Наша сеть партнеров Banwar
Рано чи пізно будь-який майстер, який працює у власному гаражі, замислюється про покупку кому повітряного компресора.
Існує цілий ряд сфер, в яких він застосовується.
Ми його будемо розглядати як додаткове обладнання для фарбування авто. Працює в такому випадку він в зв'язці з краскопультами. Але повз цього застосування він відмінно підійде, якщо вам потрібно підкачати колеса, або просто пофарбувати дрібну деталь.
Види повітряних компресорів
В першу чергу варто сказати, що найбільшу популярність отримали компресори поршневого типу. Саме на них ми і зупинимося докладніше.
Якщо ви підете шукати таке обладнання по різних магазинах, то перше що вас запитає менеджер - це який саме вам потрібен тип поршневого апарату: масляний або ж безмасляний.
Другий тип рідко використовується в промислових масштабах, але при цьому він є найбільш дешевим рішенням для проведення дрібних робіт.
Нижче наведена схема безмасленного апарату.
Нас з вами більше цікавить перший тип, а саме маслений тип повітряного компресора.
Схема даного обладнання представлена нижче.
Можна уточнити і сказати, що такого типу пристрою розділяються на два основних типи:
- з ремінним варіантом приводу;
- з ручним приводом.
Моя порада, якщо дозволяють фінанси, то потрібно брати саме пасової компресор, він більш надійний і зручний в експлуатації.
На які характеристики треба звертати увагу при виборі компресора для фарбування авто?
Давайте спробуємо розібрати, на які параметри варто звертати увагу в першу чергу.
1.) Продуктивність. Простими словами вона характеризує обсяг виробленого повітря, який вказується в характеристиках як - літри / хв.
Цей параметр найбільш важливий, тому я поставив його на перше місце. Підбираючи компресор для фарбопульта, особливо виготовленого за технологією HVLP, потрібно бути особливо уважним. Якщо продуктивності буде недостатньо, то апарат буде, постійно перегрівається і, в кінцевому рахунку, ви його просто зіпсуєте. Розраховувати на хорошу якість фарбування при нестачі цього параметра не варто.
В основному більшість фарбопультів споживають від 100 до 600 л / хв. Я б радив підбирати під конкретну модель розпилювача, або ж брати з запасом. Досвідчені майстри, кажуть, що часом навіть 450 л / хв буває мало навіть для часткової фарбування кузова автомобіля. Намагайтеся не економити на даному обладнанні.
2.) Потужність. Цей параметр особливо важливий для тих, хто хоче працювати в старих гаражах або боксах зі старою, найчастіше алюмінієвої проводкою. Як показує практика, при великої потужності проводка може, перегрівається, а в тих місцях, де вона прогнила, можуть створюватися короткі замикання з подальшою пожежею.
Якщо гараж дійсно старий, то можливо варто задуматися про вдосконалення електропроводки, так як це дозволить вам працювати з сучасним потужним обладнанням.
Вимірюється цей параметр в кВт.
3.) Електроживлення. Ця характеристика доповнює попередній пункт. Якщо ваше робоче місце підключено до мережі 360В, то можна сміливо брати апарати з таким заявленим значенням. Якщо ж у вас 220, то потрібно вибирати відповідне обладнання, або дивитися в бік універсальних рішень, які працюють в діапазоні 220 - 380.
4.) Обсяг ресивера. Він вимірюється в літрах. Його обсяг прямо залежить від завдань, які ви ставите перед обладнанням. Для серйозної роботи, потрібно брати ємність більше 50 літрів.
Схема пристрою повітряного поршневого компресора масляного типу.
Що можна порадити тим, хто тільки почав працювати з повітряним поршневим компресором?
Компресор часто вимикається. Однією з найбільш поширених проблем може бути перегрів. У кожному такому апараті встановлюється термодатчик, який запрограмований на певне значення температури, після його досягнення пристрій вирубується. Зазвичай це відбувається через брак рівня потужності.
Чи потрібен спеціальний догляд за ресивером? Єдиним і я б навіть сказав обов'язковим, умовою є злив води з ресивера. Особливо важливо це зробити, перед тим як приступити до фарбування автомобіля.
Взимку компресор не заводиться? У мінусові температури масло в картері компресора стає більш в'язким, і дуже важко запустити двигун. Одним з варіантів буде прогрівання картера за допомогою фена.
Базові операції при фарбуванні:
- по завершенню фарбувальних робіт встановлюйте значення регулятора тиску в значення «0».
- проводите регулярне чищення компресора. У нього постійно потрапляє пил і залишки фарби, від них потрібно обов'язково позбавлятися. Це дозволить вашому обладнанню прослужити вам набагато довше.
- постійно контролюйте значення рівня масла в картері апарату.
Що можна порадити тим, хто тільки почав працювати з повітряним поршневим компресором?
Чи потрібен спеціальний догляд за ресивером?
Взимку компресор не заводиться?