Наша сеть партнеров Banwar
Внаслідок проблем з екологією на власників автомобільних компаній посилився тиск з боку захисників навколишнього середовища. Виходом із ситуації стало використання каталізатора. Однак недолік такого рішення - втрата потужності двигуна . Заповзятливі автолюбителі знайшли вихід і з цієї ситуації і почали замінювати каталізатор полум'ягасником. далі, ви дізнаєтеся, як зробити пламегаситель своїми руками і чому його застосування більш вигідно для автомашини і її власника.
вигідність пламегасителя
При використанні каталізатора потужність двигуна значно знижується. Це відбувається у зв'язку зі зниженням пропускної можливості системи вихлопу. Так як в нашій країні якість бензину не можна назвати навіть задовільним, то само собою зрозуміло, що каталізатор виходить з ладу досить швидко. Стільники всередині нього забруднюються, зростає тиск повітря, збільшується витрата пального і погіршується динаміка автомашини під час розгону. До того ж ще й починає деренчати глушник.
Як відповідальний автовласник, але безвідповідальний житель нашої планети, ви можете раз і назавжди зняти каталізатор, видалити його з системи вихлопу і кататися собі за милу душу. Але як відповідальний громадянин, який дбає про майбутнє своїх дітей, ви можете встановити пламегаситель на його місце. Цю роботу при бажанні ви можете виконати самостійно, а можете звернутися на будь-яку станцію технічного обслуговування або в сервісний центр.
Ще один аргумент на користь установки пламегасителя на місце каталізатора - без останнього вихлопна система дуже швидко прийде в непридатність. Це пов'язано з високою температурою полум'я, яке виходить з випускного колектора, і запросто може стати причиною прогорання банки глушника .
пристрій пламегасителя
На відео показано, як поміняти каталізатор на пламегаситель:
Головною відмінністю пламегасителя від каталізатора є те, що він не забезпечує високого рівня окислення газів , Головним його завданням є зниження їх температури і енергії. Ця деталь є подвійним корпус, виготовлений з нержавіючої сталі, з внутрішніми камерами. Двоїстість конструкції пламегасителя служить для ефективного гасіння вібрації, а прямоточность - не затримує потоки газів, як в каталізаторі.
Сьогодні в магазинах продається велика кількість різних полум'ягасників, але знайти такий, який буде підходити саме для вашого автомобіля, практично неможливо. Дуже важливо, щоб розміри цієї деталі повністю відповідали розмірам віддаленого каталізатора. В іншому випадку вихлопну систему доведеться перенастроювати. Крім цього, під час проходження газів через нього вам буде постійно заважати неприємний звук. При виборі вогнегасника звертайте увагу на його довжину і діаметр труби.
Виготовлення власного пламегасителя
Для того щоб пламегаситель ідеально підходив на місце каталізатора в ваш автомобіль, фахівці рекомендують виготовити його самостійно , Тим більше що це зовсім нескладно. Не варто хвилюватися щодо інструментів. Їх набір досить простий і є в наявності у більшості автомобілістів:
- зварювання;
- труби металеві різного діаметру - 2 штуки;
- щітка з металу.
Перша металева труба в діаметрі повинна бути дорівнює діаметру вихлопної системи. Друга труба повинна характеризуватися великим діаметром, щоб в зазор могли поміститися металеві щітки.
Найлегше зробити пламегаситель з колишнього у вживанні глушника. Його можна придбати в будь-якому стоковому автомагазині або на автомобільному ринку. Поріжте старий глушник на брухт. Відомо, що його зовнішня обшивка становить 0,6 мм, а внутрішня - 0,8 мм. Корпус пламегасителя найчастіше роблять з труб із зовнішнім діаметром 80 мм. Їх товщина зазвичай становить 1,5 мм. Шматок від глушника фахівці радять пустити на створення торцевих стінок.
Розрізати резонатор навпіл досить складно і незручно, тому краще зробити розріз уздовж корпусу вогнегасника. Досвід показує, що скласти дві половини резонатора може тільки фахівець , Вже виконував подібну роботу.
З'єднайте дві половини пламегасителя і ошпарити їх. Для міцності вироби наварите зовні отриманого пламегасителя додатковий шар металу, товщина якого повинна становити 0,8 мм. За таким же шару додатково наварите на торцевих поверхнях пристрою .
На відео показано, як працює вихлопна труба з полум'ягасником:
Експерти рекомендують на корпус виробу надіти накладку, яка виконана з фланця зовні і азбестового тканини всередині.
На завершення проведіть знежирення деталі, використовуючи спеціальний розчинник. Потім начистити її до блиску. також її можна пофарбувати . Тільки не здумайте відразу після цього поставити пламегаситель на авто і почати його використовувати. Фарбі необхідно дати два-три дні на висихання.
На останньому етапі необхідно виконати в трубі, однаковою по діаметру з вихлопною трубою, невеликі отвори (5-6 мм) по всій довжині та кола за допомогою перфоратора. Вставте її в трубу більшого діаметра і вставте їх центри. Тепер приваріть один край.
Щітки з металу постарайтеся максимально розтягнути. Використовуючи пруток з металу, щільно затрамбуйте їх в зазор між двома трубами. В результаті ви повинні отримати повністю щільно заповнену трубу. Зігніть її краї по колу і заваріть з другого кінця.
Пламегаситель повністю готовий!
Якщо ви все виконали правильно, то саморобний пламегаситель буде вас радувати своєю функціональністю, якістю і тишею роботи.
Як бачите, нераціональний каталізатор можна досить просто і безболісно поміняти на саморобний пламегаситель. Таким чином, ви і потужність двигуна збережіть і навколишньому середовищу шкодити не будете!