Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Яка доля нерозмитнених машин в Україні

  1. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

29 січня 2017, 23:59 Переглядів:

Ось тільки так можуть покататися на своєму автомобілі більшість українців. Він все ще предмет розкоші, а не засіб пересування. Хоча купити за кордоном стару іномарку - зараз коштує всього кілька тисяч доларів. А ось офіційно ввезти - в два, а то і три рази дорожче. Ось і народилася ідея - встановити замість розмитнення щорічний збір.

Законопроект уже підготовлений, але до розгляду в парламенті справа все ніяк не доходить. На цьому тижні на в'їздах в Київ палали шини і стояли кілометрові пробки. Так власники автомобілів з іноземною реєстрацією вимагали дозволити їм їздити на своїх машинах - безстроково і легально. Чи підуть їм назустріч?

Ранок вівторка в столиці тягнулося довго і в усіх напрямках.

Вирішення свого питання якраз і вимагали, що перекрили в'їзди до Києва, водії автомобілів з європейської реєстрацією. Просили легалізації, чи не своїх по документам, але куплених за кровні гроші авто.

Але легалізація - це зміна європейських номерних знаків на українські. Тобто - розмитнення. А ось сьогоднішні митні правила-то і не влаштовують. Адже вартість таких легковиків відразу підскочить в рази.

Їздити - їздять, але напівлегально. закон забороняє українцю навіть сідати за кермо, тимчасово ввезеного, європейського авто.

Вирішити проблеми, автолюбителі і народні депутати, пропонують новим законом. Згідно з яким термін законного перебування в Україні автомобіля з іноземною реєстрацією пропонують продовжити з нинешніз 5-ти днів до року, а виплату суми розмитнення розтягнути як мінімум років на 30.

Експерт Олег Назаренко такі масштабні розрахунки спростовує.

Нового закону поки немає. Але і без нього продажу європейських автомобілів відчутно б'ють по українським продавцям легковиків. Вони по чуть-чуть приходять до тями після падіння р инка на 52% в 2015-му. 00:01:39 Ну, а найбільше страждає вітчизняний автопром: на початку минулого року Запорізький завод навіть зупинив конвеєр. 00:01:57 Що вибере покупець сьогодні - ми спробуємо розібратися разом з Анатолієм, який якраз наглядає собі засіб пересування. - З чого почнемо? - Давайте спочатку в салон.

До речі, великі українські автотрейдери і власники автозаводів, останні десятиліття робили все, щоб українці купували їх продукцію. Законопроекти, нібито спрямовані на захист національного виробника, з'являлися регулярно. Але автомобіль як був розкішшю для більшості українців, так і залишається.

Можливо, тому Запорізький автозавод і кілька автосалонів з української автомобільної продукцією від зйомок відмовилися. І щоб розглянути національний продукт нам довелося скористатися аматорською зйомкою.

За словами консультанта за цей час деякі деталі українського автомобіля були вдосконалені. Але не всі.

Тобто новий виключно український автомобіль коштує рівно шість з половиною тисяч доларів. На вторинному авторинку України запити скромніші. Щоб порівняти ціни на старі авто в Європі з українськими ми напросилися в гості до фірми, яка заробляє, допомагаючи співгромадянам купувати і приганяти.

Приваблива для українців в першу чергу ціна.

Але особливу красу ситуації надають Литовські закони.

Коли вибір зроблений, на автомобіль готують документи і зобов'язуються через три-чотири дні доставити його вам на білорусько-український кордон. Там фінальний огляд легковика і безкоштовний заїзд на територію України. Реєстрація -то залишається литовська.

За такі послуги беруть дев'ятсот євро понад ціну. Так, юридично все чисто. Але, за словами експертів, занадто багато в цій схемі, залежить не від вас. і в цьому небезпека.

Фірма позбавить від цих клопотів але за окремі гроші. І навіть з додатковими витратами європейський автомобіль - дешевше. Ось ціна зазначеного Анатолієм авто в Литві, а ось скільки просять за таку ж в Україні.

В принципі як покупці, так і продавці вживаних машин обходяться і без законодавчих змін. Інша справа - держава .

Питання - як? Кілька пропозицій щодо остаточної легалізації цього ринку уряду вже передали.

Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми " події тижня "На каналі" Україна ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

29 січня 2017, 23:59 Переглядів:   Ось тільки так можуть покататися на своєму автомобілі більшість українців ціни

, гроші , законопроект , купити , легковика , розібратися , автолюбителі , автомобіль , продажу , засіб , автозавод , пересування , старі авто , розмитнення

Ви зараз переглядаєте новина "Яка доля нерозмитнених машин в Україні". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Чи підуть їм назустріч?
З чого почнемо?
Питання - як?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов