Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як підібрати диски для вашої машини? Поради від профі

  1. 1 » Щоб зробити правильний підбір дисків по марці автомобіля потрібно трохи розширити свої знання...
  2. Розшифровка параметрів і маркування колісних дисків
  3. Вибір дисків для автомобіля
  4. 2 »
  5. штамповані сталеві
  6. литі
  7. ковані
  8. 3 »
  9. 2 коментарів

1 »

Наша сеть партнеров Banwar

Щоб зробити правильний підбір дисків по марці автомобіля потрібно трохи розширити свої знання про автомобільні колесах.

Для тих, хто не хоче завантажувати свою голову інформацією про нюанси вибору дисків для автомобіля, багато сайтів пропонують автоматичний підбір дисків по марці вашого авто.

Працює така система в такий спосіб: ви вказуєте в потрібному полі марку автомобіля і отримуєте перелік моделей дисків, які вам підійдуть.

Але краще все-таки володіти самому потрібною інформацією і мати можливість правильно підібрати диски по марці необхідного авто не тільки в інтернет-магазині, але і в будь-якому автосалоні.

Які диски вибрати: ковані, литі

Перш ніж почати підбір дисків, зверніть увагу на параметри автомобільних колісних дисків, слід визначитися, а які за типом диски будуть для вашого авто більш прийнятними: ковані або литі.

Ці типи дисків мають певні позитивні і негативні сторони. Давайте їх розглянемо.

В цьому відношенні вони перевершують литі диски, але вартість їх вище.

А недоліком кованих дисків можна назвати велику вагу. Тому великою популярністю в автомобілістів такі диски не користуються.

Багато досвідчених водіїв вважають за краще встановлювати на автомобільні колеса диски литі. Значний купівельний попит на диски литі обумовлений цілою низкою їх переваг:

  • сплав має гарну теплопровідність, що сприяє охолодженню гальмівної системи і знижує ризик її перегріву;
  • точність технологій виготовлення, що збільшує збалансованість коліс;
  • незначну вагу диска, сприяє зниженню витрати палива, зносу деталей, поліпшення плавності розгону і ступеня гальмування.

Найбільш поширеним матеріалом для виробництва дисків служить алюміній. Метал алюміній відомий своєю високу корозійну стійкість і невеликою вагою.

На зимовий період, для збільшення антикорозійних властивостей, диски з алюмінію покриваються спеціальним складом.

Через це менший строк служби.

Краще для коліс автомобіля використовувати хромовані диски, але вони за ціною дорожче литих дисків, виконаних з інших сплавів.

Ще однією перевагою литих дисків можна назвати їх здатність самоочищатися від забруднень і соляних розчинів. Ковані вироби, на відміну від них, часто забиваються, доставляючи тим самим деякі незручності при водінні.

Розшифровка параметрів і маркування колісних дисків

Розшифровка параметрів і маркування колісних дисків

Коли визначилися з типом дисків, можна приступати до вивчення їх маркування.

Знання умовних позначень в маркуванні виробів допоможе зробити правильний вибір дисків по марці автомобіля.

Як дізнатися необхідні параметри дисків?

Для цього потрібно відкрити інструкцію, яка додавалася до вашого авто, в розділі «Диски».

Типорозмір записується по загальноприйнятій у всьому світі стандарту. Щоб було зрозуміліше, можна на прикладі маркування конкретного диска розібратися, що позначають ті чи інші символи.

Перше число 7,5 позначає ширину обода і записується в дюймах, щоб перевести в міліметри потрібно: 7,5 х 25,4 = 184мм;

j або Н2 є службові символи, що містять професійну інформацію, для споживача вони істотного інтересу не представляють.

J - даний символ містить інформацію про конструктивні особливості обода.

Н2 - символ Н (скор. Від Hump) свідчить про наявність кільцевих виступів (так званих хампов) на ободах, що утримують від зіскакування безкамерну шину.

Хампи бувають простими (Н), подвійними (Н2), плоскими FH (Flat Hump), асиметричними AH (Asymmetric Hump), комбінованими CH (Combi Hump). Іноді виробники дисків обходяться без хампов.

x - даний знак говорить про те, що обід нероз'ємний.

5/112 - PCD (Pitch Circle Diameter), де 5 - число отворів для кріплення, а 112 - їх діаметр.

ET 35 - позначається виліт колеса (відстань від обода до місця розташування кріпильної площині вимірюється в міліметрах).

Якщо площину кріплення розміщується у зовнішнього краю, то значення вильоту зазвичай відповідає нулю. Негативним буде значення вильоту в тому випадку, якщо основна частина колеса винесена назовні (диск «виносної»).

Вибір дисків для автомобіля

Вибір дисків для автомобіля

Тепер перейдемо безпосередньо до підбору дисків і визначимо, на які їх параметри потрібно звертати увагу.

Перед тим, як почати вибирати автодиски слід визначитися з шириною обода, яка повинна бути менше на 25 - 30% від ширини профілю шини.

Нам буде потрібно дізнатися ширину колісного обода в дюймах, тому ширину шини, яка обчислюється в міліметрах, необхідно розділити на 25,4.

Від отриманого значення нам потрібно відняти 25 -30%. Тепер ми отримали необхідну нам ширину обода в дюймах.

Округляем отриману величину, враховуючи, що допустимим відхиленням для дисків з діаметром від 14 дюймів і менше вважається один дюйм, а для дисків з діаметром від 15 дюймів і більше - 1,5 дюйма.

Іншим важливим параметром при підборі дисків по конкретному авто є діаметр диска. Найбільш поширеними можна назвати диски з діаметрами 13, 14, 15, 16.

Щоб дізнатися, який діаметр диска необхідний, потрібно просто подивитися в паспорт автомобіля.

Є автомобілісти, які, прагнучи поліпшити їздові якості своєї машини, використовують для коліс шини низьких серій, і встановлюють диски з діаметрами більше штатних на 1 дюйм.

У цьому випадку необхідно використовувати легкосплавні диски, так як сталеві сильно збільшать масу колеса, що небажано.

Які ж диски краще вибрати? При виборі дисків особливо пильну увагу звертайте на те, якого діаметру отвору для кріпильних елементів, а також яка кількість цих отворів.

Повернемося до маркування і згадаємо, що PCD100 / 4 означає наступне: диск має 4 отвори для кріплення, а кожен отвір в діаметрі - 100 м.

Категорично не рекомендується підбирати диск «на око». Ви можете не помітити пару міліметрів різниці в діаметрі, але на маточину посадка колеса буде неповною.

Так як кріплення буде недотягненим, при їзді почнуть відкручуватися гайки, а колесо буде стукати.

Більшість західних виробників почали випуск універсальних дисків, які підходять для багатьох моделей автомобілів.

В такому диску центральний отвір може мати діаметр більше штатного, тому потрібно переконатися, що до диска додається набір перехідних кілець.

Але також необхідно пам'ятати, що колесо в цьому випадку доведеться центрировать не по отвору, розташованому в центрі, а по отворах для кріплення.

Виліт колеса у німецьких фірм позначається ET, у французьких виробників - DEPORT, а міжнародним позначенням є OFFSET.

Від того наскільки правильно ви підберете виліт залежить і керованість автомобіля, і його стійкість на дорозі. Позаштатний виліт коліс для автомобіля не підходить. Тому підібрати диски по автомобілю слід тільки зі штатним вильотом.

Кріпильні елементи повинні добре підходити до диска. Наприклад, якщо ви вирішили замінити сталевий диск легкосплавними, то використовувати для нього старе кріплення не можна.

Також слід пам'ятати, що для вітчизняних машин не підходять диски, випущені західними виробниками.

матеріали: http://automotocity.com/avtomobili/poleznoe/podbor-kolyosnyx-diskov-po-marke-avtomobilya.html

2 »

Сучасні автомобілі, особливо легкові, давно вже перестали бути просто транспортними засобами, а їх зовнішнім виглядом приділяється не менше уваги, ніж технічним характеристикам.

Від вибору колісних дисків для автомобіля залежить його зовнішній вигляд, зручність і безпеку при експлуатації

Правильний підбір дисків по марці автомобіля з приміркою допоможе зробити екстер'єр автомобіля гармонійним і не тільки.

Від параметрів шин залежать безпосередньо ходові якості машини, прохідність і деякі експлуатаційні параметри.

Виробники комплектуючих для автомобілів пропонують величезний вибір колісних дисків і покришок. Вони розрізняються між собою розмірністю, конструкцією, технологією виготовлення і матеріалом.

Спосіб виробництва колісного диска визначає використаний для цих цілей метал або сплав. Багато в чому від цього залежить і цінова категорія, до якої відноситься той чи інший виріб.

Розмірність диска для кожного конкретного автомобіля визначається виробником виходячи з особливостей конструкції кузова, точніше, від лінійних параметрів арки.

Характеристики колеса, крім іншого, істотно впливають і на багато експлуатаційні показники автомобіля:

Вплив колісних дисків на перераховані вище показники розглянемо нижче для кожного їх виду. Це допоможе уникнути помилок і зайвих фінансових і тимчасових витрат.

Колесо є найважливішим елементом ходової частини, безпосередньо що забезпечує пересування машини по дорозі. Воно реагує на нерівності покриття і передає виникають при цьому навантаження на деталі підвіски, ходової частини і трансмісії.

Правильний підбір колісних дисків по автомобілю важливий не тільки з чисто естетичної точки зору, але і для забезпечення оптимальних показників по цілому ряду параметрів:

  • комфортність пересування;
  • керованість і, як наслідок, безпека;
  • плавність ходу.

Колісний диск котиться по дорожньому покриттю і приймає на себе всі навантаження, що виникають в результаті зіткнення з нерівностями. Зазначені зусилля тим вище, чим більше швидкість руху автомобіля.

Величина навантаження, що передаються на кульові опори, важелі, сайлент-блоки, пружини і амортизатори, в свою чергу, знаходяться в прямій залежності від ваги колеса і матеріалу диска.

Пряма небезпека для автомобіля від використання неякісного диска полягає в можливості його руйнування на ходу. Досить сильний удар по деталі може викликати його розколювання або значну деформацію. Це може привести до перекидання автомобіля з усіма наслідками, що випливають неприємними наслідками.

Колісні диски відомих виробників проходять випробування на міцність і сертифікуються в установленому порядку.

В даний час інформаційні технології набули великого поширення і використовуються в самих різних сферах.

У мережі є безліч інтернет магазинів, що пропонують широкий асортимент комплектуючих і здійснюють підбір дисків по марці автомобіля безпосередньо на сайті.

Ця послуга дозволяє не тільки отримати рекомендований список виробів, придатних для вашого авто, але і отримати його зображення.

Такий підхід забезпечує широкі можливості для підбору найбільш підходящих дисків за зовнішнім виглядом та іншими параметрами. Клієнт отримує можливість з мінімальними витратами часу «приміряти» наймодніші вироби на свій транспортний засіб і відібрати найбільш виграшні варіанти. Це дозволить домогтися максимально гармонійного зовнішнього вигляду для свого автомобіля.

Нерідко такі компанії пропонують і супутні товари: пластиковий обвіс для тюнінгу і деякі інші елементи. Ці деталі теж можна «прикинути» на свій автомобіль і оцінити його вигляд, що дозволить зробити цілком усвідомлений вибір або відмовитися від свідомо непотрібної покупки.

Цінність такого роду сервісів велика, перш за все, для тих, хто приділяє питанням тюнінгу велику увагу.

Одним з визначальних чинників при виборі колісного диска є технологія виготовлення і матеріал. Споживач може вибрати з трьох варіантів: сталеві штамповані, литі і ковані вироби. У переліку вони розташовані в порядку зростання складності технологічного процесу і відповідно їх вартості.

Більшість базових моделей автомобілів комплектується найбільш простими і дешевими виробами.

штамповані сталеві

Колесо являє собою конструкцію, що складається з двох частин: обода і власне диска з отворами під маточину і кріпильні болти. Між собою вони з'єднуються електрозварюванням по внутрішній стороні.

Такі конструкції відрізняються високою міцністю, надійністю і ремонтопридатністю. Форма легко відновлюється після прокатки на спеціальному верстаті.

Основний недолік - його чималу вагу, що створює значне навантаження на елементи конструкції.

литі

Легкосплавні диски з ваговим і деяким іншим характеристикам перевершують штамповані, але при цьому мають ряд особливостей. Технологія їх виробництва передбачає виливок деталі в спеціальній формі з наступною чистової обробкою поверхонь обертання на великому токарному верстаті.

Диск робиться з алюмінієвих сплавів, що забезпечує їм низьку вагу і різноманітність дизайну.

Кваліфікований підбір литих дисків по автомобілю здійснюється по типорозміру. Основний показник при цьому - діаметр обода, за традицією його прийнято вимірювати в дюймах і записувати у вигляді двозначного числа після латинської букви R.

Для правильного підбору диска необхідно ще знати разболтовка колісних дисків: виліт диска, кількість і розташування отворів під кріпильні болти або шпильки.

Литі диски мають одну неприємну особливість, структура матеріалу відрізняється зернистістю і може містити велику кількість прихованих каверн.

Неякісні вироби невідомих виробників не відрізняються достатньою міцністю, можуть тріснути при сильному ударі об нерівності дорожнього полотна. Особливо часто цей недолік проявляється при низьких температурах.

ковані

Технологія виготовлення таких дисків досить складна, проте забезпечує найбільш високі характеристики. Правильна назва способу виготовлення виробів: гаряче штампування під високим тиском з наступною механічною обробкою заготовки.

За своїми ваговими характеристиками кований диск на 25 -30% легше литого і відповідно практично наполовину поступається масі штампованому.

Такі диски робляться з магнієво-алюмінієвого сплаву, що забезпечує їм виключну стійкість до корозії і значних перепадів температур.

Головним недоліком таких колісних дисків є їх висока вартість через дорожнечу матеріалів і технології. За іншими характеристиками їм немає рівних, вироби такого роду є кращими.

В даний час на ринку представлений великий асортимент виробів різного дизайну і типорозмірів. Правильний підбір дисків за параметрами здійснюється з урахуванням технічних характеристик транспортного засобу.

Кожна модель має свою унікальну буквено-цифрову маркування, в якій кожна група символів має певне значення, наприклад:

  • 16 - діаметр обода диска в англійських дюймах;
  • 7,0 - ширина обода в англійських дюймах;
  • 4 - кількість отворів під болти або шпильки кріплення;
  • 108 - діаметр кола проведеної за центрами кріпильних точок, вимірюється в мм;
  • ЕТ35 - виліт колісного диска і означає дистанцію від поверхні контакту з маточиною до вертикальній площині, що проходить через середину обода, вимірюється в мм;
  • D65.1 - діаметр посадочного отвору дорівнює розміру осі цапфи в мм.

Підбір дисків по авто здійснюється в суворій відповідності до приписів виробника. У деяких випадках допускається застосування на одній моделі коліс різного діаметра, але це завжди обмовляється в технічній документації автомобіля.

Так довільне зменшення величини вильоту призведе до різкого зростання навантаження на підшипник, що загрожує його передчасним виходом з ладу.

Великі мережеві ресурси, що забезпечують підбір дисків по автомобілю, виконують цю операцію різними способами.

Огляд сайтів, які забезпечують підбір дисків по автомобілю онлайн:

1. Компанія «Колеса Даром» (ПОСИЛАННЯ) займається реалізацією комплектуючих для автомобілів російського та іноземного виробництва.

Віртуальний підбір дисків по марці автомобіля онлайн здійснюється за допомогою спеціального сервісу: клієнтові необхідно задати в випадаючому списку марку, рік виготовлення або модифікацію. Програма видасть зображення автомобіля з найменшими по діаметру дисками, ситуація може змінити, вказавши інші параметри.

2. Компанія «3D tuning» (ПОСИЛАННЯ) надає можливість автовласникові не тільки виконати підбір дисків за параметрами автомобіля, але і здійснити примірку деяких декоративних елементів.

Компанія «3D tuning» (ПОСИЛАННЯ) надає можливість автовласникові не тільки виконати підбір дисків за параметрами автомобіля, але і здійснити примірку деяких декоративних елементів

Програма конфігуратора відтворює зображення максимально реалістично, і дозволяє знайти найбільш підходящий варіант.

3. Компанія «Сузір'я колеса» (ПОСИЛАННЯ) пропонує більш ускладнену схему взаємодії, покупцеві пропонує самому вибрати вподобану модель колісного диска.

Процес може здійснюватися як по марці автомобіля, так і виходячи з параметрів вироби, асортимент яких надзвичайно широкий.

4. Компанія «Авто-Легіон» (ПОСИЛАННЯ) займається продажем колісних дисків і шин різних типорозмірів. Покупцеві пропонується здійснити підбір дисків за параметрами автомобіля, на спеціальній вкладці має список виробників і моделей.

Покупцеві пропонується здійснити підбір дисків за параметрами автомобіля, на спеціальній вкладці має список виробників і моделей

Відвідувачу досить відзначити потрібну марку, рік випуску і модифікацію, виходячи з цих параметрів, йому будуть запропонований кілька варіантів. Серед них є диски колісні передбачені заводською комплектацією і можливі версії для їх заміни.

5. Автосервіс Коміто (ПОСИЛАННЯ) має графічний конфігуратор, з допомогою якого можна підібрати найбільш підходящі диски і шини.

Примірка виробів здійснюється до зображення автомобіля, картинка досить реалістична і нескладний алгоритм. Основний недолік сервісу відсутність в переліку вітчизняних машин.

6. Компанія K & K (ПОСИЛАННЯ) дозволяє підібрати колісні диски для більшості найбільш поширених марок автомобілів.

Компанія K & K (ПОСИЛАННЯ) дозволяє підібрати колісні диски для більшості найбільш поширених марок автомобілів

Конфігуратор працює за стандартною схемою, особливістю програми є деяка спрощеність зображень і неможливість вибору кольору автомобіля.

7. Інтернет магазин шин і дисків (koleso-master.com/wheels/setonauto) дозволяє досить швидко підібрати найбільш підходящі для даної марки комплектуючі.

Основна відмінність сервісу від аналогів: реальні зображення литих дисків і автомобілів. Власник машини отримує максимально точне уявлення про зовнішній вигляд машини.

8. Компанія GPS Auto (gpsautospb.com/primerochnaya-diskov/) надає своїм клієнтам можливість віртуальної примірки сподобалися дисків на автомобіль.

com/primerochnaya-diskov/) надає своїм клієнтам можливість віртуальної примірки сподобалися дисків на автомобіль

Сервіс дозволяє зробити усвідомлений вибір найбільш придатних виробів з великої номенклатури. Основним недоліком сервісу є кілька ускладнений вибір моделі автомобіля.

9. Студія ексклюзивних дисків WOOEX (www.wooex.ru/vizualnyj-podbor-diskov-po-marke-avtomobilya-2) є компанією, яка спеціалізується на поставках комплектуючих для автомобілів преміального класу.

В наявності постійно більше 6000 дисків різних типорозмірів і дизайну. візуальний підбір здійснюється за роком випуску, марку і модель автомобіля. В силу ексклюзивності представленої продукції вказаний сервіс дозволяє «приміряти» диски не на всі моделі автомобілів.

10. Компанія «shina-onLine» (ПОСИЛАННЯ) пропонує провести візуальну примірку диска на машину певної марки. За допомогою конфігуратора забезпечується послідовно вибір марки, моделі та модифікації.

За допомогою конфігуратора забезпечується послідовно вибір марки, моделі та модифікації

У вікні з'являється зображення автомобіля в профіль і до нього здійснюється примірка литих або кованих виробів з числа доступних.

Виробники комплектуючих для легкових і комерційних автомобілів пропонують настільки велику номенклатуру виробів, що в ній нескладно загубитися навіть досвідченому фахівцеві.

Онлайн сервіси з підбору колісних дисків і шин полегшують життя власникові і дозволяють з мінімальними витратами часу оснастити транспортний засіб найбільш підходящими виробами.

Стаття для тих, хто не визначився який автомобільний домкрат вибрати з великої кількості варіантів.

Як правильно виконати підбір масла по марці автомобіля знають не всі автовласники.

Відео - як правильно вибрати диски для авто:

Як швидко позбутися від подряпин на машині

Захистити автомобіль від бруду допоможе рідке скло

Набридло чистити салон свого авто? Це допоможе >>>

Як захистити себе від сліпучого сонця і фар за кермом?

Втомлюється спина за кермом? Корисний подарунок водієві!

матеріали: http://voditeliauto.ru/poleznaya-informaciya/kolesa/podbor-diskov-po-avtomobilju.html

3 »

Практично на кожному автомобільному диску нанесена його маркування. Якщо вона є на диску, то розібратися у всій необхідної інформації, яка визначить ступінь його відповідності конкретного автомобіля, не складе ніяких труднощів. Однак перед самостійним підбором автомобільних дисків рекомендується ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. У ньому обов'язково знайдуться обов'язкові і рекомендовані виробником транспортного засобу параметри.

Розмір D (вимірюється в дюймах) - діаметр кільцевої частини обода диска, на яку спирається шина. Ще його називають «посадковим діаметром».

Розмір В (вимірюється в дюймах) - відстань між внутрішніми поверхнями бортових закраин колеса. Від нього безпосередньо залежить можлива ширина профілю встановлюються шин. Допустимим є відхилення в 0,5 - 1 дюйм, але для низькопрофільних шин таке відхилення має бути мінімальним.

Допустимим є відхилення в 0,5 - 1 дюйм, але для низькопрофільних шин таке відхилення має бути мінімальним

ЕТ (вимірюється в міліметрах) - відстань від площини диска, яка прилягає до маточини, д о площині, яка проходить через вісь середини ширини обода диска. Цей параметр визначає наскільки глибоко диск втоплений в арку автомобіля. Його ще називають «вильотом (виносом) диска». Допустимим є відхилення в межах до 5 мм. При великих же відступах обов'язкове примірка дисків, ПОСК льку можливі варіанти, що диск буде впиратися в підкрилки, деталі підвіски або елементи гальмівної системи автомобіля. Крім цього, установка коліс з вильотом менше передбаченого призведе до значного сн іженія стійкості автомобіля, підвищеної чутливості рульового управління і нера вн омерності розподілу гальмівних у силь.

PCD (має вимір шт / мм) - означає кількість отворів для кріплення / діаметр окружності центрів отворів. Саме ця величина колісного диска повинна абс олютно відповідати заявленим виробником автомобіля значенням. При її зміні буде неможливо надійно зафіксувати колесо на ступиці автомобіля. Навіть відхилення в 1 мм призведе до перекосу коліс і деталей кріплення.

HUMP (вимірюється в міліметрах) - відстань між кільцевими виступами, які служать для додаткової фіксації бортів безкамерних шин при монтажі.

HUMP (вимірюється в міліметрах) - відстань між кільцевими виступами, які служать для додаткової фіксації бортів безкамерних шин при монтажі

DIA (вимірюється в міліметрах) - діаметр центрального отвору. Його величина повинна відповідати величині діаметра центрує виступах, розташованих на ступиці автомобіля. Відхилення діаметра допускається тільки в бік збільшення. У такому випадку необхідна установка спеціальних перехідних центровочних кілець. Деякі вітчизняні «умільці» примудряються встановлювати на автомобілі легкосплавні диски зі значенням DIA меншим, ніж стандартне, рассверлівая центральний отвір диска. Однак така модернізація може привести до негативних наслідків внаслідок зміни структури металу диска.

У це співвідношення входять два параметри - ширина обода і монтажний діаметр. На переважна більшість сучасних легкових автомобілів встановлюються 13-, 14-, 15-, 16-, 17-дюймові диски. Останнім часом спостерігається тенденція збільшення монтажного діаметру. На автомобілі, для яких стандартними є 13-дюймові диски, часто встановлюють 14- і навіть 15-дюймові диски. Така тенденція пояснюється прагненням автовласників застосовувати автошини низьких і наднизьких серій, т. К. Їх їздові характеристики краще, ніж у високопрофільних шин. Але при незмінному діаметрі колеса, чим нижчий профіль шини, тим більше в колесі металу, і відповідно, менше гуми. Використання сталевих дисків з збільшеним монтажним діаметром недоцільно, т. К. Від цього збільшується загальна маса колеса, а ось використання легкосплавних дисків дозволить збільшити монтажний діаметр, що не обтяжуючи колесо. На спортивних версіях серійних автомобілів встановлюються гальмівні елементи більшого розміру, тому і диски повинні бути більше монтажного діаметру, т. К. Деталі гальмівної системи будуть упиратися в обід диска.

Існує золоте правило вибору ширини обода - вона повинна бути на 25% меншою, ніж ширина профілю шини. Приклад: для підбору ширини диска під шину розміром 185/60 R14 необхідно перевести значення ширини профілю шини з міліметрів в дюйми. Для цього необхідно 185 розділити на 25,4 (кількість міліметрів в одному дюймі). В дюймах це вийде - 7,68. Від цієї величини необхідно відняти 25% і округлити отримане число до стандартного значення.

Тобто формула перерахунку буде виглядати наступним чином: 185 / 25,4 - 25% = 5,46. Таким чином, для автопокришки розміром 185/60 R14 необхідно використовувати диск шириною 5,5 дюйма. Допустиме відхилення ширини диска від стандартного становить 0,5- 1 дюйм для дисків з діаметром до 15 дюймів і 1 1,5 дюйма для дисків з діаметром понад 15 дюймів

Звичайно, найкраще підібрати диск точно під шину. Використання як дуже вузьких, так і занадто широких дисків небажано, т. К. При цьому порушується проектний профіль шини. Її боковини або стислі закраїнами обода, або розтягнуті на ньому. Внаслідок цього порушуються їздові характеристики шини - зменшується її бічна жорсткість, опір відведенню, погіршується реакція на поворот і т.п. Також зміна розмірів і форми плями контакту шини з дорожнім покриттям значно збільшує ризик аквапланування, що в дощову погоду може призвести до серйозних наслідків.

Також зміна розмірів і форми плями контакту шини з дорожнім покриттям значно збільшує ризик аквапланування, що в дощову погоду може призвести до серйозних наслідків

Як уже згадувалося, необхідно використовувати на конкретній моделі автомобіля тільки ті диски, значення PCD яких визначено заводом-виробником транспортного засобу. Наприклад, на маточину автомобіля з PCD 4х98 часто встановлюють диски зі значенням PCD 4х100. Начебто і різниця всього лише в 2 мм повинна бути зовсім несуттєвою, проте, в такому випадку тільки один болт (або гайка) з чотирьох буде затягнутий повністю. Решта ж отвори втратять центрування і кріплення буде або недотягнутого, або затягнуть з перекосом, т. К. Посадка диска на маточину буде неповною. А на ходу таке колесо буде сильно вібрувати і, крім того, затягнуті різьбові елементи будуть мимовільно відкручуватися.

А на ходу таке колесо буде сильно вібрувати і, крім того, затягнуті різьбові елементи будуть мимовільно відкручуватися

Як правило, штатні колеса автомобіля мають центральне отвір, точно підігнане до осі маточини. На заводах виробників центрируют колеса саме з цього отвору - його діаметр називається «посадковим». Але при покупці дисків в магазині часто виявляється, що центральний отвір диска виявляється дещо більше стандартного. Дивуватися цьому не варто - більшість виробників виготовляють диски з центральним отвором свідомо збільшеного діаметру і комплектують диск набором перехідних кілець. Це дозволяє встановлювати його на різні моделі автомобілів. В такому випадку колеса центруют за значенням PCD.

В такому випадку колеса центруют за значенням PCD

Існує три типи вильоту колеса - нульовий, позитивний (маточина диска виступає назовні відносно серединної осі обода) і негативний (маточина диска втоплена всередину щодо серединної осі обода). Кожна модель автомобіля має стандартне значення вильоту диска. Цим забезпечується оптимальна керованість і стійкість автомобіля, а також найбільш низьке навантаження на підшипники ступиці. Німецькі автовиробники позначаю виліт як «ET», французькі - як «Deport», англомовні виробники - як «Offset». Установка коліс з нештатним вильотом диска небажана, т. К. Зменшення вильоту різко збільшує навантаження на підшипники ступиці і підвіску в цілому, а збільшення призводить до виникнення небажаних непорозумінь диска про елементи підвіски або гальмівної системи.

6х15 ЕТ35 5х100 D57.1, де:

6 - ширина диска в дюймах;

15 - діаметр диска в дюймах;

ЕТ35 - виліт диска в міліметрах;

5х100 - диск має п'ять отворів для кріплення з діаметром окружності центрів отворів 100 мм;

D57.1 - диск має центральний отвір діаметром 57,1 мм.

1 - диск має центральний отвір діаметром 57,1 мм

Спасибі, для мене актуально

2 коментарів

Спасибі, для мене актуально

забавно, але ні до чого, що я кожен день диски міняю.

матеріали: http://drive.temaretik.com/569491680013322841/kak-pravilno-podobrat-diski-na-vashe-avto/

Як дізнатися необхідні параметри дисків?
Які ж диски краще вибрати?
Втомлюється спина за кермом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов