Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Яке має бути тиск в шинах. Тиск шин взимку (в мороз)

  1. Рекомендоване (номінальний робочий) тиск в шинах при підкачування
  2. Контроль тиску в накачаних шинах
  3. Вплив неправильної підкачки шин на їх знос, витрата палива і керованість
  4. Підкачка шин азотом
  5. Підкачка шин взимку (в мороз)
  6. Рекомендоване тиск шин для деяких моделей і марок машин від виробника

Наша сеть партнеров Banwar

Про шинах на нашому сайті ми розповідали багато і навіть можна сказати «досить» (список статтею приведено в кiнцi), але будь-яка з тим, навіть найпростіша може бути невичерпна, якщо стосовно неї проявити трохи фантазії і скрупульозності, так вийшло і з тематикою про шини Про шинах на нашому сайті ми розповідали багато і навіть можна сказати «досить» (список статтею приведено в кiнцi), але будь-яка з тим, навіть найпростіша може бути невичерпна, якщо стосовно неї проявити трохи фантазії і скрупульозності, так вийшло і з тематикою про шини. А вже якщо ми вирішили не зупинятися на досягнутому, то і тему підкачки шин, ми не залишимо без стороною.

Рекомендоване (номінальний робочий) тиск в шинах при підкачування

Говорити про універсальної формули, яка б підходила для всіх випадків, автомобілів і умов експлуатації не доводиться. Тут, як би нам не хотілося виглядати компетентними і запропонувати свою альтернативу, але більш правильного твердження, ніж те, що тиск в шинах має бути визначено заводом - виробником, ми вам надати не зможемо.
Тому не полінуйтеся і знайдіть на своєму автомобілі місце, де приклеєна заводська наклейка з рекомендованим тиском для підкачки шин, на іномарках це нормальна практика. Найчастіше такі наклейки зустрічаються на стійці у водійських дверей або на лючке бензобака.

В крайньому випадку, якщо на вашому автомобілі така наклейка вже відсутня, то не полінуйтеся знайти «Біблію» на ваш авто і поцікавитися в неї про значення параметра тиску при підкачування шин.
Ще одні «каменем спотикання», навіть якщо ви і знайшли подібну табличку, може стати проблема з перекладом одиниць тиску. Припустимо тиск вказано в кПа, а ваш насос і манометр показує тиск тільки в Bar (Бар).

На цей рахунок ми наведемо співвідношення між найбільш поширеними одиницями, за якими ви без зусиль зможете точно підкачати шини до необхідного тиску в них.

1 Bar = 1 атмосфері = 100 кПа = 14,5 psi

Також зверніть увагу на те, що в залежності від типорозміру шини, навантаження, а також від осі її установки (передня - front або задня - rear), рекомендований тиск в шинах може бути різним.

Середнє значення тиску в шинах для легкових автомобілів близько 2,2 атмосфери.

Контроль тиску в накачаних шинах

Найчастіше на компресорі, яким ви здійснювали підкачування, вже варто манометр Найчастіше на компресорі, яким ви здійснювали підкачування, вже варто манометр. У більшості випадків це стрілочний механічний манометр. Особливою точністю такий манометр не відрізняється, особливо в холодний період часу. Механічна «равлик» манометра сильно змінює свої механічні властивості, що може позначитися на свідченнях манометра до 0,5 атмосфери, а це вже істотно. Якщо альтернативи у вас немає, то підкачувати краще компресором, який попередньо був прогрітий до кімнатної температури. Виходячи з-за цих особливостей, не варто довіряти «вуличним», стрілочним манометрам на заправних станціях в холодний період року.

Вплив неправильної підкачки шин на їх знос, витрата палива і керованість

Показники тиску це не просто вигадані рекомендації, а прагматичні заходи, що забезпечують ефективне управління машини, рівномірний знос шин і навіть економічність автомобіля. Про кожну з цих особливостей можна написати свою окрему статтю. Так про економічності машини така стаття є - « Як заощадити паливо ».
Про знос ми поговоримо безпосередньо тут. Для того щоб все виглядало більш наочно досить поглянути на малюнок характеризує знос шини при заниженому, номінальному і підвищеному тиску.

Що-що коментувати тут мабуть зайве, хіба що ще раз сказати про відомого, коли номінальний тиск є певним гарантом довговічності експлуатації шин на вашій машині. Якщо говорити про керованість автомобіля, то і тут оптимальним варіантом, при нормальній їзді, буде вибір номінального тиску в шинах. Саме повна площа контакту зможе забезпечити належний коефіцієнт поздовжнього і поперечного ковзання шини, а також гарантуватиме номінальне зусилля на кермі.

Підкачка шин азотом

Підкачка шин азотом

Говорити про підкачування шин азоту багато не будемо, так як інтерес до цього «заняття» в значній мірі вже давно пройшов. Все починалося кілька років тому, коли багато шиномонтажки запевняли автолюбителів в незначній зміні обсягу газу (азоту) при змінюються температурах, будь то їх підвищення або пониження. Практичні відгуки і закони фізики згодом навчили багатьох на власному досвіді, що змін при підкачування шин азотом немає, або вони знаходяться на межі психологічного самонавіювання. Ну а друга половина, глянувши на практикантів вже кілька охолола до того, щоб спробувати те, що коштує грошей, але не приносить жодних позитивних змін. В принципі того є і прості пояснень, що стали загальним надбанням: - Повітря на 78 відсотків складається з азоту; - Закон Гей-Люссака говорить, що коефіцієнт об'ємного розширення всіх газів однаковий (V / T = const) ... цим все сказано, хто має вуха, нехай почує.

Підкачка шин взимку (в мороз)

Чи необхідно вибирати інший тиск для шин в холодний період року (взимку)? Чи є правильним трохи приспускати шини взимку, щоб забезпечити велику площу контакту з дорогою? Саме ці питання будуть терзати тих, хто дочитав статтю до цього розділу.
Ну, по-перше, відразу скажемо про те, що у виробників немає рекомендацій до тиску в шинах при різних температурах, що теж про щось говорить. По-друге, виробники рекомендують контролювати тиск на холодну, тобто до початку руху, тут будь-яка у нас температура на вулиці (див. Фото з табличкою вище, де написано cold). Виходячи з цього, дотримуючись закону Гей-Люссака, про який ми згадували, розширення повітря в шині що взимку, що влітку буде пропорційно, нікому підвищенню температури, на кілька градусів, за рахунок прогріву при русі. За логікою речей виходить, що тиск в шинах необхідно перевіряти на холодну перед безпосереднім виїздом і воно повинно бути дорівнює номінальній рекомендованого. Не будемо сперечатися з тим, що зниження тиску на 0,1 0,2 атмосфери, щодо номінального, дійсно може дати збільшення площі контакту шини з дорогою, тим самим кілька підвищивши коефіцієнт зчеплення. Проте, дотримання швидкісного режиму і адекватна поведінка водія, виходячи з погодних і дорожніх умов, здатне забезпечити куди більш безпечний рух, ніж просто приспущені шини, пам'ятайте про це. Ефект від приспущених шин на 0,1-0,2 атмосфери буде непомітний, а більш значне зниження тиск в шинах може позначитися вже значним погіршенням зчеплення, так як контакт протектора по центру не буде забезпечений. Див малюнок вище.

Рекомендоване тиск шин для деяких моделей і марок машин від виробника

Тиск в шинах для ВАЗа

Тиск в шинах для ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ, Урал, МАЗ

Тиск в шинах для Mitsubishi

Тиск в шинах для Kia

Тиск в шинах для Subaru

Тиск в шинах для Toyota

Тиск в шинах для Honda

Тиск в шинах для Honda

Тиск в шинах для Daewoo

Тиск в шинах для Daewoo

Тиск в шинах для Hyundai

Тиск в шинах для Hyundai

Тиск в шинах для Mercedes

Тиск в шинах для Mercedes

Тиск в шинах для Renault

Тиск в шинах для Renault

Тиск в шинах для Nissan

Тиск в шинах для Nissan

Можливо, вас також зацікавлять наступні матеріалу матеріали з тематики «Шини»:

- Які зимові шини краще, шиповані (шипи) або ліпосістема ;

- Камерні і безкамерні шини ;

- Маркування шин (типорозмір шин) ;

- Взаємозамінність шин і дисків ;

- «Ранфлет» (Run-flat), що це таке і альтернативні рішення шинам з технологією Run-flat.

Чи є правильним трохи приспускати шини взимку, щоб забезпечити велику площу контакту з дорогою?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов