Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як вибрати і купити перший мотоцикл? Поради ...

Наша сеть партнеров Banwar

Отже, вирішено, ви купуєте собі мотоцикл!

Щасливчик той, хто вже давно і точно знає який мотоцикл йому потрібний. У більшості випадків будучи «піонером» мотоциклетної теми відразу важко зорієнтуватися у величезному списку можливих моделей мототехніки. А від того, наскільки правильно Ви виберете мотоцикл залежить не тільки безпеку (Ваша і оточуючих), але і те, чи будете Ви отримувати задоволення від їзди на мотоциклі.

NOTE BENE: рада на березі - якщо ви хочете їздити, а не ремонтуватися і шукати запчастини, то не купуйте радянські мотоцикли і відверто китайську техніку.

Вибрати важко, але можливо) По-перше, треба вирішити якесь ТИП мотоцикла ви хочете, для яких цілей він вам необхідний.

Для переміщення по місту, тобто по асфальту і в пробках? Для цих цілей більше підходить дорожні мотоцикли і класики. Це мотоцикли з мінімумом пластика, з високою керованістю, прямий посадкою.

До речі, цей тип мотоциклів прощає багато помилок мотоциклістові і тому, на нашу думку, найбільш підходить для початківців мотолюбителів. Це, наприклад, Yamaha FZ6, Honda CB400, Kawasaki ER6, Suzuki GSR400.

Якщо вибирати мотоцикл для поїздок по поганій дорозі і в місті, то радимо вибрати Туристичний ендуро. А якщо Вас цікавить їзда тільки по бездоріжжю і лісах, то беріть просто Ендуро. По моделях це Yamaha TDM850, Honda Africa Twin, Kawasaki Versys, Suzuki V-Storm.

Для далеких поїздок існує ряд туристичних мотоциклів - туристичний ендуро, спорт-турист, турист. Придивіться, наприклад, до Yamaha FJR1300, Honda Varadero, Kawasaki GTR1400, Suzuki GSX1300R. Мотоцикли даного типу вже для мотоциклістів зі стажем, але новачки відразу в дальнобой і не поїдуть.

Якщо мотоцикл ви хочете з метою зарядитися адреналіном і відчути швидкість, то ваш вибір - спортбайк, моделі - Yamaha R6, Honda CBR, Kawasaki Ninja, Suzuki GSXR.

Звичайно, така чітка градація умовна. Тому що і на спорт-туриста можливо отримати ту ж швидкість, що і на спортбайке, але управління на ньому вже не буде настільки чутливим. І на класиці можна поїздити по полях, але це не буде тим ендуровскім задоволенням, а ремонт підвіски можливо буде.

Отже, з типом визначилися.

Наступне з чим треба визначитися, це Кубатуру.

Для початківця мотоцикліста двигун в 400-900 куб.см. найоптимальніший вибір.

Відразу брати потужний мотоцикл не варто, виберіть більш спокійний апарат - Ваша мета навчиться їздити і накатати досвід, а збільшити потужність ви ще встигнете.

Також перший мотоцикл краще вибрати з мінімум пластика (або зняти наявний), так як падати, швидше за все, ви будете, а це для пластику загрожує.

Коли тип і кубатура відомі, то вже можна звузити вибір до 2-3 моделей і поїздити по салонах придивитися до них вживу.

Проїхатися на мотоциклі, звичайно, вам ніхто не дасть, але посидіти, щоб відчути наскільки вам на ньому КОМФОРТНО можливо.

Постарайся дотримуватися чотири правила при підборі моделі мотоцикла:

  • Легкість - мотоцикл повинен бути досить легким, щоб ви могли його самостійно поставити на центральну підставку, могли штовхати вперед / назад при розвороті і легко паркувати. Чим важче мотоцикл і могутніше його двигун, тим більше досвіду потрібно від мотоцикліста.
  • Ви дістаєте ногами до землі, коли сидите на сидінні. Якщо це не так, то управління ним буде скрутним і небезпечним. Значить мотоцикл занадто високий для вас, шукайте модель нижче.
  • Вам комфортно сидіти на мотоциклі. Це важливо! Вам на ньому проводити багато часу в дорозі.
  • Мотоцикл Вам подобається. Це теж важливо!

Наступний делікатне момент, це ВАРТІСТЬ.

Як правило, перший мотоцикл через 1-2 роки змінюють - на велику кубатуру, просто на іншу модель і т.д. Тому не варто витрачати на нього занадто багато грошей.

І не потрібно витрачати всі наявні гроші, так як вам потрібно буде не тільки купити сам мотоцикл, радимо відразу після покупки зробити технічне обслуговування (заміна всіх рідин, свічок, фільтрів, в разі необхідності гальмівних колодок), при чому, незалежно від того, чи робив це попередній господар.

Також, як рада, при формуванні бюджету на перший мотоцикл ОБОВ'ЯЗКОВО закладіть туди вартість екіпіровки. Це придбання некопеечное, але, повірте, воно себе окупить, тим більше для новачка. Мінімальний набір - шолом, черепаха, рукавички, наколінники.

Деякі початківцям мотоциклістам властива ще інша крайність - планувати на покупку мотоцикла занадто малу суму, сподіваючись що їм пощастить і вони за безцінь куплять гідну техніку. Таке буває рідко, як правило за малі гроші продаються так звані «дрова» - мотоцикл вже давно убитий попередніми господарями. Повірте, заощадивши при покупці, потім віддасте більше за ремонт і запчастини.

У висновку теми вартості хотілося б повідомити вам на березі, що мотоцикл - це ДОРОГО! Втім як і будь-яке інше захоплення, починаючи від лиж і закінчуючи фотографією.

Кращий варіант покупки першого мотоцикла, який ви вже знаєте у свого доброго знайомого, але так буває дуже рідко. Інші варіанти:

  • новий мотоцикл в салоні - мотоцикл без проблем, але чимала вартість, тим більше для першого;
  • старий мотоцикл в салоні - менша вартість, але новачкові важко буде визначити реальний технічний стан мотоцикла, тому що його швидше за все «подшаманили». Вихід - купувати в добре зарекомендував себе салоні.
  • старий мотоцикл по оголошенню - ще менше грошей, але ніяких гарантій.

Щоб не помилитися ні в ціні ні в самому мотоциклі найкраще довірити предпокупочная огляд фахівця по ПОДБОРУ або на крайній випадок знає, хто їздить одному.

Якщо такої можливості немає, то ось основні речі, на які треба дивитися при самостійному огляді.
Спочатку подивіться документи на мотоцикл, особливо якщо купуєте його з рук. Далі звіряємо номер рами за даними в документах з даними на мотоциклі (на рульовій колонці праворуч).
Далі дивимося сам мотоцикл, звертаючи увагу на технічну сторону більше ніж на зовнішнє облицювання, так як виправити недоліки технічного плану виправити завжди дорожче. Пробіг при покупці мотоцикла грає малу роль, так як може бути скручений.

ОТЖЕ:

  • зовнішній вигляд на предмет слідів від падінь (практично всі мотоцикли мають такі сліди, їх відсутність швидше повинно насторожити);
  • всередині бака - іржа погана ознака;
  • стан ланцюга - НЕ іржава, що не розтягнута;
  • рама - ніяких пошкоджень і сліду не заводський зварювання і фарбування бути не повинно;
  • пір'я вилки - попередньо кілька разів натисніть на вилку, масляних слідів бути не повинно, також вони повинні бути ідеально прямі;
  • стан гуми - покупка нової потребуватиме вкладень.

Після зовнішнього огляду заводимо мотоцикл, прогріваємо. І в холодному і в прогрітому стані двигун не повинен видавати ніяких сторонніх стукотів. Також сизий дим з вихлопної труби при повороті ручки газу не кращий показник стану двигуна.

Якщо у ваших можливостях виконати правило «Упав-купив!», То можливо продавець дасть вам проїхати на мотоциклі. Тоді варто звернути увагу на роботу гальм, зчеплення і підвіски.

Далі йде оформлення договору купівлі-продажу. Потім протягом 10 днів вам потрібно пройти технічний огляд з виписуванням діагностичної карти, придбати страховку ОСАЦВ і поставити мотоцикл на облік в ГИБДД.

Після всіх цих формальностей варто показати мотоцикл в мотосервіс, де вам проведуть технічне обслуговування і підкажуть, що і коли краще відремонтувати або замінити.

Технічне обслуговування можна провести і самому, якщо маєте про це хоч найменше уявлення. А більш серйозне втручання краще довірити фахівцям, так як зіпсувати іноземну техніку при ремонті легко, а полагодити дорого ...

До речі, якщо ви відчуваєте непереборне бажання поліпшити / прикрасити / тюнінгувати своє нове придбання, то радимо вам цей робити тільки після технічного обслуговування, і почати з «потрібних» речей, таких як хороша гума, слайдери, дуги безпеки . А більш дорогі, але не необхідні вкладення в мотоцикл ( підсвічування , аерографія та ін.) варто робити вже досить поїздивши.

Сподіваємося, що частина нашого досвіду, викладеного в статті допоможе вам)

А ще наш мотосервіс «Old School» готовий вам допомогти і порадою, і з підбором при покупці мотоцикла , І з необхідним обслуговуванням, ремонтом і тюнінгом.

Вдалих покупок! До зустрічі!

До зустрічі

Для переміщення по місту, тобто по асфальту і в пробках?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов