Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як правильно поводитися за кермом взимку

  1. Вночі настали перші справжні заморозки, а значить, пора всім автолюбителям приготуватися до складної...
  2. Взимку і влітку одним кольором
  3. Як встигнути загальмувати?
  4. причини занесення
  5. Як уникнути занесення?

Наша сеть партнеров Banwar

Вночі настали перші справжні заморозки, а значить, пора всім автолюбителям приготуватися до складної дорожньої обстановки. Насправді причина будь-якої неприємності на дорозі - не ожеледь, а помилки водія в техніці водіння або оцінці ситуації. І якщо знати кілька простих речей, пов'язаних з технікою керування автомобілем, то зимове водіння може бути впевненим і безпечним.

Експерт з техніки водіння

Олександр Камінський - випускник фізико-математичного факультету МДУ, кандидат фізико-математичних наук. Пройшов в Росії і Європі понад 20 курсів в різних школах водійської майстерності, серед них знамениті навчальний Центр вищої водійської майстерності Е.С. Циганкова, BMW Driver Training, Mercedes-Benz Driving Academy та Land Rover Experience. Автор книг «Підручник з водіння легкового автомобіля», «Секрети водійської майстерності», «100 способів уникнути аварії». Засновник і керівник «Академії водійської майстерності Олександра Камінського».

Засновник і керівник «Академії водійської майстерності Олександра Камінського»

Олександр Камінський - експерт з техніки водіння

Взимку і влітку одним кольором

Головне, що я рекомендую вам зробити, - виробити єдиний стиль водіння на літній і зимовий сезони. Основна причина «дня бляхаря» в тому, що водії не можуть перебудуватися з літньою манери водіння на зимову. Найпростіший і ефективний спосіб вирішити цю проблему - не змінювати манеру їзди взагалі. Керуйте автомобілем влітку так само, як і взимку.

День бляхаря (сленг) - період, в якій відбувається найбільша кількість аварій. Зазвичай після різкого похолодання і появи ожеледі. Отримав свою назву на честь співробітників автосервісу, які отримують в цей період максимальний прибуток.

Як встигнути загальмувати?

Завжди починайте гальмування заздалегідь

Основна небезпека на зимовій дорозі - недолік місця для гальмування і зупинки автомобіля. Насправді, це не на дорозі мало місця, а водій приймає рішення про початок гальмування занадто пізно. Гальмувати потрібно не коли ви під'їхали до світлофора, а коли побачили його і зрозуміли, що без зупинки перехрестя НЕ проїхати. Будьте уважні.

Або, наприклад, якщо перед вами в смузі один за одним їдуть три автомобіля, і ви бачите, що перший з них почав гальмувати, то не потрібно чекати, поки загоряться стоп-сигнали машини, що знаходиться безпосередньо перед вами. Почніть гальмування раніше. І завжди дивіться удалину, спостерігайте за дорогою, шукайте будь-які приводи для занепокоєння.

Така манера їзди не тільки безпечна для вас і оточуючих, а й найбільш комфортна для пасажирів. Крім того, це економічно в плані витрати палива і зносу вузлів і агрегатів вашого авто.

причини занесення

При неправильному водінні занести на дорозі може і взимку, і влітку

Дії водія, що призводять до ковзання шин автомобіля по дорозі і втрати стійкості і керованості:

  • перевищення швидкості входу в поворот,
  • зниження швидкості в повороті,
  • надлишковий кут повороту керма,
  • надлишкове натискання на педаль газу.

Ці помилки призводять до того, що ви починаєте ковзати, як справдешній скелетоніст , - і на снігу, і на асфальті, тому пам'ятати про ці помилки актуально в будь-який час року.

Як уникнути занесення?

Обертання керма ніяк не допоможе, якщо вас вже занесло

Вибирайте оптимальну швидкість у повороті

Безпечна швидкість на дузі повороту - це постійна швидкість, яку водієві не потрібно знижувати і при якій машина не прагне покинути межі займаної смуги руху.

Відпускання газу або гальмування в повороті може привести до занесення. Секрет в тому, що при будь-якому зниженні швидкості вага автомобіля зміщується з задньої осі на передню, і в результаті задні шини починають гірше чіплятися за дорогу. Іноді цього достатньо, щоб зчеплення задній осі зникло зовсім, а замість звичайного руху з'явився занос.

«Економте», обертаючи кермо

Часта помилка водіїв - це надлишковий кут обертання керма, який ми називаємо «перекрут» або «доворот». Поширене явище, коли на вході в поворот досить один раз повернути кермо, а водій повертає його два рази - на початку повороту і в кінці. Це може привести до ковзання передніх шин - знесенню і втрати керованості.

Пам'ятайте: чим на більший кут ви обертає кермо, тим з меншою швидкістю може рухатися машина. Тому прагніть обертати кермо економічно, скупо. Вивчайте часто зустрічаються вам перехрестя і розв'язки, експериментуйте, пробуйте проїжджати їх з різними кутами обертання керма і виберіть ту траєкторію руху, при якій обертає кермо на менший кут.

Вивчайте часто зустрічаються вам перехрестя і розв'язки, експериментуйте, пробуйте проїжджати їх з різними кутами обертання керма і виберіть ту траєкторію руху, при якій обертає кермо на менший кут

Педаль газу потрібно натискати дуже плавно

Бережіть «газ»

Майже всі сучасні автомобілі оснащені системою стабілізації, яка «душить» двигун, блокує надлишки газу і здатна пригальмовувати будь-які з чотирьох коліс для збереження стійкості і керованості.

Якщо ж у вашого авто немає такої системи, будьте напоготові: задній привід при надлишку газу піде в занос, передній привід - в знесення, а повний взагалі знаходиться в групі подвійного ризику - він здатний і на занос, і на знесення, і на ковзання всіх чотирьох коліс відразу. Тому щоб уникнути небажаних ковзань автомобіля натискайте на педаль газу плавно і чітко дозуйте зусилля.

Щодо існуючої думки про безпеку повного приводу: на слизькій дорозі автомобілі з повним приводом розганяються краще, але система гальмування тут так само погана, як і у монопривода, тому будьте пильні.

Удачі вам на дорогах!

Як встигнути загальмувати?
Як уникнути занесення?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов