Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як Переробити Карбюратор на інжектор Своїми Руками, можна Замінити і Поставити інжектор, Можливі Способи Переобладнання

  1. Карбюратор замість інжектора, і навпаки: плюси і мінуси обміну
  2. Як замінити карбюратор на інжектор своїми руками
  3. Заміна карбюратора на інжектор - послідовність робіт

Наша сеть партнеров Banwar

Свого часу єдино можливим механізмом формування паливо-повітряної суміші був карбюратор . Власне, цей процес і називається карбюрація. Прилад постійно вдосконалювався, його продуктивність зростала. На потужні спортивні мотори встановлювалися два або навіть чотири карбюратора. Однак у такого способу є чисто фізичні межі можливостей, до того ж конструкція має вроджені вади, від яких позбутися неможливо:

  • Залежність від якості і чистоти палива. Оскільки бензин всмоктується повітряним потоком (до освіти аерозолі), діаметр отвору впливає на якість суміші. Чим він менше, тим більше парообразное хмара можна зробити. Відповідно, якість згоряння буде вище. Зворотний бік медалі - маленький отвір жиклера збільшує ймовірність засмічення;
  • Вплив температури. Холодний бензин гірше випаровується, в камеру поплавця поступає менша кількість палива. Це викликає складності з запуском двигуна при мінусових температурах;
  • Всі регулювання механічні. Точна настройка забирає багато часу і вимагає певного рівня кваліфікації. На сучасних моделях встановлюється електромагнітний клапан холостого ходу, але це не вирішує проблему принципово.

Потім був винайдений механічний інжектор, і всі сучасні автомобілі стали оснащуватися новою системою формування бензинової суміші. У цього пристрою куди більш широкі горизонти розвитку: електромагнітні, п'єзоелектричні форсунки, вдосконалення програм управління.

Власники старих авто часто замислюються про установку інжектора замість карбюратора. Чи це можливо? Необхідно не тільки поміняти сам модуль, треба модифікувати всю вхідну систему мотора.

Карбюратор замість інжектора, і навпаки: плюси і мінуси обміну

Почнемо з хорошого:

  • Екологія. Установка інжектора відповідає як мінімум нормі Євро-2, тобто ваш автомобіль буде менше засмічувати атмосферу;
  • Власник двигуна з інжектором забуває про болісних (і що сумно - регулярних) процедурах підстроювання гвинтів холостого ходу, промиванні, і інших «принади» карбюратора;
  • Знижується витрата палива;
  • Ви більше не залежите від температури навколишнього повітря;
  • Переобладнання покращує прийомистість силової установки, особливо на низах;
  • Знижується ризик вібрацій і детонації, що позитивно впливає на ресурс двигуна.

недоліки:

  • Перша, і найголовніша проблема - фінанси. Поставити інжектор (навіть своїми руками) - захід витратне. Потрібно маса додаткових вузлів і деталей;
  • Модернізація займе кілька днів (знову ж таки, якщо працювати одному). Весь цей час ви залишаєтеся без автомобіля;
  • Можливо, доведеться перейти на більш високооктанове паливо (з більш високою вартістю). Хоча ця проблема компенсується зниженням витрат на бензин;
  • Переробка карбюратора на інжектор є внесенням змін до конструкції транспортного засобу. Тобто, або ви катаєтеся на свій страх і ризик, до першого поста технічного контролю, або витрачаєте час і кошти на узаконення процедури.

У будь-якому випадку, це можливо. Існує безліч прикладів успішного (як технічно, так і юридично) впровадження форсунок замість карбюратора.

Як замінити карбюратор на інжектор своїми руками

Половину витрат на переобладнання становить вартість робіт на СТО, тому більшість автовласників вирішуються на самостійну доопрацювання.

Важливо! Якщо у вас є найменші сумніви у власній кваліфікації, звертайтеся до профільного сервіс. Неправильний монтаж паливної системи може привести до витоку бензину і пожежі!

В першу чергу, складаємо список необхідних придбань. Зручніше розбити його по групах - так менше ймовірність що-небудь упустити.

  • Моторна група: новий маслонасос з можливістю установки датчика коленвала ; датчики: клонували, детонації, масової витрати повітря , Температури повітря і двигуна. також міняємо шків коленвалу ;
  • новий впускний колектор , Розрахований для інжекторів, прокладка;
  • Паливна група: паливна рампа з форсунками;
  • Магістральний паливопровід з фітингами. Новий бензобак, бензонасос. Регулятор тиску палива, фільтр тонкого очищення палива ;
  • електрика: Генератор з відповідним шківом (старий просто не витримає зрослого навантаження). Контролер (ЕБУ) - чи не найважливіша частина системи. Готові коси (джгути) проводів для керування інжекторами, низьковольтної частиною запалювання, бензонасоса. Свічкові високовольтні дроти, модуль запалювання;
  • Система впуску: новий повітряний фільтр (З корпусом), дросельний фланець-патрубок. Переробляємо привід дросельної заслінки - потрібен новий тросик;
  • Готова заглушка на місце трамблера.

Переробляємо привід дросельної заслінки - потрібен новий тросик;   Готова заглушка на місце трамблера

Зрозуміло знадобиться необхідний інструмент, кріпильні елементи хорошої якості (а не з магазину будматеріалів), набір для монтажу електрики: обтискні хомути, стяжки, монтажні кліпси. Все треба зробити акуратно і надійно, інакше доведеться вишукувати несправності, створені вашими ж руками.

Існують готові комплекти: або від вашого ж мотора, але більш нової версії (основні вузли однакові, тому підганяти деталі не доведеться). Можна купити КИТ-набір від відомих брендів: наприклад - BOSCH.

Заміна карбюратора на інжектор - послідовність робіт

Отже, всі компоненти закуплені, перевіряємо список востаннє. Після початку робіт автомобіль буде нерухомий, і зганяти на авторинок за відсутнім елементом не вийде.

На прикладі ВАЗ 2109 виходить такий набір:

На прикладі ВАЗ 2109 виходить такий набір:

Фотографуємо все карбюраторні елементи, як це було до переробки. Багато хто цікавиться: чи можна виконати зворотну заміну інжектора на карбюратор? Зрозуміло, так, тільки навряд чи вам цього захочеться. Саме для виняткових випадків фіксуємо всі, як було.

Порада! При таких складних роботах взагалі рекомендується проводити фотофіксацію кожного етапу робіт. Потім легше буде знайти помилку, та й обслуговувати систему без докладних схем установки досить складно.

  1. Відключаємо акумулятор і видаляємо його з моторного відсіку;
  2. Зливаємо всі технічні рідини з мотора. Бензин можна викачати практично до нуля, а позапланова заміна моторного масла і антифризу не завадить;
  3. Демонтуємо паливну систему автомобіля, почавши зі старого бензобака. У топливопроводах і карбюраторі є бензин, тому слід подбати про заходи протипожежного захисту;
  4. Акуратно видаляємо стару систему запалювання. Немає сенсу відривати дроти - нехай все залишиться в штатному вигляді;
  5. На місце трамблера монтуємо заглушку з прокладкою;
  6. Розбираємо приладову панель. Якщо на ній передбачена лампа «check engine» - виконуємо відведення в моторний відсік керуючого дроти. Якщо немає - встановлюємо індикаторну лампу самостійно;
  7. Монтуємо джгут проводів для системи запалювання. Для кожного автомобіля своя схема, основи однакові: харчування від контакту включеного ключа, сигнал від тахометра;
  8. Для підключення приладу рівня палива, необхідно протягнути сигнальні дроти до місця установки бензонасоса в бак. Старий поплавок більше не працює, необхідно буде відкалібрувати нові датчики рівня;
  9. Міняємо маслонасосів, перевіряємо місце установки датчика положення коленвала;
  10. Видаляємо старий, і монтуємо новий впускний колектор. На нього кріпимо (на штатні місця) паливну рампу з форсунками;
  11. Встановлюємо регулятор тиску бензину в рампі, підключаємо паливні магістралі: пряму і т.зв. «Обратку». Це нова трубка, в карбюраторної системі її не було. «Зайве» паливо видаляється не через форсунки, а повертається назад в бак. Це підвищує економічність;
  12. Розраховуємо маршрут прокладки паливної магістралі під днищем. Заважають елементи тимчасово демонтуємо. Важливо! Не намагайтеся проштовхнути паливопровід в якусь щілину, краще відкрутити і встановити вузол, ніж зіпсувати трубку високого тиску;
  13. Готуємо новий паливний бак (очищаємо, при необхідності моєму). Встановлюємо паливний насос відповідно до монтажної інструкцією (на більшості ємностей є стрілочка, для орієнтації патрубків і фланців). Встановлюємо бак на кронштейни;
  14. Перевіряємо фіксацію всіх елементів паливопроводу. Фітинги не повинні прокручуватися і люфтіть;
  15. Монтуємо нові датчики: МАФ, положення коленвала, температури;
  16. Встановлюємо модуль управління (ЕБУ) таким чином, щоб він не грівся від силового агрегату або випускної системи;
  17. З'єднуємо все коси (джгути), перевіряємо щільність усадки роз'ємів. Якщо на нових контактах не було спеціального технічного вазеліну (від окислення) наносимо його перед з'єднанням роз'ємів;
  18. Встановлюємо дросельну заслінку і новий тросик газу. Перевіряємо і регулюємо натяг, вільний хід повинен бути від одного крайнього положення, до іншого. Якщо у вашому наборі передбачений датчик положення дросельної заслінки - з'єднуємо його з ЕБУ;
  19. Монтуємо новий корпус повітряного фільтра, попередньо примірявши його до дросельного вузла. Ніяких перекосів і закріплення внатяг бути не повинно;
  20. Збираємо штатну систему вентиляції картерних газів;
  21. Встановлюємо генератор, ретельно центруем новий шків.

Заливаємо нове масло, антифриз і паливо. Перевіряємо відсутність витоків і виконуємо контрольний пуск мотора. Регулюємо обороти холостого ходу.

Ви дізналися, як переробити карбюратор на інжектор малими засобами. Обкатка двигуна не проводиться, механіка залишилася стара. Перші 100-200 км слід зробити виміри витрат на бензин, і регулярно перевіряти відсутність протікання палива і кріплення нових вузлів.

Чи це можливо?
Багато хто цікавиться: чи можна виконати зворотну заміну інжектора на карбюратор?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов