- Чи можлива відміна перекладу?
- Способи скасування платежу
- Якщо немає особистого кабінету
- Переклад на чужій особистий рахунок
- Випадковий переклад юридичній особі
- Платежі через термінал
- шахрайство
- Збої в роботі Qiwi
- Що робити при блокуванні Qiwi-гаманця?
- Складнощі при поверненні грошей
- Відео «Як повернути гроші в системі Ківі»
Наша сеть партнеров Banwar
Система Qiwi характеризується надійністю і якістю послуг, що надаються, тому користувачі можуть розраховувати на оперативну допомогу в разі виникнення проблемних ситуацій. При здійсненні помилкового переказу важливо знати, які потрібно вжити заходів, щоб скасувати платіж в Ківі.
зміст
Откритьполное зміст
[Приховати]
Чи можлива відміна перекладу?
Платіжна система надає можливість скасувати операцію в декількох випадках:
- помилковий переклад на чужий гаманець;
- була допущена помилка в реквізитах при перерахуванні на рахунок юридичної особи;
- неполадки в роботі терміналу;
- збій самої системи Ківі Валлети;
- при встановленні факту шахрайських операцій.
Способи скасування платежу
Щоб відкликати свій платіж і повернути гроші на гаманець, в разі якщо помилився при наборі даних, необхідно звернутися в службу підтримки Ківі.
При виникненні подібних ситуацій в Qiwi можна отримати грошові кошти назад шляхом:
- скасування переказу фізичній особі;
- повернення грошей на рахунок юридичної особи;
- анулювання платежу, який здійснений через термінал.
Якщо немає особистого кабінету
При відсутності свого особистого кабінету помилково переказані кошти повертати складніше. Але фахівці служби підтримки підкажуть, як вчинити в конкретному випадку.
Переклад на чужій особистий рахунок
Зарахування на чужий рахунок відбувається через неправильне введення реквізитів. Будьте уважні при внесенні даних і перевіряйте їх коректність кілька разів.
Тим більше система сама пропонує вам контроль правильності введення інформації. Не нехтуйте цією можливістю, оскільки така прикра помилка може принести шкоду.
Перед підтвердженням платежу необхідно перевірити правильність даних
Якщо користувач перевів гроші і зрозумів, що скоїв помилковий платіж, то правильними будуть наступні дії:
- При переказі грошей ви отримуєте квитанцію і інформацію про одержувача грошових коштів. Кожен користувач Ківі проходить реєстрацію і надає певний обсяг інформації про себе. Тому, маючи подібні відомості, можна спробувати зв'язатися з одержувачем і попросити повернути гроші, пояснивши ситуацію.
- Також слід звернутися в службу підтримки системи. Для цього треба зайти в особистий кабінет в розділ «Допомога», далі виберіть пункт «Зверніться в службу підтримки». У розділі «Ківі Віза Валлети» клікніть на кнопку «Переклад на інший гаманець» і натисніть «Я помилився і поповнив чужий гаманець». Чекайте відповіді фахівця служби підтримки.
- Подібні дії повинні бути здійснені при неправильному перекладі на інший гаманець. Також в разі якщо ви поклали гроші на телефон, але вказали неправильний номер, і при помилкових оплатах на карту Ощадбанку.
Випадковий переклад юридичній особі
Дії при помилковому перекладі юридичній особі аналогічні тим, що були описані вище. Зв'яжіться з одержувачем і постарайтеся пояснити йому, що грошові кошти переведені не туди, куди планувалося, і попросіть повернути їх назад. Якщо компанія велика і відома, то повернення буде зроблений, оскільки подібні випадки відображаються на її репутації. Коли це дрібна і невідома фірма-одноденка - гроші ви не повернете. При своєчасному зверненні до служби підтримки шансів анулювати платіж, який ще не пройшов, і повернути кошти значно більше, ніж після обробки операції.
Платежі через термінал
Відправлення платежів через термінал зручна і проста, тим більше мережу терміналів Ківі такою великою, що зробити це можливо повсюдно. Важливо пам'ятати, що для повернення невірно перерахованого платежу обов'язкова наявність чека.
Алгоритм дій:
- Знайдіть на чеку телефон, за яким можна зв'язатися з представником системи Ківі.
- Зателефонувавши за цим номером, поясніть ситуацію, що склалася.
- Будьте готові повідомити повну інформацію про здійсненої операції: дату, суму, реквізити переказу і місцезнаходження терміналу. Ці дані можна подивитися на квитанції, яка обов'язково надається після того, як ви відправили кошти.
- Якщо чек загублений, спробуйте роздрукувати дублікат.
Щоб скасувати платіж в Ківі, можна звернутися в службу підтримки системи і через сайт і отримати необхідну інформацію.
Для цього:
- натисніть на пункт «Ківі термінали» і заповніть відповідну форму;
- чекайте відповіді фахівця.
шахрайство
Якщо ви стали жертвою шахрая і вас обдурили, то обов'язково зверніться в поліцію. Це не гарантує повного і швидкого повернення грошових коштів, але сприяє прискоренню і вирішення проблеми.
У разі шахрайства зайдіть в особистий кабінет Ківі гаманця, в розділ «Служба підтримки ». Далі виберіть пункт «Служба безпеки» і натисніть «Я перевів гроші шахраєві». Особливу увагу приділіть докладного опису ситуації в пункті «Напишіть докладно, що сталося». Від цього також залежить позитивний результат цієї проблеми.
Шахрайство відрізняється від операції переказу з невірно введеними даними. При неправильному заповненні реквізитів ви самі робите помилку. У разі шахрайства - стаєте об'єктом несанкціонованого проникнення в особистий гаманець і здійснення операцій з переказу грошових коштів.
Щоб захиститися від подібних дій аферистів, встановіть антивірусну програму на пристрій, за допомогою якого ви робите платежі. Чи не прив'язуйте свій гаманець до сумнівних сервісів.
На відео, розміщеному автором Zolton A, розповідається про один з видів шахрайства в системі Ківі.
Збої в роботі Qiwi
Якщо все реквізити при переказі грошей вказані вірно, а кошти не надходять на рахунок, то, швидше за все, в системі стався збій. Незважаючи на досконалість і захист, в Ківі теж трапляються неполадки. Щоб попередити можливі помилки, коли ви робите переклад з комп'ютера або телефону, перевірте, чи є інтернет.
У разі виникнення проблеми питання про повернення коштів вирішується швидко через звернення в службу підтримки. В результаті відправлені гроші надходять на потрібні рахунки. Фахівці Ківі постійно проводять заходи, спрямовані на виключення подібних збоїв і помилок.
Що робити при блокуванні Qiwi-гаманця?
Блокування електронного Ківі-гаманця відбувається з різних причин:
- підозра власника рахунку в шахрайських діях;
- перевищення допустимих лімітів виведення коштів;
- занадто часте поповнення і виведення грошей;
- вхід в акаунт через приховані сервіси;
- скарга на вас як на шахрая.
Якщо гаманець заблокували, то першим кроком для відновлення доступу стане звернення в службу підтримки. Фахівцю можна зателефонувати або написати на сайт Info Qiwi Com. Дзвінок дозволить розблокувати гаманець швидше, а письмової відповіді доведеться чекати до 3 днів.
Для звернення на підтримку необхідна повна інформація про гаманець, паспортні дані власника, підтвердження номера телефону, адреса електронної пошти та докладний опис проблеми.
Нерідко блокування гаманця відбувається з метою вашого захисту від несанкціонованого доступу шахраїв.
Складнощі при поверненні грошей
При поверненні своїх коштів можна зіткнутися з такими труднощами:
- Засоби з помилкового рахунку вже витрачені. Повернути гроші в системі Qiwi Wallet назад можна тільки в тому випадку, коли вони знаходяться на рахунку одержувача. Але якщо кошти зняті або переведені на оплату товарів / послуг, повернути їх назад неможливо. Тому при неправильному перекладі так важливо швидко зреагувати і повідомити про проблему фахівцям Ківі. У цій ситуації дорога кожна хвилина. В іншому випадку ви можете розраховувати на сумлінність одержувача і добровільне відшкодування перекладу, але нерідко бувають випадки відмови.
- Якщо ви не зберегли чек, що підтверджує здійснення платежу, повернути гроші буде неможливо. Квитанція - важлива складова перекладу. Не викидайте її до того моменту, поки не будете впевнені, що кошти надійшли правильному одержувачу.
Щоб уникнути можливих проблем, не робіть операцію, яка викликає у вас сумніви або підозри. Крім цього, при блокуванні гаманця не погоджуйтеся на допомогу сторонніх користувачів, що пропонують швидке відновлення доступу. Повідомляючи дані невідомій людині, ви надаєте йому доступ до своїх грошових коштів.
Відео «Як повернути гроші в системі Ківі»
У ролику, розміщеному Dasis_good, розповідається, як можна повернути помилково перераховані кошти в системі Ківі.
Чи можлива відміна перекладу?Що робити при блокуванні Qiwi-гаманця?