Наша сеть партнеров Banwar
Якщо Ви вже прочитали статтю про велосипеди з мотором і загорілися ідеєю зробити щось подібне, то будьте готові до того, що Вам доведеться докласти чимало зусиль і проявити інженерну кмітливість для досягнення мети. У цій статті ми спробуємо розібрати основні підходи, на які зазвичай спираються при виготовленні саморобного велосипеда з мотором. Відразу варто сказати, що на ринку представлено готовий комплект, що складається з двигуна і необхідного для його установки на велосипед обладнання. Готове рішення для тих, хто хоче велосипед з мотором, але не готовий самостійно виготовляти необхідний кріплення і думати над вибором найбільш підходящого двигуна. Більш детально заглиблюватися в характеристики даного вироби, швидше за все не варто - все вказано на сайті виробника .
Перед тими ж, хто вважає, що купувати готове рішення по меншій мірі не спортивно, на першому етапі постає, мабуть головне питання: який двигун краще вибрати? Найчастіше для вирішення поставленого завдання застосовують бензинові двигуни від звичайних побутових газонокосарок (триммеров). При цьому не варто забувати, що в газонокосарках встановлюють двигуни різної потужності, що важливо при установці на велосипед. Наприклад, двигун потужністю в 1 к.с. навряд чи зможе зрушити велосипед з місця - йому потрібно буде допомагати педалями. Та й під час руху в підйом зовсім забути про педалі не вийде. У той час, як двигун потужністю 2 к.с. вже здатний долати підйоми і розганяти велосипед без додаткового обертання педалей. Природно, що чим потужніший двигун - тим він важче і більше.
Для установки на велосипед іноді використовують двигуни від бензопили. В цьому випадку при виборі також варто керуватися його потужністю, вагою і розмірами.
Читач, звичайно може здивуватися: "Як це двигун від пилки або тріммера, та на велосипед? Він же дуже галасливий." І буде абсолютно правий: при русі з включеним двигуном насолодитися співом птахів ніяк не вийде.
Звичайно ж можна використовувати різні варіанти двигунів. Наприклад, непоганий буде старий радянський Д6, який можна знайти на барахолці або який-небудь двигун від китайських скутерів з вбудованим варіатором.
Найчастіше для передачі обертання від двигуна до колеса використовується ремінь. Для цього необхідно виготовити відповідний шків на двигун, а в якості веденого шківа можна використовувати звичайний велосипедний обід на пару дюймів менше, ніж обід колеса велосипеда.
Ось загалом то і все, що можна розповісти в загальних рисах про виготовлення велосипеда з мотором. Інші технічні рішення залежать від типу обраного двигуна, велосипеда, типу приводу та інших конструктивних особливостей. Загалом, під час установки двигуна Вам доведеться чимало подумати і зробити своїми руками.
Приблизний бюджет проекту складається з наступних складових:
- Двигун: 3 000 - 30 000 руб .;
- Шківи: 300 - 5 000 грн .;
- Приводний ремінь і ролик-натягувач: 500 - 5000 руб .;
- Елементи кріплення: 100 - 5 000 руб.
Таким чином, як Ви бачите зробити з велосипеда мопед - не таке вже й дешеве задоволення і в деяких випадках доцільно купити готовий мотор для велосипеда або взагалі мопед.
Набридло кататися по своєму місту? Наші велотури набагато цікавіше!
Потрібен велосипед? Відмінний вихід - придбати велосипед у нас в веломагазині!
Зламався велосипед? Це не проблема - у нас в магазині є ремонт велосипедів .
Бути в формі взимку? купити тренажер .
Читач, звичайно може здивуватися: "Як це двигун від пилки або тріммера, та на велосипед?
Набридло кататися по своєму місту?
Потрібен велосипед?
Зламався велосипед?
Бути в формі взимку?