- Який тип мотор колеса вибрати?
- Переваги редукторних двигунів для мотор-колеса з обгінної муфтою:
- Який вибрати акумулятор?
- резюме:
Наша сеть партнеров Banwar
Популярність електровелосипедів росте з кожним днем. На це є багато причин:
- літні люди, які не мають можливості прикладати значні фізичні зусилля для пересування на звичайному велосипеді, знаходять нові можливості для подолання значних відстаней з посильними для них фізичними зусиллями;
- дачники, рибалки, грибники, можуть раді скористатися ці видом транспорту для далеких поїздок з вантажем на багажнику
- молодь не проти поганяти на швидкохідному велосипеді з друзями і повозитися з переробкою свого велосипеда в сучасний апарат на електричній тязі.
Якщо у вас вже є звичайний велосипед, то постановка його на електротягу можлива за допомогою найпростішого мінімального комплекту деталей складається з мотор-колеса, контролера, ручки акселератора і акумулятора. Всі деталі такого комплекту встановлюються на звичайний велосипед гранично просто і не вимагають специфічних навичок.
Встановивши такий комплект на звичайний велосипед можна долати до 30 км в режимі скутера, і до 50 км в режимі допомоги педалювання.
Комплекти розрізняються типом і потужністю мотор-колеса, а також типом і місткістю акумулятора. Правильний вибір залежить від мети використання нового транспортного засобу.
Який тип мотор колеса вибрати?
Як електродвигунів в комплекті мотор-колесо використовуються двигуни з редуктором і обгінної муфтою і двигуни прямого приводу. Всі двигуни мотор коліс є бесщеточними вентильними двигунами. Управління такими двигунами можливо тільки за допомогою спеціального контролера переключающего обмотки статора двигуна за сигналами зовнішніх органів управління. Контролер - це міні комп'ютер, запрограмований на вирішення завдання управління електродвигуном за сигналами зовнішніх датчиків і органів управління.
Переваги редукторних двигунів для мотор-колеса з обгінної муфтою:
- малу вагу - менше 3 кг;
- малі габарити - трохи більше великої зірочки заднього колеса;
- невисока ціна в с рівнянні з двигуном прямого приводу;
- відмінний накат велосипеда з відключеним двигуном. Якщо у вас закінчився запас енергії в акумуляторі ви можете продовжувати рух як на звичайному велосипеді. Мотор колесо не пригальмовує обертання колеса;
- велика економічність двигуна - 30% в порівнянні з двигуном прямого приводу. Це значить ви зможете подолати відстань на третину більше ніж з двигуном прямого приводу;
- великий крутний момент на низьких оборотах. Важливо для руху на малих швидкостях по лісовим, путівцями, подолання крутих підйомів.
Недоліки редукторних двигунів з обгінної муфтою:
- швидкість велосипеда не вище 30 км / год;
- вважається, що редукторні двигуни мають дещо меншим ресурсом через наявність редуктора. Однак слід враховувати, що цей тип двигуна добре освоєний в масовому налагодженому виробництві і їм оснащується близько 96% усіх випущених електровелосипедів. Надійність його надзвичайно висока, тому що редуктор і обгону муфта повністю захищені від попадання пилу і води, а сам редуктор виготовлений із зносостійких матеріалів.
Переваги двигунів прямого приводу для мотор-колеса:
- велика максимальна 45 км / год при харчуванні від акумулятора 48 В;
- великий ресурс роботи;
Недоліки двигунів прямого приводу для мотор-колеса:
- вага більше 6 кг;
- великі габарити;
- велика вартість;
- на 30% більший витрата енергії акумулятора в порівнянні з редукторним двигуном;
Мотор-колесо можна встановлювати і на переднє і на заднє колесо.
Установка мотор колеса спереду простіше, ніж установка ззаду, однак при русі по мокрій ґрунтовій дорозі в гору можливо прослизання колеса через недостатню навантаження на переднє колесо.
Який вибрати акумулятор?
Свинцево-кислотні акумулятори всіх типів дуже важкі для установки на велосипед. Їх вага порівняємо з вагою самого велосипеда при прийнятному запасі енергії в 360 Вт / год. До того ж вони мають малий ресурс роботи і не допускають глибоких розрядів. В даний час не застосовуються для установки на електровелосипеди навіть середнього цінового діапазону.
Існує безліч типів літій іонних акумуляторів. Всі вони приблизно в три рази легше свинцевих. Їх властивості важливі для використання на електротранспорті сильно відрізняються.
З усіх типів літій іонних акумуляторів слід віддати перевагу акумуляторам, які використовують в якості катодних матеріалів з'єднання літію - LiNiMnCoO2 або LiFePo4.
Ці два типи акумуляторів мають ресурс циклирования 1000-2000 циклів і широкий діапазон робочих температур (-20 ~ 600C), що дозволяє їм дійсно добре справлятися з жорсткими умовами експлуатації на електротранспорті.
резюме:
- Якщо Ви не гонщик і хочете проїжджати на вашому електровелосипеді максимально можливі відстані, Ваш вибір мотор колесо з редукторним двигуном і хороший літій-іонний акумулятор;
- Якщо Ви хочете пересуватися зі швидкістю більше 30 км / год Вас слід встановити на велосипед мотор колесо прямого приводу і літій залізо фосфатний акумулятор на 48 В.
Підготовлено за матеріалами сайту http://lifepo4.by/
Якщо стаття вам сподобалася, поділіться з друзями в соціальних мережах. Дякуємо!
Який тип мотор колеса вибрати?Який тип мотор колеса вибрати?
Який вибрати акумулятор?