Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Які шини вибрати на літо?

  1. Хто і як тестував літні шини?
  2. Пара слів про експертні спільнотах
  3. Літні шини першого ешелону (дорогі преміальні моделі)
  4. Літні шини другого ешелону (масові, відносно доступні моделі)
  5. Спортивні літні шини класу UHP (UltraHighPerformance)
  6. «Зелені» літні шини (екошини)
  7. Індекси максимальної швидкості шин

Наша сеть партнеров Banwar

Випробування шин - масштабний наукомісткий процес. Скласти суб'єктивне враження про покришці з першого разу - можна, зробити об'єктивні висновки - немає. Тести незалежних експертних інстанцій, мабуть, єдиний спосіб пролити світло на справжнє поведінка шини в тих чи інших умовах. Втім, навіть вони не гарантують стовідсоткового збігу з реальністю. Різні автомобілі, різна розмірність, різна методика підрахунків і самих випробувань ... Дром проаналізував вісім тестів літньої гуми різних класів, сегментів і цінових груп. У сукупності в випробуваннях брали участь близько 70 моделей, проте в саммарі drom.ru - тільки найбільш популярні, за незначним винятком, шини, що пройшли як мінімум два незалежних тесту.

Хто і як тестував літні шини?

Заміри проводились закордонними експертними співтовариствами. Перелік дисциплін, в яких експерти відчували тестові покришки, був практично однаковий, а ось методика вимірювань злегка відрізнялася. Проте підсумки тестів цілком показові, бо кожен з рейтингів складався щодо інших шин, що беруть участь в цьому ж тесті. Основним фактором була стабільність результатів. Для цього в кожній з дисциплін один комплект шин пробують по кілька разів, а для більшої точності використовують так званий «референсний комплект».

ЕкспертиРозмірність випробовуваних шинАвтомобіль-носій

ACE / ARBO 195/65 R15 Volkswagen Golf VII AutoNavigator 195/65 R15 Ford Focus II ADAC 185/65 R15 Renault Clio ADAC 225/45 R17 Volkswagen Golf VII AutoBild 295/30 R20 і 255/35 R20 Jaguar F-type AutoBild 235/55 R19 і 255/55 R19 Porsche Macan, Toyota Tacoma Auto Zeitung / GTU 225/45 R17 BMW 1-ї та 3-ї серій Vi Bilagare 205/55 R16 Volkswagen Golf VII, Volkswagen Passat «Автомобілі »Казахстан 185/65 R15 Skoda Rapid

Пара слів про експертні спільнотах

Автомобільний клуб Європи (ACE) спільно з австрійською організацією ARBÖ протестував десять комплектів літньої гуми доступного цінового сегмента в популярній розмірності 195/65 R15. У ролі автомобіля-носія виступав Volkswagen Golf VII, а сам тест проходив на півночі Німеччини, на полігоні ATP в Папенбург.

Особливість угорського тесту - погода. На старті випробувань температура повітря блукала в районі 20 градусів Цельсія, а асфальт прогрілося до 25, розжарившись до кінця тесту до 37 градусів. Експерти підкреслили, що широкий температурний розкид дозволив отримати найбільш правдиві результати, хоча і зажадав більше часу на проведення тесту і аналіз отриманих результатів.

Друга особливість тесту AutoNavigator - наявність в шорт-листі двох комплектів зношених шин: зимових і літніх з першого ешелону (моделі і марки не розкриваються), а також пари всесезонних покришок, щоб зрозуміти: чи варто розглядати їх в якості альтернативи? Правда, відповідь була і так очевидна: ні!

Експерти німецького клубу ADAC провели відразу два тести, випробувавши шини розмірності 185/65 R15 - для компактних автомобілів, і гуму 225/45 R17 - для моделей C-класу і вище. Примітно, що поряд з іншими марками індустрії в випробуваннях брали участь шини Pirelli, однак італійський бренд зняли з тестів через сильну різниці між шинами всередині комплекту.

Видання AutoBild також замахнувся на два тести, причому вельми нішевих для Росії. На Ягуарі F-type з різнорозмірними колесами німці зазнали спортивні покришки класу UHP (Ultra-High-Performance), а на Porsche Macan і Toyota Tacoma - 19-дюймові шини для машин класу Sport Utility Vehicle.

У першому тесті була доведена і без того відома істина: чим більше пляма контакту, тим вище зчеплення. Експерти відзначили, що на сухому покритті задні шини розміру 295 / 30R20, незалежно від марки, впевнено тримають дорогу. У той же час трохи вужчі (на 40 мм) передні шини не завжди витримують такі ж навантаження.

Підтвердився і інший закон фізики: чим ширше шини, тим раніше вони «спливають». Якщо передні колеса відривалися при швидкості в 92-95 км / ч, то ширші задні здавалися вже при 80 км / ч. Гостроту проблеми знижує той факт, що задні колеса, як правило, «біжать» по меншому шару води, а значить, і менш чутливі до аквапланування.

Альянс автомобільного журналу Auto Zeitung і німецького товариства технічного нагляду GTU в цьому сезоні зазнав 14 комплектів літніх шин, вибравши в якості автомобілів-носіїв BMW 1-ї серії і 3-ї серій. Показово, що чотири кращі шини рейтингу, на думку експертів, явно були зроблені з акцентом на безпеку, а не на економію палива. За підсумками їх дослідження моделі з високим опором коченню стабільно відчувають себе на будь-якому з покриттів. Таким чином, вибір «зелених» шин практично гарантовано веде до погіршення їздових властивостей, але розмір перетворень залежить від конкретних моделей.

Шведські випробувачі протестували літні шини переважно першого ешелону. Експерти відзначили, що покришки дорогих марок не тільки помітно краще дешевших суперників, але ще й не так разюче відрізняються один від одного.

Тест літніх шин, проведений південним сусідом, вийшов самим стислим - всього чотири моделі. Але кожна з них актуальна. У шорт-лист потрапили Bridgestone Ecopia EP150, Hankook Kinergy Eco K425, Michelin Energy XM2 і Nokian Hakka Green 2.

Літні шини першого ешелону (дорогі преміальні моделі)

Bridgestone Turanza T001

Японська шина Bridgestone Turanza T001 пройшла випробування в чотирьох інстанціях: ADAC, AutoNavigator, Auto Zeitung / GTU і Vi Bilagare, місцями отримавши суперечливі результати.

Так, якщо в угорському тесті Turanza T001 удостоїлася другого місця на п'єдесталі, то в німецькому клубі ADAC провалилася нижче деяких покришок другого ешелону. Цьому, в першу чергу, сприяли слабкі показники на мокрому асфальті, хоча поведінка на сухому покритті виявилося стабільним і переконливим. Дивно, але в тесті AutoNavigator японські шини показали однаково непогані результати як на мокрій, так і на сухій дорозі. Точки над i розставили рейтинги Auto Zeitung / GTU і Vi Bilagare. Ці інстанції конкретизували претензії на мокрому покритті. Піднятися вище Bridgestone не дозволив саме гальмівний шлях на мокрій дорозі, хоча опір акваплануванню і керованість на звивистій трасі у них на прийнятному рівні.

Bridgestone Turanza T001ADAC (R15)AutoNavigatorAuto Zeitung / GTUVi Bilagare

Місце / всього місць 12/16 2/17 7/14 5/9

Continental ContiPremiumContact 5

Continental ContiPremiumContact 5

Літні шини Continental ContiPremiumContact 5 оцінили експерти німецького клубу ADAC і шведської інстанції Vi Bilagare. В обох випадках ContiPremiumContact 5 опинилися на п'єдесталі - друге і перше місця відповідно. Стати переможцем «15-дюймового» тесту ADAC німецьким покришок не дозволили Vredestein Sportrac 5, які ідеально гальмують і управляються на мокрій дорозі. Втім, ContiPremiumContact 5 чи гірше, а на сухій дорозі навіть краще голландських шин. Однак через більшу «ваги» мокрих дисциплін Continental не вдалося прорватися вперед. Зате в підсумковому протоколі Vi Bilagare німецькі шини відмінно показали себе. Головне достоїнство ContiPremiumContact 5 - баланс.

Continental ContiPremiumContact 5ADAC (R15)Vi Bilagare

Місце / всього місць 2/16 1/9

Dunlop Sport BluResponse

Dunlop Sport BluResponse

Dunlop Sport BluResponse пройшли «вогонь і воду» випробувань клубу ADAC і Vi Bilagare, продемонструвавши непогані показники. Якихось серйозних прорахунків в поведінці шини експерти не виявили. Чи не кращі показники в економічності і комфорті з лишком компенсуються гарною поведінкою на сухій і мокрій дорогах.

Dunlop Sport BluResponseADAC (R15)Vi Bilagare

Місце / всього місць 3/16 6/9

Goodyear EfficientGrip Performance

Goodyear EfficientGrip Performance

Goodyear EfficientGrip Performance - герой трьох тестів: ADAC, AutoNavigator, Vi Bilagare. У рейтингах AutoNavigator і Vi Bilagare шина увійшла в трійку лідерів. У фінському тесті - перше місце, в шведському - друге. Німецький клуб ADAC поставив Goodyear EfficientGrip Performance на четверте місце. Втім, навіть там шина Goodyear не показала жодного значимого нестачі. Відмінний баланс якостей.

Goodyear EfficientGrip PerformanceADAC (R15)AutoNavigatorVi Bilagare

Місце / всього місць 4/16 1/17 2/9

Michelin Primacy 3

Michelin Primacy 3

Michelin Primacy 3 - свого роду старожил індустрії. Проте цю шину випробували експерти Auto Zeitung / GTU і Vi Bilagare. Результати не принесли одкровень. Залікові показники практично повністю повторили історію минулих років. Традиційно сильна сторона гуми Michelin - комфорт і ресурс. При цьому на мокрій дорозі Michelin Primacy 3 гальмують і управляються слабкіше іменитих суперників. Хоча на сухій поверхні Primacy 3 непогано сповільнюються. Зате опір коченню - найнижче в тесті Auto Zeitung / GTU. Неабиякою мірою наслідком цього стало слабке опір спливання.

Michelin Primacy 3Auto Zeitung / GTUVi Bilagare

Місце / всього місць 8/14 7/9

Pirelli PZero

Pirelli PZero

Дивно, але спортивні шини Pirelli PZero не були в тестовий список UHP шин журналу AutoBild, зате виявилися в шорт-листах Auto Zeitung / GTU і клубу ADAC (R17), відмінно проявив себе. Якщо з зимовими шинами у Піреллі клеїться погано, то ось з швидкісними моделями літньої гуми - навпаки. Зразковий баланс, приємне і безпечне поводження на мокрому і сухому полотні. В ADAC не знайшли мінусів у Pirelli PZero, а от експерти Auto Zeitung / GTU пожурили за високий опір коченню.

Pirelli PZeroADAC (R17)Auto Zeitung / GTU

Місце / всього місць 3/16 3/14

Vredestein Sportrac 5

Vredestein Sportrac 5

Vredestein Sportrac 5 - вже давно не новинка. Однак в тесті ADAC цієї покришці якимось дивним чином вдалося не тільки не спасувати перед новими конкурентами, але і стати переможцем тесту. У той же час в рейтингу Vi Bilagare ці ж шини виявилися гіршими! Без перебільшення - на рахунку Vredestein Sportrac 5 найсуперечливіші показники вибірки Дрома.

Vredestein Sportrac 5ADAC (R15)Vi Bilagare

Місце / всього місць 1/16 9/9

Літні шини другого ешелону (масові, відносно доступні моделі)

Barum Brillantis 2

Barum Brillantis 2 відзначилися в трьох європейських тестах - ACE / ARBO, ADAC і Autonavigator. Угорські експерти відзначили слабке поведінку шин Barum Brillantis 2 на мокрому асфальті, в той час як по сухому ці шини виявилися кращими в рейтингу. Випробувачів здивувало і те, що за час тестів покришки Barum встигли практично повністю зноситися, що викликало побоювання випробувачів не тільки за ресурс цих шин, але і за збереження корисних властивостей. Навпаки, в тесті ACE / ARBO покришки Barum продемонстрували переконливі показники на мокрій дорозі порівняно з конкурентами. При цьому в рамках випробувань ACE / ARBO на сухому асфальті шини Barum набрали найменшу кількість балів. Підсилює протиріччя висновки німецького автоклубу ADAC, де шини Barum похвалили за хороший ресурс, втім, посваривши за показники на мокрому асфальті.

Barum Brillantis 2ACE / ARBOADAC (R15)Autonavigator

Місце / всього місць 5/10 11/16 14/17

GT Radial Champiro FE1

GT Radial Champiro FE1

GT Radial Champiro FE1 за версією ACE / ARBO - відверто слабкі шини, які розкритикували всі експерти. У відповідь на це компанія висловила претензії до експертів, заявивши, що «розчарована результатами шин GT Radial SportActive і тим, що незалежні фахівці акцентували увагу виключно на гальмівних властивостях». Втім, і ADAC теж ці покришки визнав гіршими.

GT Radial Champiro FE1ACE / ARBOADAC (R15)ADAC (R17)

Місце / всього місць 10/10 16/16 15/16

Infinity Ecosis

Infinity Ecosis

Останнім часом європейські випробувачі шин все більше уваги приділяють китайським моделями. Ось і Infinity Ecosis протестували відразу два експертних співтовариства зі Старого Світу: AutoNavigator і АDAC. Цікаво, що якщо експерти першої інстанції порахували покришки Infinity оптимальними, то фахівці другий назвали їх результат задовільним. Причому останнім вони не сподобалися в ключових дисциплінах. Що це: неоднорідну якість або різний підхід до випробувань? Питання без відповіді. Втім, щодо інших шин Infinity Ecosis все одно виступили напрочуд впевнено.

Infinity EcosisADAC (R15)AutoNavigator

Місце / всього місць 9/16 8/17

Sava Intensa HP

Sava Intensa HP

Марка Sava - «лоу-кост» -бренд шинного концерну Goodyear. При цьому, беручи участь у випробуваннях ACE / ARBO і двох тестах ADAC, Sava Intensa HP змогла обійти деякі більш імениті шини (Michelin Energy Saver +, Bridgestone Turanza T001). Втім, плекати ілюзій не варто. Sava Intensa HP прийнятні за свої гроші, але в абсолютних показниках вони сильно поступаються більш сучасним і іменитим суперникам.

Sava Intensa HPACE / ARBOADAC (R15)ADAC (R17)

Місце / всього місць 8/10 4/16 1/16

Toyo Proxes T1 Sport

Toyo Proxes T1 Sport

Для аудиторії Дрома шинна марка Toyo відомий, хоча в світі про неї знають значно менше, ніж про Michelin, Continental або Pirelli. Та й шини у Toyo виходять на порядок слабше. Це в черговий раз підтвердили тести. Модель Proxes T1 Sport відкатали клуби Auto Zeitung / GTU і ADAC (R17), визначивши її в розряд «наздоганяючих». Журнал Auto Zeitung не знайшов жодного плюса в Toyo Proxes T1 Sport. Зате в число недоліків записав слабке зчеплення на мокрій поверхні, довгий гальмівний шлях і посередню керованість. Німцям же з ADAC вдалося розгледіти в літніх Toyo непогані показники на сухому асфальті.

Toyo Proxes T1 SportADAC (R17)Auto Zeitung / GTU

Місце / всього місць 11/16 10/14

Спортивні літні шини класу UHP (UltraHighPerformance)

Continental ContiSportContact 6

Continental ContiSportContact 6 ледь встигли з'явитися в каталозі Дрома, але вже відзначилися перемогою в тесті спортивних UHP-шин, проведеному німецьким журналом AutoBild. Тож не дивно - це одна з найсучасніших і технологічних шин німецького ж виробника. Інженерам вдалося неможливе: вони поєднали в одній шині відмінне поведінка на мокрому і сухому покриттях. При цьому Continental все-таки не вибивали десять з десяти у всіх вправах, але підкорили експертів вивіреним балансом.

Continental ContiSportContact 6AutoBild, спортивні UHP-шини

Місце / всього місць 1/6

Continental ContiSportContact 5

Continental ContiSportContact 5

ContiSportContact 5 - спортивна модель в лінійці шинного бренду Continental. Мінімальний розмір покришки - 17 дюймів. У тестах ADAC і Auto Zeitung / GTU німецька шина піднялася на вершину. Експерти насамперед відзначили відмінний баланс характеристик. Шина однаково гідно поводиться і на мокрій, і на сухій дорозі, впевнено розганяється, відмінно гальмує, добре чинить опір акваплануванню. Єдина особливість - немаленька ціна, особливо якщо мова йде про великому типорозмірі (наприклад, в кроссоверним).

Continental ContiSportContact 5ADAC (R17)Auto Zeitung / GTU

Місце / всього місць 1/16 1/14

Dunlop Sport Maxx RT2

Dunlop Sport Maxx RT2

Sport Maxx RT2 - спортивна шина в лінійці літніх покришок Dunlop. Модель протестували експерти журналів AutoBild і Auto Zeitung, і частково їх думки розділилися. Якщо випробувачам AutoBild не сподобалося поведінка на мокрій дорозі, а саме різкі зриви в замети, то фахівці Auto Zeitung взагалі не знайшли недоліків. Швидше за все, причина плутанини - в автомобілях і шинах-конкурентах. AutoBild приміряв Dunlop Sport Maxx RT2 до заднеприводному Jaguar F-type, порівнюючи їх з іншими шинами UHP-сегмента. У тесті же Auto Zeitung фігурували і більш «земні» покришки, а в якості автомобілів-носіїв використовувалися менш потужні BMW.

Dunlop Sport Maxx RT2AutoBild, спортивні UHP-шиниAuto Zeitung / GTU

Місце / всього місць 6/6 3/14

Hankook Ventus S1 evo2 K117

Hankook Ventus S1 evo2 K117

У деяких дисциплінах корейські Hankook Ventus S1 evo2 K117 примудрилися обійти лідера підсумкового рейтингу AutoBild серед швидкісних UHP-шин. Так, покришки Hankook в гальмуванні на мокрій дорозі змогли зупинитися на 60 сантиметрів раніше, ніж шини Continental. Час кола на сиром полотні - краще серед конкурентів. На сухому покритті результати навряд чи гірше. Ще одна UHP-шина без недоліків. При цьому помітно дешевше Continental.

Hankook Ventus S1 evo2 K117AutoBild, спортивні UHP-шини

Місце / всього місць 2/6

Vredestein Ultrac Vorti

Vredestein Ultrac Vorti

Бренд Vredestein стоїть осібно в шинної індустрії. Він маловідомий в широких колах, але на слуху у вузьких. Шини виробника зазвичай орієнтовані на швидкі легкові машини або ж на спорткари. Модель Vredestein Ultrac Vorti приписана в клас UHP і тестувалася німцями з AutoBild і ADAC. В обох тестах шини показали себе з переконливою боку, отримавши п'яте і четверте місця відповідно. При цьому абсолютні висновки експертів кілька розділилися. У вибірці AutoBild покришки Vredestein Ultrac Vorti виступили трохи блідіше - не вистачило відгуків в поворотах на сухій трасі, а також швидкості уповільнення на асфальті (неважливо, сухому або мокрому). В ADAC нічого подібного не помітили, охрестивши Vredestein Ultrac Vorti шинами зі збалансованими властивостями.

Vredestein Ultrac VortiAutoBild, спортивні UHP-шиниADAC (R17)

Місце / всього місць 5/6 4/16

Yokohama ADVAN Sport V105

Yokohama ADVAN Sport V105

Шина Yokohama ADVAN Sport V105 - з класу спортивних. Про це Цілком КРАСНОМОВНА говорити назва. Тести віражаються стріманіше. У тестах ADAC и AutoBild японська шина - в середнячків, а за підсумкамі дослідження Auto Zeitung виявило однією з останніх. Крім гарної поведінки на сухому асфальті їй не вдалося запропонувати чогось ще.

Yokohama ADVAN Sport V105AutoBild, спортивні UHP-шиниADAC (R17)Auto Zeitung / GTU

Місце / всього місць 4/6 8/16 11/14

«Зелені» літні шини (екошини)

Continental ContiEcoContact 5

Незважаючи на «зелену» орієнтацію шин Continental ContiEcoContact 5 і щодо низький опір коченню, вони увійшли в трійку лідерів в тесті Autonavigator. При цьому у вправі «гальмування на сухому асфальті» вони виявилися в середині списку, набагато краще зупиняючись і вправляючись на мокрому покритті. Це найшвидші шини на сиром колі в угорському тесті.

Continental ContiEcoContact 5Autonavigator

Місце / всього місць 3/17

Hankook Kinergy Eco K425

Hankook Kinergy Eco K425

Корейська Екошини Hankook Kinergy Eco K425 пройшла випробування в чотирьох різних тестах. Її оцінили фахівці ACE / ARBO, Adac, AutoNavigator і казахстанської версії журналу «Автомобілі». Висновки виявилися близькі. Кожна з інстанцій констатувала, що це досить непогані шини, а беручи до уваги ціну суперників першого ешелону - тим більше. Відрадно, що незважаючи на екологічну підгрунтя корейський продукт зміг позитивно заявити про себе як на сухому, так і на мокрому покритті.

Hankook Kinergy Eco K425ACE / ARBOADAC (R15)AutoNavigator«Автомобілі» Казахстан

Місце / всього місць 2/10 5/16 9/17 2/4

Michelin Energy Saver +

Michelin Energy Saver +

Michelin Energy Saver + - літня шина з категорії «зелених» з низьким опором коченню. Як наслідок, вона повинна економити паливо і знижувати викиди шкідливих речовин в атмосферу. Наскільки сильно боротьба за економію палива позначилася на зчіпних властивостях, з'ясовували експерти Adac і AutoNavigator. В обох тестах шина непогано показала себе. Посуху Michelin Energy Saver + не дають ніяких приводів для занепокоєння, а ось мокрий асфальт явно не їх стихія. Втім, для екошин подібний розклад - норма. Тим більше що у випадку з Michelin Energy Saver + «зелений» характер повністю підтверджується практикою. Шини продемонстрували відмінну зносостійкість і низький опір коченню.

Michelin Energy Saver +ADAC (R15)Autonavigator

Місце / всього місць 10/16 6/17

Nexen N'Blue HD Plus

Nexen N'Blue HD Plus

Корейські літні шини Nexen N'Blue HD Plus теж позиціонуються виробником як енергозберігаючі. Їх поведінка оцінили фахівці ACE / ARBO і ADAC. У першій інстанції ці шини вийшли переможцями. Втім, на відміну від вибірки німецьких експертів, в тесті ACE / ARBO їх конкурентами були виключно недорогі моделі. Цікаво, що у випадку з Nexen N'Blue HD Plus розійшлися не тільки місця (що не дуже показово в силу різного числа досліджуваних «пацієнтів»), а й думки про ключові якостях. Так, якщо в ACE / ARBO покришки Nexen похвалили за поведінку на мокрій дорозі, то в ADAC схвалили за «сухе» поведінку, посваривши при цьому за характер в сиру погоду.

Nexen N'Blue HD PlusACE / ARBOADAC (R15)

Місце / всього місць 1/10 13/16

Nokian Hakka Green 2

Nokian Hakka Green 2

Nokian Hakka Green 2 - новинка сезону, причому з «екоуклоном». Про це наочно свідчить слово Green. Експлуатаційні властивості покришки випробували експерти з Vi Bilagare і журналу «Автомобілі» Казахстан. Подібно зимовим тестам, де Nokian стабільно потрапляє на п'єдестал, річна Hakka Green 2 також піднялася на нього в обох тестах: перше місце в казахстанському рейтингу і третя сходинка - в підсумковому аркуші шведських експертів. Піднятися настільки високо фінської покришці допоміг оптимальний баланс. У всіх «мокрих» випробуваннях Nokian вийшли сухими з води. У них відмінні показники по опору акваплануванню, короткий гальмівний шлях і прозора керованість на мокрій дорозі. При цьому інженери примудрилися домогтися низького опору коченню, але не змогли наділити шину точними реакціями в поворотах на покритті з високим коефіцієнтом зчеплення. У випробуваннях Vi Bilagare автомобіль, взутий в Nokian Hakka Green 2, показав найгірший час кола «насухо», хоча й дуже впевнено гальмував на прямих.

Nokian Hakka Green 2«Автомобілі» КазахстанVi Bilagare

Місце / всього місць 1/4 7/9

Індекси максимальної швидкості шин

ІндексДопустима швидкість, км / год

F 80 G 90 J 100 K 110 L 120 M 130 N 140 P 150 Q 160 R 170 S 180 T 190 H 210 V 240 W 270 Y 300

Хто і як тестував літні шини?
Хто і як тестував літні шини?
Що це: неоднорідну якість або різний підхід до випробувань?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов