Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Академія водіння Porsche. прокачуємо навички

Наша сеть партнеров Banwar

Здавалося б, Media Driving Academy Porsche пройдена ще в 2015 році, знання і досвід отримані, невеликі змагання між журналістами виграні - куди вже більше? Але досконалості немає меж, і досить несподівано я отримую запрошення від Porsche на advanced-курс. Невже готуватимуть в гонщики? І виглядає все тим привабливіше, що відбуватиметься все дійство буде на полігоні Porsche в Лейпцигу, в буквальному сенсі «через дорогу» від заводу компанії! Тут навіть підступно «накрила» застуда не завадить - їду!

Петляючи в індустріальних передмістях міста, проїжджаємо великий дилерський центр Porsche. "Уже поруч!" - думаю я. І дійсно, попереду показується дуже незвичайний будинок, в формі перевернутого усіченого конуса. Це «діамант», як скромно називають його співробітники фірми. У ньому Порше приймає туристів, адже на завод можна потрапити в складі екскурсії, і учасників різних тренінгових програм. Їх головна ідея - продемонструвати власнику потенціал його автомобіля, показати, на що він здатний. А заодно і «поднатаскать» самого власника. Програми на вибір, від простої до напівпрофесійної, з отриманням гоночної ліцензії. Якщо шкода або дорого, або не хочеться везти на полігон свою машину, можна орендувати її на місці. Вибір такої, що очі розбігаються! від 718 Cayman до 911 GT3. Втім, взяти участь в цьому бенефісі Porsche можна і не будучи його власником - тут раді всім.

А на останньому поверсі розташувався невеличкий музей марки (основний знаходиться в Штутгарті) з чудово відреставрованими і дуже цікавими екземплярами. Наприклад, серед них є трактор Porsche, поліцейський 356-ою в кузові кабріолет, машини і двигуни в розрізі, а також кілька реальних гоночних болідів. Але історичні машини марки це тільки прелюдія - головне це її справжнє!

У невеликій групі дізнаюся знайомих журналістів, але є і багато нових облич. Недооцінювати колег на таких заходах не варто, багато хто з них можуть виявитися з хорошим гоночним досвідом, якщо не з діючою ліцензією пілота! "Але і ми не ликом шиті!" - думаю про себе. Для початку невеликий інструктаж і презентація тих вершин, яких досягла німецька інженерна думка. І не просто досягла, а втілила їх у металі під назвами Porsche Panamera Turbo , Porsche Macan GTS, Porsche 911 GTS і всіма улюблений GT3! А "на десерт" обіцяно дещо цікавіше - Cayman GT4 і його трекові версія GT4 Clubsport! Був потім ще й сюрприз, про який організатори промовчали, але про нього пізніше.

Був потім ще й сюрприз, про який організатори промовчали, але про нього пізніше

А поки ми ділимося на невеликі групи, знайомимося з нашими інструкторами і йдемо до машин. Перше враження - вау! Від позамежної концентрації різних Porsche серце починає битися швидше. Сприйняття посилюється і різноманітною гамою кольорів машин, що вишикувалися на піт-лейн. Що вибрати? За що хапатися? Але інструктора спокійні - у них свій план дій, яким будемо слідувати і ми. Все вже розписано і розподілено, головне тепер не відставати і не "виходити слиною" на найцікавіші моделі. На кожну вправу відводиться хвилин 40-45, за які група з кількох людей встигає зробити його кілька десятків разів.

Першими в наші руки потрапляють Porsche 911 Carrera 4 GTS. Це 450 сил потужності і розгін до першої "сотні" за 3.6 секунди. Але ми не будемо ловити фан на цікавою кільцевій трасі, а будемо методично шліфувати вміння ставити машину в занос на мокрій майданчику. Ясна річ, з першого разу не виходить ні в кого. Пробуємо далі - намічаються деякі проблиски. Хоча в теорії все виглядає зовсім нескладно, а задній привід укупі з заднемоторной компонуванням повинні допомагати.


І якщо з постановкою в занос все більш-менш зрозуміло, то з утриманням кута виникають складності. Те перегазовать, то запізнився на кермі. А 911 Carrera 4 GTS так і рветься в бій, їй вже порядком набридло танцювати на першій-другій передачі в цьому водяному вальсі. Як і мені. Але нікуди не дінешся, техніку треба освоїти! І ось під кінець нашого "уроку" щось починає виходити, машина вже довше ковзає боком, з'являється відчуття контролю над ситуацією.

Далі зміна ходу, тобішь автомобілів, і ось уже на нових Porsche Panamera ми проходимо переставку. За правилами вправи, гальмувати потрібно "в підлогу", та душити красивий фастбек якось шкода. Але схоже, великий чорний Porsche такий розминці тільки радий! Згадую слова інструкторів на брифінгу, що кожен Порше це спортивний автомобіль, пристосований для їзди на гоночному треку.


Візьмемо хоча б характеристики Panamera Turbo, за кермом якої я сиджу: 550 к.с. і 3.8 секунд до "сотні"! Але за кермом цю міць не особливо відчуваєш, просто машина гарматним ядром вистрілює з місця і через секунди виявляється вже за наступним поворотом. Тому з динамікою потрібно бути обережніше - ти реально не чекаєш такої прудкості. Ну і до габаритів треба звикнути.

Щоб ще більше посилити наші враження, на Panamera Turbo ми проїдемо один з найцікавіших ділянок траси. Взагалі, цей трек знаменитий тим, що зітканий із ділянок найлегендарніших трас світу. Німці поставили собі за мету і скрупульозно відтворили всі ці відрізки у себе на домашньому полігоні. Дуже зручно - не треба нікуди їхати для випробувань, все через дорогу від заводу. Той, що впізнається відразу і безпомилково - "Карусель" Нюрбургринга з бенкінг, в якому машини перебувають нахиленими під кутом.

Той, що впізнається відразу і безпомилково - Карусель Нюрбургринга з бенкінг, в якому машини перебувають нахиленими під кутом

Кут, довжина, ширина, кривизна - все це відтворено в точності. А в німецькій точності, як ми знаємо, можна не сумніватися. Навіть плити, як в оригіналі, і ті повторили! Далі йде відрізок з "Лагуна сека" (США), що славиться своїм перепадом висот, і її поворот "Штопор". Назва говорить сама за себе. Правий поворот на підйомі, лівий на піку пагорба і знову правий на спуску ... Варто допустити розвантаження підвіски більше звичайного - і ось ви вже втрачаєте зв'язок коліс з дорогою. Так що тут затискаємо підвіску по-повній, переводячи в режим Sport Plus. Як же слухняно Panamera пише траєкторії, як бадьоро прискорюється на виході з поворотів. Такий же кайф я ловлю і від її великий сенсорної панелі на центральному тунелі. Може і не дуже практично і зручно, зате точно понтово!

Потім слід ще кілька вправ - змійка, перестроювання, зі стабілізацією і без, по сухому асфальту і по мокрому. Адже залити кілька майданчиків можна за лічені хвилини завдяки спецобладнанню. Здавалося б, ти непогано контролюєш ситуацію, вписуєшся в ворота з конусів ... Але, як тільки послаблює хватку електронних нашийників, контролювати автомобіль стає складніше, як ніби навички пілотування ти втрачаєш з кожним заїздом. Але немає, всього-лише електроніка асистує менше, хоча до цього її допомога не була непомітна. Найцікавіше проходити слалом на Porsche 911 GT3 .


Після модернізації його двигун додав в обсязі до 4 літрів, а потужність зросла до красивої цифри 500 к.с. Коні тим привабливіше, що отримані без наддуву, оскільки 6-циліндровий оппозитник атмосферне. Дістатися до першої "сотні" у такого спорткара займає всього 3.4 секунди, причому якщо ви будете проробляти на версії з "механікою", це займе більше часу - мінімум 3.9 (а далі все залежить від вашого вміння). Але зараз, при нашому навчанні, найголовніше не швидкість, а почуття автомобіля, вміння точно їм управляти. А то трохи переборщив з "газом", і GT3 одним махом змітає кілька фішок. Вражаюче, наскільки цей спорткар швидкий і гострий у відгуках на дію водія! Чуйна робота акселератором і ось уже раз по раз наші кола швидше. Та ж історія і на дріфте. Тримаєш 60 км / год на крутій дузі, потім різке скидання газу і машина попливла в занос ... легка корекція кермом (головне не запізнитися і зловити вірний кут повороту коліс!) І ось уже GT3 дріфт.


І десь на цьому моменті, після п'ятнадцятої спроби тобі починає потроху набридати. Це дивно звучить, в це складно повірити, але відпрацювання одного і того ж, та ще коли не відразу виходить - це стомлює. Навіть якщо ви перебуваєте за кермом Porsche. Але відпрацювання до автоматизму всіх цих елементів дозволяє тобі не просто підвищити майстерність пілотування, а й краще розуміти, що, як і в який момент слід робити. Це як частини пазла, які на треку повинні зібратися в одне ціле. І там вже не буде часу роздумувати, там потрібно діяти автоматично. А потім можна подумати, що і як.

Ну а для підкорення цього самого треку нам видали пару Porsche GT4: "звичайний" і Clubsport. Якщо раптом хто не знає, то GT4 це максимально спортивна версія звичайного Cayman, заточена під участь в трек-днях. Ну а Clubsport це, вважайте, гоночний автомобіль, готовий брати участь в чемпіонаті VLN. Але серце у них однакове - 3.8-літровий мотор, що розвиває 385 к.с. Але з коробками передач цікавіше! GT4 покладена "механіка", а ось Clubsport хизується преселективной коробкою PDK. Чому так? Вважаю, що в преселектів швидше, для гонок це важливо, а на цивільній версії можна і погратися в гонщиків.


Але особисто для мене з "механікою" цікавіше! Момент перемикань вгору і особливо вниз, викручування двигуна, почуття контролю над машиною - все це доступно тільки з нею. На трасу виїжджаємо попарно: в першій такій же машині інструктор, в другій - журналіст. Короткий інструктаж про найважливіші точках на трасі, і ми починаємо! Майже відразу це перетворюється в гру "догони, якщо зможеш". Інструктор завжди поруч, але як тільки він бачить, що його наздоганяють, трохи збільшують темп. Таким чином він завжди залишається недосяжним, а ти розумієш, що вчитися і вчитися. Але є і позитивні сторони - зібравши всі свої знання воєдино, в тому числі і за першими Driving Academy, я їду досить швидко і зберігаю контроль над ситуацією. Правда, декількох затримок з перемиканнями (ось вам і механіка!) Все ж не вдалося уникнути.

І ось тепер він - Clubsport. Підвіска середньомоторного купе посилена передніми стійками від 911 GT3 Cup і гоночними задніми важелями. Шестипоршневі гальма з чавунним дисками, екстремально занижена посадка кузова, який так і дивись чіркнет по асфальту, каркас безпеки і мінімальна обробка в салоні. Сидіння одне і те - гоночний "ківш".

Для управління цим болідом ми одягаємося в гоночні комбінезони та надягаємо шоломи. Ну все, без п'яти хвилин гонщики! Але вмоститися у всій цій амуніції в сидіння минувши каркас безпеки непросто, а самому пристебнутися шеститочкові ременями безпеки (без належного досвіду) і зовсім нереально - шолом обмежує огляд вниз. Підігнавши настройки і запитавши, дотягуюся я до педалей, асистує мені інструктор затягує паски і я стаю з кріслом одним цілим. Поїхали!

Porsche GT4 Clubsport йде жорсткіше і різкіше ніж просто GT, в його салоні більше реалістичності того, що відбувається навколо, а емоції просто б'ють через край! Але через коло інтенсивної руління стає реально жарко, а неминаючий застуда тисне на організм з іншого боку. І перша помилка не примушує себе довго чекати - я помиляюся з гальмуванням після затяжної прямий, і мій Clubsport явно не вписується в траєкторію повороту! Спасибі ширині траси - машину вдається зловити і направити на потрібний курс і гонка з інструктором попереду триває. Це був той самий момент, коли діяти треба було моментально, без роздумів і відпрацьованими рухами. Безумовно гонка це круто і швидко, але штампувати типові кола і тримати темп всю гонку? Ні, я ще не готовий! Виповзаю з машини. Допоможіть зняти захист шиї, поцупити шолом - мені реально потрібен перепочинок. Звичайно, в такій слабкості винувато і стан мого здоров'я - хоча хто б з нас відмовився від такої можливості, вибравши варіант валятися вдома? - але саме такі пробні заїзди допомагають зрозуміти, що гонки це не сів і поїхав всіх обганяти, і не так вже це легко і просто!

Мені ж наступний щабель навчання в Академії Porsche дала можливість поліпшити свої навички водіння, відпрацювати якісь нові елементи управління і зануритися в атмосферу Porsche. Хоча по ходу заходу мені дуже часто здавалося, що для нас найголовніше навіть не машини, а саме навички, отримані за їх кермом. А що стосується обіцяного сюрпризу, то їм стала поїздка на ring-taxi, в якості якого виступив GT3 Cup з професійними пілотами за кермом. Якщо коротко, то їхати в такій машині - це приблизно як летіти на реактивному літаку по землі. Зате вражень - на тижні вперед!

Зате вражень - на тижні вперед

11 жовтня 2017 року. Владислав Матяш , InfoCar.ua

Здавалося б, Media Driving Academy Porsche пройдена ще в 2015 році, знання і досвід отримані, невеликі змагання між журналістами виграні - куди вже більше?
Невже готуватимуть в гонщики?
Що вибрати?
За що хапатися?
Чому так?
Безумовно гонка це круто і швидко, але штампувати типові кола і тримати темп всю гонку?
Звичайно, в такій слабкості винувато і стан мого здоров'я - хоча хто б з нас відмовився від такої можливості, вибравши варіант валятися вдома?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов