Наша сеть партнеров Banwar
Інтернет-магазини поступово витісняють роздрібні і, ймовірно, коли-небудь зовсім будуть домінувати на ринку, а може і ні. Справа в тому, що кожен може зіткнутися із замовленням велосипеда через інтернет і в даній статті буде дано кілька порад про те, як зібрати новеньку штучку, яка приїхала з-за моря.
Збірка у себе вдома
Деякі початківці велосипедисти, боячись перспективи збірки, йдуть в звичайний магазин, де ціни часто вище і вибір ограниченнее. Зате все вже зібрано і функціонує. Якщо розібратися, то процес самостійного складання велосипеда вельми і вельми простий. Настільки, що на все про все навіть у людини, далекої від велоїндустрії піде 30-60 хвилин, не більше. Хитрість в тому, що в заповітної коробці не набір дрібних запчастин типу конструктора «Лего».
Велосипед зібраний вже більш ніж наполовину, залишається тільки розлучитися з упаковкою і зробити кілька маніпуляцій. Заднє колесо, і перемикачі швидкостей, і ланцюг, і гальмівна система вже встановлені. Залишилося самостійно прикрутити кермо, закріпити переднє колесо і розібратися з сідлом. А все здавалося таким складним!
Інструменти для зборки
Для складання велосипеда знадобляться шестигранники різних розмірів. Тут дуже до речі виявився б велосипедний набір інструментів - він може неодноразово знадобитися і в подальшому. Більшість велосипедів, випущених в заводських умовах, не вимагають додаткової настройки. Тому і безлічі інструментів не знадобиться. Тільки дрібниці.
Фінальні "штрихи"
Може виникнути питання з нерівно стоять каліпером щодо ротора. Все просто: щоб встановити дискові гальма належним чином, необхідно послабити кріпильні болти калипера, затиснути ручку гальма і, не відпускаючи її, затягнути болти. З перемиканням передач все вкрай просто, можна помітити, що більшість велосипедів приходять з заводу вже з налаштованими швидкостями. Невелика регулювання - досить нескладний процес.
Пара слів про ланцюга. У мастилі відразу ж вона не потребує, тому як це зроблено на заводі. На сотню кілометрів шляху її цілком вистачить. Згодом мастило краще придбати і використовувати кожні 100-150 кілометрів.
Ще трохи про колесах
Фінальний етап: підкачка коліс (інформацію про максимально і мінімально можливий тиск можна знайти на боковині покришки), для якої буде необхідний насос. Знадобиться він і надалі, в ході експлуатації велосипеда. Тому придбати насос разом з велосипедом обов'язково. Усадка спиць в місцях кріплення - звичайна справа при впливі на них навантаження, коли мова йде про новий колесі. Щоб уникнути поломок і освіти вісімок після першої сотні кілометрів рекомендується віддати свого двоколісного друга на протяжку спиць в майстерню.
Після цього можна виїжджати на пробну поїздку! Особливих складнощів в процесі складання немає. Додаткові аксесуари можна придбати по ходу справи, але найкраще відразу закупити все необхідне, про що вже була написана стаття. Вони допоможуть уникнути раптових пригод в поїздках.
Зібравши велосипед з коробки, приходить час задуматися про покупку аксесуарів. Ми зібрали найбільш популярні серед купують велосипеди людей: Підбірка найбільш купованих аксесуарів для велосипеда
Подивіться список кращих корисних статей по вело-тематиці