Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як правильно вибрати б / у автомобіль

Наша сеть партнеров Banwar

Кожен автомобіліст рано чи пізно виступає в ролі покупця, а потім і продавця автомобіля. Якщо все відбувається через автосалон, то турбот при такій купівлі-продажу найменше. Правда, за все потрібно платити. В даному випадку свій інтерес отримує автосалон.

На жаль, поки такої цивілізований спосіб придбання старої машини у нас малоефективний. На комісійних майданчиках можна побачити в основному заставні авто, а ціни на них значно вище за ринкову ціну подібної машини.

Трохи краща асортимент і цінова політика на авторинку. Але більшість продавців тут перекупники, завдання яких продати машину якомога швидше в певних цінових рамках, а відповідальність за вміло приховані дефекти ніхто не несе.

Читай також: Як економити паливо: 5 порад для водіїв

Напевно, найпоширеніший варіант покупки автомобіля б / у - приватні оголошення. Спілкуючись з власником, можна не тільки отримати докладні дані щодо використання та обслуговування вподобаного екземпляра, а й скласти певне уявлення про особистість господаря машини. У деяких випадках негативний образ власника автомобіля може бути приводом для відмови від покупки, навіть незважаючи на всю принадність цієї пропозиції.

Оптимальний варіант покупки старої машини - купити авто у друзів, знайомих або родичів. Правда, знайомий знайомого ворожнечу, а з родичем можна і зіпсувати відносини, якщо одна зі сторін залишиться незадоволена угодою. Але це, скоріше, виключення, а ось заощадити можуть обидві сторони, особливо якщо обійтися видачею нового власника генеральної довіреності замість повної перереєстрації проданої машини.

Слід пам'ятати, що юридичний власник автомобіля може відкликати свою довіреність. Таку ситуацію можна в деякій мірі нівелювати розпискою про отримання власником авто певної суми в борг. Але питання довіри до партнера по угоді в даному випадку має велике значення.

Але питання довіри до партнера по угоді в даному випадку має велике значення

Джерело: depositphotos.com

Яке авто вибрати?

Саме це питання задають недосвідчені автолюбителі, збираючись купити свою першу машину. При цьому очікують вони цілком конкретну відповідь, наприклад: 3-й Golf або Audi A4. Правильніше все-таки чітко уявляти, для яких цілей купується автомобіль, що він буде возити і в яких умовах експлуатуватиметься.

Адже хтось фанатіє від ретро, ​​інший буде регулярно підкорювати off-road, третьому необхідна динаміка і швидкість, а четвертому вкрай важливо справити враження нехай і не новою, але шикарною машиною бізнес-класу.

Читай також: Дефектів немає: як продати машину подорожче

Визначившись зі своїми уподобаннями та тверезо оцінивши фінансові можливості (в тому числі і за змістом майбутнього придбання), приступаємо до вибору самого автомобіля. Треба сказати, що чим старше машина, тим складніше вибрати гідний екземпляр. А після 8-10 років орієнтуватися треба виключно на реальний стан автомобіля.

кузов

Кузову слід приділити найпильнішу увагу: навіть якщо машині всього 2-3 роки і лакофарбове покриття питань не викликає, необхідна консультація професіоналів. Але на етапі першого огляду буде достатньо оцінити рівномірність зазорів кузовних панелей, а за наявністю відблисків на рівних поверхнях можна побачити місця не дуже якісного ремонту.

Крім того, ретельний огляд кузова може багато розповісти про умови експлуатації автомобіля. Наприклад, потерті укоси порогів або потерті середні стійки можуть говорити про те, що машина інтенсивно експлуатувалася або "бомбила" в таксі якогось європейського міста. А потерті передні опускні скла свідчать про те, що машина багато їздила по брудних дорогах і Європу не бачила.

Інтенсивність експлуатації автомобіля можна оцінити і за такими непрямими ознаками як потертість салону. Особливу увагу слід приділити водійського місця. Продавлене сидіння, затерта обшивка навколо водія і грунтовно потертий кермо побічно говорять про те, що машина пройшла ніяк не менше 150 тис. Км.

Можна, звичайно, надіти нові чохли, поміняти кермо (якщо машина без airbag) і накладки на педалях, а також зробити хімчистку салону. Але повністю приховати сліди інтенсивної експлуатації не вдасться, а нові деталі інтер'єру на продаваної машині завжди повинні викликати додаткові питання у покупця.

Читай також: 5 причин купити пікап

Такі ж питання повинні викликати свіжопофарбовані пороги або "баранчик" по нижній частині кузова. Так часто маскуються сліди корозії (особливо наскрізний). Пластиковий обвіс також добре приховує проржавілий низ кузова.

Уважно оглянь двері і дверні петлі. Якщо сліди демонтажу добре видно на дверних петлях, варто поцікавитися причиною їх зняття. Спробуй, як закриваються-відкриваються двері. Перевір люфт водійських і пасажирських дверей, це хороший привід для торгу.

Але найбільше покупцеві слід побоюватися покупки автомобіля, який побував в серйозній аварії. Підозра можуть викликати пом'яті стійки і інші силові елементи кузова, а також різниця зазорів між кузовними панелями, а тим більше лобового скла і його отвору. Машину з такими явними дефектами можна далі не дивитися. А ось при невеликих підозрах на серйозну аварію слід відправитися на діагностику.

А ось при невеликих підозрах на серйозну аварію слід відправитися на діагностику

Джерело: gettyimages.com

двигун

Якщо стан кузова тебе цілком влаштовує, переходимо до огляду двигуна. Мотор в нормальному стані не повинен: троить, довільно міняти оберти, при скиданні газу глухнути і помітно вібрувати при роботі на неодружених. На подачу палива справний двигун легко відгукується набором оборотів, а при оборотах вище середніх не повинні бути чутно сторонні звуки, тим більше не повинно бути появи синього або чорного диму з вихлопної труби.

Будь-які відмазки продавця про те, що потрібно поміняти свічки, прочистити дросель тощо до уваги брати не варто, на такі дрібниці перед продажем авто не економлять. Також насторожує і неприродна чистота моторного відсіку. Ретельно миють движок перед продажем для того, щоб приховати різні підтікання масла і інших технологічних рідин.

Читай також: Названо 5 чоловічих дурниць за кермом

Справний двигун повинен бути чистий і сухий зверху, а легкий наліт пилу на "запітнілих" маслом стиках тільки підтверджують його нормальний робочий стан. А ось герметик, що видніється з-під кришки клапанів або головки блоку - це погана ознака і каже про втручання непрофесіоналів.

Масло в двигуні має бути без пінних бульбашок і домішок білястого кольору. Рідина в системі охолодження також повинна бути чистою і прозорою, без масляних плям і розлучень. Двигун повинен заводитися відразу без затримок, причому неважливо, холодний він чи гарячий. Під час роботи на холодну не допускається ніяких гучних виділяються звуків, особливо низького тону, що натякає на швидкі серйозні проблеми.

Під час роботи на холодну не допускається ніяких гучних виділяються звуків, особливо низького тону, що натякає на швидкі серйозні проблеми

Джерело: WallCars.net

Трансмісія і ходова

Тут теж починаємо з візуального огляду. Перш за все, слід звернути увагу на кути установки коліс і знос протектора шин. Невеликих відхилень від норми ти, звичайно, не побачиш, та й покришки можна поміняти перед продажем на б / у, але з нормальним зносом.

А ось якщо кути установки коліс явно відрізняються від інших авто або пружини підвіски відверто просіли - дорогого ремонту не уникнути. Тут або ціна автомобіля повинна бути привабливою (тоді варто поїхати на діагностику і відразу скласти калькуляцію витрат), або варто продовжити пошук відповідного автомобіля.

Далі слід звернути увагу на гумові деталі ходової, пружини і амортизатори. Зношені гумки видно відразу по їх зовнішньому вигляду. Збільшені зазори в деталях, тріщини гумових елементів та інше - привід для більш ретельної перевірки і торгу.

Амортизатори не повинні мати підтікань, але повинні ефективно гасити коливання кузова. Можна перевірити останній пункт, для цього потрібно розгойдати кузов, натискаючи на найближчий кут. Спробуй кілька разів качнути машину і відпусти. Кузов зробив після цього один рух вгору вниз - амортизатори ще живі. Більш ретельно їх можна перевірити на діагностиці, але це не завжди необхідно.

Те ж саме відноситься і до трансмісії: свіжі патьоки масла, а тим більше калюжа під агрегатом просто неприпустимі. Все в нормі? Тоді переходимо до випробувань на ходу. Не завжди власник дозволить покататися на авто за кермом, тим більше по міських вулицях, але завести машину і посувати органами управління ти просто зобов'язаний.

Включаємо запалювання і відразу перевіряємо працездатність аварійних ламп. Заводимо двигун, при цьому всі контрольні лампи гаснуть. Якщо на прогрітому моторі блимає, а тим більше горить лампа тиску масла, то може барахлити відповідний датчик, але, швидше за все, двигун просто зношений і "капіталка" вже не за горами.

Читай також: Купівля авто б / у: як визначити проблемну машину

При заведеному двигуні перевіряємо роботу рульового управління, оснащеного гідропідсилювачем. Нагадаємо, що допустимий вільний люфт рульового колеса не повинен перевищувати 10 градусів для легкового автомобіля. Швидко похитуючи кермом, прислухаємося, чи немає стукотів або інших відхилень у роботі механізму (наприклад, заїдань). При повороті керма в крайні положення не повинно бути чутно неприємних хрускотом, а в крайньому положенні допускається неголосний свист.

На заведеній машині слід відразу перевірити роботу всіх органів управління, включаючи омивач скла і сигнал, а також роботу електросклопідйомників, грубки і кондиціонера. Всі ці "дрібниці" коштують грошей і, найчастіше, чималих. Неполадки в системі електроустаткування повинні як мінімум насторожити.

Ще на машині, що стоїть потрібно перевірити справність гальмівної системи. Натисни на гальмо і потримай. Якщо педаль буде потихеньку провалюватися, проблеми або в головному, або в робочих гальмівних циліндрах. Ще можна затягнути ручник. Три клацання вважаються нормою, а великі відхилення від неї - вже дефект на невідому суму.

Якщо можна випробувати машину на ходу, прислухайся до роботи підвіски і трансмісії. Перемикання селектора АКПП з положення P в D (або R) має відбуватися без ударів, а двигун не повинен негативно реагувати на перемикання, тим більше глухнути.

У русі при додаванні газу машина повинна адекватно починати розгін, а при різкому "кік-дауні" зі швидкості приблизно 40 км / год має відбутися чітке перемикання передачі вниз, наприклад, з другої на першу і далі хороший набір швидкості. Не допускається поява ніяких ударів і стукотів в процесі руху.

бійся потопельників

Потопельники з'являються на ринку регулярно, особливо після серйозних повеней у прилеглих регіонах. Зазвичай вони добре замасковані і мають цілком презентабельний вигляд. Відрізнити їх можна за характерним запахом процесів дебати і проблемам електрообладнання.

Читай також: Як купити б / у авто і на що звернути увагу

Продають їх швидше, поки на ходу. Салон щедро политий парфуми, в наявності сильні освіжувачі повітря. Існує ще ряд ознак, за якими можна побічно визначити майбутню проблему: білий наліт на алюмінієвих деталях, сольові розводи на килимках і під ними, іржаві пружини сидінь і їх направляють, дивні, можна сказати містичні, неполадки в електриці і т.д.

На закінчення

Наведені поради гарні для первинного відбору. Бажано взяти з собою людину, що розбирається в автомобілях, в якості незалежного експерта.

Автомобілі дорогі або викликають найменші питання необхідно піддати більш ретельному інструментальному контролю на хорошому сервісі. Не варто також нехтувати перевіркою автомобіля по базі даних ДАІ.

Все в нормі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов