Наша сеть партнеров Banwar
Скутери Сервіс та ремонт
Так чи важливо дотримуватися правильний тиск в шинах, ніж його визначати, як нерідко підкачувати, які наслідки можуть бути при управлінні скутером на спущених шинах? Ці головні правила важливо знати, хоча ми часто не приділяємо цьому особливого значення.
По суті, ви повинні інспектувати тиск перед кожною поїздкою, не обов'язково манометром, хоча б просто, на око, тривіально натиснувши всією вагою власного тіла на сидіння, перевірте, чи немає значимої спущене колесо. Покришка могла проколотися або отримати будь-які інші пошкодження під час вашої останньої поїздки. Якщо це так, то неодмінно усуньте прокол, в разі, якщо цього зробити вручну ви не зможете, підкачайте колесо мало більше рекомендованої норми і вирушайте в шиномонтаж.
Час від часу, при накачуванні шин, ми навіть не замислюємося про нормах, яких слід дотримуватися. Так, при низькому тиску, істотно зростає споживання пального, кардинально змінюється маневреність, скутер починає виляти. По суті, така поведінка техніки дуже небезпечно, і ви не повинні допускати таких явищ. До всього іншого, значно зменшується ресурс самої покришки і протектора. Є шанс розбортування, якщо це безкамерка. У такому випадку, ви не можете накачати колесо, навіть якщо взяли з собою насос.
СКІЛЬКИ атмосферу накачувати В КОЛЕСО СКУТЕРА
Просто відео, без всяких проблем, думаю просто розтлумачив, а так качайте як знаю, просто ділюся ідеями ....
Тиску в шинах
Як з'ясувати який тиск має бути в колесі.
Збільшений тиск в шинах також має свої негативні впливи як на маневреність, так і на знос. При цьому, точка зчеплення скутера з землею зменшується, і найдрібніша опуклість на дорозі може привести до падіння.
Надмірний тиск також несе шкоду підвісці скутера, яка бере при цьому на себе практично весь удар від наших доріг. страждаю підшипники рульової колонки і коліс, зменшується ресурс сайлентблоков мотора і амортизаторів.
Зверніть увагу, що манометр повинен бути справним. Зустрічалися сильно багато випадків, коли китайські шкали демонстрували повністю неадекватні значення. Тому, перш ніж придбати такий інструмент, перевірте його на точність, порівнявши з заздалегідь справним.
На кожній шині ви зможете відшукати рекомендований тиск, якого і слід дотримуватися. Як правило це 2 атм ззаду, і 1,75 атм попереду.
Якщо ви експлуатуєте скутер взимку, тоді краще трохи зменшити тиск. Врахуйте також, що під час руху, покришка гріється, і ці самі атмосфери, які ви заміряли до поїздки, мало збільшаться. Звідси рекомендовано перевіряти виміри на прохолодну. У холодну ж пору року, показник падає, та й покришки дубеют.