Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як отримують водійські права в США

  1. Закон і порядок
  2. Спроба не катування, а попит не біда
  3. Він сказав: "Поїхали"

Наша сеть партнеров Banwar

05.01.2016 р об 11:38, ubr

Всі ми добре знайомі з нашою бюрократичною системою. Отримання документів, дозволів або звичайна спроба домогтися від державного апарату виконання будь-якої послуги - це ціла історія.

Автолюбитель Олексій Дмитрієв виявився в Сполучених Штатах (штат Флорида) на досить тривалий період, тому виникла потреба в водійських правах. .

Рух тут не таке хаотичне, швидкісний режим в цілому дотримується, і розмітка існує не тільки для краси. А ще дуже часто зустрічається такий дивовижний для України знак, як "проїзд без зупинки заборонено". На перехресті у всіх напрямках встановлені червоні знаки "Stop". Коли на перетин під'їжджають два і більше автомобілів, то проїжджає першим той, хто першим під'їхав. Здавалося б, що може бути простіше?

На практиці в будь-якій спірній ситуації автомобілісти починають пропускати один одного. На жаль, складно собі уявити таку картину в Україні. У нас першими будуть ті, хто нахабніше.

Закон і порядок

Незважаючи на те, що більшість національних правил дорожнього руху базується на Віденській конвенції про дорожній рух, у всіх є свої відмінності. Я вирішив отримати місцеве посвідчення водія, щоб дізнатися про ці відмінності і познайомитися з самою процедурою.

Аналогічну процедуру у нас в країні я проходив не так давно. У 2013 році довелося відкривати категорію "А" з повною перездачею теорії, тому свіжі спогади для порівняння були.

Ще одним аргументом за став низький збір за здачу іспиту. У штаті Флорида він становить всього 48 доларів. Доплатити потрібно буде тільки, якщо не вдасться здати теорію або практику з першого разу. Громадянства США або посвідки на проживання для цього не потрібно.

У Флориді немає навіть необхідності демонструвати сертифікат про закінчення автошколи, хоча в деяких інших штатах така вимога є. Для виходу на іспит в моєму випадку потрібен лише закордонний паспорт, національні права і роздруківка з сайту прикордонної служби із зазначенням періоду легального перебування на території країни. На аналогічний період буде видаватися і тимчасове посвідчення водія.

До процесу навчання я підійшов прагматично. Можна було, звичайно, прочитати 200-сторінковий талмуд з детальним описом американських правил дорожнього бачення, а можна було готуватися безпосередньо до складання іспиту. Я знайшов в інтернеті кілька сайтів з варіантами квитків і протягом двох днів тикав кнопки.

Приємно було, що левова частка відповідей була дуже логічна. Більшість квитків не було необхідності зубрити. Досить було просто подумати, і відповідь приходив сам собою. Але були й винятки. Наприклад, велосипед в штаті Флорида за дивним непорозуміння вважається моторним транспортним засобом.

Спроба не катування, а попит не біда

Вибрати дату іспиту і записатися на нього можна на сайті Florida Department of Highway Safety and Motor Vehicles, де дається вибір часу і відділення. Перебравши кілька офісів, я зрозумів, що найближча доступна дата - через 10 днів.

У призначений час я приїхав за адресою, увійшов до приміщення і надав необхідні документи. Дівчина видала мені талон електронної черги. Не встиг я озирнутися, як мій номер уже з'явився на моніторі.

За кількома відкритими стійками знаходилися співробітники відділення. Я ще раз показав всі документи. Чергова панянка їх перевірила, ввела в комп'ютер і попросила мене встати біля стіни на тлі блакитного квадрата. Фотографування сталося "не відходячи від каси" на звичайний цифровий фотоапарат. Потім тут же мені було запропоновано пройти дуже простий тест на зір. Дивишся в прилад, схожий на мікроскоп, і називаєш букви з декількох рядів. Я назвав нижній ряд, і на цьому тест був закінчений. Нічого схожого на нашу медкомісію.

На все оформлення пішло хвилин 5-7. Відразу ж мені був виданий і номер моїх майбутніх "прав". Номер посвідчення водія присвоюється на самому початку процедури, щоб легше було вести облік. Від цього на душі стало якось спокійніше ... Номер вже є, залишилася дурниця - здати самі іспити.

Теоретичний тест здається, як і у нас, на комп'ютері. У центрі залу стояло 8 великих моніторів. На екрані висвітлювалися питання, і досить було торкнутися правильної відповіді. Тут мене чекав справжній подарунок.

Всього в квитку 50 питань, а успішно відповісти потрібно на ... 40! Виходить, що у мене є 20% на помилку, а ще я можу "скіпать" незручні питання, тобто відсувати їх в кінець списку. Справжній атракціон нечуваної щедрості!

Проте серед перших квитків було багато таких, яких я ніколи до цього не бачив. Про кількість квитків я можу тільки здогадуватися, але їх явно більше, ніж мені довелося знайти під час підготовки.

Кожна правильна відповідь позначався як зелений, і це додавало впевненості. Відразу як тільки я набрав сорок правильних відповідей, іспит закінчився. Відповіді на інші питання нікого не цікавлять. Перездати можна через 30 днів за 10 доларів.

Тест на водіння здається неподалік. Майданчик знаходиться позаду будівлі. Машину з діючою страховкою необхідно надати самостійно. Крім цього, вона зобов'язана відповідати певним вимогам: відсутність надмірного люфту в рульовому механізмі, робочі гальма і стоп-сигнали, покажчики повороту і інші природні речі типу наявності дзеркал, лобового скла і чотирьох коліс.

Серед вимог було і вельми цікаве - максимальна висота бампера від рівня землі. Здавати іспит на ліфтованную пікапі або бігфутах висотою з двоповерховий будинок, мабуть, забороняється. Якщо машини немає - не біда. На парковці представлено багато машин, що належать автошкіл, які можна орендувати за 20-30 доларів.

Він сказав: "Поїхали"

Через півгодини очікування в натовпі таких же "молодих водіїв", як і я, з'явилася жінка років сорока і назвала моє прізвище. Ми пройшли до машини. Вона сіла на водійське сидіння, покрутила кермо, завела двигун, натиснула на гальмо, а потім попросила мене сісти за кермо. Я виконав команди на гальмування, включення покажчиків повороту і посигналив. На цьому нехитрий "техогляд" закінчився.

Перед початком руху сувора жінка попередила мене про всі обмеження. Наприклад, що їхати потрібно тільки по правій частині дороги і виконувати всі її команди.

Трохи хвилюючись, я здав назад, і ми поїхали на майданчик, де були розставлені конуси. Першим завданням була парковка "носом" в кишеню між двома конусами. Ніякої складності завдання не викликало, хоча ширина отвору була трохи вужчий, ніж прийнято в Сполучених Штатах. Допускаю, що новачки можуть з цим завданням не впоратися.

Потім я виїхав заднім ходом з паркувального місця, розгорнув автомобіль по ходу руху і поїхав прямо по дорозі, краї якої були позначені конусами. Несподівано я отримав 10 штрафних балів за те, що їхав по центру, а не справа, як було покладено.

Слідом було ще кілька простих задній. Необхідно було розвернутися в три прийоми (хоча можна було і в два), проїхати задніх ходом метрів 20 і ... все.

Ніяких розгонів-гальмувань, заїздів на естакаду з ручником, паркування заднім ходом в "гараж" і інших стандартних для України завдань не було. З одного боку, ніяких зайвих нервотрепок, але з іншого - середній рівень "професіоналізму" у американських водіїв досить низький. Неозброєним поглядом видно, що типові місцеві "автоледі" (та й "автоджентльмени" теж) їздять дуже невпевнено. У будь-якому незрозумілій ситуації водія починають гальмувати в прямому і переносному сенсі. Хоча вже краще так, ніж тиснути на газ при першій можливості.

Інструктор порахувала бали і повідомила мені, що іспит я здав. Як з'ясувалося пізніше, перездати теж можна, але через якийсь час. Тариф - 20 доларів. Залишалося лише повернутися до "віконця", заплатити там 48 доларів за кредиткою і через 5 хвилин отримати водійське посвідчення штату Флорида.

Здавалося б, що може бути простіше?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов