Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Яке має бути тиск в рампі ВАЗ-2112 16 клапанів: фото

  1. Замір тиску за допомогою підручних засобів
  2. Яке має бути тиск в рампі ВАЗ-2112?
  3. Підготовчі роботи
  4. порядок виміру
  5. Зверніть увагу!
  6. Міряємо тиск в системі без зворотного клапана
  7. висновки

Наша сеть партнеров Banwar

Для того, щоб дізнатися докладніше про тиск в паливній системі вашого автомобіля необхідно дістатися в автомайстерню і заплатити 500 рублів. А можна придбати паливний манометр і адаптер ціною близько 1500 рублів і зробити всю цю операцію своїми руками. А можна і поколхозіть! Детальніше нижче.

На відео нижче вимірюється тиск в паливній рампі за допомогою звичайного шинного манометра:

Замір тиску за допомогою підручних засобів

Для того, щоб дізнатися докладніше про тиск в   паливній системі   вашого автомобіля необхідно дістатися в автомайстерню і заплатити 500 рублів

Самопальна конструкція для виміру тиску в паливній рампі за допомогою звичайного шинного манометра

Здійснити завмер тиску за допомогою підручних засобів легко, досить лише мати під рукою звичайний шинний манометр (який використовується для контролю за тиском шин - прим.). Залишиться тільки точно слідувати нашій інструкції. Ми розповімо вам, як провести цю операцію правильно, і яке правильне тиск повинен бути в паливній рампі ВАЗ-2112.

Яке має бути тиск в рампі ВАЗ-2112?

Показники робочого тиску в рампі повинні знаходитися в межах 2,8 - 3,2 бар (2,8-3,2 атмосфер).

Підготовчі роботи

  1. Беремо заздалегідь підготовлений манометр, і для запобігання розливу палива та пропуску повітря наметовому на наконечник льон або стрічку ФУМ.
  2. Готуємо шланг з максимальним внутрішнім діаметром 9 міліметрів, а для їх кріплення знадобляться хомути.
  3. Приготовану ганчір'я складаємо на двигун таким чином, щоб зафіксований на ній шланг з манометром не змогли скотитися з поверхні. Робиться це для того, щоб надлишки палива не розлилися по поверхні мотора.
  4. На манометр наметовому льон або стрічку, після чого фіксуємо на ньому шланг і затягуємо все хомутом.
  5. На рампі відкручуємо золотник з ніпеля (при цьому можливий бризок палива через наявність залишкового тиску - прим.).

    У пригоді звичайний ковпачок від колеса.

  6. Одягаємо шланг з манометром на з'єднання рампи і фіксуємо все хомутом.

    Манометр з патрубком в зборі.

Укладаємо манометр на заздалегідь підготовлену ганчір'я, і ​​підготовчі роботи на цьому можна вважати закінченими.

порядок виміру

Перед тим як приступити до роботи, можна спробувати скинути тиск в паливній системі. Для цього знімаємо запобіжник бензонасоса (який знаходиться в правій частині панелі, під лівою ногою переднього пасажира - прим.). Там, де розташовані 3 реле і 3 запобіжника. Нижче на фото він розташований під цифрою «5». Після демонтажу запобіжника, включаємо запалювання, перевіряємо на слух, що бензонасос не качає . Заводимо автомобіль і чекаємо, коли двигун затихне.

Заводимо автомобіль і чекаємо, коли двигун затихне

додатковий блок

  1. Після того як все готово, вже надітий кінець манометра з шлангом перевіряємо на надійність з'єднання.
  2. Далі, заводимо двигун і дивимося на що з'явилися свідчення.

Таким чином, з'явилися результати діагностуємо, і порівнюємо з результатами норми.

Після проведення всіх робіт, відкручуємо шланг з манометром, укручуємо золотник і наводимо все в початковий стан.

Зверніть увагу!

Особливість вимірювання тиску за допомогою манометра така, що його початкове значення на шкалі має певну неточність. Тобто, коли повітряний аналог має період вимірювання в 15-20 атмосфер, а для контролю палива необхідне максимальне значення дорівнює 5-7 атмосферам, то всі проведені заміри будуть мати похибку рівну початкових значень на приладі. Тому перевірку тиску слід проводити на манометрі, які мають максимальні значення до 8-ми атмосфер.

Міряємо тиск в системі без зворотного клапана

Якщо сталося так, що на вашому двигуні відсутній зворотний клапан, то вам необхідно знати, що в такий рампі присутній постійний тиск від 3,6 до 4,0 атмосфер. Але порядок вимірювання в цілому повністю схожий з тим, що описаний вище.

висновки

Прочитавши цю статтю, ви без особливих зусиль зможете провести заміри в паливній рампі і порівняти результати з нормативними показниками справності в паливній системі.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов