Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як відрегулювати гальма на велосипеді

  1. Перевіряємо натяг троса
  2. Регулюємо гальмівні колодки
  3. Регулювання ободних гальм (V-brake)
  4. Регулювання дискових гальм
  5. Встановлюємо на велосипед дискові гальма

Наша сеть партнеров Banwar

Сучасні велосипеди оснащуються   дисковими   або ободнимі системами гальм

Сучасні велосипеди оснащуються дисковими або ободнимі системами гальм. Найбільш часто зустрічаються проблеми, що вимагають настройки - це регулювання положення гальмівних колодок, і зазор між ними і гальмує поверхнею. Налаштування гальм здійснюється на самих колодках, і налаштуванням гальмівної ручки.

Регулювання гальма на велосипеді досить рідкісна процедура, яка необхідна в рідкісних випадках, в основному через зношування або пошкодження вузлів велосипеда. Так, наприклад, в разі пошкодження обода, колодки будуть чіплятися за диск або обід, а при зносі колодок, відстань до диска стане більше, що не дозволить ефективно користуватися гальмом. Важливо розуміти, що добре відрегульовані гальма - запорука безпечної їзди.

Перевіряємо натяг троса

Недостатнє натяг троса характеризується становищем гальмівної ручки, в якому починає відбуватися гальмування. Перевірити це можна на ходу, або піднявши колесо, розкрутити його і натиснути на гальмо. Чим раніше при натисканні буде зупинятися колеса - тим швидше велосипед зможе зупинитися.

Якщо при гальмуванні виходить без особливих зусиль натиснути гальмівну ручку більш ніж на половину відстані до керма, необхідно підтягнути гальмівний трос. Невелике натяг троса можна дотягнути на гальмівній ручці за допомогою фігурного болта.

Якщо ручка легко натискається аж до керма, необхідно натягнути трос з боку самих гальм. Трос кріпиться на гальмі за допомогою спеціального гвинта. Щоб натягнути трос, необхідно цей гвинт відкрутити, натягнути трос за допомогою щипців, і зафіксувати його, сильно затягнувши регулювальний гвинт. Як правило, при фіксації троса залишається невеликий хвіст, який не повинен бути занадто довгим. Щоб виключити попадання троса в колеса або інші системи велосипеда, зайву частину троса необхідно накрутити, або обрізати, залишивши невеликий запас, що не перевищує кількох сантиметрів.

Регулюємо гальмівні колодки

Гальмівна система з використанням дискових гальм конструктивно відрізняється від системи ободних гальм, тому настроювання колодок для обох систем варто розглядати окремо.

Регулювання ободних гальм (V-brake)

Найбільш поширена система гальмування з використанням ободних гальм називається v-brake. Інші системи працюють за таким же принципом, відмінності будуть виключно конструктивні, і досить незначні. Тому описаний нижче підхід підійде для всіх систем ободних гальм.

Регулюванням v-brake системи необхідно домогтися мінімального зазору між колодкою і ободом. Колодки необхідно виставити симетрично, і встановити паралельно обода.
Порядок дій при цьому наступний:

  • Спочатку колодки необхідно встановити паралельно обода. Для цього послаблюється гайка з шестигранником, що відповідає за фіксацію колодок. Щоб зрозуміти яким чином необхідно встановити колодку, слід натиснути на гальмо, і побачити, як незафіксована колодка стикається з ободом, потім, відпустивши гальмо, приступити до налаштування. Регулювання дозволяє виставити колодки на потрібній висоті і розгорнути їх на необхідний кут, що дозволить домогтися найкращого положення для ефективного гальмування.
  • Правильно встановивши колодки щодо обода, необхідно відрегулювати зазор. Відстань до обіду має бути мінімальним, щоб при найменшому зусиллі на ручку гальма вже здійснювалося гальмування. При цьому необхідно перевірити, щоб зазор не був занадто маленьким, і колодки не стиралися при звичайній їзді. При обертанні колеса, без правильної натяжки спиць колесо буде обертатися з невеликою вісімкою , Тому часто настройка зазору досить тонка процедура.
  • Останній етап настройки - це перевірка регулювання гальма. Спочатку перевірка здійснюється на піднятому колесі, потім необхідно випробувати їх на ходу. Якщо не чути ніяких сторонніх шумів, при гальмуванні положенні ручки не перевищує половини її ходу до керма, значить, всі роботи по регулюванню гальм були виконані правильно.

Регулювання дискових гальм

Колодки на дискових гальмах зношуються менше, ніж колодки на велосипеді, обладнаному ободной системою гальмування. Гальмування з допомогою дискових гальм може бути ефективніше, ніж за допомогою ободних, проте в однаковій ціновій категорії v-brake можуть виявитися практичніше і ефективніше дискових гальм.

Дискові гальма бувають механічні і гідравлічні. Налаштування механічних дискових гальм передбачає регулювання натягу троса і коригування положення колодок. Конструкція гідравлічної системи гальм дозволяє обмежитися налаштуванням натягу троса, оскільки колодки по мірі їх зносу налаштовуються самостійно, крім системи закритого типу. Колодки на гідравлічних гальмах закритого типу необхідно регулювати, здійснюється це за допомогою спеціальних вентилів.

Налаштування положення колодок здійснюється за допомогою регулювальних болтів. Відстань, яку необхідно встановити між колодками знаходиться в межах десятих часток міліметра. Колодки також як і в разі ободних гальм повинні бути встановлені симетрично, щодо диска, і розташовані щодо нього на однаковій відстані. Після установки зазору необхідно перевірити, що при обертанні колеса колодки не стикаються з диском. Правильна установка зазору повинна забезпечувати своєчасне спрацьовування гальма. Для досягнення максимально ефективного гальмування хід гальмівної ручки не повинен перевищувати половини відстані до керма.

Після перевірки настройки дискового гальма на піднятих колесах, слід зробити пробний невеликий заїзд. Діяти при цьому слід акуратно, плавно натискаючи на ручки. Якщо гальмування недостатньо ефективно, слід підтягнути трос, робиться це так само, як і при використанні v-brake.

Встановлюємо на велосипед дискові гальма

Коли гальма на велосипеді вже сильно зносилися, або вони не задовольняють за своїми характеристиками - не обов'язково купувати новий велосипед. При достатньому бажанні та можливостях, установка більш якісних гальм - завдання цілком вирішуване. Звичайно, для її вирішення буде набагато краще, якщо конструкція велосипеда дозволяє це зробити без істотних витрат.

В першу чергу необхідно розмістити самі диски на колесах, тому на втулках коліс повинна бути можлива їх установка. Крім дисків, необхідно встановити супорта, тому на вилці повинна бути пара отворів для їх кріплення. Звичайно ж, варто відвідати магазин, проконсультуватися з фахівцями, вони допоможуть визначити які варіанти зможуть підійти на конкретну модель велосипеда. Там же можна і домовитися з майстрами та про встановлення.

Якщо нинішня гальмівна система в хорошому стані, можна підібрати варіант, який дозволить заощадити на гальмівних ручках і тросах. Якщо ж стан гальм викликає сумніву, краще буде замінити всі елементи системи на нові. У разі установки гідравліки, без варіантів, доведеться замінювати все систему цілком, і додатково вирішувати питання з прокладкою гидроліній. Старі гальма не варто викидати, особливо якщо велосипед використовується для далеких поїздок. У разі виникнення поломки вони можуть послужити хорошу службу.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов