Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як ми переплачуємо за потужність двигуна і чи можна перехитрити автовиробника

Наша сеть партнеров Banwar

Мотори однакового обсягу можуть видавати різну кількість кінських сил, причому ті, що могутніше, коштують значно дорожче Мотори однакового обсягу можуть видавати різну кількість кінських сил, причому ті, що могутніше, коштують значно дорожче.

Kolesa.ru розповідає, чи є сенс переплачувати за заводський чіп-тюнінг, як виробники "захищаються" від тюнінг-ательє і порівнює за вартістю більш потужні версії автомобілів з "гаражної" доопрацюванням.

За рахунок чого нарощують потужність автомобіля?

Ті, хто звик перед покупкою автомобіля вивчати каталоги з технічними характеристиками, часто дивуються: об'єм двигунів однаковий, діаметр циліндрів, хід поршня теж, на обох стоїть турбонаддув ... А потужність при цьому вказана різна, причому різниця може досягати 20 - 30%. В чому секрет?

В чому секрет

А секрет в програмі управління. У кожного сучасного мотора є електронний блок управління, який змушує мотор працювати за певним алгоритмом. Регулюється запалювання, обсяг палива, що подається, ступінь відкриття дросельної заслінки для подачі більшої чи меншої кількості повітря ... Зміна цих параметрів істотно впливає на що видається потужність і крутний момент.

Але найсильніше впливає тиск турбонаддува. Умовно кажучи, чим більше турбіна або механічний нагнітач подає повітря в циліндри, тим більше там можна буде спалити палива. А значить, отримати заповітну прибавку в "кониках".

Зміна тиску наддуву здатне буквально творити чудеса, і ця обставина щосили використовують автовиробники. Погодьтеся, вигідно. Змінив програму в блоці управління і отримав з одного двигуна два, а може бути, навіть три. Витрати на розробку моторів знижуються, а покупець отримує вибір і стимул купувати дорожче.

Тут є свої нюанси (про них - нижче), але, за великим рахунком, витрати виробника на наддувний мотор потужністю 180 сил майже не відрізняються від витрат на 200-сильний. Проте другий можна продавати на 10-20% дорожче. Тому що товар - це не двигун, товар - це потужність. Такі закони споживчого ринку.
Чіп-тюнінг - альтернатива?

Якщо виробники змінюють програму управління і підвищують потужність, може бути, можна зробити це самостійно? Звичайно, за умови, що ви маєте задатки програміста і трохи - радіоелектронщик. Великі (і не дуже великі) компанії, що займаються тюнінгом автомобілів, створюють власні версії прошивок електронних блоків управління і можуть підняти потужність без жодних доробок двигуна. Досить "залити" в блок нову програму.

Про тонкощі цього процесу - далі, а поки представляємо вашій увазі порівняльну таблицю, що дозволяє оцінити різницю в переплати.

Доплата за більш потужну версію

Доплата за чіп-тюнінг, в середньому

Audi A4 B8

1.8 TFSI, 120 і 170 л. с.

3770 доларів

400 доларів

BMW 3 Series F30

2.0 Turbo, 184 і 245 л. с.

6900 доларів

670 доларів

Land Rover Freelander II

2.2 TD4 / SD4, 150/190 л. с.

1530 доларів

400 доларів

Mercedes-Benz E-class W212

2.0 CGI, 184 і 211 л. с.

3770 доларів

480 доларів

Volkswagen Golf VII

1.4 TSI, 122 і 140 л. с.

830 доларів

400 доларів

ціни адаптовані auto.tut.by

Доплата за більш потужну версію

Тут, звичайно, варто обмовитися, що розрахувати точний розмір переплати за певний двигун буває важко. Не завжди можна знайти різні мотори з однаковими коробками передач і комплектаціями. Однак загальний висновок такий, що з фінансової точки зору вигідніше купувати менш потужний автомобіль, а потім перепрошувати блок управління.

Як на це дивляться виробники?

Зрозуміло, негативно. Чіп-тюнери віднімають їх хліб, "торгуючи" потужністю за нижчими цінами. Тому при кожному техобслуговуванні або гарантійному випадку офіційні дилери діагностують електронний блок управління. Якщо виявиться, що прошивка "нерідна", то про гарантії можна забути.

Якщо виявиться, що прошивка нерідна, то про гарантії можна забути

Цей спосіб захисту власних інтересів - не єдиний. Крім гарантійного заслону, виробники всіляко захищають сам блок від втручання. Якщо на дешевих автомобілях (наприклад на Renault Logan) досить просто підключитися до діагностичного роз'єму і залити нову прошивку, то, скажімо, на Volvo XC70 потрібно висвердлювати роз'єм і вставляти додатковий пін. Десь потрібно знімати блок і припаювати до плати окремий роз'єм. Загалом, які б не вигадували перешкоди, хакери знаходять способи їх подолання.
Що робити, щоб не злетіти з гарантії?

Щоб не давати дилерам приводу для зняття з себе гарантійних зобов'язань, а заодно обійти хитромудру захист виробників, умільці придумали тюнінг-бокси. Це спеціальний модуль, який встановлюється на електропроводку на "виході" з блоку і легко демонтується перед проходженням планового ТО. Програма залишається "рідний".

Тюнінг-бокси для турбодизельних двигунів коштують від 215 доларів, для бензинових турбомоторов дорожче: від 590 доларів. Цікаво, що установкою подібного обладнання, до слова, займаються навіть самі дилерські центри.

Є ще один спосіб (відносно недорогий) зробити автомобіль більш динамічним - установка так званого коректора електронної педалі газу. Нагадаємо читачеві, що на сучасних машинах немає жорсткого зв'язку між педаллю і дроселем. Заслінку відкриває електропривод, і заради екологічних показників відкриття відбувається з невеликою затримкою, яку коректор прибирає, роблячи відгук на натиснення педалі більш гострим. Подібні пристрої часто ставлять на додаток до чіп-тюнінгу або тюнінг-боксів. Коштують такі модулі від 270 доларів.
Чи тільки прошивкою відрізняються автомобілі різної потужності?

Відрізняються, але завжди по-різному. Всім, хто роздумує над перепрошивкой мотора з метою збільшити віддачу, ми рекомендуємо вивчити оригінальні каталоги запчастин. Знайдіть там більш потужний і менш потужний мотори і порівняйте каталожні номери деталей двигуна. Чим менше відмінностей, тим більше шансів, що перепрошивка пройде абсолютно безболісно. Наведемо кілька прикладів.

На BMW 3 series F30 відмінностей за номерами у версій 320i і 328i практично немає. Блок циліндрів, радіатор, турбіна, шатуни, колінвал - все це абсолютно ідентичне. Відрізняються автомобілі електропідсилювачем і гальмами: у 328-го вони вентильовані. Тому перепрошивку можна проводити без побоювання "потрапити" на позаплановий ремонт.

Тому перепрошивку можна проводити без побоювання потрапити на позаплановий ремонт

Дещо інша історія з Land Rover Freelander II. Блоки циліндрів у 150 і 190-сильного мотора абсолютно ідентичні. А ось турбонагнетатели різні. На менш потужної версії варто компресор Bauer Parts T915741, а на більш потужної - Schlotter Turboloader 17204730. Очевидно, перший розрахований на більш низький тиск, ніж другий. Перепрошивати Freelander можна, але при цьому треба розуміти, що є шанс угробити нагнітач раніше відведеного йому терміну.
Потужність і надійність

Є думка, що чіп-тюнінг шкідливий і небезпечний для двигуна. Таке твердження правдиво лише частково. Ресурс мотора дійсно скорочується тим швидше, чим більше навантаження на нього давати. Збільшення тиску на впуску і ступеня стиснення прискорює зношування деталей. Ось тільки стосується це не тільки кустарно "чипованних" двигунів, а й тих, що випускає виробник.

Тому що в інжинірингових центрах концернів, як і в тюнинг-ательє, сидять програмісти, які розробляють алгоритми роботи мотора. І підвищення його потужності в заводських умовах - той же чіп-тюнінг по своїй суті.
Так все-таки перепрошивати або переплачувати?

Так все-таки перепрошивати або переплачувати

Як вже пояснювали вище, все залежить від маси обставин. Якщо ви нічого не розумієте в автомобілях, не вмієте орієнтуватися в каталогах запчастин, та до того ж не використовуєте автомобіль на межі його можливостей, то ми не забивайте собі голову чіп-тюнінгом і залиште все, як є.

Якщо ви нічого не розумієте в автомобілях, не вмієте орієнтуватися в каталогах запчастин, та до того ж не використовуєте автомобіль на межі його можливостей, то ми не забивайте собі голову чіп-тюнінгом і залиште все, як є

Ну а якщо ви хочете максимум віддачі за мінімум грошей, то є привід задуматися. Головне - не йдіть в першу-ліпшу майстерню, а вибирайте великі тюнінг-ательє, які мають зв'язки із західними постачальниками прошивок і тривалий досвід роботи. Тому що будь-яка економія хороша в розумних межах.

За рахунок чого нарощують потужність автомобіля?
В чому секрет?
Чіп-тюнінг - альтернатива?
Якщо виробники змінюють програму управління і підвищують потужність, може бути, можна зробити це самостійно?
Як на це дивляться виробники?
Що робити, щоб не злетіти з гарантії?
Чи тільки прошивкою відрізняються автомобілі різної потужності?
Так все-таки перепрошивати або переплачувати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов