Для того, щоб при включенні вентилятора охолодження ( "Карлсона") не роздавати непристойних звуків, машина не смикалася і не набридав гучний шум-необхідно просто замінити стандартну четирёхлопастную крильчатку вентилятора охолодження на восьмілопастную
Автор: МакарПоділитися:
Наша сеть партнеров Banwar
Ну ось і в мене добралися руки до цього вузла. В принципі особливих нарікань на його роботу у мене не було. Шуміти сильно, він у мене не шумів, тільки при старті, був ледь відчутний ривочок віддавався на кузов машини. Ну да ладно, раз хвалять заміну стандартної чотирьох лопатевої крильчатки на восьми лопатеву, так вже й бути зробимо машинці подарунок.
Сам процес зайняв одну годину.
Відкриваємо капот, для зручності знімаємо корпус повітряного фільтра. Не скажу як йдуть справи з простором для роботи в моторному відсіку машин з 16 клапанними двигунами, але у мене після зняття повітряного фільтра виявилося місця вдосталь для проведення робіт.
Для зняття рамки вентилятора необхідно відкрутити дві гайки на 10 і два болта, теж на 10. До двох болтів і однієї гайки доступ в принципі вільний, труднощі можуть виникнути з четвертої. Розташованої в самому низу радіатора, працювати з нею заважає поперечна балка до якої кріпляться важелі розтяжок.
Діючи по черзі головкою на 10 або ріжковим ключем, скручуємо їх все, від'єднуємо дроти живлення електромотора, послаблюємо і знімаємо пластиковий хомут фіксує трос педалі газу від базікання в моторному відсіку (у мене він як раз був притягнутий до рамці вентилятора) і витягуємо рамку з мотором з моторного відсіку.
маємо стандартний вентилятор з чотирьох лопатевою крильчаткою, яку нам треба замінити на восьми лопатеву.
Стопор від обертання крильчатку будь-яким підходящим інструментом, і головкою на 13 відкручуємо гайку кріпить крильчатку.
Варто звернути увагу на те що - в природі існує два види електромоторів встановлюються на машину, з валами різного діаметру, 8мм під гайку на 13, як в моєму випадку, і 6мм під гайку на 10. На це варто звернути увагу ще до покупки нової крильчатки , що б не довелося їхати в магазин здавати назад або обмінювати на відповідну. Чи не втратьте шпонку вставлену в отвір в валу двигуна, інакше прийдеться колгоспів що то з гвоздика
Попутно дрібний ремонт. Одна з гумових втулок, ссохлась, і двигун бовтався на ній. сильніша затяжка гайки позитивного результату не дала, тому трохи зігнув шайбу і затягнув. Після такої процедури люфт зник.
Ставимо нову крильчатку, затягуємо міцніше гайку, і наш вентилятор майже готовий до установки на своє мето.
Пам'ятаючи про раду з Автолад, в нижньому кріпленні рамки, для зручності зворотного монтажу зробив проріз, що б було легше одягати кріплення на шпильку.
не обійшлося і без бойових втрат: cry:. Хомут фіксує трос газу, від переміщень по моторному відсіку, був благополучно порваний при спробі зняти його. Поки в якості заміни йому, примотано трос шматком ізоляційної стрічки. На час. Хоча відчуваю немає нічого більш постійного, ніж тимчасове.
Пост скриптум.
Природно провів тест драйв. Завів авто і дочекався спрацьовування вентилятора. Ну що сказати. Ефект, що не не жахає: no:, звичайно трясти машину при старті вентилятора перестало, але ось, що б зовсім не чути як він працює, такого немає. Просто характер шуму став іншим, більш низькочастотних, більше в бік свисту.
Поділитися:
Автор і його стаття знайшли своє місце в анналах історії і збережені на скрижалях в автонетленках.
Вихідні дані: Автор: Макар, майданчик: завгар, топік "Заміна крильчатки вентилятора системи охолодження двигуна в 21112" ( джерело ) Надіслав на зберігання: Vanoid
Якщо ви знайшли помилку, або авторство встановлено невірно, або ви вважаєте, що порушені чиїсь права - прохання повідомити .