Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як перевірити ШРУС і визначити несправність

  1. Як самостійно визначити несправність ШРУСа
  2. Ознаки несправності внутрішнього ШРУСа

Наша сеть партнеров Banwar

Привіт, шановні автомобілісти

Привіт, шановні автомобілісти! Насолода усіма перевагами переднього приводу на сучасних автомобілях, з лишком «компенсується» проблемами, які можуть створити деякі деталі ходової частини.

У випадку з передньо- і повноприводними машинами, одним з найбільш проблематичних місць є шарніри рівних кутових швидкостей. скорочено ШРУС або, просто, «гранати».

Вивчаючи спеціальну літературу можна знайти твердження, що всі елементи ШРУСов виготовляють з надміцних сплавів, знос яких відбувається вкрай повільно.

Але, як показує практика, ознаки несправності ШРУСа можуть з'явитися навіть у авто, зовсім недавно покинув складальний конвеєр автозаводу. Причин цьому може бути декілька, але найпоширенішими є:

  • низька якість ШРУСов, установка підробок або бракованих запчастин;
  • відсутність або погана якість мастильних матеріалів;
  • пошкодження пильовика і потрапляння в механізм абразивного сміття, води;
  • агресивний стиль їзди і огидне стан дорожнього покриття.

Як самостійно визначити несправність ШРУСа

Несправність будь-який з деталей в автомобілі обумовлена ​​зміною її властивостей, розмірів, освітою вироблення в деталях, що труться.

ШРУС - це шарнір, а значить, в його пристрої обов'язково присутні елементи, що працюють в тісному контакті під постійним навантаженням. ШРУС є кульковий своєрідний підшипник, проте, обойми його мають поперечні канавки, що дозволяє змінювати кут між провідною і відомою полуосью.

Для того, щоб змусити рухатися автомобіль шарнір передає колесам значне зусилля, до того ж постійно змінює кут між півосями. Згодом на деталях, що труться утворюється вироблення, збільшується зазор. Там, де немає тісного контакту деталей, з'являється сторонній шум.

ознаки поломки ШРУСа відомі всім автолюбителям. Головний з них - поява характерного «хрускоту». Такий звук можуть видавати тільки кульки, які перекочуються по канавках, тому що мають занадто велику вироблення.

Звуковий супровід може з'являтися в будь-який момент, але зазвичай це відбувається при поверненні, різкому прискоренні, подоланні перешкод. Автолюбителям необхідно знати і про інші варіанти того, як перевірити ШРУС.

Остаточно переконатися в несправності шарнірів, допоможуть:

  • несильні ривки при рушанні автомобіля або зміні динаміки;
  • люфт вала розташованого між Шрусамі при спробах рухати його в різних площинах.

Ознаки несправності внутрішнього ШРУСа

Як відомо, на кожне провідне колесо конструкція передбачає по дві гранати - зовнішній, що передає зусилля від півосі на маточину колеса і внутрішній, який обертає вал від КПП.

Хоча обидва ШРУСа - це ланки одного ланцюга, але зовнішній виходить з ладу набагато частіше і швидше. Обумовлено це тим, що навантаження і кути поворотів шарніра на ступиці набагато більше.

При цьому зовнішній ШРУС менше за розмірами. Описані вище ознаки поломки в більшій мірі відносяться до зовнішніх шарнірам. Для того, щоб переконати в несправності зовнішнього ШРУСа, необхідно максимально повернути кермо і починати рух. Коли кут між півосями наближається до свого максимуму, несправний починає «хрустіти».

Логічним буде запитання, про те, як перевірити внутрішній ШРУС, адже в природному стані дуже складно домогтися максимального викривлення шарніра. На відміну від зовнішнього, внутрішній може подавати звукові сигнали про несправності в прямолінійній русі.

Особливо чітко сигналізує ШРУС про необхідно заміни при подоланні ям, канав, заметів. Зношений шарнір, звичайно, буде мати значний люфт при перевірці вала рукою, а остаточно переконатися в необхідності заміни ШРУСа можна, якщо підняти машину на підйомнику.

Включення першої передачі дозволить обертатися колесам в підвішеному стані, коли внутрішній ШРУС значно викривляється. Ось тут і проявляється той, ні з чим незрівняний, шарнірний «хрускіт». А це означає: пора їхати в автомагазин за ремкомплектом, і приступати до його заміни.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов