Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Як і чому літають літаки?

  1. Як виникає підйомна сила?
  2. Підйомна сила літаків складається з наступних чинників:
  3. Як управляють літаком?
  4. Чого не потрібно боятися в польоті?

Наша сеть партнеров Banwar

Літак належить до літальних апаратів, важчих за повітря. Це означає, що для його польоту потрібні певні умови, поєднання точно розрахованих факторів. Політ літака - це результат дії підйомної сили, яка виникає при русі потоків повітря назустріч крила. Воно повернуто під точно розрахованим кутом і має аеродинамічну форму, завдяки якій при певній швидкості починає прагнути вгору, як кажуть льотчики - "стає на повітря".

Розганяють літак і підтримують його швидкість двигуни. Реактивні штовхають літак уперед за рахунок згоряння гасу і потоку газів, що вириваються з сопла з великою силою. Гвинтові двигуни "тягнуть" літак за собою.

Як виникає підйомна сила?

Літак належить до літальних апаратів, важчих за повітря

Як виникає підйомна сила?

Крило сучасних літаків є статичною конструкцією і саме по собі не може самостійно створювати підйомну силу. Можливість підняти багатотонну машину в повітря виникає тільки після поступального руху (розгону) літального апарата за допомогою силової установки. В цьому випадку крило, поставлене під гострим кутом до напрямку повітряного потоку, створює різне тиск: над залізницею пластиною воно буде менше, а знизу вироби - більше. Саме різниця тисків призводить до виникнення аеродинамічної сили, що сприяє набору висоти.

Підйомна сила літаків складається з наступних чинників:

  1. кута атаки
  2. Несиметричного профілю крила

Нахил металевої пластини (крила) до повітряного потоку прийнято називати кутом атаки. Зазвичай при підйомі літака згадане значення не перевищує 3-5 °, чого достатньо для зльоту більшості моделей літаків. Справа в тому, що конструкція крил з моменту створення першого літального апарату зазнала серйозних змін і сьогодні являє собою несиметричний профіль з більш опуклим верхнім листом металу. Нижній лист вироби характеризується рівною поверхнею для практично безперешкодного проходження повітряних потоків.

Схематично процес утворення підйомної сили виглядає так: верхнім струмків повітря потрібно пройти більший шлях (через випуклої форми крила), ніж нижнім, при цьому кількість повітря за пластиною має залишитися однаковим. В результаті верхні цівки будуть рухатися швидше, створюючи відповідно до рівняння Бернуллі область зниженого тиску. Безпосередньо відмінність в тиску над і під крилом у купе з роботою двигунів допомагає літаку набрати необхідну висоту. Слід пам'ятати, що значення кута атаки не повинно перевищувати критичної позначки, інакше підйомна сила впаде.

Як управляють літаком?

Як управляють літаком?

Крила і двигунів недостатньо для керованого, безпечного і комфортного польоту. Літаком потрібно управляти, при цьому точність управління найбільше потрібна під час посадки. Льотчики називають посадку керованим падінням - швидкість літака знижується так, що він починає втрачати висоту. При певній швидкості це падіння може бути дуже плавним, що призводить до м'якого торкання колесами шасі смуги.

Управління літаком зовсім не схоже на керування автомобілем. Штурвал пілота призначений для відхилення вгору і вниз і створення крену. "На себе" - це набір висоти. "Від себе" - це зниження, пікірування. Для того, щоб повернути, змінити курс, потрібно натиснути на одну з педалей і штурвалом нахилити літак в сторону повороту ... До речі, на мові пілотів це називається "розворот" або "віраж".

Для розвороту і стабілізації польоту в хвості літака розташований вертикальний кіль. А що знаходяться під ним і над ним невеликі "крила" - це горизонтальні стабілізатори, які не дозволяють величезній машині безконтрольно підніматися і опускатися. На стабілізаторах для управління є рухливі площині - кермо висоти.

Для управління двигунами між кріслами пілотів знаходяться важелі - при зльоті вони переводяться повністю вперед, на максимальну тягу, це злітний режим, необхідний для набору злітної швидкості. При посадці важелі відводять повністю назад - в режим мінімальної тяги.

Багато пасажирів з інтересом дивляться, як перед посадкою задня частина великого крила раптом опускається вниз. Це закрилки, "механізація" крила, яка виконує кілька завдань. При зниженні повністю випущена механізація гальмує літак, щоб не дати йому занадто розігнатися. При посадці, коли швидкість дуже невелика, закрилки створюють додаткову підйомну силу для плавної втрати висоти. При зльоті вони допомагають основному крила утримувати машину в повітрі.

Чого не потрібно боятися в польоті?

Є кілька моментів польоту, здатних налякати пасажира - це турбулентності, проходження через хмари і добре видимі коливання консолей крила. Але це абсолютно не небезпечно - конструкція літака розрахована на величезні навантаження, набагато більше тих, що виникають при "бовтанки". До тремтіння консолей слід ставитися спокійно - це допустима гнучкість конструкції, а політ в хмарах забезпечується приладами.

Літак не боїться удару блискавки. Атмосферний розряд протікає тільки по його поверхні, тому можуть не хвилину відключитися якісь прилади. Вони знову включаються, і політ триває в звичайному режимі. А неприємності в польоті можуть доставити птиці, грозові хмари, їх називають "фронти", і сильний боковий вітер під час посадки.
Попадання птаха в двигун зупиняє його, в грозових хмарах, які лайнери намагаються обійти, дуже потужні повітряні потоки, здатні перевернути літак, а бічний вітер здуває літак зі смуги.

Сучасні лайнери - це справжні повітряні кораблі, стійкі і повністю автоматизовані. Вони літають по строго визначеними маршрутами, "коридорах" прольоту, під постійним контролем з землі, а для того, щоб літаки розходилися, є ешелони - задані для польоту висоти. Вони ніколи не перетинаються. Але організація польотів і управління повітряним рухом - це особлива, дуже велика і цікава тема.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Рейтинг: 4.7 / 5. З 21 голоси.

Please wait ...

Як виникає підйомна сила?
Чого не потрібно боятися в польоті?
Як виникає підйомна сила?
Як виникає підйомна сила?
Як управляють літаком?
Як управляють літаком?
Чого не потрібно боятися в польоті?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов