Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як виготовляються безкамерні покришки для велосипеда

  1. Безкамерних шин загальна інформація
  2. Види беcкамерних покришок, їх переваги та недоліки:
  3. переваги:
  4. недоліки:
  5. Технологія виготовлення шин

Наша сеть партнеров Banwar

09.08.13 09

Вибір велопокришек залежить від вашого байка і типу їзди на ньому

Кожен день велосипедисти роблять тест-драйв своїх велосипедів. І найбільшому навантаженню з усіх деталей, які в нього входять, піддаються велоколеса, а ще точніше шини, якими вони покриті, або просто покришки для велосипеда .

Безкамерних шин загальна інформація

Беськамерная велошіни.

Велосипед, як засіб пересування, вимагає особливого догляду. Будь-велосипед може вивести з ладу пробою камери склом, колючкою, цвяхом або іншими дрібними предметами, які можуть зустрітися на шляху. І на заміну камери або її поклейку піде певну кількість часу. Для того, щоб не використовувати покришку з камерою був придуманий такий стандарт, як безкамерні покришки, які з'явилися зовсім недавно і масового застосування отримали в останні роки.

UST (Universal System Tubeless) вперше на ринку з'явилася ще в 1999 році. Розробником даної технології є виробник зі світовим ім'ям Mavic (Франція).

Маркування UST позначає двокомпонентну систему - обід і покришка. Стінки ободів UST мають спеціальний виступ, який дозволяє надійно фіксувати покришку на ободі, спиці на ободі зроблені таким чином, щоб не пропускати повітря або ж закриті спеціальної ущільнюючої стрічкою.

Герметичного з'єднання дозволяє добитися відповідність виступів на ободі і покришці. В даний момент ринок досить насичений безкамерними покришками, але єдине, що відштовхує покупців це звичайно ж висока ціна.

У безкамерних покришках функцію камери виконує спеціальний герметик і покришка щільно прилягає до стінок обода. Використання таких покришок значно знижує ймовірність проколу такої покришки. Про всяк випадок камеру все-таки краще возити з собою, так як при пробої її можна просто поставити викрутивши ніпель під бескамерку.

Безкамерні покришки використовуються зі спеціальними ободами під бескамерку, але можна використовувати і звичайні обода для велосипеда , Але для цього необхідно буде придбати спеціальну систему, яка допоможе переробити обід під використання безкамерних покришок.

Безкамерні покришки представляють собою спеціальну конструкцію покришки, яка запобігає пропускання повітря, значно покращено зчеплення бічних стінок покришки з ободом за рахунок більшої і щільною товщини стінок.

Види беcкамерних покришок, їх переваги та недоліки:

  • UST - старий варіант безкамеркі, який вимагає наявність спеціального обода і покришки, використовується без герметика;
  • TR або ж TLR (TubeLess Ready) - той же USТ, але вже буде потрібно використання герметика.

Розглянемо переваги і недоліки безкамерних покришок.

переваги:

  1. Гарне опір проколів;
  2. Менший опір коченню (за рахунок відсутності камери);
  3. Можна їздити на низькому тиску;
  4. При проколі відсутня швидка втрата тиску в покришці , Тиск втрачається поступово, в слідстві чого ще деякий час можна буде пересуватися;
  5. За рахунок відсутності камери в підсумку виходить нижче вага колеса;
  6. Більш легке управління велосипедом.

недоліки:

  1. Найважче бортіровать колесо ;
  2. Необхідно спеціальна покришка, обід, герметик
  3. Періодично потрібна заміна герметика;
  4. Ціна на безкамерні покришки значно вище (приблизно від 350-400 грн);
  5. Установка бескамерной покришки на обід:
  6. Переконайтеся, що бічні стінки покришки і обода не мають сторонніх предметів. Рекомендовано їх ретельно протерти. Також перевірте обідні стрічки на предмет порізів, дефектів;
  7. Встановіть ніпель за допомогою контргайки і гумового ущільнювача. Еслт такий є в наявності;
  8. встановіть обідні стрічки для велосипеда , Стежте, щоб вона лежала рівно і по центру для надійності герметизації обода;
  9. Приступимо до одягання покришки на обід. Для легкості одягання покришки необхідно змочити обід мильною основою або ж спеціальним мастилом;
  10. Одягніть один з бортів шини на обід;
  11. Одягніть другий борт покришки на обід. Рекомендується починати одягати покришку з протилежного боку від золотника;
  12. Дуже важливо перевірити чи правильно сидить покришка на ободі;
  13. Дивлячись який тип бескамеркі використовується, залийте всередину покришки герметик через золотник або ж знявши серцевину з нього;
  14. Накачайте покришку до потрібного тиску. Качати перший раз потрібно до так званого клацання, це буде означати. Що обід став в пази обода;
  15. Для надійності і впевненості колесо можна покрутити уважно послухавши чи не пропускає повітря. Якщо витоку немає, то впевнено можна випробувати колеса в польових умовах.

Технологія виготовлення шин

Шина в розрізі - складові частини

В основі структури лежать 4 основних компоненти - це каркас або корд, на якому розміщуються металеві стрижні, що фіксують шину біля колісного обода. Потім йде захисна стрічка, ну а потім вже протектор. Шина починається з сировини. Зазвичай використовуються два типи каучуку - білий і чорний. У чорному містяться сажа, яка служить уповільнення стирання покришки велосипеда.

В процесі виготовлення до каучуку додається до 15 різних речовин. До складу їх входять мінеральні масла, оксид цинку з сіркою і кремнієва кислота. Всі вони роблять гуму ще більш еластичні, щільною і стійкою до зносу. Однак щоб забезпечить необхідну міцність однієї гуми буде мало, тому потрібен буде каркас (корд), для чого використовується нейлон. Тут він розігрівається і смещівается з гумою потім вона продовжує вальцювати.

Вам також буде корисно дізнатися: Вам також буде корисно дізнатися:

Приступаємо до виготовлення протектора. Він складається з двох шарів гуми, які набувають тут необхідну товщину і ширину. Потім всі частини шини з'єднуються разом. Тепер черга за стрижнями які утримують шину в колесі. Барабан натягується, а разом з ним і стрижні. Потім на них закріплюється каркас шини. Тобто для неї створюються умови такі, як ніби-то велосипедист їздив на своєму велосипеді по бардюр протягом дуже тривалого часу.

Але на такий Велопокришка поки далеко не заїдеш. Гуму треба вулканізувати. Шину кладуть під гарячий прес і надувають міхами. Прес закривається. Шина розігрівається за 3 хвилини до 180 градусів, а протектор отримує довгоочікуваний обсяг.

Різноманітність форм і малюнків протектора просто вражає уяву. Існує більше 1500 різних малюнків протектора і йде розробка все нових і нових. Ви думаєте тепер шина готова? Тепер йде тестування її. В першу чергу тест на витривалість. Протягом 3 днів обертаються бруски тиснуть на поверхню шини. Це рівносильно 50000 поїздкам по бордюру. Наступний тест на міцність. Наша шина не повинна боятися гострих предметів. А третій тест пов'язаний з тиском. Для різних шин тиск різний. В середньому 3,5 бар. Тиск підвищується до 8 бар, потім до 20. Але шина не лопається, а злітає. Ось це і є запас міцності.

Ну ось, тепер коли ми знаємо як робляться шини і через які процеси технологічні вони проходять - можна відчувати себе набагато впевненіше на велосипеді і дозволяти собі ще більшу ніж раніше.

Відео. Безкамерна шина своїми руками

Ви думаєте тепер шина готова?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов