- Вибираємо радіатор для ВАЗ-2110
- Ознаки несправності і поломки
- артикули
- ціни
- Знімаємо радіатор охолодження на ВАЗ-2110
- висновки
Наша сеть партнеров Banwar
Проблеми з системою охолодження обов'язково тягнуть за собою більш серйозні проблеми з двигуном. А кістяк цієї системи - радіатор охолодження. При найменших ознаках несправності необхідно думати або про ремонт, або про заміну радіатора повністю. Але для початку потрібно визначитися який радіатор краще для ВАЗ-2110 і який був встановлений з заводу.
Вибираємо радіатор для ВАЗ-2110
Деталь не з дешевих, а скупий платить двічі. Тому у випадку з радіатором охолодження краще переплатити сотню-іншу, але забезпечити своєму двигуну нормальну робочу температуру і позбавити його від перегріву.
На рідному радіаторі ВАЗ-2110 є вушка для кріплення, але деякі виробника випускають моделі без цих кріплень.
Ознаки несправності і поломки
Ознаки несправності радіатора, який підлягає заміні, зрозумілі - непоправна текти і калюжі під машиною.
Негерметичність може бути викликана не тільки фізичним ушкодженням, а й неякісними охолоджуючими рідинами. У будь-якому випадку, ремонт радіаторів за допомогою чарівних присадок, що затягують тріщини і дірки, згубний для двигуна. Ніхто не може сказати, що це засіб закупорить в системі охолодження. Тому виходу два - заміна або ремонт.
артикули
Іноді ремонт радіатора і зовсім неможливий, а іноді буде коштувати дорожче нового. Тому відразу розглянемо пропозиції ринку і модель. А моделі всього дві - для 1,5-літрового карбюраторного двигуна і для всіх інших. Пізніші моделі для всіх інжекторних моторів підходять і до Пріорі, і до Калині. Старий радіатор для карбюраторного двигуна має каталожний номер 2110-0810106000 і коштує близько 1000-1500 рублів. Новий з артикулом 2172-1300010, 2112-1301012, 21102-1301012, 2170-1301012-95 може коштувати від двох до шести тисяч.
На «десятки» з 2008 року з заводу ставили «пріоровскій» радіатори.
ціни
Ціна радіатора ВАЗ-2110 залежить від матеріалу і виробника:
- Мідний радіатор. Випускається всього декількома заводами: Оренбург, ШААЗ і декількома зарубіжними компаніями. Висока ціна виправдовується високим ресурсом, чудовими тепловідвідними властивостями і ремонтопридатністю. З мінусів - тільки ціна і вага. Він важче як по рублях, так і по кілограмам.
Радіатор мідний 2-х рядний.
- Алюміній. Найпопулярніший тип радіаторів, тому що найдоступніший. До його плюсів зараховують то, за що не люблять мідні - вага і ціну. Він легкий дешевий. В іншому він сильно поступається мідному - по стійкості до корозії, по міцності, по ресурсу, по тепловідвідними властивостями. До того ж алюмінієві радіатори не підлягають ремонту. Їх випускають кілька десятків вітчизняних та зарубіжних заводів, а найпопулярнішими вважаються радіатори ДААЗ, Лузар, Kraft, Weber, Bautler і ще цілий ряд заводів.
Радіатор алюмінієвий 2112-1301012.
Знімаємо радіатор охолодження на ВАЗ-2110
Незалежно від того, що нам належить, заміна або ремонт, радіатор потрібно зняти. Операція проста і займе всього кілька хвилин, а для роботи знадобиться тільки ємність для зливу антифризу і стандартний набір інструментів.
Роботу зручніше проводити з можливістю доступу під машину, а слив антифризу проводимо на холодному двигуні.
- Відкриваємо кришку розширювального бачка.
Відкручуємо кришку бачка.
- У лівій нижній частині радіатора знаходимо зливну пластикову пробку.
Підставляємо ємність і відкручуємо пробку радіатора.
- Підставляємо під неї ємність для антифризу, потім викручуємо пробку і зливаємо рідину.
- На задній частині блоку циліндрів знаходимо заглушку, викручуємо її і зливаємо залишки рідини з системи.
Ключем на 13 вивертаємо пробку на блоці циліндрів.
- Система порожня, залишилося звільнити доступ до радіатора. Для цього знімаємо вентилятор охолодження, попередньо відключивши колодку проводів.
Знімаємо хомут і роз'єднує колодки.
- Відкручуємо два болти кріплення корпуса вентилятора зліва і один знизу.
Відвертаємо два болти з лівого боку.
Відвертаємо гайки верхнього кріплення.
Знизу відвертаємо останню гайку.
- Можна знімати вентилятор в зборі з кожухом.
Витягуємо кожух разом з вентилятором.
- Плоскою викруткою послаблюємо хомути патрубків, відводимо їх далі від радіатора.
- Знімаємо з радіатора патрубки.
Знімаємо патрубки.
- Нахиляємо радіатор в сторону мотора і виймаємо його вгору.
Акуратно витягуємо радіатор, можуть текти залишки тосола.
висновки
Монтаж нового радіатора проводимо в зворотній послідовності. Перед початком установки бажано перевірити стан патрубків і при необхідності їх замінити новими. Вдалою всім роботи і стабільної температури двигуна!