Наша сеть партнеров Banwar
Часто запитують хлопці з Нижнього про те, як здати в Нижньому Новгороді машину в таксі. Я сам люблю це місто, часто доводиться в ньому бувати, коли їдеш в Москву. Та й місто немаленький - економіка розвинена добре, мільйонник. Як кажуть місцеві - «третє місто Росії».
Здати машину в таксі тут нескладно - служб дуже багато. Це насправді так - невеликих служб, в яких працює до 50 машин, тут більше 30 штук!
Однак, серед них є такі, як «COMEDY CUB» - не найдешевше таксі, єдине де фізична особа може оплатити поїздку безготівково. У парку здебільшого Форди (Мондео), телефон (831) 434-82-82. Але конкретно ця служба працює тільки з власним автопарком, здати машину в оренду в таксі в цю службу можна (так само, як в АТП Ніжегородец).
Про що це говорить? З усіх служб, які є в Нижньому, вам потрібно орієнтуватися на ті, які НЕ МАЮТЬ свого автопарку.
Варто сказати, що таких більшість - особливо, це стосується дрібних служб (оформлених у вигляді всяких ІП). Без проблем можна здати авто в таксі «Дешеве таксі» (831) 228-00-00, (831) 413-57-90, однак конкретно по ньому багато нарікань - водії часом самовільно завищують ціну (від прайса), іноді не виконують попередні замовлення. Так само можна здати машину під таксі, наприклад, в ЕКСКЛЮЗИВ ТАКСІ (831) 410-00-18, 230-99-88 - у них є робота і для простих машин, і для лімузинів, і для вантажівок. Або, наприклад, в таксі «Поїхали», тел. (831) 413-48-38
Якщо врахувати, що 70% служб таксі Нижнього Новгорода не мають власного автопарку, тобто працюють як диспетчерська, яка роздає замовлення по «водіїв з л / а», то саме в ці служби і можна пристроювати свої машини в оренду.
Однак серед усіх цих 70% в загальному-то невеликих служб, хочеться виділити такі служби, як «Щастить» (служба РуТаксі) і Сатурн (Сатурн-Нижній Новгород) - це великі мережеві гравці з чіткою системою роботи, навчання і введення в посаду. Великі власники машин (по 10-15-20 бортів) здають машини в ці служби, тому що вони розкручені, конкретно в Сатурні ціна поїздки одна з найвищих (тобто водила запрацює на оренду), замовлень досить багато і відносини з господарями машин вони вибудовують чітко. Завжди по номеру борту можна дізнатися, працює машина чи ні, скільки замовлень зробив водій і на яку суму і так далі. Чому? Та тому що до них часто приходять господарі машин і кажуть: «Здам машину в таксі, допоможіть знайти водія» - і тому у них завжди є пул водіїв, то ці питання вирішуються досить швидко. Звичайно, добір водіїв - це не конкретна задача менеджерів, але за невелику доплату вони допомагають у вирішенні таких питань. Зрештою, службі вигідно мати в партнерах таких хоязев, які прилаштовують відразу по 10-15 бортів - адже кожен робочий борт дає службі додатковий прибуток.
Зазвичай щоб здати машину в оренду, потрібно грунтовно поговорити з відділом кадрів (де приймаються водії), утрясти формальності з документами (ІП / ТОВ і ліцензії, щоб машина працювала в першу чергу), домовитися про те, хто конкретно шукає водіїв - служба або сам господар, і вирішити питання хто платить ефір - сам господар (ефір включається в орендну плату) або кожен водій по-окремо. Після цього можна відправляти водив на навчання, а після цього - здавати йому машину і виводити на лінію.
Як бачите, особливих складнощів зі здачею машин в оренду немає, проте деякі зусилля все ж доводиться прикладати.
Друзі, давайте не будемо губитися на просторах інтернету! Я пропоную вам отримувати на емейл повідомлення про публікації моїх нових статей, таким чином ви завжди будете отримувати все нові статті. Пройдіть по посиланню , будь ласка.
Всі ми знаємо, що час це гроші, тому якщо потрібна витримка корисної інформації по темі, а читати весь сайт колись рекомендую придбати книгу « Таксі як бізнес 3: Як заробити в таксі ».
У книзі зібрана і систематизована вся інформація по тому, як заробити здаючи машину в оренду під таксі, таксуя самому або створюючи диспетчерську. Тільки досвід і практика, ніякої води.
Чому?