- Замір тиску за допомогою підручних засобів
- Яке має бути тиск в рампі ВАЗ-2112?
- Підготовчі роботи
- порядок виміру
- Зверніть увагу!
- Міряємо тиск в системі без зворотного клапана
- висновки
Наша сеть партнеров Banwar
Для того, щоб дізнатися докладніше про тиск в паливній системі вашого автомобіля необхідно дістатися в автомайстерню і заплатити 500 рублів. А можна придбати паливний манометр і адаптер ціною близько 1500 рублів і зробити всю цю операцію своїми руками. А можна і поколхозіть! Детальніше нижче.
На відео нижче вимірюється тиск в паливній рампі за допомогою звичайного шинного манометра:
Замір тиску за допомогою підручних засобів
Самопальна конструкція для виміру тиску в паливній рампі за допомогою звичайного шинного манометра
Здійснити завмер тиску за допомогою підручних засобів легко, досить лише мати під рукою звичайний шинний манометр (який використовується для контролю за тиском шин - прим.). Залишиться тільки точно слідувати нашій інструкції. Ми розповімо вам, як провести цю операцію правильно, і яке правильне тиск повинен бути в паливній рампі ВАЗ-2112.
Яке має бути тиск в рампі ВАЗ-2112?
Показники робочого тиску в рампі повинні знаходитися в межах 2,8 - 3,2 бар (2,8-3,2 атмосфер).
Підготовчі роботи
- Беремо заздалегідь підготовлений манометр, і для запобігання розливу палива та пропуску повітря наметовому на наконечник льон або стрічку ФУМ.
- Готуємо шланг з максимальним внутрішнім діаметром 9 міліметрів, а для їх кріплення знадобляться хомути.
- Приготовану ганчір'я складаємо на двигун таким чином, щоб зафіксований на ній шланг з манометром не змогли скотитися з поверхні. Робиться це для того, щоб надлишки палива не розлилися по поверхні мотора.
- На манометр наметовому льон або стрічку, після чого фіксуємо на ньому шланг і затягуємо все хомутом.
- На рампі відкручуємо золотник з ніпеля (при цьому можливий бризок палива через наявність залишкового тиску - прим.).
У пригоді звичайний ковпачок від колеса.
- Одягаємо шланг з манометром на з'єднання рампи і фіксуємо все хомутом.
Манометр з патрубком в зборі.
Укладаємо манометр на заздалегідь підготовлену ганчір'я, і підготовчі роботи на цьому можна вважати закінченими.
порядок виміру
Перед тим як приступити до роботи, можна спробувати скинути тиск в паливній системі. Для цього знімаємо запобіжник бензонасоса (який знаходиться в правій частині панелі, під лівою ногою переднього пасажира - прим.). Там, де розташовані 3 реле і 3 запобіжника. Нижче на фото він розташований під цифрою «5». Після демонтажу запобіжника, включаємо запалювання, перевіряємо на слух, що бензонасос не качає . Заводимо автомобіль і чекаємо, коли двигун затихне.
додатковий блок
- Після того як все готово, вже надітий кінець манометра з шлангом перевіряємо на надійність з'єднання.
- Далі, заводимо двигун і дивимося на що з'явилися свідчення.
Таким чином, з'явилися результати діагностуємо, і порівнюємо з результатами норми.
Після проведення всіх робіт, відкручуємо шланг з манометром, укручуємо золотник і наводимо все в початковий стан.
Зверніть увагу!
Особливість вимірювання тиску за допомогою манометра така, що його початкове значення на шкалі має певну неточність. Тобто, коли повітряний аналог має період вимірювання в 15-20 атмосфер, а для контролю палива необхідне максимальне значення дорівнює 5-7 атмосферам, то всі проведені заміри будуть мати похибку рівну початкових значень на приладі. Тому перевірку тиску слід проводити на манометрі, які мають максимальні значення до 8-ми атмосфер.
Міряємо тиск в системі без зворотного клапана
Якщо сталося так, що на вашому двигуні відсутній зворотний клапан, то вам необхідно знати, що в такий рампі присутній постійний тиск від 3,6 до 4,0 атмосфер. Але порядок вимірювання в цілому повністю схожий з тим, що описаний вище.
висновки
Прочитавши цю статтю, ви без особливих зусиль зможете провести заміри в паливній рампі і порівняти результати з нормативними показниками справності в паливній системі.