Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати Chevrolet Lacetti з пробігом

  1. Вісім імен для кореянки
  2. Як правильно купити Opel Vectra C з пробігом?
  3. кузов
  4. салон
  5. Електрика і електроніка
  6. Підвіски, гальма і рульове управління
  7. Рульове управління

Наша сеть партнеров Banwar

Якщо вивчити відгуки про Лачетті, складеться змішане враження. Одні кажуть про приголомшливу надійності, інші - лають за постійно «обсипається» ходову і дрібні глюки електрики. Істина, звичайно, між полярних думок, а куди більше дорогих проблем власникові може принести захоплення корейських інженерів тонколистовим кузовним металом. А втім, про все по порядку ...

Примітка: інформації про старих машинах зазвичай набирається так багато, що для зручності сприйняття ми ділимо огляди на дві частини. У першій традиційно вивчаємо кузов, салон, електрику і ходову, а у другий - приділяємо час моторам і трансмісій.

Вісім імен для кореянки

До оли корпорація General Motors на початку двохтисячних придбала в безроздільне володіння корейську Daewoo, питання «що ж випускати» не виникало - в Кореї вже давно виробляли бюджетні машини на шасі GM. Ось і при оновленні моделі Nubira компанія «творчо переробила» спадщина європейського філії GM, в основу майбутньої глобальної бюджетної платформи лягли напрацювання Opel п'ятнадцятирічної давності. Так що не дивуйтеся, якщо знайдете у Лачетті схожість з Opel Vectra першого покоління у виконанні ряду вузлів і агрегатів.

Так що не дивуйтеся, якщо знайдете у Лачетті схожість з Opel Vectra першого покоління у виконанні ряду вузлів і агрегатів

На фото: Chevrolet Lacetti Sedan CDX '2004-Н.В.

Втім, на виході вийшла цілком самостійна «візок», про «родинні зв'язки» якої можна здогадатися, тільки грунтовно покопавшись в конструкції і придивившись до цифр і таблиць сумісності запчастин. Машину точно не можна вважати реінкарнацією старого Опеля (на відміну, скажімо, від Нексиі), це цілком самостійна модель.

На фото: Chevrolet Lace tti Hatchback CDX '2004-13

вибір авто

Як правильно купити Opel Vectra C з пробігом?

Що таке Opel Vectra C і чому її варто купити? Третє покоління моделі Opel Vectra з індексом C (як відомо, опелевци дотримуються алфавітній послідовності в позначенні генерацій моделі) в 2002 році якщо і ...

17.03.2015

Відчутних змін вистачало. Як мінімум машина отримала незалежну задню підвіску Макферсон в «азіатському стилі», на трубчастих важелях. Кузов повністю переробили, при майже тій же колісній базі салон став навіть трохи просторіше, а крім седана і хетчбека в гамі кузовів з'явився універсал. Помітно поліпшили пасивну безпеку. За дизайн відповідали два іменитих італійських ательє: седан робили в Pininfarina, а за хетчбек взялися в ItalDesign Giugiaro.

Якість роботи корейських і американських конструкторів і дизайн італійських майстрів оцінили по достоїнству. Машині дозволили приміряти «шевролетовском» хрест і ім'я Chevrolet Lacetti, але не тільки. Модель продавалася по всьому світу під безліччю брендів і імен. У Китаї це був Buick, в Індії і Японії - Suzuki, в Австралії - Holden, ну а для Європи, Росії, Південної Америки і США залишили «основний» бренд Chevrolet. Крім «прізвища», змінювалося і ім'я: наша героїня відома також як Nubira, Forenza, Reno (не плутати з Renault), Viva, Estate, Exelle і Optra.

Успіх Лачетті і всіх її сестер-близнюків забезпечувався не тільки помірними цінами, а й відмінною спортивною програмою, перемогами в кузовному чемпіонаті WTCC, а також участю в вкрай популярній передачі BBC TopGear в якості чергового «бюджетного автомобіля». Ну і, звичайно ж, багатим вибором варіантів моторів і оснащення.

Chevrolet Lacetti WTCC R + Concept '2005

Відмінний імідж дозволив протриматися цієї простої машинці на конвеєрі в Кореї з 2002-го до 2009 року. До речі, модель виробляється до сих пір, вже як Ravon Gentra узбецької збірки, і є однією з найбільш недорогих нових машин на російському ринку. Правда цілісність дизайну вже втрачена, а лінійка моторів і начинка трохи відрізняються від «оригіналу», але тим не менше це та ж машина. І судячи з усього, випускати її будуть ще дуже довго, адже за пасивної і активної безпеки платформа знаходиться на цілком прийнятному для ультрабюджетних машин рівні, так і морально вона ще не повністю застаріла.

А ось і проблеми та особливості експлуатації машин в «зрілому» віці варто розповісти докладно, адже «особливостей» цих досить багато.

А ось і проблеми та особливості експлуатації машин в «зрілому» віці варто розповісти докладно, адже «особливостей» цих досить багато

кузов

При розробці бюджетної машини економія маси кузова - дуже важливий фактор. Корейські конструктори вирішили проблему витончено і економно: замість широкомасштабного застосування пластика вони просто перейшли на виготовлення всіх не несуть кузовних панелей з дуже тонкого металу. Це дозволило при цілком прийнятною пасивної безпеки і зовсім немаленьких габаритах зберегти низьку масу.

Розплатою стала низька жорсткість зовнішніх кузовних панелей, вони дуже вразливі при ударах каменів, граду або просто невеликим натисканням і торкання. Якість фарбування при цьому досить висока, як і захист кузова від корозії, але чудес не буває. При появі відколів фарби кузов з часом «зацвітає».

На фото: Chevrolet Lacetti Hatchback CDX '2004-13

Цікаво, що час, через яке елемент почне іржавіти, сильно відрізняється від елемента до елементу. Днище, внутрішні бризковики і лонжерони можуть не іржавіти роками. Пороги і бічні частини кузова дають фору максимум півроку або рік. Капот досить один раз закрити «натисканням», і передня кромка почне «сипатися» від найменшого удару. Невеликий поштовх у двері від поруч стоїть машини - і ось вже через місяць на середині панелі дверей ряд «жучків». Загалом, стежити потрібно, тим більше що майже будь-яка проявилася корозія тут - вже до дірок.

Особливу увагу варто приділяти порогам і задніх арок, традиційним слабких місцях машин GM. А також крайках крил, що прилягає до бамперах і фарам. Вони відносяться до елементів з порівняно слабким захистом, і на них з часом проявляються «вікові» проблеми. Удостойте увагою і шви поблизу стійок лобового скла, тут великі навантаження, і з часом не витримує шар герметика на стику верхнього лонжерона, моторного щита і бічній панелі, зсередини починає пробиватися іржа.

Удостойте увагою і шви поблизу стійок лобового скла, тут великі навантаження, і з часом не витримує шар герметика на стику верхнього лонжерона, моторного щита і бічній панелі, зсередини починає пробиватися іржа

На фото: Chevrolet Lacetti Hatchback CDX '2006

Вартість переднього крила

ціна за оригінал

18 451 рубль

Днище кузова і лонжерони, як уже було сказано, виглядають дуже міцними, і навіть на самих старих машинах корозія виникає тільки поблизу явних пошкоджень, на крайках отворів або по лінії накладення шовного герметика. В результаті велика частина машин збереглася порівняно непогано, але очікувати при цьому відмінного стану кузова не варто, обов'язково можна буде знайти осередки точкової корозії і численні дрібні пошкодження.

Нове кузовне «залізо» на Lacetti коштує дуже недорого, в усякому разі, в порівнянні з однокласниками. Так що навіть серйозно пошкоджений корозією, але одиночний елемент - зазвичай не проблема, все змінюється дуже бюджетно. Після ДТП залізо теж бажано міняти, а не правити - тонкий метал схильний до витягування і створення заломів, підсилювачів в панелях трохи, а багатошарових конструкцій не передбачено. Загалом, ремонтопридатність висока, але «шрамів» на кузові машини залишається забагато.

На фото: Chevrolet Lacetti Wagon WTCC R + '2006

Якість виготовлення пластика не дуже висока, але він теж коштує недорого, та й влаштовано все гранично просто. Облезание фарби бамперів і ручок дверей для старої машини - не найсерйозніша біда, а от затирають фари, та ще з швидко вигорає рефлектором, не дуже надійним компенсатором і кріпленнями - неприємність куди більш вагома.

В цілому якість виготовлення елементів кузова залишає бажати кращого: петлі і замки занадто слабкі, на машинах віком старше десяти років двері зазвичай вже стукають і провисають. Повідці двірників закисают вже на третій-п'ятий рік життя авто. Хром з решітки радіатора починає облазити приблизно при тому ж віці. Задні двері у універсала і хетчбека мало того, що гримить, так ще й починає протікати з часом, добиваючи проводку в багажнику. Всі ці поломки зазвичай не перешкоджають експлуатації, але неабияк дратують власників.

салон

Інтер'єр досить бюджетний, але явних слабких місць не так вже й багато, а місцями вибір матеріалів радує око і руки. Для важких водіїв ресурс передніх сидінь виявиться малуватий, вони буквально починають розповзатися по швах після сотні-півтори сотні тисяч кілометрів пробігу. Зате подушка досить довга для бюджетного авто, а форма сидіння зручна. Килим в ногах водія промінается згодом до металу, його товщина і міцність недостатні. Якщо ззаду часто їздять пасажири, то можна очікувати такого ж ефекту на задньому правому сидінні.

Якщо ззаду часто їздять пасажири, то можна очікувати такого ж ефекту на задньому правому сидінні

На фото: торпедо Chevrolet Lacetti Sedan '2004-Н.В.

Рульове колесо витримує ще менше, якщо часто їздили з брудними руками та по жарі, то пластикове покриття починає облазити буквально на третій-четвертий рік експлуатації. Замки ременів безпеки з часом розбовтуються, і особливо добре це помітно на машинах, що працюють в таксі, а й у приватників поломки цього елемента зустрічаються регулярно.

Малий ресурс ламп підсвічування особливо відчутний вечорами, коли і без того сіруватий салон занурюється в темряву, причому в приладовій панелі «запас по лампочкам» досить великий, а от різноманітні перемикачі доводиться шукати на дотик.

Згодом вся претензія на розкіш у вигляді м'яких вставок в панелі, аквапрінтов, чохлів ручника і МКП витираються, зазори між панелями салону і килимами збільшуються, але до честі корейської машини, дорогих серйозних поломок не відбувається. Працюють заслінки блоку клімату, стеклопод'емнкі, всі регулювання сидінь, ручки, крутилки ... Правда, деякі перемикачі починають вивалюватися з своїх місць на нерівностях, але це характерно в основному для жорсткої експлуатації по грунтах.

1/2

На фото: Інтер'єр Chevrolet Lacetti Hatchback CDX '2004-13

2/2

На фото: Інтер'єр Chevrolet Lacetti Hatchback CDX '2004-13

На машинах до 2007 року випуску бувають проблеми з кліматичною установкою, радіатори течуть і заїдають заслінки, занадто жорсткі ущільнювачі дряпають бічні стекла, більш схильне до дребезжанию салонне дзеркало заднього виду і взагалі весь пластик ... Але здебільшого це абсолютно несуттєві неприємності для машини, купленої «щоб їздити».

Електрика і електроніка

Бюджетність машини дуже проявляється в якості електропроводки. Джгути дверей вже при пробігу за сотню тисяч кілометрів можуть позбавити машину центрального замка і «рідний» сигналізації, а також висадити акумулятор через збої підсвічування салону. Блок управління кліматом підводить по електричній частині частіше бажаного, відмовляє управління підігрівом заднього скла і кондиціонером, але тут зазвичай допомагає проста пропайка контактів.

Блок управління кліматом підводить по електричній частині частіше бажаного, відмовляє управління підігрівом заднього скла і кондиціонером, але тут зазвичай допомагає проста пропайка контактів

На фото: Chevrolet Lacetti Hatchback CDX '2004-13

Палять подкапотной проводки підводить помітно частіше, особливо він не любить мийки моторного відсіку і бруду, а клопоту він може доставити дуже багато. Залита проводка салону і моторного щита іноді призводить до забавного ефекту, мотор неможливо заглушити. Але подібний же фокус може викинути контактна група замка запалювання, вона теж надійністю не відрізняється.

Але подібний же фокус може викинути контактна група замка запалювання, вона теж надійністю не відрізняється

Мокрі килими і бруд, особливо в холодну пору року, швидко збільшують кількість відмов до критичного, так що чистота і сухість в машині - запорука успішної експлуатації. Всі контактні групи рекомендується змастити спеціальним мастилом, щоб уникнути окислення і для збереження еластичності пластмаси, ну а з запобіжниками потрібно бути дуже обережним, ні в якому разі не ставити більшого номіналу, ніж належить - проводка може не витримати навіть зайві 5 Ампер.

Генератори на всіх моторах непогано укриті від бруду, але ресурс сильно падає при форсуванні бродів і втрати правого пильовика моторного відсіку. Довга проводка сервісного ременя також не надто вдала, ресурс сильно плаває в залежності від навантаження на генератор, насос ГУР і кондиціонер.

В цілому навіть при відсутності специфічних проблем електропроводка доставляє проблем більше, ніж очікує більшість власників. Найчастіше складності вирішуються недорого, але, як то кажуть, можливі варіанти. Традиційно найбільше проблем виникає у власників автомобілів, які колишні господарі невпинно «покращували» установкою «нерідного» обладнання силами гаражних «кулібіних», що промишляють скрутками та іншими обхідними технологіями.

Підвіски, гальма і рульове управління

Гальмівна система Lacetti складена з перевірених часом компонентів GM, а значить якихось глобальних проблем чекати не варто. Ефективність цілком достатня для недорогий машини, а ціна компонентів невелика, при хорошому їх ресурсі.

Ходимість передніх гальмівних колодок іноді вище 70 тисяч кілометрів. Як у Опелів, колодки схильні до посвист, а задні супорти надмірно часто закисають, якщо колодки грунтовно зношені, троси ручного гальма теж надійністю не відрізняються і проморожує на вікових машинах. Але в загальному серйозних проблем немає, при мінімальному догляді за гальмівною системою вона не завдає клопоту.

На фото: Chevrolet Lacetti Hatchback CDX '2004-13

Вартість передніх гальмівних колодок

ціна за оригінал

2 375 рублів

На самих вікових машинах можуть вже текти трубки, придивіться до зони поблизу паливного бака, там найчастіше накопичується бруд, і трубки корродируют. На жаль, блок АБС іноді підводить. Починається все звичайно з рідкісного «падіння спідометра» після руху в пробках влітку, але з часом ситуація прогресує, і відмови трапляються вже на холодну, або АБС перестає працювати зовсім. Допомагає пропайка або заміна електричної частини блоку.

Підвіски машини виконані вкрай бюджетно, що позначається в першу чергу на ресурсі її елементів при повному завантаженні. Але навіть якщо машина експлуатується в сприятливих умовах, не чекайте збереження комфорту надовго: постукування і побряківанія будуть переслідувати Lacetti з пробігу в пару десятків тисяч кілометрів, і усунути їх можна тільки серйозною перетряскою підвіски на кожному ТО.

На фото: Chevrolet Lacetti Wagon '2004-13

Але, з іншого боку, і серйозних поломок не очікується. Нехай трохи постукують колодки, вкладиші і стоечки стабілізаторів поперечної стійкості, але машина зберігає непогану керованість, і на безпеці ці проблеми не позначаються.

Полярні думки власників про надійність підвіски - саме з цієї причини.

Хтось маніакально намагається забезпечити ідеальну роботу і насилу справляється, а хтось банально не відчуває проблем. В середньому елементи підвіски витримують 50-80 тисяч кілометрів без перебирання, а ступичні підшипники рази в два-три більше. Передня підвіска в міських умовах майже «вічна», хіба що опора стійки з часом просідає, та сам амортизатор потроху втрачає ефективність і після сотні-півтори тисячі кілометрів пробігу зазвичай потребує заміни.

На фото: Chevrolet Lacetti Sedan CDX '2004-Н.В.

Ззаду ресурс амортизаторів менше ніж раз на два, а сайлентблоки важелів потребують постійної перевірки, особливо при частих поїздках в вантажу по грунтовкам. В першу чергу потрібно стежити за станом зовнішнього сайлентблока поперечного важеля, він може вийти з ладу дуже швидко і встигнути «зжувати» гуму.

Рульове управління

За низький ресурс рейки НЕ штовхнув Chevrolet Lacetti хіба що ледачий. Так, вона стукає і іноді навіть тече. З іншого боку, цей елемент прекрасно ремонтується, ціна «питання» менше 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за повну перегородку. Та й стукає вона може пройти дуже багато - невеликий люфт не заважає проходженню ТО і не позначається на керованості. Це означає, що можна особливо про це не замислюватися, просто перевірити. Магістраль високого тиску ГУР не дуже вдало прокладена, іноді течуть шланги поблизу насоса ГУР через високу температуру в цій зоні, а насос стає шумним після сотні тисяч кілометрів пробігу.

Яка з декількох автоматичних коробок прослужить на Лачетті довше і які проблеми переслідували двигуни дорестайлінгових машин, читайте у другий частини огляду.

Яка з декількох автоматичних коробок прослужить на Лачетті довше і які проблеми переслідували двигуни дорестайлінгових машин, читайте у   другий   частини огляду

Що таке Opel Vectra C і чому її варто купити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов