Наша сеть партнеров Banwar
Знімаємо праву частину обшивки перегородки моторного відсіку. Мотор вентилятора обігрівача видно, але дістатися до нього не можна: заважає зовнішній пластиковий кожух кліматичної установки і зняти його можна тільки демонтувавши всю кліматичну установку в зборі (слив антифриз, знявши вакуумний підсилювач гальм, спустивши фреон із системи кондиціонування і т.п.).
Робимо надріз на цьому кожусі в зазначеному місці, що дасть можливість зняти праву частину кожуха і дістатися до вентилятора обігрівача
Знімаємо пластиковий кожух, відкручуємо 3 самореза, які тримають вентилятор обігрівача, але для того, щоб його витягнути не вистачить 1 см - він впирається в кріплення верхньої опори двигуна. А витягнути вгору заважає кожух мотора вентилятора. Зняти цей кожух не можна, заважають патрубки кондиціонера - так проектують конструктори АвтоВАЗу Ріжемо кожух мотора вентилятора, але так, щоб 2 самореза кріплення мотора були поза розрізу (лінії розрізу на фото показані червоним). Відрізана частина не порушує цілісності конструкції, тому що кріпиться на 2 самореза і пластикову направляючу, яка забезпечує після зворотного збирання необхідну жорсткість конструкції Відгвинчуємо 2 самореза і прибираємо відрізану частину
Мотор обігрівача у нас в руках.
Збірку виробляємо в зворотній поледовательності