Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як переробити карбюратор на інжектор ВАЗ 2109

  1. Чи варто переробити карбюратор на інжектор
  2. Переобладнання карбюратора на інжектор ВАЗ 2109
  3. заміна бака
  4. Отвори для кріплення модуля і датчика
  5. Охолодження, генератор
  6. Провід, підключення приладів
  7. Монтаж паливної магістралі

Наша сеть партнеров Banwar

Для того щоб переробити в ВАЗ 2109 карбюратор на інжектор, стане в нагоді деяке розуміння і знання роботи двигуна. Навіщо, взагалі, це необхідно? У кожного причини різні: одному не подобається постійне обслуговування карбюратора, іншому хочеться заощадити, зменшивши витрата бензину. У цій статті докладно розглянемо, як проводиться заміна карбюратора на інжектор ВАЗ 2107 або ВАЗ 2109. А спочатку пару слів про доцільність таких модифікацій.

Чи варто переробити карбюратор на інжектор

Чи не багато водіїв ВАЗ 2109 вирішуються на переробку карбюраторного двигуна, і такі побоювання, безсумнівно, розумні.

  • По-перше, не можна зі стовідсотковою впевненістю стверджувати, що інжекторний двигун економічніше. Якщо справа в екологічних характеристиках, тоді про це можна замислитися. Однак, для цієї мети, замість інжектора можна використовувати одне з вихрових аеродинамічних пристроїв, наприклад, Ековіхрь або Екотоп. Крім того, встановлюється така система в лічені хвилини.
  • По-друге, заміна карбюратора досить дороге задоволення. Вартість всіх деталей, а їх близько 50, може скласти приблизно 500 у. е. або більше.
  • Крім того, якщо ви не впевнені в своїх уміннях, роботу краще надати професіоналам. Якщо ви ніколи не стикалися навіть з дрібним ремонтом двигуна ВАЗ 2109, то, можливо, варто пошукати інші способи вирішення проблеми.

Однак якщо ви все ж зважилися на перехід, то уважно прочитайте наступні рекомендації.

Переобладнання карбюратора на інжектор ВАЗ 2109

Для початку необхідно підібрати хорошу систему уприскування для ВАЗ 2109. Для установки відмінно підійде Bosch M 1.5.4 з огляду на її прийнятною вартістю. Ми встановлювали систему уприскування без додаткових модернізацій і поліпшень. Це краще ніж установка зовнішнього бензонасоса і покупки додаткових запчастин від General Motors. Для початку необхідно підібрати хорошу систему уприскування для ВАЗ 2109
Правильніше купувати деталі, які вже перевірені часом і використовуються на серійних автомобілях, в тому числі:

  1. коробка повітряного фільтра;
  2. ресивер;
  3. колектор ;
  4. бензобак і ін.

Різні болти, хомути та інші витратні матеріали - це не проблема придбати в будь-якому магазині.

заміна бака

заміна бака

Перед тим як розбирати карбюраторну систему, промийте і просушіть новий бензобак і встановіть електричний бензонасос. Пам'ятайте, що стрілки на них, в обох місцях повинні збігатися. Переконайтеся, що поплавок датчика, що показує рівень палива в бензобаку. Перед тим як розбирати карбюраторну систему, промийте і просушіть новий бензобак і встановіть електричний бензонасос

Отвори для кріплення модуля і датчика

Далі потрібно зробити в блоці циліндрів отвір для кріплення під кронштейн, призначений для модуля запалювання глибиною 20 мм, і ще одне - для датчика детонації (16 мм). Для цього злийте тосол і зніміть радіатор разом з бампером.

Іноді такі отвори можуть бути зроблені вже на заводі. Якщо ж їх немає, то під модуль і датчик передбачені спеціальні канавки. Будьте уважні і не просвердлите блок наскрізь! Якщо сумніваєтеся, нехай замість вас це зробить майстер.

Охолодження, генератор

Серед іншого, потрібно поставити новий патрубок для рідини охолодження, а в радіаторі поміняти датчик температури. Після цього потрібно злити масло і прибрати звідти піддон, зняти зубчастий шків і ремінь, і встановити спеціальний демпфуючий шків генератора замість стандартного.

Потім необхідно поставити новий генератор , Так як нова система вимагає більшої напруги ніж зазвичай. Тут не обійтися тільки звичайної заміною шківа. Генератор в наш ВАЗ 2109 потрібно поставити новий - це обов'язково. В іншому випадку генератор просто прийде в непридатність. Потім необхідно поставити новий   генератор   , Так як нова система вимагає більшої напруги ніж зазвичай

Провід, підключення приладів

  • Далі потрібно викачаний бензин - бак повинен стати легше.
  • Потім, перед тим як приступати до подальших маніпуляцій, зніміть акумулятор.
  • Після цього зніміть трамблер і бензонасос з усіма доповненнями, фільтр для повітря, карбюратор і троси (газу і подачі повітря).

Якщо все зроблено, від'єднайте дроти, що відповідають за запалення. Вони знаходяться під капотом. Прибираємо також паливні трубки, комутатор, бензобак і шланг вакуумного підсилювача, який потрібно зробити довше. Його можна взяти від однієї з попередніх версій ВАЗ.

Також розберіть панель з приладами. На ній є лампочка check engine, яку потрібно підключити до проводу. Від мотора в кабіну потрібно вивести джгут запалювання, а до монтажної коробки приєднати проведення, відповідальні за джгут уприскування.

Провід, які залишилися від реле карбюраторного вентилятора потрібно замкнути разом з датчиком включення вентилятора.

У відведених для цього місцях кріпимо всі запобіжники, реле та контролер. Крім того, важливо підключити бензонасос до приладової панелі. Це потрібно для правильних показань рівня палива (стандартний просто прибираємо).

Блок має збоку головку з заглушкою, на якій потрібно закріпити масу джгута, що відповідає за впорскування палива. Також важливо не забути встановити ресивер і колектор, а також дросельний патрубок і паливну рейку. Блок має збоку головку з заглушкою, на якій потрібно закріпити масу джгута, що відповідає за впорскування палива

Монтаж паливної магістралі

Найбільше часу і сил забирає паливна магістраль, яку потрібно провести по дну нашого ВАЗ. Дуже важко простягнути паливний провід під кермом. Після всього закріпіть паливні шланги і фільтр. Для фільтра на дні авто є спеціальні болти. В кінці поставте на місце бензобак і підключіть паливну лінію, а також поставте на їх місця запалювання, датчики і високовольтні дроти.

На даному етапі важливо міцно закріпити все шланги і масу. Якщо цього не зробити, не оберешся проблем згодом. Залишається тільки встановити патрубок (його шланг) і підігрів для нього, фільтр для повітря, а також шланги для картерной вентиляції. Після запуску автомобіля, а двигун має запрацювати безперебійно, підключіть аналізатор газу і ДСТ-2 (діагностичний сканер-тестер). Необхідно скинути помилки і відрегулювати склад суміші на холостому ходу.

Заміна карбюратора на інжектор, у автомобілів УАЗ і Газель, злегка відрізняється. Відмінності пов'язана з особливостями двигуна Газель.

Навіщо, взагалі, це необхідно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов