- шляхом обертання гвинта L, вирівняйте натягувач з великою зірочкою (вони повинні перебувати в одній площині);
Налаштування перемикача спереду
Це регулювання здійснити набагато проще.Убедітесь, що перемикач правильно прикручений до велосипеда. При знаходженні ланцюга на великий зірці відстань між перемикачем і зірочкою повинно відповідати 1 3 міліметрів. При цьому рамка повинна знаходитися паралельно зірочці. Якщо огляд показав, що все саме так, то приступите до налаштування.
- переведіть ланцюг на найбільшу шестерінку ззаду і маленьку спереду;
- відпустіть трос;
- обертаючи гвинтом L, добийтеся, щоб між рамкою і ланцюгом залишився зазор в 1 міліметр;
- закріпіть трос, натягнувши його;
- переконайтеся, що він ліг в канавку;
- перемикаємо швидкість, щоб ланцюг виявився на великий зірці і на малій ззаду;
- крутячи гвинтом Н, добийтеся зазору між рамкою і ланцюгом в 1 міліметр;
Після регулювання перемикання швидкостей необхідно прокотитися на велосипеді і спробувати попереключать передачі.
При поганому перемиканні швидкостей відрегулюйте натяг троса регулятором, що знаходиться на манетке. При поганому перемиканні на знижені швидкості, звільніть натяг. Якщо погано здійснюється перехід на великі зірки, навпаки натягніть трос.
Після виконання всіх налаштувань, необхідно провести натяг ланцюга.
Поставивши ланцюг на передню маленьку зірочку і на задню найбільшу, перейдіть педалі. І добийтеся за допомогою гвинта регулювання, щоб натяжна ролик відійшов від зірочки на 5 мм. Потім переведіть ланцюг на малу зірочку і перевірте натягнення.