Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати раму для велосипеда

  1. Матеріал рами.
  2. Сталеві рами.
  3. Велосипеди з алюмінієвою рамою.
  4. Титанові рами.
  5. Геометрія велосипедної рами.
  6. Рекомендоване оснащення туристичної рами:

Наша сеть партнеров Banwar

Вибираючи раму туристичного велосипеда, необхідно розуміти, що рама відмінно підходить на певний тур не обов'язково підійде іншому велосипедисту на його тур. Можливості різних рам сильно відрізняються. На що звернути увагу при виборі велосипедної рами?

Матеріал рами.

Сучасні рами для велосипедів виробляються з високоеластичних хромо-молібденової сталі, алюмінію, титану або з карбонового композитного матеріалу. В недалекому минулому практично всі туристичні велосипеди збиралися з використанням високо-еластичної хромо-молібденової сталі. Навіть сьогодні дрібні і середні виробники створюють свої дорогі туристичні велосипеди з різних сплавів високоеластичної хромо-молібденової сталі. Зараз практично всі виробники випускають дуже легкі, міцні і недорогі алюмінієві велосипедні рами. У туристичних велосипедах на зміну такому старому матеріалу як сталь прийшли алюміній або титан.

Сталеві рами.

Всі поширені сталеві сплави мають приблизно однакові жорсткість і вагу. При виробництві велосипедних труб для посилення їх міцності додають хром і молібден. Ця добавка дозволяє произволить труби, витончені посередині і потовщені на кінцях, що робить раму легше. У сталевих рам зазвичай труби тонше в порівнянні з алюмінієвими.

Використання більш тонких труб робить раму еластичною за алюмінієву. Ця гнучкість збільшує комфорт при їзді і відпадає необхідність в карбонової вилці, в підсідельному штирі або карбонової рами. І замість гнучкіша рама - тим довше вона прослужить.

Рами із сталевих сплавів міцні, жорсткі, комфортні, легкі, недорогі і ремонтопридатність. Рама з високоякісного сталевого сплаву - хороший вибір для туристичного велосипеда.

Велосипеди з алюмінієвою рамою.

На даний момент алюміній самий поширених матеріал для якісних масових велосипедів. Алюмінієва рама легка, чуйна, коррозіоустойчівая і недорога. У порівнянні зі сталевою рамою у неї краще жорсткість і вагу.

Алюміній менш щільний за сталь. Виходить жорстка, але легка рама. При тій же товщині стінки у алюминевой рами діаметр більше. У порівнянні зі сталлю збільшення розміру труби призводить до полегшення рами, але разом з тим і до посилення. Насправді відчути цю жорсткість зможуть тільки деякі велотуристи. Для деякого ослаблення жорсткості можна встановити карбонові вилки і підсідельні штирі.

Титанові рами.

Виходячи зі своєї міцності і легкості титан чудовий будівельний матеріал для рам. Але через вартість самого титана і вартості створення рами він дуже дорогий. Міцність титанової рами можна порівняти зі сталевою, але у титановій труби діаметр більше, ніж у сталевої труби з такою ж жорсткістю. У порівнянні зі сплавами стали у титану дві головні переваги: ​​легкість і опір корозії. Непомірна ціна обмежує його доступність в туристичних велосипедах.

Геометрія велосипедної рами.

Геометрія рами класичного туристичного велосипеда розрахована на тривалу їзду по шосе. Але туристична рама відрізняється від інших рам (наприклад, шосейних, спортивних, і гібридних) деякими особливостями, які дозволяють комфортно і стійко їхати з важким багажем. Управління має бути менш чутливим, центр тяжіння знаходиться нижче, а положення тіла бути більш вертикальним. Фактори, определяюющіе ці переваги показані на малюнку нижче.

  • Наведені тут розміри засновані на розмірі рами 54 см (підсідельною труби) і можуть значно відрізнятися в залежності від геометрії рами.
  • Сильніше відведена назад головний труба «A» з кутом близько 71 °, наближає кермо ближче до велосипедисту для більш вертикального положення (при використанні виносу правильного розміру).
  • Довші нижні пір'я заднього трикутника «D» забезпечують більший просвіт між Велобаул і п'ятами. Що також зміщує Велобаул далі від каретки, щоб вага краще розподілявся між обома колесами. Довжина нижнього пера заднього трикутника більше 450 мм - емпіричне правило.
  • Висота каретки «E» над землею близько 270 мм, що дозволяє утримати центр ваги низько. Це додаткова допомога для стійкості велосипеда при важкій завантаженні.
  • Довга колісна база «G» приблизно 1055 мм з метою кращого управління і стійкості при важкій завантаженні.

Рекомендоване оснащення туристичної рами:

  • Кріплення для крил
  • мінімум 2 фляги (3 фляги краще)
  • кріплення для переднього і заднього багажників
  • Передній і задній просвіт коліс, розрахований мінімум на покришки 38 мм з урахуванням крил
  • Колеса 700c або 26 "
  • Кріплення для кантіліверного гальма або V-brake
  • Останнім часом на туристичних велосипедах виского класу використовуються дискові гальма. Їх потужність гальмування виразно вище, ніж у інших гальм (особливо у вологих і брудних умовах); зазвичай вони надлишкові для більшості подорожей. Але для важко загруженого походу і тандему, дискові гальма потребують посилення потужності гальмування.
На що звернути увагу при виборі велосипедної рами?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов